Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Cellpityu73 Creative Commons License 2022.03.23 0 0 126634

Sziasztok,307cc 2005-ős nem mozgattak a tetőt 6 hónapig,most pedig csak a csomagtartót nyitja fel,utána megáll,a két szárnyat már nem nyitja.Valami javaslat?Előre is köszi

kirsan Creative Commons License 2022.03.19 0 0 126633

Peugeot 307/307CC 1,6HDi from Orga Nr.10218 (i) 11.04-  (2004.04.11 től

Hűtőközeg      Mennyiség           Olaj specifikáció           Mennyiség

R134a                  450             PAO 68 or PAG ISO 46          135

 

Adatok innen:   https://www.vpt.hu/uploads/document/9/klimatoltet-5b21fd98b3969.pdf

klímatöltet táblázat minden autóhoz.

Előzmény: peti710 (126632)
peti710 Creative Commons License 2022.03.18 0 0 126632

Sziasztok

 

Azt szeretném megkérdezni mennyi  klíma gáz kell a renszerbe.

1.6 HDI 108 lovas. 2006 év. Kombi

Van ahol 585 gr.  lehet olvasni.

A klímatöltő 450gr. mondott.

Melyik a valós adat?

Köszönöm

 

 

 

KeyGrip Creative Commons License 2022.03.17 0 0 126631

Sziasztok!

 

Lenne egy kérdésem, mielőtt nekikezdek a Cicus központi fejegységének kiszedésének. Azt vettem észre, hogy a rádió kezd meghalni: nem minden gombora reagál, hangerőt nem mindig tudok állítani. Gondoltam kicserélem és veszek bele egy úgy JVC fejegységet. Gondolom utána nem tudom majd állítani a központi kijelzőt, de mehet a csere szerintetek, vagy lehet bármi más hátrány? Köszönöm előre is a tanácsokat!

 

307, Symbol, 2006 

Vasti Creative Commons License 2022.03.10 0 0 126630

...gondolom Svédországból indult a csomag, mert akkor Magyarország felé pont ez az útvonala ;-)

 

Egyre kisebb a világ: én rendeltem már német eladótól az eBay-en, kínainak fizettem, és Lengyelországban adták fel a csomagot ;-)

 

Előzmény: janitoth (126628)
FeZ_ Creative Commons License 2022.03.09 0 0 126629

Kicsit körülnézett ott északon.  ;-)

 

Előzmény: janitoth (126628)
janitoth Creative Commons License 2022.03.09 0 0 126628

Az  lehetett a gond, hogy rendeltem még a tárcsa mellé olajnyomás kapcsolót meg légszűrőt is az autodoc-tól. A DPD nyomkövetője szerint a csomagom megjárta Svédországot,Dániát és Németországot is!!!

Előzmény: FeZ_ (126623)
janitoth Creative Commons License 2022.03.09 0 0 126627

Egyébként pont ez a fajta van az enyémben is!

Előzmény: soryton (126624)
janitoth Creative Commons License 2022.03.09 0 0 126626

Köszi, de már megvan az új. 

Előzmény: soryton (126624)
janitoth Creative Commons License 2022.03.09 0 0 126625

Végszóra megérkezett az új. Beszereltem, minden oké!

Előzmény: FeZ_ (126623)
soryton Creative Commons License 2022.03.02 0 0 126624

...van egy kevesett futott használt ...ha érdekel...

Előzmény: janitoth (126622)
FeZ_ Creative Commons License 2022.03.02 0 0 126623

Szkeptikus vagyok, hogy tartósan kitartana-e a ragasztás. Elvileg nem okoz gondot a fix tárcsa se a tengelynek, nem úgy a szíjhajtás egyéb elemeinek. Főleg, ha centrírozatlanra sikerül összehozni. 

Nem tudom milyen tárcsa van azon, hogy ennyire hosszú idő beszerezni. Még a gyári is hamarabb meg szokott érkezni.

 

 

Előzmény: janitoth (126622)
janitoth Creative Commons License 2022.03.02 0 0 126622

Sziasztok! Elvi kérdés: Ha a széthullott főtengely szíjtárcsámat műgyantával fogatom össze (természetesen központosan),de nem centrírozom ki,majd felszerelem a helyére, használat közben tud kárt okozni(pl a főtengelyben)? Természetesen megrendeltem az új alkatrészt,de két hét után még mindíg nem érkezett meg! Viszont a hétvégén mennem kéne a kocsival, s átmenetileg tenném be a kókányoltat.

janitoth Creative Commons License 2022.02.25 0 0 126621

Köszi a választ,de meglett a probléma szerintem. Nekiálltam kicserélni a generátort egy bontott Valeo generátorra, s ahogy levettem a laposszíjat, a főtengely szíjtárcsája széthullott. A középső és a bordázott külső rész közti gumi összeköttetés eltűnt. Gondolom csúszkálhatott a kettő egymáson így nem volt egyenletes az áramfejlesztés és talán ezért pulzálhatott a fényszóró. Mindenesetre várom az új alkatrészt és csere után látszik, hogy megoldódott-e a probléma.

