Keresés

Részletes keresés

wishes Creative Commons License 2021.04.13 0 0 27893

Sziasztok. Burgman 400 -as robogóra esett a választásom (1999-200) körüli évjáratot nezegetek ( 300-350.000 ft körül van keret). Burgmanbázisba is láttam egyet. Tapasztalatok vannak a helyről? Megbizható hely? Vagy inkább keressek magánszemélytől? Előre is köszönöm a válaszokat :)

Ateb_ Creative Commons License 2021.04.13 0 0 27892

HA döglődik ha nem ,azért megpróbálom :

 

https://oem-parts.hu/hu/parts/suzuki/350cc-699cc/an-400-burgman/an400-k1/11a-carburetor-model-k1-k2

 

a 25-ös sz. állító csavar mit állít ? 

 

előre is köszönöm

Lugosi béla a vámpír Creative Commons License 2021.03.13 0 0 27891

De bizony döglődik 7-8 évvel ezelőtt télen is nagy élet volt itt nyugodtan néz utána

Előzmény: TJAti (27890)
TJAti Creative Commons License 2021.03.13 0 0 27890

Nem döglődik, csak jelenleg nem motorozik a többség. Egyenlőre nem nagyon van probléma. Tény, hogy a Burgman 400-as korszak, bármennyire eltalált, amolyan mindenes, és szép (pláne K3-K6 (szerintem)), bár nem nagy teljesítményű jószágok, lassan de biztosan eltűnik, majd lesz más. Átalakult, most már több mint 20 éve vannak a köztudatban... 

 

 

Lugosi béla a vámpír Creative Commons License 2021.03.09 0 0 27889

ez egy döglődő fórum a face-en próbálkozz

Előzmény: lmaximl (27888)
lmaximl Creative Commons License 2021.02.28 0 0 27888

Sziasztok,

 

most gondolkozom egy Burgman vasarlasan es azt szeretnem kerdezni, hogy tudtok-e javasolni szerelot, aki eljonne velem megnezni a motort, hogy ne vegyek valamit, ami jonak nez ki, de kozben nem az :).

Elore is koszonom!

Maxim

Beki apukája Creative Commons License 2021.02.25 0 0 27887

K8 400as színkódjait hol lehet megtalálni? Szervizkönyvben nincs sajna. 

 

*tramadol* Creative Commons License 2021.01.14 0 1 27886

Már nem keresek csináltam.

Előzmény: *tramadol* (27885)
*tramadol* Creative Commons License 2021.01.10 0 0 27885

Sziasztok ilyen takaró fedelet keresnék, tudnátok segíteni hol keressem!?

gsc77 Creative Commons License 2021.01.06 0 0 27884

Sziasztok!

 

Kategóriaváltás miatt eladó szeretett Burgmanom. Tudom, hogy ez nagyon sablonos szöveg, egyébként igaz. Tóth Laci szervizelte folyamatosan, kivéve egy alkalmat, amikor nem volt elérhető, ekkor Suzuki márkaszervizbe vittem.  Ha valakit érdekel keressen bizalommal.

 

Itt a hirdetés.

 

Üdv: G.

HeGaMo Creative Commons License 2020.12.27 0 0 27883

Köszi, Nektek is.

23.-án gurultam egyet a Baranyai jó időben Villányba s vissza. Jó volt kicsit érezni a menet szelet.  :)

 

Szerencsés Új Évet Mindenkinek a Fórumban!

Előzmény: TJAti (27882)
TJAti Creative Commons License 2020.12.24 0 1 27882

Boldog Karácsonyt Mindenkinek!  

TJAti Creative Commons License 2020.12.04 0 0 27881

Hali!  2x30w

 

Előzmény: beris (27878)
HeGaMo Creative Commons License 2020.11.18 0 0 27880

Köszi az ötleteket. :)

Előzmény: kepi67 (27879)
kepi67 Creative Commons License 2020.11.15 0 0 27879

Első körben ránéznék a görgőkre és a csúszkákra, hogy nem-e koptak szögletesre, illetve nem-e szorulnak. Utána a hátsó ékszíjtárcsa ékpályáját ellenőrizném hogy ott nincsen-e kopásból eredő megszorulás. 

