Levették az elejét a vezérléscseréhez gondolom, széthúztak mindent, elég jól hozzá lehet férni ezekhez a csatikhoz d2-nél, szerintem látszik a probléma.
Ma elhoztam az autót egy szervizből, vezérlés cserén volt, haza felé jövet út közben felkapcsoltam a világítást, mit ad isten megszólalt a duda, kürt. Világítás nélkül jöttem haza, itthon próbáltam az egyik lámpatest nem világít, se helyzetjelző, se tompított, se távolsági, a másik rendesen működik míg szól a kürt.
A gumik nem deformálódhattak, azt még érdemes lenne megnézni. A kondenzátorok nem száradhatnak be? Próbáld ki, hogy a kapacitásuk rendben van-e. Minden elektr. kütyü kifogástalanul működik-e. Bár nekem 4 hónap akksi kivétel után nem jelentkezett probléma.
Nyugodtan beindíthatod a régi olajjal minden hókuszpókusz nélkül. Amiket felsoroltál abból talán a vezérlés csere ami szükséges lehet, egy évet állt ugyan abban a pozícióban megfeszítve a szíj. A szürök nem tömödnek el az állásban, a fékfolyadék forráspontját meg kell nézni, és ha szükséges akkor kell cserélni. A fékbetéteknek és a benzinnek sem lesz semmi baja az egy év állás alatt.
Én melegen cserélném az olajat, nyilván akkor már szürövel együtt.
Segítségre vagy inkább hozzáértő tanácsára lenne szükségem. Külföldi tartózkodás miatt le van támasztva egy Audi S8 4,2 2000-es évjáratú gjmű. A km óra 217.000 - et mutat. A kollegám tulajdona jelenleg, de szeretném megvenni tőle 5 hónap múlva. Tehát összesen 13-14 hónapot áll az autó indítás nélkül.
Le van ponyvázva garázsban, ablak leeresztve, akksi kiszerelve. A benzint, ac pumpát, motorolajat, szűrőket, gyertyákat, fékolajat, fékbetétet ill. tárcsát ha szükséges cserélném. Váltóolajat, vez. mű szíjat az első normális szervízbe. Gumik teljesen újak voltak. 1-2száz km-t futottak.
Kérdésem, hogy indítás előtt kell e valamilyen adalékot, vagy olajat juttatni a hengerekbe és önindítóval átforgatni? Olajat indítás előtt vagy után cseréljem, amikor meleg? Illetve mi az, amit érdemes ilyenkor elvégezni, elvégeztetni egy ilyen autón?
Sajnos senki nem tudja az autót mozgatni, megjáratni, mert ugye ez lenne a legjobb. Tehát kérlek ne abban adjatok tanácsot, hogy hogyan kell helyesen elrakni egy ilyen autót hosszabb időre, hanem a talpra állításában,amennyiben nem falatozott belőle egy rágcsálócsalád apraja-nagyja.
Köszi, az S-Linet tudtam, a másikat nem. Rájuk kérdezek. Csak hát Békéscsabáról nem kicsit nyűgös a szervizeltetés Budapesten... :(, ezért próbálkozom valami hozzám közelebbi csapat keresésével...
2008-as D3 4.2tdi, 330ezer km, vezérlés csere mennyire ajánlott? 2év alatt 30ezret mentem vele, eddig hiba nélkül /le is kopogtam/. Az előző kocsim egy E61 530D volt, 200-al vettem és 400ezernél cseréltem a vezérlést, az is láncos és hivatalosan nem is kellett volna, de mikor leszedték azt mondták, hogy láttak már rosszabb állapotú vezérlést is csak nem működő autón..... Annak sem volt igazán semmi hangja, ez pedig kifejezetten szépen jár. Van rá módszer, hogy a vezérlés állapotát, nem kiszedett motornál, csekkolni lehessen? Délkelet Magyarországon tudtok valakit/kiket akinek a 4.2tdi nem kínai?
Ezt így ember megmondani nem tudja. Meg kell keresni a hba forrását, azt meg fórumon keresztül nem lehet. Lehet gond a hátsó féktárcsával is, az nem a kormányt rázza, mégis érezhetö.
Kèrdèsem, hogy mièrt ràz az autóm. Màr az elejèn ki van cserèlve minden lengőkar, szilent, de az autó tovàbra is ráz. Nem a kormànyon keresztül hanem maga a kasztni. Mèg lesz egy futómű àllitàs aztàn nem tudom. Gumik újjal, pirreli alpine 4.
Elérhető hétvégén is. Munkaidő után is. Mikor pl. nagy teljesítményű kompresszorra volt szükségem, este hétkor hívott, hogy éppen vontatja ki nekem, mert az egyik ismerősétől elhozta (tudod, azt a brutál diesel motoros citromsárga útépítő kompresszort) :) Szóval jó fej. És ha én beolvasom a hibát, és azt mondja, hogy ne menjek egy métert se, vagy nyugodtan jöjjek haza, nekem ez már nagy segítség.
ha mondjuk éppen a Balcsin vagyok, és az Audival megyünk le és valami hibát észlelek. Kiolvasom, és hívom a szerelőt :)
Vegyük úgy hogy ez az opció Szombat-Vasárnap, és munkakidön kívül nincs. Tekintve hogy a szerelöd munakidöben sem tud telefonon keresztül autót javítani, (a javításokhoz általában alkatrész is kell) én olyan nagy biztonságot itt nem látok. Azt nem tudom milyen viszonyban vagy a szerelövel, de nem abból élnek hogy munkidöben ingyen telefonos segítséget nyújtanak. Persze Neked kell tudnod, ha úgy érzed, vágj bele.