Nem tudom,igazából a pontos számára nem emlékszem,de rákerestem,olyasmi volt a csomagolása is,nem tubusos,azért írtam.Nem tudom a gyári tömítés árát,viszont a gyári paszta az horror,irreális,felejtős.Ecetalapú szilóval még nem dolgoztam,azt én max a fürdőszobának hagynám meg.Ilyen csomagolású volt,és loctite,de nem tudom,mivel kellene bekenned.
Én mindig gyárit használtam,sosem tettem fel utángyártottat,azokkal ez esetben nincsen tapasztalatom.Nyilván drága,de azt egyszer kell feltenni,és sok évig jó,legalábbis amit feltettem,mindig jó volt,csak a gyári előírásnál pasztáztam,máshol nem.
Amúgy az 5910-essel raktam össze motort,nem volt panasz,viszont jelenleg würth-öset használunk,úgy gondolom,eddig ez a legjobb a gyári után.
R1 ,1cd szelepfedél tömítéssel mik a tapasztalataid?
Ősztől eddig birta a reinz tömítés! Most le akarom szedni és felpasztázni . De abbol is valami normális kellene, a loctite 5972 vagy 5910 nemtudom milyen lehet.
Mostanában azt vettem észre, hogy az autóm futóműve "kovályog" az úton. Ez főleg akkor érezhető ha rossz úton, vagy úthibákon megyek. Egész pontosan vannak olyan aszfaltos utak, ahol a kátyúk kivannak javítva és ezeken a foltokon ha áthaladok akkor az autó eleje elindul valamelyik irányba, ide, oda az úton. Az autót elvittem futómű szervízbe, ahol kapott két új első lengéscsillapítót és egy futóműállítást. Persze minden szilentet és gömbfejet rendeben találtak. De az autóm továbra is kovályog az úton. Van valakinek ezzel tapasztalata vagy valami ötlete? Az autó ehy tolyota e12.
Túl érzékenyre van írva a motorvezérlője,a lambda szonda tól-ig értéke között kicsi az a sáv,amit megfelelőnek talál,elég,ha minimálisan a küszöbérték alá megy,és hibát jelez,viszont az emissziós értékek megfelelőek. Reméljük,egy darabig nem lesz gond vele. :)
Blueprintet vettem végül. Ma le is vizsgáztattam. Vettem lambda szonda kiemelőt, beépítettem, azóta nem jött elő a sárga lámpa. Az a durva, hogy brutál jók az emisszió értékek, szóval nem értem, miért adja be a katalizátor hibát...
Akkor ezek szerint diesel,valószínűsítem,hogy 1.4-es.
Nézd meg az olajszintet,ha picivel is magasabb,mint a felső nívó,akkor hiába törlöd ki a szervizet,kis idő múlva megint írja.Akkor ez esetben ki kell engedni belőle.
Üdv mindenkinek a fórumban.Egy problémában szeretnék segítséget kérni.E15 Corollát vásároltam nemrégiben.olajcsere után nem tudom kiütni a figyelmeztető jelzést.végig csinálom amit a könyv előírt.közli is hogy szerviz ok.olajcsere resetelve.de pár km után újra kiírja az olajcserét.ez vajon mitől lehet? Esetleges segítséget előre is köszönöm.
Akár lehet már annyira szar a katalizátor,hogy a kiemelő sem tudja már átverni,de én nem hinném azért.
Egy új autón kb fél éve találkoztam olyannal,hogy P0420 volt benne,és a szondán nem látszódott,de meg volt repedve a benne levő kerámia,szemmel nem volt látható,viszont emiatt módosítottat tettem bele,amivel megszűnt a hiba.Most a tiédnél is lehet hasonló probléma,de előbb a vezetékelést nézetném át,hátha van ott valami,vagy ki kellene venni a szondát,nem e látni rajta valami rendelleneset.
Én úgy vélem, a generátor probléma az akkumerüléssel nem okoz ilyen hibát.
Szerintem vegyétek ki,nézzétek meg szemrevételezéssel,látható e valami,aztán vezeték ell.,utána én tennék bele egy bontottat próbára.Nagyjából így indulnék el.
Korábban (két éve) beszéltünk szonda kiemelőről. Végül be is került, és eltűntek a folyamatos P0420-ak.
Most viszont újra előjöttek. Este törlöm, reggel elmegyek dolgozni (~40 km), hazafelé pár kilométer után bedobja. Mindig 3 tételt:
============1============== P0420 Raw code: 0420 ECU: 10 Status: Confirmed OBDII: Catalytic converter system, bank 1 - efficiency below threshold Toyota: Catalytic Converter System Bank 1 Efficiency Below Threshold
============2============== P0420 Raw code: 0420 ECU: 10 Status: Pending OBDII: Catalytic converter system, bank 1 - efficiency below threshold Toyota: Catalytic Converter System Bank 1 Efficiency Below Threshold
============3============== P0420 Raw code: 0420 ECU: 10 Status: Confirmed OBDII: Catalytic converter system, bank 1 - efficiency below threshold Toyota: Catalytic Converter System Bank 1 Efficiency Below Threshold
Az létezik, hogy egyik napról a másikra (még pluszban) ennyit esik a katalizátor hatásfok, hogy kiemelővel is rossz?
