üdv mindenkinek van egy hyndai santafé városi terepjárm elado friss müszaki vezetett szervizkönyv békéscsabán a hyndai szervizben átvizsgálva friss olajcsere160000km fekete nagyon szép álapotban nem dohányzo és garázsban tartott 2 napos aukumlátorral
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2007-es évjáratú 2.2 CRDI automata váltóval. Mostanában azt csinálja , hogy reggelente megyek az autóval kb. 2-3 km-t és utánna lassítok a lámpánál és aztán elmegy az erő az autómból. Megállok vele , leállítom. Majd ujraindítom és már minden ok. Mi lehet az oka , hogy elmegy az erő az autómból?
üdv mindenkinek szeretnék tanácsot kérni van egy santafé 2.2es diesel autom izzito gyertyát kellene cserélni DE több szervizbe azzal riogatnak hogy 100000ft és két napba telik kérdésem igaz lehet vagy ajanlatok egy jo szerelőt tudom a jó munkának ára van de ennyi azért sok köszönöm
Bocs, off autóm van, de rokon, KIA CEED SW 1,6GDI SILVER (2017). Azért írok ide, mert sorstársat keresek. A fejegységen (navis) keresztül telefonálok, és rendszeresen visszaszólnak a hívottak, hogy szaggat a beszédhangom, én meg kifogástalanul hallom őket.
Több, különböző telefon (samsungok és iphone), 20-as és 30-as szolgáltatónál is, álló és járó motor esetén is előfordult, kivéve persze a szervizben. Ennek ellenére többször frissítették a firmware-t, és kicserélték a mikrofont, de nincs változás, tippjük sincs, és igazuk van, mert ők még nem látták a hibát.
Namost azért zaklatlak benneteket, mert áttételesen tudok egy Santa Féről, ami ugyan ezzel a hibával vergődik, de mivel épp külföldön van, csak sokára kerül elő.
Ha van még vki, aki találkozott ezzel a nyűggel, kérem, szóljon. A ceedes topikban nem volt senki.
Kedves Fórumozók! Ha valakinek van ötlete örömmel venném. Van egy Hyundai Tucson 2.0 CRDI 2008-as 130.000 km-el. Időnként elkezd villogni a motordiagnosztikai lámpa a műszerfalon, majd folyamatosan világít egy ideig, ha kiolvastatom azt írja ki, hogy a regenerálás megszakadt. Cseréltek már benne EGR-szelepet, megnézettem a részecskeszűrőt (60%). Majd ha áll egy napot eltűnik a jelzés és nem jön elő napokig. Mi a fene okozhatja. Nem akarom az autót csavaronként kicserélni, de zavar. Ha szervízbe viszem mindig kicserélnek valamit pár százezerért, de semmi változás. Ez normális? A véleményeket köszönöm!
A kereskedő elmondása alapján három napja jött Belgiumból 2012 . 11. Havi 68 ezer kilométerrel. Szerviz könyvet láttam az autónak, de olyan nagyon elmosott, hogy ha nagyon megerőltettem magam én is rajzolok olyat. :-)
Nekem műszakin 21 ezer helyett 192 ezret írtak be 2 éve
Csak azért nem bukott a kocsi a jelenlegi valós 36 ezer km-el a mostani vizsgán, mert rendesek voltak a vizsgabázison és megnézték az előző vizsga során készült képeket. Szerencsére ott volt az én műszerfal fotóm a rendes km óra állással. No meg mellette egy másik fotón egy BMW műszerfala a 192 ezerrel (nem is hasonlít a két műszerfal egymásra).
Ügyfélkapu regisztrációval a magyar rendszám alapján lekérdezhető a futásteljesítmény, de az a tapasztalatom, hogy vannak ott is félreírások (rögzített km kb 368e, a fényképen 268e ugyanabban az időpontban.)
Sziasztok, most váltok Mazda 5 -ről I 20-ra. Kinéztem egy autót, alváz száma: NLHBB51BADZ168426
Találtam ingyenes ellenörző programot, de mindegyik csak az alapokat hozzá. Amit még nem tudok, az a tényleges km, autó előélet, utolsó szerviz km, származás.
A hátsó ablak fűtésével egyetemben kapcsolhatod be, külön nem kapcsolható.
(WV konszern esetében nem elég a hátsó szélvédő fűtés bekapcsolása, ott a külső visszapillantótükrök állítónál/kiválasztónál van egy fűtési kapcsoló helyzet.)
Nagy döntés előtt állunk. Hyundai 1.25 comfort 2015. évjáratú 50. 000. km. t futott autóért reális-e 2.400. 000. ft? Soknak tűnik első hallásra, de ebbe biztos, hogy ennyi km. van, mert nagyon közeli ismerősé. Illetve akárhogy is nézem a hirdetéseket 2.800.000.körül hirdetik őket.
Nem ilyen kis autót terveztünk vásárolni, de az évjárat, futott km. és, h ismerősé nagy dilemma, hogy nem-e kellene megvenni.
Esetleg vélemény az autóról, motorjáról? Köszönöm.
Egy lehetséges ok. Városban használom a kocsit. 16 szelepes. Gondolom a kora miatt fogyaszt egy kis olajat. Ám a sors úgy hozta, hogy legalább hét alkalommal - míg a másik következő kocsi meg nem jött - ezzel kellett hosszabb távra járnom. Be is raktam két liter olajat 1200 km-re, és az első alkalommal utána is kellett töltenem. Már a harmadik alkalommal nem kellett csak egy liter, a negyedikre meg - ugyanerre a távra csupán fél liter olaj. (?) Nem javult meg magától, csupán a huzamosabb és magasabb fordulat kicsit "kipucolta". Most ismét városi forgalom és töltögetem. Ez van. Mindegy milyen olaj, fogy. Ja 260 ezernél! ☺
Nekem ugyanezzel a motorral van és soha sem kellett utántöltenem. Évente olajcsere és előtte mindig megnéztem és szinte ugyanott volt a pálcán az olajszint mint bármikor máskor.
Hyundai i40-el mik a tapasztalatok? Vásárláson gondolkodom, elég kicsi a választék. Műhelypornót láttam, az meggyőző. Inkább az érdekelne, hogy milyen a szervízhálózat, alkatrészutánpótlás, törés esetén bódé elemek, ilyesmi.