Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Stetten Creative Commons License 2019.03.11 0 0 15145

Ha egyáltalán levették rendesen. Lehet hogy csak elöre cibálták annyira hogy hozzáférjenek (ahogy szokták), és közben megsértettek valami kábeleket.

Előzmény: a8lang (15142)
Stetten Creative Commons License 2019.03.11 0 0 15144

Valami ilyesmire gondolok. 

Előzmény: peri77 (15141)
bokaA83.7 Creative Commons License 2019.03.11 0 0 15143

Ebben bízom én is, hétvégén megnézem. Egyébként köszönöm mindenkinek a tanácsát.

 

Előzmény: a8lang (15142)
a8lang Creative Commons License 2019.03.11 0 0 15142

Levették az elejét a vezérléscseréhez gondolom, széthúztak mindent, elég jól hozzá lehet férni ezekhez a csatikhoz d2-nél, szerintem látszik a probléma.

Előzmény: Stetten (15140)
peri77 Creative Commons License 2019.03.11 0 0 15141

Lehet, hogy megsérült egy kábelkorbács amiben egymás mellett fut a duda és lámpa vezetéke?

Előzmény: bokaA83.7 (15139)
Stetten Creative Commons License 2019.03.10 0 0 15140

Nem lehet hogy valamit elkúrtak az elektromosságban miközben a vezérléscserét csinálták?

Előzmény: bokaA83.7 (15139)
bokaA83.7 Creative Commons License 2019.03.10 0 0 15139

Még nem tudom, nem volt időm foglalkozni vele, a vezetőoldali világítás nem működik, sem a helyzetjelző, sem a tompított, sem a távolsági.

Előzmény: Stetten (15138)
Stetten Creative Commons License 2019.03.10 0 0 15138

Mi volt a gond?

 

Előzmény: bokaA83.7 (15137)
bokaA83.7 Creative Commons License 2019.03.08 0 0 15137

Ma elhoztam az autót egy szervizből, vezérlés cserén volt, haza felé jövet út közben felkapcsoltam a világítást, mit ad isten megszólalt a duda, kürt. Világítás nélkül jöttem haza, itthon próbáltam az egyik lámpatest nem világít, se helyzetjelző, se tompított, se távolsági, a másik rendesen működik míg szól a kürt.  

v.tibor30 Creative Commons License 2019.02.23 0 0 15136

Köszönöm a tanácsokat Stetten ill. BOKA A 8 3.7!

 

bokaA83.7 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 15135

Hello!

 

A gumik nem deformálódhattak, azt még érdemes lenne megnézni. A kondenzátorok nem száradhatnak be? Próbáld ki, hogy a kapacitásuk rendben van-e. Minden elektr. kütyü kifogástalanul működik-e. Bár nekem 4 hónap akksi kivétel után nem jelentkezett probléma.   

Előzmény: v.tibor30 (15133)
Stetten Creative Commons License 2019.02.22 0 0 15134

Szia!

 

Nyugodtan beindíthatod a régi olajjal minden hókuszpókusz nélkül. Amiket felsoroltál abból talán a vezérlés csere ami szükséges lehet, egy évet állt ugyan abban a pozícióban megfeszítve a szíj. A szürök nem tömödnek el az állásban, a fékfolyadék forráspontját meg kell nézni, és ha szükséges akkor kell cserélni. A fékbetéteknek és a benzinnek sem lesz semmi baja az egy év állás alatt.

Én melegen cserélném az olajat, nyilván akkor már szürövel együtt.

Előzmény: v.tibor30 (15133)
v.tibor30 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 15133

Üdv!

 

Segítségre vagy inkább hozzáértő tanácsára lenne szükségem. Külföldi tartózkodás miatt le van támasztva egy Audi S8 4,2 2000-es évjáratú gjmű. A km óra 217.000 - et mutat. A kollegám tulajdona jelenleg, de szeretném megvenni tőle 5 hónap múlva. Tehát összesen 13-14 hónapot áll az autó indítás nélkül.

Le van ponyvázva garázsban, ablak leeresztve, akksi kiszerelve. A benzint, ac pumpát, motorolajat, szűrőket, gyertyákat, fékolajat, fékbetétet ill. tárcsát ha szükséges cserélném. Váltóolajat, vez. mű szíjat az első normális szervízbe. Gumik teljesen újak voltak. 1-2száz km-t futottak. 

Kérdésem, hogy indítás előtt kell e valamilyen adalékot, vagy olajat juttatni a hengerekbe és önindítóval átforgatni? Olajat indítás előtt vagy után cseréljem, amikor meleg? Illetve mi az, amit érdemes ilyenkor elvégezni, elvégeztetni egy ilyen autón?

Sajnos senki nem tudja az autót mozgatni, megjáratni, mert ugye ez lenne a legjobb. Tehát kérlek ne abban adjatok tanácsot, hogy hogyan kell helyesen elrakni egy ilyen autót hosszabb időre, hanem a talpra állításában,amennyiben nem falatozott belőle egy rágcsálócsalád apraja-nagyja.

Köszönöm előre is a segítséget!! 

 

lbalog01 Creative Commons License 2019.02.09 0 0 15132

Szia!

Köszi, az S-Linet tudtam, a másikat nem. Rájuk kérdezek. Csak hát Békéscsabáról nem kicsit nyűgös a szervizeltetés Budapesten... :(, ezért próbálkozom valami hozzám közelebbi csapat keresésével...