Előzmény: FeZ_ (126603)
kirsan Creative Commons License 2022.02.23 0 0 126620

A FAP folyadéknál pontosan kiírja, de annyira emlékszem, hogy valamilyen liquid low, tehát, hogy folyadék szint alacsony. És elnézést, de a kollégákkal több millió kilométert mentünk 1.6 HDI-vel, és mindent megbeszéltünk, én magam 500 ezret mentem vele, nem tudom a szerelő mennyit ment vele, hogy tudja mikor tilt le. Ha a komputer kiírta, hogy eltömítődött, akkor a teljesítmény csökkenés már megtörtént. A szűrő előtt és után is van szenzor, pontosan ki tudják olvasni, hogy hány %-ban van eltömítődve. Azért írtam, hogy nálunk a kollégáknál használattól függően, de max pár ezer km múlva letiltott. Én kb 2 hetet tudtam vele elmenni, ami kb 2600 km volt. És milyen alkatrészre kell várni? Leszedik a szűrőt, és átmossák, ha nem sikerül, akkor többször is. Amikor először eltömítődött nekem, kivártam a letiltást, ezért 3-szor kellett átmosni. A következő alkalommal azonnal elvittem (120 ezret bírt ki városban) és ezért elég volt egyszer átmosni. Azóta amint kiírja azonnal viszem tisztíttatni, mert akkor olcsóbb. De mindenki a maga kárán tanul. 

Előzmény: The Dark Side of the Moon (126618)
Bazer Creative Commons License 2022.02.22 0 0 126619

sziasztok az miért lehet h az alapjáratom ugrál? 2000-4000ig mikor milyenje van, vagy ha menetközben megyek és váltok felfelé vagy lefelé felugrik 3000köré

most a diag csak az oxigén szondát dobta ki

cseréltem gyertyákat és gyujtástrafot is

 

alapjárati motor? vagy valami más lehet a gond?

2001-es RFN motorkodu

 

köszönöm az épitö jellegü válaszokat elöre is!

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2022.02.22 0 0 126618

Köszönöm a figyelmeztetést!

 

Lehet folyadékszint probléma.

Állítólag szoftver verzió kérdése, hogy mit ír ki.

Most hívtam az egyik márkaszervizt, péntekre kapott időpontot a kocsi diagra. Azt mondták, hogy az még odébb van, hogy tiltogasson, biztosan nem ezer km-ben van korlátozva. A teljesítmény csökkenésén észreveszem, ha tényleg baj van, azzal meg nem érzékelek problémát.

Ha csak FAP folyadék hiány okozza a checkengine-t, akkor egy órán belül megcsinálják a kocsit, nem nagy történet (csak drága). A részecskeszűrő esetében kellhet az alkatrészre várni pár napot.

Pénteken többet fogok tudni, megírom.

 

Erre az évre (anyagilag is) beterveztem egy komoly felújítást a kocsin. Kuplung (MCP6 robot), kettőstömegű lendkerék, FAP folyadék és részecskeszűrő csere van a tervben. Ezek az elhasználódott alkatrészek, nem várom meg a tönkremenetelüket és ötször külön-külön szervizbe kéredzkedni... Újabb 200 ezer km-en ezekkel ne legyen gondom nekem, vagy a gyerekeimnek, ha továbbadom a járgányt.

Előzmény: kirsan (126617)
kirsan Creative Commons License 2022.02.21 0 0 126617

Nem FAP folyadék hiba, akkor kiírja, hogy alacsony a szint. Eltömítődött a részecskeszűrő. Ki kell mosatni. Ha nem teszed bármikor végleg letilthat. Az autópálya, és a direkt regenerálás már nem segít. Kb 1000-3000 km-ed van hátra teljes letiltásig, attól függ, hogy városban, vagy országúton mész, de itt már nincs más megoldás. Ha 200 ezer km-t elérte az autó, akkor a tisztítás után már csak profi szerelő tudja a komputert nullázni, mert alapból cserét akar. (és most olvasol, hogy 220 van benne, akkor azonnal szerviz, mert letilt cseréig!) A Pásztornál 180 ezer Ft-ot mondtak, amikor először kb 8 éve így jártam, a Beleznay-nál 40 volt. 

Előzmény: The Dark Side of the Moon (126615)
_Haszi_ Creative Commons License 2022.02.21 0 0 126616

ide is írd be, mert valószínű előbb kapsz választ - bár írnak ide is ritkán:

 

Peugeot 307 Club Hungary | Facebook

 

Csak motorkód ne maradjon le, mert azért harapnak. :D

Előzmény: The Dark Side of the Moon (126615)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2022.02.21 0 0 126615

2009-es1,6 HDi FAP (220 ezer km)

 

Ma kaptam egy "Service" lámpát és mellé a "Risk of particle filter clogging" üzenetet.

