Keresés

Részletes keresés

akosbitto Creative Commons License 2018.12.14 0 0 7219

Sziasztok! Idén már biztosan nem vágok bele, de azért érdekelne: a reporvosi vizsgálaton (vitorlázórepülésről lenne szó) mennyire jelent hátrányt a kezelt magas vérnyomás, illetve a szemüveg/kontaktlencse?

Sz.Gyu Creative Commons License 2018.12.08 0 0 7218

Mindenkinek, aki ezt a pályát választja, javaslom ezt a vizsgálatot, mert jobb, ha a nagy befektetés előtt tudod meg, hogy valamelyik területen nincs-e problémád. Ez a BME-n nem kizáró ok.

Dr. Zerkovitz Dávid korábban a Budapest Airport pszichológia laborjában dolgozott és komoly tapasztalata van a pilótajelöltek vizsgálatában. A PART FCL a képző szervezetnek írja elő, hogy a képzés megkezdése előtt győződjön meg a jelölt matematika és fizika ismereteiről és angol nyelvtudásáról. Aki már mérnök, annál ez általában nem probléma, mégis a légiközlekedési-hajózó szakmérnök 3 féléves képzésünkre Nyíregyházán csak azt vesszük fel, aki megfelel a pályaalkalmassági vizsgálaton, ami végig angol nyelvű, így a nyelvtudást is leméri. Az angol középfokú nyelvvizsga még nem garancia arra, hogy az angol nyelven leadott anyagot egyből meg is érted.

Előzmény: Johnny Lovebone (7217)
Johnny Lovebone Creative Commons License 2018.12.08 0 0 7217

A BME-n szeretnék tanulni. Tudom, hogy nem követelmény, de ha ajánlott, akkor szeretném ezt is megcsinálni, leginkább a saját érdekemben. Nem tudom, hogy ez a Tréner kft vizsgálata-e...Az orvosim már megvan. Erről beszéltem, ez van a BME honlapján:

 

Nem felvételi követelmény de javasolt az aviation engineer / specialist képzéshez:

pszichológiai alkalmassági  vizsgálat (Parancsnok-pilóta jelölt):

http://davidzerkovitz.yolasite.com/ 

http://www.vasuteu.hu/vasuteu/teriteses_szakorvosi_ellatasok 

A vizsgálat elvégzése ajánlott, de nem kötelező a felvételi eljárás során. E pszichológiai vizsgálat megléte nem helyettesíti az EASA Part-Med Class 1 engedélyt!

Előzmény: Sz.Gyu (7216)
Sz.Gyu Creative Commons License 2018.12.07 0 0 7216

Hol akarsz pilótának tanulni? Nyiregyházán csak a Tréner Kft vizsgálatát fogadjuk el, amit a holland COMPASS cég számitógépes eljárásával hajtanak végre. Tudomásom szerint máshol nem irnak elő pályaalkalmassági vizsgálatot. A Nyiregyházi Egyetem honlapján www.nye.hu találod meg a január végén indulő szakmérnök képzés feltételeinél a tudnivalókat, a bejelentkezés módját. december 14-én lesz az első vizsgálati nap.

Előzmény: Johnny Lovebone (7214)
Johnny Lovebone Creative Commons License 2018.12.07 0 0 7215

Volt valaki ma a BME-s tájékoztatón? Hangzott el olyan információ, amiről a neten nincs szó?

Johnny Lovebone Creative Commons License 2018.12.07 0 0 7214

A Podmaniczky utcai pszichológia vizsgálatról tud valaki valamilyen infót? Milyen vizsgálatokra lehet számítani? Mennyire nehéz átmenni rajta?

bincii Creative Commons License 2018.12.03 0 0 7213

Nincs. A CAVOK Aviation a VIP váró szolgáltató cége, és ők sem értik, hogy hogy engedték ezt a két cégnevet így bejegyezni.

Előzmény: erchegyia (7209)
erchegyia Creative Commons License 2018.12.01 0 0 7212

Az, hogy ők vannak kapcsolatban a BME-vel, az az otthoni urambátyám rendszer szerint csak annyit jelent, hogy ők voltak közelebb a tűzhöz. Én nem jutottam el odáig, hogy képzést csináljak náluk, csak gépet béreltem tőlük időgyűjtésre, inkább kevesebb mint több sikerrel.

AirWint nyugodt szívvel ajánlom Esztergomban, nem drámaibb oda kijutni mint Gödöllőre, sőt...

Előzmény: Pendra37 (7210)
pilot94 Creative Commons License 2018.11.30 0 0 7211

Jakabszállást nagyon dicsérik! Én csak jót hallottam róla, a környezet, infrastruktúra mind kiváló. Mészi Air Service Kft.-t keresd!