Két változás történt közvetlenül a hiba visszatérése előtt:
- Volt egy menet közbeni generátor halálom, minden fogyasztót kikapcsolva, akkura támaszkodva jöttem haza, kb. 10 km-t. Nyilván alaposan leesett a feszültség.
- Váltottam S..ll-benzinről M.L-ra.
- (Az is eszembe jutott, hogy esetleg kontakthibás lehet a szonda csatlakozója, és amikor a kiemelőt beraktuk, meg lett mozgatva, de eddig tartott.)
Köszönöm. Akkor ezek szerint nincs lecsavarozva. Amiket látok csavarokat a támlák mögött azok a támlákat rögzítik. Amúgy ezt a patentot milyen néven találom meg ha rendelnem kell esetleg?
Az ülőlapot elég erősen meg kell rántani felfelé jobb,és bal oldalon,de fennáll az esélye,hogy amibe bepattan patent,eltörik,így vagy beszerzed előre,vagy bízol benne,hogy nem fog eltörni.2 db kell amúgy hozzá.
Textar,olyat tettem már be,de milyen áron van,nem tudom.Úgy csinálnám,hogy betétből,és tárcsából ugyanazt a márkát választanám,legyen az brembo,vagy trw,ezek közül mindegyik jónak mondható.
Nem régen vásároltam 2019-es corolla sedan-t - nekem is kigyulladt a guminyomás ellenőrző lámpa. A kézikönyv alapján nekem sem sikerült resetelni mert abban hosszú nyomást írnak. A gomb gyors 3x-i megnyomása működött. Köszi.
Más. Szeretnék üléshuzatot venni a kocsira - nézegettem, hogy a hátsó ülő felületet hogyan tudnám leszedni de nem boldogultam vele. Esetelg van valamilyen trükkje?
Frinyi, fekbetetbol/tarcsabol milyen márkát ajánlasz? 10+ éve cseréltem, TRW betét és brembo tárcsa, 95e km van most a fejben, elvileg még mehetne(tárcsa 23.5 mm, betét 3.5) de inkább lecserélnem, vizsga lesz. Jó lenne max 10e-bol megúszni /db.
Sziasztok van egy 1.8b versom és nem régiben kuplungot cseréltünk. Azóta iszonyatos szívóhangot ad ki 3 500 és 4000 fordulat között. Előtte is volt de nem ilyen mértékben. Beszéltem egy szerelővel a levegőszűrő házat nézzem át. Megtörtént és úgy látom h minden a helyén van 2 szer is szét szedtem. Tudtok valami infót vagy tapasztalt valaki ilyet? Előre is köszi.
Lehet,hogy kevertem az autót az előző szériással,és annál létezik,hogy a műszerfalon van baloldalt,igen.Az ikon rajta van. Ha csak abban a metódusban nyomod meg,ahogyan leírtam,akkor jó lesz, az utolsó egyszeri megnyomással reseteled a beállított guminyomást,az nem feltétlenül szükséges,viszont ártani nem árt. Reméljük jó lett. :)
Sajnos csak majdnem így kell ahogy írtad, nem is sikerült! Ezért aztán felhívtam a vezérképviseletet, nagyon készségesen megadták egy villamosságis kolléga mobil számát.
Ő villám gyorsan elhadarta a teendőket! Remélem jól jegyeztem meg! Tehát: a kormánytól balra lent a műszerfalon lévő gombot gyújtáson meg kell nyomni nem túl gyorsan 3x.
A visszajelző lámpa különböző ritmusban villog kb. egy percet majd elalszik. Ismét meg kell nyomni és nyomva tartani, kigyullad majd elalszik a lámpa, ekkor elengedni. Ezzel
elméletileg kész. A műszerfalon lévő kijelzőn közben az abroncs nyomás ellenőrző rendszer beállítása felirat olvasható, majd eltűnik és vissza áll az alap állapot.
Na én ezt így most délután végig csináltam, majd kiderül 10-15 km után, hogy jó lett-e!
Kesztyűtartót nyisd ki,a bal oldalon ha odanézel,ott lesz a nyomásbeállító kapcsolója.5 másodpercen belül nyomd meg 3x.
Ekkor elkezd villogni a visszajelző lámpa,majd a villogás után kb 1 perc múlva világít,és utána kialszik. Ha kialudt,akkor sikeresen átváltottat a téli kereket nyárira.Ugyanígy amikor tél lesz,váltsd át,és ennyi.
(Bízzunk benne,hogy a szervizben mindkét szettet feltanították.) Írd meg,hogy sikerült e.