Motoroztam már nagyobb motorokkal is csak épp az már régen megvan.Először még 50-es ként használtam aztán leműszakiztattam és most meg el kéne adni mert már kicsi.
Azt gondolom hogy van egy kis eszem mert eddigi motoros életemben nem estem el soha.Tudom azt is hogy ami késik nem múlik de próbálom minél későbbre kitolni a dolgot! :-)Vagyis estem de én azokat nem tekintem annak.Simsonnal a befagyott patak jegén elcsúszni nem nagy kaland meg egy simson motoros romet ponyval egykerekezés közben eldőlni megintcsak nem az legalábbis én úgy gondolom.
Az apriliával voltak hejzetek de szerencsére mindig sikerült kivédeni őket.Úgy gondolom hogy nagyjából tisztában vagyok a képességeimmel és azt hiszem felnőttem már agyilag is a "nagy" motorhoz! Az ismerőseim azt kérdezik hogy miért nem veszek vmi gyorsaságit? de én valahogy azt nem élvezném annyira mint egy ktm-et. Azt lehet majd még változik a véleményem. Nem tudom.
A te motoroddal az a "baj" hogy 2003 előtti és én mindenképp utánit szeretnék és gyári SM-et./Jobban tetszik a 2003-as hátsó villája :-) / Valahogy engem nem vonz annyira a terep motorozás.Erdőben motorozok mert ahol élek csak az van de oda meg nekem nem kell ekkora motor.Oda elég lenne nekem egy régi DR350 is.
Most az ősszel csináltak a szomszéd faluban /Felsőtold/ egy krossz páját amire az endúrós haverok meg egy ismerősöm krosszos haverja azt mondta hogy "világbajnok" pája.Hát nem tudom.Én motoroztam rajta keveset de nem vonz annyira a dolog ezért is maradok a supermoto-nál.Melóbajárásra napi 30km-re meg felmenni a mátrába szerintem első osztájú meg van két jó ismerősöm akiknek CBF 600-uk van és azok sem egy versenyző alkatúak azokkal elmotorozgatni szerintem tökéletes!
Újszerű állapotban lévő kerékszett fekete Excel ráfok, arany mart Talon agyak, hullámos féktárcsák,távtartók és egy hátsó tengely átalakítókkal, 99%-os Continental Road Attack gumikkal 120/70 és 160/60. 525 EXC-ben volt pár hónapig.Elöl 20mm-es tengelyátmérő, hátul 25mm, de van hozzá átalakító ami 20mm-re szűkíti.Kis átalakítással szinte bármely más motorba szerelhető.Gumikkal 250000, gumik nélkül 230000.
ez biza frankon eredeti thumpstar (illetve mar terramoto, tavaly atkereszteltek magukat) a kovetkezo meg nemtom mi lesz, ennel kisebb mar csak nem, most egyelore köll a píz masra...
Tőlem is valszeg majd a roncstelepre (esetleg valami múzeumba) fog menni az SC (úgy 2030-ban), mert k#rvára nem akarja megvenni senki se...ilyen 800-akért meg nem fogom eladni, akkor inkább megmarad!
Hát a 950! Úgy döntöttem, mégsem adom el! Ha most eladom, soha nem lesz ilyen motorom, pedig nekem ez álom amióta megjelent a piacon. Ráadásul ez az utolsó karbis modellév! Szóval marad, kerítés meg ráér pár év múlva! :-)
Ezt viszont meg elvihetné már valaki, mert ház sem lesz! Nem hiszem el, hogy ennyiért nem tudom eladni! :-(
KTM LC4 640 Supermoto, 2005-ös évjárat, 19ekm-rel, nagyon szép gyári állapotban alkalmi áron eladó. Új gumik, új láncszett, új fékbetétek. GALFER hullámos szegecselt féktárcsával és gyári kézvédőkkel. Tökéletes műszaki állapotban. Hitelre is vihető! Tel: 20/3508433