Keresés

Részletes keresés

Bobbin Creative Commons License 2023.07.30 0 0 27006

Én 50 éven keresztül így csináltam, ahogyan mondod, és sosem volt belőle gond. Nem dörzsölődött ki a belső, igaz, még defektet sem kaptam szerencsére, így nem is nagyon kellett lelki életet élnem a belsővel... :) 

Akkoriban benzinkúthoz jártam felfújni, az utóbbi 25 évben van légnyomásmérőm, (a zsiguliból maradt) de csak nagy ritkán mértem. Úgy állítottam be, hogy amikor ráülünk a bringára, ne lapuljon a kerék.

 

Ellenben az 5 bringám közül van egy, amit az Aldiban vettem. Ennél nem szabad 2-nél nagyobbra fújni, mert kinyomja a külsőt a felniből. Nyilván ocsó a felni is amivel vettem. Mivel keveset tekerek, és van több bringám, ezért még nem cseréltem ki a felniket rajta, de tervbe van véve. (Rozsdásodik is...)

Előzmény: főgóré (27005)
főgóré Creative Commons License 2023.07.29 0 1 27005

kár ezen rugózni!

akinek nincs mérője, vagy útközben , hogyan méri meg?

úgy kell, ahogy korábban mutattam!

 érezni azt amikor jó a guminyomás, ha  puha nehéz tekerni, ha kemény ráz mint állat.

hacsak nem tükörsimaságú aszfalton haladsz, van ilyen is, ritkán.

Bobbin Creative Commons License 2023.07.29 0 0 27004

Nem akarnám ismételni magamat. Már rég szédszedtem, megvizsgáltam, és mindent rendben találálta... Meg is írtam, csak nem figyelsz.

 

 

2,5 Bar-ra fújtam, sosem mondtam, hogy ragaszkodok a 2-höz. De ezt nem neked mondom, hanem annak, aki félre magyarázza. Lapos gumival amúgy sem közlekedünk...

üdv

Előzmény: xrami (27001)
xrami Creative Commons License 2023.07.29 -1 0 27003

Mert a kocsiját is csak 2 barra kell fújni...

Előzmény: lomposlompos3 (27002)
lomposlompos3 Creative Commons License 2023.07.29 -2 0 27002

Ha ezt a bringát 2 bárra fújod, akkor egyrészt a bringát tekerő hölgyek lefossák a bokájukat, annyira nehéz tekerni, másrészt megágyazol a képeken látható kicsípődéseknek. Nem értem, miért ragaszkodsz ahhoz, hogy laposan menjen a bringa.

Előzmény: Bobbin (26999)
xrami Creative Commons License 2023.07.29 -1 0 27001

Nem selejtes. MINDEGYIK ilyen kaliberű csak össze van hányva. Leszarják. A felniszalag a gumi beszerelésekor garantáltan elmozdul, hiszen nincs rögzítve. Pár alkalommal mennek lapos gumival akkor szépen gyűri-dörzsöli és előbb-utóbb megunja a kínzást.

Szedd szét ha érdekel mi okozta, ne feltételezgessél már mindenféle hülyeséget. Vagy hagyd a fenébe és vegyél új belsőt majd a bevált módszereiddel rakd össze.

Előzmény: Bobbin (26999)
főgóré Creative Commons License 2023.07.29 0 0 27000

nem dupla , hanem duplafalú

amúgy meg gugli a barátod, részletesen le van írva 

 

a belső gumikra  

nagyon úgy néz ki, hogy ki van csípve

nem kell hogy kiálljon a küllő vége, az anya is ki tudja dörzsölni

                                                                                                                                       éles a vége

olyan védőszalag kell amely elég vastag, és teljes mértékben , és mindenhol takarja a felni belső felét

Előzmény: Bobbin (26999)
Bobbin Creative Commons License 2023.07.29 0 0 26999

Erről a bringáról van szó:

 

Meggyőződésem, hogy a gyárból sérülten jött ki.

 

Ha tudott róla a gyártó és selejtesként adta el fillérekért amiről a vevőt tájékoztatta, akkor a kereskedőnek meg kellett volna ragasztania. (Vettem már úgy "kedvező áron" belsőt gyári dobozban, hogy ragasztva volt.)

Itt a kereskedő lehet a hibás, mert nyilván nagyon olcsón jutott hozzá ehhez a szériához. Ennek ellenére nem gondolta, hogy rosszat vásárolt.

