Nem tisztem beleszólni ki mit vásárol.... Az nem derült ki itthon vetted vagy kintről.
Itt azt írod emelkedőn használod, és ha jól értelmezem akkor nem is keveset.
Ha így van, akkor rossz paripára esett a választásod. Mondjuk ezek a konstrukciók, ahogy más is írta sajnos eléggé a szemétbe valók alapból. Próbáld úgy visszavinni, hogy ne is adják többet vissza neked, és azt erőltesd, hogy az árát adják vissza, különben fogyasztóvédelem, bla bla.....
Az akku csatlakozókat letisztítottam, bár tisztának tűntek, az akkupacknak csak a feszültségét mértem le, az 40-41V között volt a leállások idején, és rögtön töltőre dugtam, a szokásos 87 W-tal azonnal töltött.
Nézd meg a biztosítékot,csatlakozókat nem-e kontaktosak.Akkupakkot is érdemes kimérni,ha bekapcsol a mélykisülés elleni védelem akkor is letiltja a hajtást.
Jó napot, van egy Bozon Evergreen XL elektromos kerékpárom. Olyan hiba lép fel, hogy maximális rásegítésnél 10-15 perc után leáll, látszólag függetlenül a külső hőrmérsélklettől, és kizárólag emelkedőn használva. A leállással eltűnik a kijelzőről is minden, és többé nem is lehet bekapcsolni, viszont az akku kivétele - azonnali visszahelyezése után azonnal indul, és elmegy megint ~10 percet emelkedőn; lejtőn - egyenesen, alacsonyabb rásegítéssel akármennyit (amíg az akku bírja). Amikor először jelentkezett a hiba, ~2000 méter emelkedő után jött ki, most már ~1000 méter után. Van valakinek ötlete, hogy mitől lehet?
A vezérlőelektronikából kijön két szál vezeték amik vissza is mennek az elektronikába k.b.6-8 cm hosszúak azt húzd szét.Ha ilyet nem találsz akkor fékkarokat behúzod gyújtást ráadod 10-15 másodpercig,és aktiválja a gyorsabb tempót.Cserébe rövidebb lesz a hatótáv hamarabb merül az akkupakk. Ha mégsem a Youtubon is vannak erről videók.
Most már többedik eset, 2 bringámon is, hogy elporlad a forrasztott kötésben a vezeték.
Mindig a TSDZ motor áramvezetékének toldása, amit valami aliexpresses szilikonnak mondott (tényleg finom puha hajlékony) fekete/piros vezetékkel toldok. Picit vastagabb is.
De most jut eszembe, hogy XT60-as csatiból is volt már ilyen kirohadásom, Ott azt hittem, hogy helyi túlmelegedés.
Forraszanyagnak valami 1000 éves gyantás ónt használok. Az is igaz, hogy trehányul ezt nem szoktam lemosni. :(
A szétrohadt szakaszokat kicsípve és blankolva mindkét vezeték ép, egészséges.
TSDZ motor vezetéke NEM réz színű. Az alis kábel IGEN, réz színű. De nem gondoltam, hogy pont a TSDZ gagyizik valami aluval az én külön vásároltam pedig eredeti réz. Pont fordítva gondoltam.
Sőt TSDZ kábel -annak ellenére, hogy vékonyabb merevebbnek is tűnik.
Aki jobban ért hozzá erősítsen meg kérem valami okossággal, hogy mit használjak?
Vagy mit hibáztam el.
Most wagoval kötöttem ideiglenesen, aztán majd cserélem a vezetékeket.
Igen, a képen egy szimplex dobfék van, csak nálad olyan furcsa az a fazéktestű rész (nem a fekete, hanem a másik fele) Amit láttam eddig dobféket azok mind öntvényre haraptak rá és kerékagyban voltak.
Na, majd ha egyszer kiszeded dobj majd fel ide egy képet a belsejéről. Ne a fékkarról, az nem érdekel, hanem a belsejéről a fékfelületről.
De ha tudsz, szerválj még egy ilyen cuccost és applikáld a másik tengelyre, mert 2 ilyennel tök jól meg lehet oldani a kétkerekes hátsó fékezést ami nagyon sokat jelentene a menetkomforton, csak szépen, párhuzamosan hatóra kell belőni. (emiatt lenne jobb hidraulikus módi)
Akkor most egymás mellé rakom a szalagféket és a dobféket. Nézd meg, hogy fékkar hol helyezkedik egyiknél, és hol a másiknál. És oda teszem melléjük az én kerékpárom dobfékjéről készült képet.
De a belsejét látta már valaki, vagy csak rámondta mindenki, hogy dobfék, mert egy kerek, zárt és különálló dolog? Nekem továbbra is szalagféknek tűnik, mintha a fekete egy oldallemez a másik szürke rész is csak egy takarólemez lenne.