Előzmény: Pendra37 (7210)
Pendra37 Creative Commons License 2018.11.30 0 0 7210

Ha jól láttam, ők csinálják a BME-vel közös pilóta képzést is. Ebből kiindulva gondoltam, hogy az egy komoly oktató cég. Olvastam, hogy volt két baleset, ami hozzájuk kötődött, de arra azt írták, hogy a pilóták hibáztak, a CAVOK csak a gépeked adta bérbe.

 

 

Azt mondod, hogy őket nem igazán javaslod, esetleg tudnál ajánlani Budapest vonzáskörzetében egy másik iskolát? Én abszolut nyitott vagyok. A lényeg, hogy a képzés a megfelelő színvonalon történjen. De azért, ha lehet, elkerülném, hogy minden alkalomért 6 órát autózzak. A PPL részt ráadásul még munka mellett gondoltam, az pedig Bp-re köt.

Előzmény: pilot94 (7208)
erchegyia Creative Commons License 2018.11.30 0 0 7209

CAVOK-ról jut eszembe... A minap láttam egy irodát Ferihegyen, az alsó szinten (érkezés) a 2A-2B terminálok közötti folyosón, "CAVOK aviation" felirattal. Van vajon közük egymáshoz? :)

Előzmény: pilot94 (7208)
pilot94 Creative Commons License 2018.11.30 0 0 7208

Ha van rá pénzed, miért a pusztulat Cavokhoz akarsz menni? :D

Előzmény: Pendra37 (7207)
Pendra37 Creative Commons License 2018.11.29 0 0 7207

Sziasztok!

 

Nekem is hasonló gondolataim vannak, annyi különbséggel, hogy most 38 vagyok. Van némi megtakarításom, úgyhogy meg tudom finanszírozni a teljes CAVOK-os TELJES INTEGRÁLT ATPL képzés + ME IR + CPL + MCC + JOT csomagot. Egyetemi infós végzettségem van és felsőfokú aktív angol tudásom, úgyhogy tegyük fel, hogy jó/átlagos eredménnyel el tudom végezni a képzést. No de utána, mondjuk 40 évesen, pályakezdőként, type rating nélkül, milyen lehetőségeim lennének? Nincsenek túlzó vágyaim de azért jó volna ha kapnék fizetést és záros határidőn belül visszajönne amit befektettem.

 

Köszi mindenkinek a segítséget!

Előzmény: upcrash35 (7193)
ViktorMike Creative Commons License 2018.11.28 0 0 7206

Szia,

 

Úgy látom a repülőorvosaink - akik korrekt választ adhatnának neked - mostanában nem járnak erre.

Keresd meg ezzel a kérdéssel dr. Melles Imre repülőorvost. Az elérhetőségei a http://www.repuloorvos.hu/fo_kapcs.php oldalon megtalálhatóak.

 

Sok sikert!

Előzmény: pacsipacsi (7205)
pacsipacsi Creative Commons License 2018.11.27 0 0 7205

Sziasztok!

 

Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy 150cm-rel lehetek pilóta? Azt olvastam, hogy a minimum határ 160cm esetleg 155cm, de az már egy sarkított érték.

sezo17 Creative Commons License 2018.11.24 0 0 7204

Az első alkalommal minden van. Vérvétel, vizelet, fül-orr gégészet, fogak, tüdő kapacitás, hallás vizsgálat, látás. 

Előzmény: someva (7202)
someva Creative Commons License 2018.11.23 0 0 7203

Engem az érdekelne, hogy volt-e itt valaki a Wizzair Pilot Academy toborzásán? Mire lehet számítani, miket kérdeznek, milyen feladatok vannak? Tényleg lehet a nulláról indulni? 

someva Creative Commons License 2018.11.23 0 0 7202

Itt elég jól leírják: http://repulogepvezeto.hu/lang/hu/altalanos/repuloorvosi-vizsgalat-eu-2/

pörgess lejjebb és az 1.-es osztályú vizsgálatot is rézletezi.

 

Személyesen még én sem voltam ilyen vizsgálaton, így bármilyen tapasztalatot szívesen veszek én is.

Előzmény: Johnny Lovebone (7201)
Johnny Lovebone Creative Commons License 2018.11.23 0 0 7201

Első orvosi alkalmasságin mire kell számítani (Eü1)? Milyen vizsgálatok vannak? A gyáli útira írják hogy vinni kell laboreredményt. Ott már nincs vérvizsgálat?

glider_mate Creative Commons License 2018.11.20 0 0 7200

Jogos!

