Keresés

Részletes keresés

umnyo Creative Commons License 2024.09.01 0 0 55856

Nem tisztem beleszólni ki mit vásárol.... Az nem derült ki itthon vetted vagy kintről.

 

Itt azt írod emelkedőn használod, és ha jól értelmezem akkor nem is keveset.

 

Ha így van, akkor rossz paripára esett a választásod. Mondjuk ezek a konstrukciók, ahogy más is írta sajnos eléggé a szemétbe valók alapból. Próbáld úgy visszavinni, hogy ne is adják többet vissza neked, és azt erőltesd, hogy az árát adják vissza, különben fogyasztóvédelem, bla bla.....

Előzmény: Premete (55845)
Premete Creative Commons License 2024.09.01 0 0 55855

Megpróbálom a gariztatást. Azt modjuk nem tudom, hogy a kínai 800 ciklus az mennyi tényleges, talán 80?

Előzmény: Capt.IQ229 (55854)
Capt.IQ229 Creative Commons License 2024.09.01 0 0 55854

Gondolom 2 év a gari.

Többet mentél vele, mint amit a csíkszemű "tervezett". Gariztasd.

Előzmény: Premete (55852)
Capt.IQ229 Creative Commons License 2024.09.01 0 0 55853

Mondjuk olyan védelem ami még maga is alsópolcos OLCSÓ.

Xiaomi ismerős gépében legalább úgy tilt le, hogy egyezer rá kell dugni a töltőt. Addig aktívan tiltásban marad.

Az a gép vagy 5-6 éves roller, és nagyon sokat ment, rázkódik mint állat és kapott vizet/esőt is bőven. Pici akku, sokciklussal.

Előzmény: Premete (55850)
Premete Creative Commons License 2024.09.01 0 0 55852

1,5 éves, 1300km-rel, 36 Volt, 250 Wattos motor.

Előzmény: Capt.IQ229 (55849)
Capt.IQ229 Creative Commons License 2024.09.01 0 1 55851

Most nézem a nevét, ez lehet egy új bringa?

Vidd vissza és adják vissza a pénzt. Ne javítgassák, ne csereberéljék.

Ezek a kínai szarok ipari hulladékok. Pénzkidobás. Mindig ez a drágább.

36V nem bír el 250W-os motorral? Milyen cellából építették ezeket?

 

Nincs varázslat még 2024-ben sem. Ahol tudnak átvernek. Egyre többen egyre többeket.

 

 

Előzmény: Premete (55845)
Premete Creative Commons License 2024.09.01 0 0 55850

Gondoltam én is valamilyen védelemre, de milyen védelem az, ami az áram ki-bekapcsolásakor azonnal megszűnik? Mondjuk kínai a cucc.... :)

Előzmény: XNC (55848)
Capt.IQ229 Creative Commons License 2024.09.01 0 0 55849

Üresjáratban tök mindegy mennyi az akkufesz. A iba is terhelésen jön, nem véletlen.

Letilt a BMS mert (akár csak egy cella is) "ablakon" kívüli feszültséget mutat nagy terhelésen.

Magyarul döglődik az akku. Javítás, vagy csere lesz a vége.

Mennyi idős?

BMS pedig kilép a tiltásból akkukivétel vagy egy pillanatnyi töltés hatására.

Előzmény: Premete (55847)
XNC Creative Commons License 2024.09.01 0 0 55848

Védelem lehet szerintem is. Már nem annyi feszültséget ad az akku terhelésre, mint új korában.

Előzmény: Mary bx (55846)
Premete Creative Commons License 2024.09.01 0 0 55847

Az akku csatlakozókat letisztítottam, bár tisztának tűntek, az akkupacknak csak a feszültségét mértem le, az 40-41V között volt a leállások idején, és rögtön töltőre dugtam, a szokásos 87 W-tal azonnal töltött.

Előzmény: Mary bx (55846)
Mary bx Creative Commons License 2024.09.01 0 0 55846

Nézd meg a biztosítékot,csatlakozókat nem-e kontaktosak.Akkupakkot is érdemes kimérni,ha bekapcsol a mélykisülés elleni védelem akkor is letiltja a hajtást.

Előzmény: Premete (55845)
Premete Creative Commons License 2024.09.01 0 0 55845

Jó napot, van egy Bozon Evergreen XL elektromos kerékpárom. Olyan hiba lép fel, hogy maximális rásegítésnél 10-15 perc után leáll, látszólag függetlenül a külső hőrmérsélklettől, és kizárólag emelkedőn használva. A leállással eltűnik a kijelzőről is minden, és többé nem is lehet bekapcsolni, viszont az akku kivétele - azonnali visszahelyezése után azonnal indul, és elmegy megint ~10 percet emelkedőn; lejtőn - egyenesen, alacsonyabb rásegítéssel akármennyit (amíg az akku bírja). Amikor először jelentkezett a hiba, ~2000 méter emelkedő után jött ki, most már  ~1000 méter után.
Van valakinek ötlete, hogy mitől lehet?

Mary bx Creative Commons License 2024.09.01 0 0 55844
Előzmény: jaszi1981 (55842)
Mary bx Creative Commons License 2024.08.31 0 0 55843

A vezérlőelektronikából kijön két szál vezeték amik vissza is mennek az elektronikába k.b.6-8 cm hosszúak azt húzd szét.Ha ilyet nem találsz akkor fékkarokat behúzod gyújtást ráadod 10-15 másodpercig,és aktiválja a gyorsabb tempót.Cserébe rövidebb lesz a hatótáv hamarabb merül az akkupakk. Ha mégsem a Youtubon is vannak erről videók.

