Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Prefetto Creative Commons License 2019.07.24 0 0 9281

Valakinek bontódik T4 AJA 98-as zárt kasznis bármi, vagy ismer ilyet? Jelezzen, vásárolnék!

Prefetto Creative Commons License 2019.07.24 0 0 9280

Ócsón tudok adni 2000 benyás váltót amit szereltek 1.9-be is.

 

Előzmény: Builders124 (9271)
Prefetto Creative Commons License 2019.07.24 0 0 9279

Nekem ez volt, most meg már semmi rásegítés. Vákuumszivattyú vagy fékszervó. 

Előzmény: sajovolgyi (9277)
picibácsi Creative Commons License 2019.07.11 0 0 9278

Lengőkar szilent...!ha sikerül a csavarokat kivenni-szerencséd van,akkor elég egy jó adag zsír és vissza a csavar.Ha belerohadtak a csavarok,akkor mehet a faragás és a szilentek meg a csavarok cseréje.

Előzmény: sajovolgyi (9269)
sajovolgyi Creative Commons License 2019.07.09 0 0 9277

Sziasztok újra segítség kellene.! Dízel 2. 4 es T4  fékje magas fordulaton jó alapjáraton épp gurulva majd le lököm a lámpát róla annyira kell nyomni!!  Előre is kösz a segítséget.

Dániel t4 Creative Commons License 2019.07.07 0 0 9276

Sziasztok az lenne a kerdesem hogy a 1989 es t4 valto jo e a 1992 es be

 

 

nemethla Creative Commons License 2019.07.07 0 0 9275

Általában a 4 csatis küldi a jelet kétfelé: óracsoport és ECU/más

Előzmény: ovoo (9273)
ovoo Creative Commons License 2019.07.06 0 0 9274

UI: Transporter T4 amiröl szó van  ....

 

ovoo Creative Commons License 2019.07.06 0 0 9273

Sziasztok a Müszerfalban vagy a biztositéktáblában meik vonatkozik a vizhöfokméröre..?  - mert nem mozdul.  a motorban a 4szál csatlakozos bimetál viszia müszerfal höfokméröjét? vagy ami ugyanott felül van és csak 2 szál as csatlakozoja van?

 vagy maga a müszerfal mutató hogy teszetelhetö?

 

nemethla Creative Commons License 2019.07.03 0 0 9272

A facen, t4 csoportban nemrég hirdettek egy törött difijű CRN váltót, aminek a váltórésze okés. 35e ft-ért, hátha összehozhatsz egy jót

 

Előzmény: Builders124 (9271)
Builders124 Creative Commons License 2019.07.01 0 0 9271

Sziasztok Tagok!

 

1.9d váltó nagyon rövid volt, hosszabb difi és 5 fogaskerék pár csere valamint teljes felújítás után kb 1000km normál használat mellett nagy reccsenest követően kifolyt a váltó olaj..érdemes még ezt a váltót javítgatni v érdemesebb egy bontottat venni ami alapból hosszú?! Ha esetleg van valaki nek elfekvőben az se lenne rossz, de bármilyen tapasztalatot  megoldást javaslatot meghallgatok.. 

Isti betyár Creative Commons License 2019.06.27 0 0 9270

Talán a felső gömbcsukló. Kezd kifogyni a kenésből.

 

Csinált nálam is ilyet egy éve, kapott egy kis  folyékony zsírt a gumiharang mögé és elhagyta. A padon semmi nem látszik, hogy kotyogna. 2 hete néztem szerelővel.

De azért tervben van a csere.

 

Előzmény: sajovolgyi (9269)
sajovolgyi Creative Commons License 2019.06.27 0 0 9269

Segítséget kérnék . Mi ropoghat a Volkswagen 2, 4 dízel AAB motoros elejében ? Padon semmit nem látni , de kormánymozdulatokra  billegésre ropog? Valakinek ötlete?? Előre is köszönöm a segítséget.

 

Isti betyár Creative Commons License 2019.06.26 0 0 9268

Sziasztok!

 

Olyan kérdésem lenne, hogy van a T4-eseken TDI-seken zsírzási pont? Vagy olyan alkatrész amit X időnként zsírozni/olajozni kéne?

Motor, szervó, váltóolajon kívül.

