Nem valószínű,hogy valamilyen koszt felszívna,mert nagyon sűrű szűrője van a szívó oldalon. Éppen ezért ha cserélni kell,akkor nagyon meg kell nézni,hogy melyik tápszivattyút veszed meg hozzá,mert ,ha nem azonos a szűrő elhelyezkedése,akkor nem fog beleférni a tankba.
Kedves Mitsupapa!Füllel már tegnap ellenőriztem,a búgó hang megvan. Már kevés volt benne a nafta pont tankolni indúltam mikor ez történt. Ezért gondoltam azt hogy az alja benzinböl valami koszt felszívott. Arrol a speckó kulcsrol lenne képed?
Sziasztok.Van egy 97-es 1.6-os Carismám. Tegnap megált olyan tünetet produkálva mintha kifogyott volna a benzin. Lett beleöntve mégis semmi. Valószínűleg felszívott valami koszt. Kérdésem házilag megoldható a takarítása vagy szerelő?
A Carisma induláskor hidegen nagyobb fordulatszámmal jár,és ez nem hiba akkor,ha néhány perc múlva visszaáll a szokásos (850-es ) alapjáratra.
Indítás után,ha már beindult a motor,akkor nem szabad megpöccenteni a gázpedált vagy azonnal elindulni,mert a fordulatszám még magasabb lesz mint előtte és nehezen fog visszaállni a normális értékre.
Ha meg sürgős az indulás,akkor nem árt a magasabb fordulatszám a motornak.
Télen persze kellemetlen,ha folyamatosan húz a motor.
Végső lehetőség az alapjárati motor tisztítása lehetőleg szakműhelyben,mert nem könnyű spec szerszám nélkül kiszedni.
A tisztításnál meg lehetőleg kerülni kell a féktisztító spray-t vagy folyadékot !!!
Most diagnosztizáltuk és a 3-as trafót dobta ki hibásnak.... csak az a baj a gyári méregdrága.... bontott zsákbamacska...... utángyártott meg semmit sem ér.... :D vicc az egész.....
Sziasztok:) Lenne egy 2003 mas 12. Havi Carismam 164 000 kmel eladó kedvező áron (1.6 benzin)! Ha valaki tud rá vevőt kerem jelezzen itt: yamaha162@freemail.hu
Sziasztok!Egy 97-es 1.6 benzines Carismám van 2010-ben vettem a kocsit eddig szinte problémamentes volt.Az autópályán közlekedtem vele rajtam kívül még három ember,csomagtartó fullon szokás szerint és szokás szerint beálltam a 140-150-es tempóra,kb olyan 90 km-t mentem vele aztán szépen elkezdett lassulni hiába tartottam a gázon a lábamat.Ezután óvatosan félreálltam a leállósávra ahol elkezdett rángatni aztán leállt és nem is indult.Először nagyon megijedtem mivel előző nap cseréltünk benne a vezérlést vízpumpát stb.... hirtelen azt hittem valamelyik szíj szakadt el de akkor másképp viselkedett volna....felnyitottam a motorháztetőt vártam kb. félórát ráindítottam beindult aztán tovább folytattam az utat.. 50-60 km megtétele után ismét ez a jelenség és ismét ez az eljárás...... Pestig kb. ezt háromszor játszotta el..... azóta csak itt Pesten belül közlekedtem vele és mintha misem történt volna megy csinálja a dolgát.... trafó hibára vagy főtengely jeladó hibára gyanakszunk..... Valakinek esetleg valami ötlete ezen kívül??? köszönöm a segítséget előre is!!!
1998. évjáratú Carismához keresek belső világítást az amelyik az ajtóval műkszik sajnos letört a kapcsolója és nem lehet használni sötétben pedig nagy segítség lenne ha működne a segítséget előre is köszi!
Sziasztok! Nekem az egyel ujjabb kasznis Carisma van 2000-es éjváratú 1.9 TD ez is francia még sajna, és a váltóm már eléggé ki van... szóval az lenne a kérdésem felétek, hogy az egyel régebbi kasznis TD váltó jó lenne-e bele illetve a motor egyformae??
Megnéztem köszi a műanyag rendben van ,ellenben belül az útastérben felhajtom a takaró műbőrt van jobb és bal irányba a váltókarnak egy vezető lemeze amit két csavar tart ha kifele állítom a váltónak nagy a holtjátéka ha befele akkor kicsi viszont többször engedi az ötödiket berakni!
sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem! Van egy 99 es 1.6 os carismám nagyon szeretem de egy ideje nehezen veszi az ötödiket ,sőt mostanra úgyérzem nagyobb lett a holtjátéka a váltókarnak is! MI LEHET VELE A PROBLEM?
Alapjárat-beállítási procedúrát(akku kábel le, motor 'járatása' fogyasztók nélkül majd fogyasztókkal stb.) gyújtáselektronika csere után már két alkalommal is elvégeztem, viszont nincs javulás. Alapjárat folyamatosan változik. Van ötletetek mi lehet a probléma?Válaszokat előre is köszönöm!
Eléggé halott a fórum, https://www.facebook.com/groups/mitsucarisma/?fref=ts
Egyébként elmész egy akkumulátor boltba és segítenek, nincs bele konkrét speciális akkumulátor, legyen minél nagyobb Ah és indítóáramú. Enyémben 77 Ah van az indítóáramra már nem emlékszem.
Egy 1997-es 1.8-as Carimsa GLSI boldog tulajdonosa lettem. Lenne egy kérdésem. Milyen aksi kell bele? Mert ebben már nem a gyári van, hanem egy 90Ah-s. Kezd haldokolni, és cserélném, de nem tudom mekkorára.
Sziasztok, 2003-as 1.9 DI-D carismámba, olyan furcsa kopogó, nem is kopogó inkább zörgő hang jön a jobb oldali futómű felől, egyenletlen űton, főleg lassításnál hallom. Mi lehet a baj? Érdekelne még bal hátsó komplett féknyereg, vagy fékmunkahenger nem tudom mi a neve pontosan. A lényeg hogy most nem jó, mert beragad vagy mi :D
Az izzítás csak egy másodpercig működik. Néztem az izzítógyertyákat, jók néztem a reléket jók. A hőmérséklet jeladóról lehúzom a csatit nem változik semmi. Ha az izzításvezérlőben a reléket nyomom, akkor izzít és indul. Mi lehet a gond?
Másik gond, hogy nem működik az időmérő óra.
Harmadik gond, hogy a napi számlálók a gyújtás levétele után lenullázódnak.
Negyedik gond, hogy nem működik a rádió.
Nem értem, hogy pont egy japán autóban legyen ennyi elektromos probléma!
Légyszi segítsetek nekem a problémáim megoldásában!
A válaszokat előre is köszönöm és bocs, hogy csak így berobbantam ide.
Igen erősen ajánlott, egy szíj hajtja a kettőt :) Nagyszervíznél illik cserélni a vezérműszíjat, vízpumpát, feszítőgörgőt, generátor és klímaszíjat, gyertyákat, levegőszűrőt, kb 2évente váltóolaj, fékolaj, szervóolaj is esedékes
Sziasztok. 2003-as 1.6 benzines Carisma vezérműszíj cseréjénél kell vízpumpát is cserélni? Egy szíj hajtja az egészet, vagy nem? Mit ajánlatos még nagyszervíznél kicserélni?