Ma megint megpróbált aljasul a nyakamba borítani egy vödör vizet a 412-es:) Csak most fürgébb voltam. Még mindig nem szólt senki a sofőröknek, hogy szakadó esőben ne döntsék meg a trolit?:)
"több, mint 30 (szóló és csuklós) társával együtt Rómában fog közlekedni"
Nem. Ebből csak 3 darab van és Landskronába (Svédország) megy és nem csuklós. A római csuklós, zöld-fehér csíkos, ebből lesz majd 30 darab. Plusz még (ha jól tudom) megy 5 db Tallinba is.
Üdv!
Egy-két infó a troliról:
a kocsit a BKV néhány ganzos mérnök társaságával teszteli, akik az elektronikán állítgatnak, már több, mint 750 km-t mentek vele,
érdekessége, hogy áramszedő nélkül, akkuk segítségével is tud közlekedni,
több, mint 30 (szóló és csuklós) társával együtt Rómában fog közlekedni, ahol a Colosseum köré (érthető okokból) nem engedélyezték felsővezeték építését, ezért kellenek az akkuk,
ára mindössze 105 millió forint,
az elektromos berendezések nagy része nem a tetőn, hanem hátul, két(?) ülés helyén található, ezáltal kevésbe érzékeny az időjárásra, mint az Ik412T,
utastere szerintem kényelmes, még légkondi(!) is van benne.
Kéne nekem NDK-s festésű (narncs,szürkés-fehér színű) Agria Volános autóbuszok! Kb 3-4 évig így közlekedtek Egerbe és helyközi közlekedésben is. Van ilyen 260-as, 280-as, mindegy melyik, csak valamin látszon rajta, hogy Agriás! De kéne még nekem sima sárga festésű Agriás buszok is, mindegy hogy milyen! Jó fekete-fehér képek is.
Egy volt egri lakosnak akarom elküldeni, aki most berlinben lakik, szakdolgozatához kéne neki, egy közlekedési egyetemre jár. Az Agriás képekkel a buszok eladását akarja bemutatni.
Ha lehetne, ma vagy holnap kéne még!
előre is kösz, ide küldjétek depeklm@freestart.hu
Korábban írtam hogy az egri BPC-777- reklámozták be a csukló részén, most láttam közelebről és felújított HKH-817 volt, és az ajtó nélküli rész teljesen be van matricázva!