Közvetlenül tankolás után jött az üzenet. A tankolás után a kúton ahogy beindítottam az autót. Ebből feltételezem, hogy a FAP folyadékot kell utántölteni, vagy tartályt cserélni. Még a gyári folyadék van benne.

Valahol olvastam, hogy a rendszer a tankolások számát figyeli, talán elértem a limitet.

 

Jól gondolom? Vagy inkább eltömődhetett a részecskeszűrő?

Előtte kb 50 km-el volt egy regenerálásom és látszólag minden rendben volt, valamint hosszabb utat tettem meg vele országúton, volt is ideje regenerálni.

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2022.02.21 0 0 126614

Itt kicsit nagyobb a nyüzsgés, mint a Citroen fórumban. Hátha kapok segítséget, amit előre is köszönök.

 

2009-es1,6 HDi FAP 80 kW (220 ezer km)

 

Ma kaptam egy "Service" lámpát és mellé a "Risk of particle filter clogging" üzenetet.

Közvetlenül tankolás után jött az üzenet. A tankolás után a kúton ahogy beindítottam az autót. Ebből feltételezem, hogy a FAP folyadékot kell utántölteni, vagy tartályt cserélni. Még a gyári folyadék van benne.

Valahol olvastam, hogy a rendszer a tankolások számát figyeli, talán elértem a limitet.

 

Jól gondolom? Vagy inkább eltömődhetett a részecskeszűrő?

Előtte kb 50 km-el volt egy regenerálásom és látszólag minden rendben volt, valamint hosszabb utat tettem meg vele országúton, volt is ideje regenerálni.

Bazer Creative Commons License 2022.02.19 0 0 126613

sziasztok.. keresem a következö dolgokat lehetöleg egy személytöl!

-jobb és bal oldali elektromos visszapillantotükröket

-kesztyütarto ajtaját

-bal oldali elsö ajto nyito bovdent

-müködö csomagtér ajto zárat enyém hol müködik hol nem!köszönöm

2001 RFN

hegizoli 307 SW Creative Commons License 2022.02.16 0 0 126612

Sziasztok Fórumosok ! Kellene egy kis segítség,hátha volt már az oroszlánja valakinek hasonló problémával.

Peugeot 307 SW 2.0.Hdi. RHS.

Szét volt szedve a motorja,sajnos utólérte a hengerfej tömítés szindróma,meg pár más probi is.

Most azt csinálja,hogy a gyujtást ráadom és csak villognak az ikonjelzések a műszerfalon. Mi lehet a hiba?

Az autó megy ,a motor szépen jár. Kis autózás után minden jelzés szépen látható.Ez érdekes jelenség.

Válaszaitokat előre is megköszönöm.

V63-010 Creative Commons License 2022.02.13 0 0 126611

persze az tiszta! :)    csak az eredeti hozzászóláshoz szerettem volna hozzáfűzni, hátha fontos lehet :)

Előzmény: L. Freamon (126609)
KeyGrip Creative Commons License 2022.02.13 0 0 126610

persze az tiszta! :)    csak az eredeti hozzászóláshoz szerettem volna hozzáfűzni, hátha fontos lehet :)

Előzmény: L. Freamon (126609)
L. Freamon Creative Commons License 2022.02.13 -1 0 126609

Öööö... szóval ez a vezérlés nem az a vezérlés.

Előzmény: V63-010 (126608)
V63-010 Creative Commons License 2022.02.13 0 0 126608

Köszönöm átolvasom! Nemrég volt vezérléscsere az autóban, ahol kicseréltük a hűtőfolyadékot is. 

Előzmény: L. Freamon (126607)
L. Freamon Creative Commons License 2022.02.13 0 0 126607
Előzmény: V63-010 (126606)
V63-010 Creative Commons License 2022.02.13 0 0 126606

Sziasztok! 

 

Segítséget/tanácsot szeretnék kérni egy hibajelenség okán, amit tegnap vettem észre: Peugeot 307, 1.4, 2005 évjárat.  Kétzónás klíma van az autóban. Valami a hűtés-fűtéssel nem stimmel (sem klíma, sem normál), mert ha hidegre van állítva a hőfok (18 fok például), akkor a vezető oldalon a hűvőset fújja, viszont az anyós ülésnél csak a forró levegő jön. 

 

Van tippetek, hogy hol keressem a probélmát?

 

 

hayabusa123 Creative Commons License 2022.02.06 0 0 126605

Akkor már csak a támasztógömbfejek maradtak 

 

 

Előzmény: Milena2019 (126604)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!