Előzmény: HeGaMo (27877)
beris Creative Commons License 2020.11.14 0 0 27878

sziasztok, kérdésem az lenne ,hogy az első lámpába hány w-os égő jár hiatalosan

HeGaMo Creative Commons License 2020.11.03 0 0 27877

Üdv, még kicsit nyúzlak benneteket.

Témakör továbbra is K4 elerőtlenedés. Kimentem elhagyatott ipari útra, bukó le,üzem meleg motor, indulás normál gázadással,fordszám mérő ügyesen halad felfelé, de 5000-nél megáll,enyhe erőlködő hang hallható a leszedett (első ülés alatti) burkolat irányából(tehát a motortól),ott hezitál kb.1 sekundumot, utána összeszedi magát tovább gyorsul fix gáz állásnál.

Következő kör:indulás után teljes gáz, ugyan ez a történet, némi fémes ciripeléssel/percegéssel a motor felől,utána felszalad 7000-ig(óra:120),de vége a szakasznak.

Ezt 3-4-szer eljátszottam,normál és tejes gázadással, s mindig ugyan az a történet.

Próbáltam részletesen, pontosan leírni,amit tapasztaltam. Írjatok vmi okosat,lehetőleg a házi megoldások érdekelnének.

Előre is köszi!

HeGaMo Creative Commons License 2020.11.03 0 0 27876

Szia! Köszi az ötletet.

47000-nél lett szíj és görgők cserélve,akkor a szerelő nem fedezett fel ott egyéb hibát. Sajna csak 5 után tudok vele foglalkozni,szivesebben "vagánykodnék" világosban. Remélem a hétvégén lesz olyan idő. Gondolod(gondoljátok) a csapágy adhat így teljesítmény vesztést? Olyan hangot véltem hallani,mint amikor a Ladán elment a szelephézag, itt a fordulat sem emelkedik.

Előzmény: pikubá (27875)
pikubá Creative Commons License 2020.11.02 0 0 27875

Hali.

Kérdés, hogy honnan jön a kattogó hang .

Ha terheléskor  nem húz, és kattog, én szétnéznék

a hajtómű házban.

Sisak nélkül, "kihalt" területen hátha meghallani a kattogás helyét.

Nálam így "bukott le" a hajtóműház csapágy :)

Előzmény: HeGaMo (27874)
HeGaMo Creative Commons License 2020.11.02 0 0 27874

Üdv mindenkinek!

Segítség kéne. K4, most ugrotta át a 70000 km-t, feltankolás shell prémiummal (kb 9L),mert leállok. (Hobbi motorként, kb. 10000/év). Jött a kellemesen meleg hétvége,irány a Mecsek, enyhe domb,gáz húz,vmi kattogó hang, amit a zárt bukó+szélzaj beenged és nem veszi a lapot. Síkabb rész,óvatosabb gáz adás=gyorsul. Olyan érzés volt,mintha fulladna, légszűrő ki( hát, nem volt tiszta, de nem is betonlap),vissza úton,sík úton,okos gázadással a megszokott 100-as tempó, odahúzva kattogó hang és nem akar megindulni. Ma gyertya ki (kb 10000 km),őzbarna,de lerakódás(vékonyan rajta). Szívesen venném a tanácsaitokat,mielőtt szerelőhöz vinném.  