 

Ha pedig nem tudott róla a gyártó, az nagy blamázs a minőségbiztosítására nézve.

 

Beszerelés előtt -sajnos- nem ellenőriztem a belsőket, vagyis nem fújtam fel egy keveset sem, pedig akkor látható lett volna a felületi sérülés. Így csak következtetni tudok a sérülés kialakulására.

 

A felni nem hibás, mert a korábbi belsőkön semmi ilyen sérülés nyom nem látható. Az azért eresztett le hátul kb 10 év után, mert egy fa tüske beleállt. Az elsőt pedig azért cseréltem le, mondván, hogy akkor legyen az is cserélve...

 

Részemről a témát kitárgyaltam, többet nem tudok hozzá tenni. 

 

Azt pedig nem tudom, milyen a "dupla" felni...

Köszönöm a tippeket mindenkinek!

 

 

 

Bobbin Creative Commons License 2023.07.28 0 0 26998

Hagy ne szedjem már ezért szét megint.

Nem hinném, hogy dupla lenne. 

 

A gyárban, csomagoláskor megsértették a belsőt, ez lehet az oka. A boltos meg megvette olcsón.

 

Előzmény: xrami (26997)
xrami Creative Commons License 2023.07.28 0 0 26997

de ez dupla felni, vagy sima?
Tényleg dobjál már róla egy képet lehet nem kóser, csak nem veszed észre.

Előzmény: Bobbin (26996)
Bobbin Creative Commons License 2023.07.28 0 0 26996

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=164939044&t=9035892

 

Csak így lehet, mert a felninek semmi baja. 

Előzmény: xrami (26995)
xrami Creative Commons License 2023.07.28 0 0 26995

A felnit is fotózd le a szalagoddal.
Találkoztam már ilyennel, vagy csavarhúzóval szerelték (kicsípték) vagy a felniszalag megkeményedett, elcsúszott, lapos gumival jártak hintőporozás nuku. (gyári összehányás volt). vagy az elcseszett méretű küllő jóvanazúgy módon lett belerakva.

Előzmény: Bobbin (26990)
xrami Creative Commons License 2023.07.28 0 0 26994

Ha te belehalsz, ne használd. Mindenki másnak erősen javaslom.

Előzmény: irreverzibilis (26987)
Bobbin Creative Commons License 2023.07.28 0 0 26993

Még arra tudok gondolni, hogy eleve ilyen volt, így vettem hám sérülten, és 2 hónap alatt megadta magát, tovább szakadt a felülete és leeresztett.

Bobbin Creative Commons License 2023.07.28 0 0 26992

Nem. Végig néztem és végig tapogattam beszerelés előtt. Semmi nem áll ki. 

De ma vagy holnap megint szétszedem, mert nem hagy nyugodni...

 

A korábbi belsők nem így mentek tönkre. Azok kb 10 évig voltak benne, és egy fa tüske okozta a leengedést. 

Előzmény: Tekebábos (26991)
Tekebábos Creative Commons License 2023.07.28 0 0 26991

A lukak távolsága esetleg egyezik a küllők távolságával? Nem áll ki túlzottan és szúrta át a küllő a szalagot?

Előzmény: Bobbin (26990)
Bobbin Creative Commons License 2023.07.28 0 0 26990

Itt vannak a képek, mi a véleményetek róla? Anyaghiba lenne? Az első és a hátsó kerekeknél is így lukadt ki pár hónap után. 

A közös bennük az, hogy mindkét belsőn a szelep oldalon, azaz a felni felé keletkeztek ezek a sérülések. 

 

orygabor Creative Commons License 2023.07.28 0 0 26989

Azért nem árthat. Nekem úgy beleragadt a belső, hogy úgy kellett kitépni, már féltem, hogy elszakad.

Előzmény: irreverzibilis (26987)
irreverzibilis Creative Commons License 2023.07.28 0 0 26988

a váltó 3. csavarjánál próbálkoztál, nekem is szórakozott a váltó, inverz deore és a szerelő már majdnem rábeszélt a cserére,de feszítettem a rugón és szinte tökéletes lett pedig előtte már elkezdett szórakozni három szélső pozícióban

 

Előzmény: Randall28 (26974)
irreverzibilis Creative Commons License 2023.07.28 0 0 26987

szerintem a hintőpor is felesleges,ha minimum 3-4 barra van fújva a gumi,akkor nincs olyan hogy elmozdul a belső a külsőhöz képest

Előzmény: xrami (26985)
Bobbin Creative Commons License 2023.07.28 0 0 26986

Kösz szépen!