Bár amíg a képzést csinálod mégis csak az övék. Amit aztán majd visszafizetsz abból amit ők adnak, de értelek, igazad van.

Szerintem egy jó lehetőség ez a program, így is sok pénzbe kerül azt nem vitatom (plusz lakhatás, kaja a képzés alatt!), de már úgy kell ezt az összeget rászánni, hogy, ha nem is 100, de mondjuk 99%, hogy ott ülhet majd a sikeres egyén, ha megteszi az Ő részét a képzésben.

Előzmény: 8lazo8 (7199)
8lazo8 Creative Commons License 2018.11.20 0 0 7199

Nem a cég pénze hanem a tied. Mindet vissza kell fizetned.

Előzmény: glider_mate (7198)
glider_mate Creative Commons License 2018.11.20 0 0 7198

Sziasztok

Végig szaladtam én is a honlapon, benne van a típus, legalábbis ahogy én értelmeztem.
How does this programme work - advanced training fülön van leírva.

 

Successful completion of the advanced training results in the A320 Type Rating listed in your Commercial Pilot License.

 

Nem is lenne sok értelme, hogy CPL-es pilóták képződnek a cég pénzén akik aztán mehetnek bárhova máshova is:)

Hajrá!

upcrash35 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 7197

Szia!

 

Köszönöm!! 

 

Előzmény: sezo17 (7194)
Törölt nick Creative Commons License 2018.11.19 0 0 7196

Szia! A honlapon fent van, hogy 19400 euro az önrész. A képzés teljes díja 67150 euro, cirka 45000 eurót hitelez meg a Wizzair, de én úgy vettem ki, hogy ebben a képzési díjban nincs benne a type rating. A leírás szerint a képzés a következőkből áll:

 

TRAINING DETAILS

Training length:
21 months

Please note: this is an integrated training course requiring full attention. Participation is not possible besides a full-time job or other time consuming obligations.

After successful completion of the course the following ratings will be obtained:

  • Airline Transport Pilot License (Airplane) - ATPL(A) theory
  • Commercial Pilot License (Airplane) - CPL(A)
  • Multiengine Instrument Rating - ME/IR
  • Night VFR Rating - NVFR
  • Multi-Crew Cooperation - MCC

 

Tehát itt nincs típusvizsga, feltételezem, hogy az még további költség... 

 

Van itt az oldalon valaki aki még kacérkodik ezzel a képzéssel? Milyen meglátásaitok vannak? 

Előzmény: Astrobin (7195)
Astrobin Creative Commons License 2018.11.18 0 0 7195

most annyi hozzászólást olvastam, hogy teljesen belezavarodtam a wizzairnél mennyit kell befizetni önerőként tandíjra?

sezo17 Creative Commons License 2018.11.18 0 0 7194

Szia!

 

A pilóták átlagéletkora Európában 42 éve. 28 évet repülhetsz még....

 

Ez elég válasz? :)

Előzmény: upcrash35 (7193)
upcrash35 Creative Commons License 2018.11.18 0 0 7193

Sziasztok!

 

37 éves vagyok és sokat gondolkoztam azon, hogy jelentkezem a BME-s képzésre.

Mit gondoltok öreg vagyok már, hogy felvegyenek/végzés után elhelyezkedjek mint nagygépes pilóta?

Hallottam már pro és kontra érveket, de a szívem az égre húz, ha egy mód van rá belevágnék..

 

Ne kíméljetek..

 

Köszönöm előre is!

sezo17 Creative Commons License 2018.11.17 0 0 7192

Magyar nyelven van. Itt főleg az emberi oldaladra kíváncsikat, miért szeretnél pilóta lenni, milyen céljaid vannak, mi köt a repüléshez stb...

Előzmény: Johnny Lovebone (7191)
Johnny Lovebone Creative Commons License 2018.11.17 0 0 7191

Köszönöm! Én is hasonlókat kívánok neked!

 

Még egy kérdésem lenne, hogy a felvételi elbeszélgetés angol, vagy magyar nyelven folyik, és milyen jellegű kérdésekre lehet számítani?

 

Válaszodat előre is köszönöm!

Előzmény: sezo17 (7189)
Sz.Gyu Creative Commons License 2018.11.16 0 0 7190

Megjelent a 2018/2019 tanév II. félévében, 2019 január végén induló Légiközlekedési-hajózó szakmérnök képzésre a jelentkezési kiírás az egyetem honlapján  www.nye.hu/felvi/ a repülőorvosi és a pályaalkalmassági vizsgálatok részletes ismertetésével és a Jelentkezési lappal.

A PÁV első időpontja 2018.12.14. Jelentkezz be, ha érdekel!

Előzmény: Sz.Gyu (7182)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!