but ustriio sdrtm i Creative Commons License 2020.10.29 0 0 27873

üdv ! bejártam 2 lehetőséget, új, nekem eger cweirad volt közelebb, kb 12 e ft, csak beszereled és élvezed, gyártott, budapest nagy bevásárló udvar eldugott részén bovden készítő vállalkozás. külső belső van hozzá viszont a menetes részt nem tudják legyártani azt a régiből kell kimenteni. kb 6-10 e ft ami változik a méret és az elkészülés ideje alapján, azonnalra pl drága. ott lehet még kérni teflon bevonatot a bovdenbelsőre, akkor soha nem rohad be, én pl autóhoz vettem a bárdiban kézifék kötelet, volt egy csapat aki segítőkész volt ha tanács kelletett, itt a cofle és a jp bovdenre is azt mondta az értékesítő hogy úgy is be fog rohadni, mint kiderült a jp teflonos belsővel volt ami később vagy soha nem fog berohadni. ennyi.

Előzmény: veszim (27799)
but ustriio sdrtm i Creative Commons License 2020.10.29 0 0 27872

feltöltöttem egy service manualt ott lennie kell a megoldásnak

Előzmény: beris (27848)
but ustriio sdrtm i Creative Commons License 2020.10.29 0 0 27871
but ustriio sdrtm i Creative Commons License 2020.10.29 0 0 27870
sohika01 Creative Commons License 2020.10.16 0 0 27869

én szétszedtem egy 250 est.szerintem ugyan az.

Előzmény: veszim (27799)
sohika01 Creative Commons License 2020.10.16 0 0 27868

akkor a kilóméter óra lehet.az nekem volna de 250 esből.

Előzmény: veszim (27843)
pikubá Creative Commons License 2020.10.15 0 0 27867

Bakker, ha én ezt hamarább olvasom ..... :(

Előzmény: gsc77 (27865)
-Mosquito- Creative Commons License 2020.10.13 0 0 27866

Ezt olyan 10-12 éve kitaláltuk az Aprilián. :)

Előzmény: gsc77 (27865)
gsc77 Creative Commons License 2020.10.11 0 2 27865

Sziasztok!

 

Régen volt téma az ülés gázrugó/teleszkóp. 2014-es 400-as Burgmanom van, amiben ez elfáradt, gondoltam rendelek egyet a Moliton Kft-től (www.moliton.hu) és megosztom veletek a tapasztalataimat:

 

- Olvastam itt korábban, hogy lehet hosszabb is a gázrugó az eredetinél, így kényelmesebb lehet a pakolás. Ellenőriztem, az ülés képes jobban, azaz függőlegesebben nyílni és meg is mértem, nekem kb. 40mm-rel hosszabb gázrugó tűnt ideálisnak.

- Írtam a Moliton-nak, akik másnap válaszoltak, nagyon segítőkészek voltak és érezhető volt, hogy értenek hozzá, meg is rendeltem a hosszabb gázrugót, ami pár nap alatt meg is jött: gázrugó+posta+utánvét 7k. (MS06-1-2F-2F-180-145-325-HE)

- Az eredeti gázrugóm 283mm hosszú volt, az új 325 lett (egyforma 180N erővel).

- Az eredetiről lecsavaroztam a fejeket.

- Az újon, a 2F-2F jelölés lemezmenetet jelent mind a két végén, ami némileg nagyobb az eredetinél, de ez nem okozott gondot, csak jól meg kellett fogni, amikor rácsavartam a régi szemeket.

- A fotókon meg tudjátok nézni az eredményt: sokkal meredekebbre nyílik az ülés, szerintem praktikusabb.

- Nagy erővel nyílik az ülés, célszerű tehermentesíteni kézzel.

- A motortartó burkolatból ki kellett vágni egy kis darabot (fotóztam).

 

Összességében szerintem megérte hosszabb gázrugót rendelni, mert használhatóbb így a csomagtartó.

 

Üdv: g.

pikubá Creative Commons License 2020.10.04 0 0 27864

Melyik évjáratra gondolsz?

Nekem 2007-es van, 95.000 kilóméterrel,

eddig még komoly baja nem volt.

Előzmény: klaszlo74 (27863)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!