 

Tulajdonképpen nem ez az első gumicserém, kb. 30 évvel ezelőtt is cseréltem már, de sosem volt semmi problémám vele. Mindig így csináltam, mint most.

 

A felni szalag ép, végig simítottam és alaposan átnéztem mielőtt össze raktam a gumikat. 

 

Az említett szakadásról fogok képet csinálni és majd megmutatom!

Előzmény: xrami (26985)
xrami Creative Commons License 2023.07.27 0 0 26985

Igen, mindenhová.

A külső belsejét totál kifehéríted, beledörzsölöd a peremnél is! Utána a belsőt is kifehéríted, bár ez legyen inkább a nőcik munkája ;) És végül a felnin a felniszalagot is szórd meg.
Duplafelni van? A felniszalag takar mindent? nem mozdul el?
Tekerd körbe szigszalaggal a középre illesztett pvc szalagot, előbb az egyik szélén túl, majd a másik szélén túl. Így nem fog elmozdulni tutira, de ahogy húzódik vissza a szigszalag, kikandikál majd a ragasztója, ezért kell vele várni egy picit és utána befehéríteni. Beletapad.
Fölösleges a hiperszuper felniszalagokra költeni átlag bringáknál, pénzkidobás.

A johnsont sem kell ide elcseszni, a legolcsóbb akármelyik kínaiból megteszi, csak ne smucigold ki.

Előzmény: Bobbin (26984)
Bobbin Creative Commons License 2023.07.27 0 0 26984

A hintőport a külsőbe szórtam, és megforgattam, de kézzel is elegyengettem. A belsőre külön viszont nem tettem hintőport. Kellett volna?

Előzmény: Bobbin (26981)
Bobbin Creative Commons License 2023.07.27 0 0 26983

Az a vicc, hogy szinte alig van használva, mert kocsival meg vonattal járnak. Néha elmennek a 200 méterre lévő boltba vele. 

Előzmény: xrami (26980)
Bobbin Creative Commons License 2023.07.27 0 0 26982

Kereszt vagy + alakú repedések vannak rajtuk, több is. 2-3 amit láttam. 

Előzmény: xrami (26980)
Bobbin Creative Commons License 2023.07.27 0 0 26981

Igen, hintőporral raktam össze. Johnson...:)

 

Most is, akkor is.

Előzmény: xrami (26980)
xrami Creative Commons License 2023.07.27 0 0 26980

Nekem a mindenhol lehülyézett ralson belsőim vannak. Semmi bajuk.

De te behintőporozod egyáltalán amikor összerakod, vagy csak kopaszon-szárazon van belehajítva a külsőbe, ahogy a gyárban is beleszarják és rádurrantják a nyomást.

A kereket fújd fel a 4 barra! Pont azzal nyírjátok ki, hogy puha és kidörzsöli, mint írtam már. Az nem szétmállott, hanem a folyamatos nyomorgódás miatt szétdörzsölődött.

Előzmény: Bobbin (26979)
Bobbin Creative Commons License 2023.07.27 0 0 26979

Köszönöm a válaszokat! Hát, nem is tudom, mit higgyek... a 4 Bar valóban rengetegnek tűnik... 

60-70 kg-os hölgyek használják. 

 

Cseh gyártmányú belsőket tettem bele 3 hónapja. Álló helyzetben szétmállottak, egy hetes különbséggel... Pedig örültem, hogy Cseh és nem koreai... igaz, 1500-ért mit várok...

Most Continentalt tettem bele és 2 Bar-ra fújtam. 

Na, majd fújok még bele.

 

Köszi mégegyszer!

főgóré Creative Commons License 2023.07.27 0 1 26978

ha így kicsit tudsz rajta összenyomni általában már elég 

 

Előzmény: Bobbin (26975)
xrami Creative Commons License 2023.07.27 0 0 26977

Fújd fel maxra. Ez ugye terheletlenül értendő. Namármost ugyanaz a max érték szerepel ott ha egy 50 kilós lányka, vagy ha egy 150 kilós gorilla ül a bringára...

Ellenben, ha lapos a gumid, sokkal nagyobb lesz az ellenállása, kinyírod a külsőt-belsőt és a felnit is, mert belapult guminál azt fogod szétverni elöl is, hátul is.

Előzmény: Bobbin (26975)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!