Ramm. Creative Commons License 2019.06.17 0 0 9267

A két feszítő között ordító különbség nincs. Az előfeszítő belső csapocska hornya máshol áll, de ez nem okozhat olyan problémát hogy...... A cikkszám valóban más de egymáshoz téve a két feszítőt egyforma.

Előzmény: Legeza (9253)
kicsi20 Creative Commons License 2019.06.03 0 0 9266
kicsi20 Creative Commons License 2019.06.03 0 0 9265
halo13 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 9264

Köszönöm. Keresek motorokat utána meglátjuk.

Előzmény: Legeza (9263)
Legeza Creative Commons License 2019.06.02 0 0 9263

Elvileg a bekeretezett lenne, de ha döglöttek a motorok, akkor nyilvánvaló.

Előzmény: halo13 (9258)
halo13 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 9262

Köszönöm.

Előzmény: vwbus (9261)
vwbus Creative Commons License 2019.06.01 0 0 9261
Előzmény: halo13 (9260)
halo13 Creative Commons License 2019.05.31 0 0 9260

Van itt Valaki?

Előzmény: halo13 (9259)
halo13 Creative Commons License 2019.05.30 0 0 9259

ezek a motorok:

Előzmény: halo13 (9258)
halo13 Creative Commons License 2019.05.30 0 0 9258

Ja a kép.....

Előzmény: halo13 (9257)
halo13 Creative Commons License 2019.05.30 0 0 9257

Megnéztem! Nekem ilyen. Alsó bal 10?    99. 2.5 TDI Multivan. Szétszedtem az első ajtókban a kp. motorokat- xar mind a 2. Ha esetleg van valakinél elfekvőben megvásárolnám.

Üdv.

Előzmény: halo13 (9256)
halo13 Creative Commons License 2019.05.27 0 0 9256

Ok. Holnap nézem.

Előzmény: Legeza (9255)
Legeza Creative Commons License 2019.05.27 0 0 9255

Üdv! Első nekifutásra biztosíték ellenőrzés. Ha '98 utáni, akkor az alsó sor balról 10. helyen lévő biztosítéknak kéne lennie.

Előzmény: halo13 (9254)
halo13 Creative Commons License 2019.05.27 0 0 9254

Üdv Mindenkinek! Új vagyok itt, másik fórumokon vitézkedem( néha). A gyerek nyakamba akasztott egy T4 Multivant és nem ismerem a típust. Nem működik a központi zár. Az elemek jók a kulcsban és villog. Ajtó zárról sem megy, hol, vagy hogyan keressem a problémát? 

 

Legeza Creative Commons License 2019.05.26 0 0 9253

Sziasztok!

A 2.5 TDi vezérlésben a vízpumpa felőli szíj feszítőgörgőjének külön cikkszáma van az AJT és ACV motorokhoz (érdekes, hogy az AJT és AXL egyforma). T4-wiki szerint is és vwsanyi is külön kiemeli, hogy nem jók egymás helyett. Ránézésre és méreteiket tekintve is egyformák. Megnéztem néhány utángyártó cég adatlapjait, ugyanazzal a képpel, méretezéssel, de külön cikkszámon hozzák őket, a komplett szetteknek is külön száma van. Tudja valaki mi a különbség a két feszítő között?

Előre is köszi.

Prefetto Creative Commons License 2019.05.25 0 0 9252

A saját tapasztalataim:

 

Ha keveseket mész és a fogyasztás kevésbé számít, és igazán olcsót akarsz, simán belemehetsz 2.0 benzinesbe. Az asszem 85 ló és repül, a motorja kb tönkretehetetlen. Én beledobtam a gázt régen, 8 literes fogyasztás árán jártam, NAGYON elégedett arccal.

 

Ha papíron teher, 20 percet ingyen parkolsz Bp-n kártyával.

 

Ha riaszt a 12 literes fogyi, vehetsz 2.4 szívót, ott 9 körül alakult nekem az átlag.

 

Aztán még vannak a különböző TDI-k, amiknek a fogyasztása állítólag (nem tudom, mese-e) alacsonyabb városban is,  többért, esetleg több hibaforrással, némelyik tényleg meggyőző teljesítménnyel. 

 

Mindegyik kiforrott gép. Tapasztalatok alapján magyarországon csak ütött-vert kocsit lehet kifogni, vagy horror pénzt kérnek érte.

Külföldről foghatsz jót de mi a garancia rá, hogy tényleg megkímélt?

Előzmény: Gruu'sMotorcycles (9248)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!