Előzmény: jaszi1981 (55842)
jaszi1981 Creative Commons License 2024.08.25 0 0 55842

sziasztok folytást hogyan lehet kikapcsolni ezen a kerékpáron

jaszi1981 Creative Commons License 2024.08.25 0 0 55841

Szisztok!van ztech elektromos kerékpárom meg kérdezném hogy tudja e valaki hogy a folytást hogyan lehet kikapcsolni rajta?köszönöm!

főgóré Creative Commons License 2024.08.24 0 0 55840

az szétmar mindent

 

volt aki sósavba rakott laposelemekből kiszedett rudakat és azzal cinezett

annál láttam később , olyan ronda kráteres , szennyezett forrasztásokat

Előzmény: xrami (55839)
xrami Creative Commons License 2024.08.24 0 0 55839

Te nem sósavval macerálsz mint folyasztószer?

Előzmény: Capt.IQ229 (55837)
xrami Creative Commons License 2024.08.24 0 0 55838

Feszültségmentes állapotban egy mágnest illessz már a drótokhoz. A legfaszább kínai cuccokban a rézdrót hopp belendül. 

Egyébként meg húzz rájuk egy biztonsági varniscsövet az illetékes helyeken, biztos ami biztos.

Előzmény: Capt.IQ229 (55837)
Capt.IQ229 Creative Commons License 2024.08.23 0 0 55837

Szaisztok.

Kis technikai kérdés.

Ki milyen vezetéket használ?

Most már többedik eset, 2 bringámon is, hogy elporlad a forrasztott kötésben a vezeték.

Mindig a TSDZ motor áramvezetékének toldása, amit valami aliexpresses szilikonnak mondott (tényleg finom puha hajlékony) fekete/piros vezetékkel toldok. Picit vastagabb is.

De most jut eszembe, hogy XT60-as csatiból is volt már ilyen kirohadásom, Ott azt hittem, hogy helyi túlmelegedés.

Forraszanyagnak valami 1000 éves gyantás ónt használok. Az is igaz, hogy trehányul ezt nem szoktam lemosni. :(

A szétrohadt szakaszokat kicsípve és blankolva mindkét vezeték ép, egészséges.

TSDZ motor vezetéke NEM réz színű. Az alis kábel IGEN, réz színű. De nem gondoltam, hogy pont a TSDZ gagyizik valami aluval az én külön vásároltam pedig eredeti réz. Pont fordítva gondoltam.

Sőt TSDZ kábel -annak ellenére, hogy vékonyabb merevebbnek is tűnik.

Aki jobban ért hozzá erősítsen meg kérem valami okossággal, hogy mit használjak?

Vagy mit hibáztam el.

Most wagoval kötöttem ideiglenesen, aztán majd cserélem a vezetékeket.

umnyo Creative Commons License 2024.08.21 0 0 55836
főgóré Creative Commons License 2024.08.19 0 0 55835

érdekes, hogy egy árban is vannak

a dobfék robusztusabb szerkezet, a szalagfék rászorul egy dobra és úgy fékezi 

nekem a motorokon sem volt bajom a dobfékkel, mondjuk egy átható mosás után amíg ki nem száradt 

kicsi volt a fékhatás

Előzmény: xrami (55834)
xrami Creative Commons License 2024.08.19 0 0 55834

Aha, tényleg.

Itt mindkettőt látom. https://elektromoskerekpar.com/fek_alkatreszek

Előzmény: oljeg12 (55831)
xrami Creative Commons License 2024.08.19 0 0 55833

Igen, a képen egy szimplex dobfék van, csak nálad olyan furcsa az a fazéktestű rész (nem a fekete, hanem a másik fele) Amit láttam eddig dobféket azok mind öntvényre haraptak rá és kerékagyban voltak.

Na, majd ha egyszer kiszeded dobj majd fel ide egy képet a belsejéről. Ne a fékkarról, az nem érdekel, hanem a belsejéről a fékfelületről.

 

De ha tudsz, szerválj még egy ilyen cuccost és applikáld a másik tengelyre, mert 2 ilyennel tök jól meg lehet oldani a kétkerekes hátsó fékezést ami nagyon sokat jelentene a menetkomforton, csak szépen, párhuzamosan hatóra kell belőni. (emiatt lenne jobb hidraulikus módi)

Előzmény: oljeg12 (55831)
főgóré Creative Commons License 2024.08.19 0 0 55832

hát igen, a szélén helyezkedik el és fordítja el a fékkulcsot  emzén is így volt

Előzmény: oljeg12 (55831)
oljeg12 Creative Commons License 2024.08.19 0 0 55831

Akkor most egymás mellé rakom a szalagféket és a dobféket. Nézd meg, hogy  fékkar hol helyezkedik egyiknél, és hol a másiknál. És oda teszem melléjük az én kerékpárom dobfékjéről készült képet.

Előzmény: xrami (55829)
főgóré Creative Commons License 2024.08.19 0 0 55830

hasonló a kialakítása, lehet akár szalagfék is 

Előzmény: xrami (55824)
xrami Creative Commons License 2024.08.19 0 0 55829

De a belsejét látta már valaki, vagy csak rámondta mindenki, hogy dobfék, mert egy kerek, zárt és különálló dolog?
Nekem továbbra is szalagféknek tűnik, mintha a fekete egy oldallemez a másik szürke rész is csak egy takarólemez lenne.

Előzmény: oljeg12 (55825)
dhpage Creative Commons License 2024.08.19 0 0 55828

ez dobfék

Előzmény: oljeg12 (55825)
dhpage Creative Commons License 2024.08.19 0 0 55827

:(

Előzmény: Riderman (55794)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!