üdv

L

Előzmény: Stetten (15131)
Stetten Creative Commons License 2019.02.09 0 0 15131

Szia!

Pomázon és Budaörsön van két Audira specializálódott szerviz, velük érdemes lenne beszélned. Neten mindkét műhelyt megtalálod.

Előzmény: lbalog01 (15130)
lbalog01 Creative Commons License 2019.02.05 0 0 15130

Srácok!

2008-as D3 4.2tdi, 330ezer km, vezérlés csere mennyire ajánlott? 2év alatt 30ezret mentem vele, eddig hiba nélkül /le is kopogtam/. Az előző kocsim egy E61 530D volt, 200-al vettem és 400ezernél cseréltem a vezérlést, az is láncos és hivatalosan nem is kellett volna, de mikor leszedték azt mondták, hogy láttak már rosszabb állapotú vezérlést is csak nem működő autón..... Annak sem volt igazán semmi hangja, ez pedig kifejezetten szépen jár. Van rá módszer, hogy a vezérlés állapotát, nem kiszedett motornál, csekkolni lehessen? Délkelet Magyarországon tudtok valakit/kiket akinek a 4.2tdi nem kínai?

köszi!

 

intarzia Creative Commons License 2019.02.04 0 0 15129

Meg a szétmállott gumicsapágy a kardán két végén.

Nekem totál szét volt már hullva az egész, így 17 évesen és 300ekm++-osan.

Megcsinálták az egészet 60-70eft körül és olyan csendes lett, hogy csak na :-)

 

Előzmény: a8lang (15127)
jocky78 Creative Commons License 2019.02.03 0 0 15128

Köszönöm Nektek. Megnézzük a kardán csapágyat.

a8lang Creative Commons License 2019.02.03 0 0 15127

Vagy akár a kardán középső függesztett csapágyával.

Az tudja rázni rendesen az autót.

Előzmény: Stetten (15126)
Stetten Creative Commons License 2019.02.03 0 0 15126

Szia!

 

Ezt így ember megmondani nem tudja. Meg kell keresni a hba forrását, azt meg fórumon keresztül nem lehet. Lehet gond a hátsó féktárcsával is, az nem a kormányt rázza, mégis érezhetö.

Előzmény: jocky78 (15125)
jocky78 Creative Commons License 2019.02.02 0 0 15125

Sziasztok!

Kèrdèsem, hogy mièrt ràz az autóm. Màr az elejèn ki van cserèlve minden lengőkar, szilent, de az autó tovàbra is ráz. Nem a kormànyon keresztül hanem maga a kasztni. Mèg lesz egy futómű àllitàs aztàn nem tudom. Gumik újjal, pirreli alpine 4.

Valaki?

a8lang Creative Commons License 2019.02.01 0 0 15124

Regisztrálni kell a myaudi oldalon és letöltheted onnan, vagy megnézheted online.

Előzmény: Mr.Dimitrij (15123)
Mr.Dimitrij Creative Commons License 2019.01.31 0 0 15123

Sziasztok!

 

D4-hez tudtok kezelési útmutató és MMI kézikönyv linket? Magyar volna jó, de angol is lehet. (FL előtti, de új is lehet)

Köszönöm!

 

bokaA83.7 Creative Commons License 2019.01.10 0 0 15122

Úgy tudom, hogy kiegészítő fűtés d2-nél csak a diselekben van. Pár képet feltölthetnél a járgányról.

 

Előzmény: Zsűűl (15121)
Zsűűl Creative Commons License 2019.01.09 0 0 15121

Köszönöm!!!

Tökéletes!

Báááár... te vagy a hibás! Este az ölembe vettem a laptopot, hogy egyet még dolgozok...

és hát elkezdtem olvasni... :)

Sok felesleges kutakodástól és kérdéstől megkíméli az embert.

Pl. Lang teljesen jól leírta a kiegészítő fűtés vs. állófűtés problémáját.

Az biztos, hogy van benne kiegészítő fűtés. Reggel berreg induláskor, meg míg nem meleg a hűtővíz.

Majd este, ha lesz időm, megnézem a menüt, és ott el is dől, hogy van-e benne állófűtés, vagy nincs.

 

Előzmény: bokaA83.7 (15120)
bokaA83.7 Creative Commons License 2019.01.08 0 0 15120

Szia!

 

Akkor elküldöm, a minősége nem a legjobb, de használható, olvasható.

Előzmény: Zsűűl (15117)
Zsűűl Creative Commons License 2019.01.08 0 0 15119

Elérhető hétvégén is. Munkaidő után is. Mikor pl. nagy teljesítményű kompresszorra volt szükségem, este hétkor hívott, hogy éppen vontatja ki nekem, mert az egyik ismerősétől elhozta (tudod, azt a brutál diesel motoros citromsárga útépítő kompresszort) :) Szóval jó fej. És ha én beolvasom a hibát, és azt mondja, hogy ne menjek egy métert se, vagy nyugodtan jöjjek haza, nekem ez már nagy segítség.

Előzmény: Stetten (15118)
Stetten Creative Commons License 2019.01.08 0 0 15118

ha mondjuk éppen a Balcsin vagyok, és az Audival megyünk le és valami hibát észlelek. Kiolvasom, és hívom a szerelőt :)

 

Vegyük úgy hogy ez az opció Szombat-Vasárnap, és munkakidön kívül nincs. Tekintve hogy a szerelöd munakidöben sem tud telefonon keresztül autót javítani, (a javításokhoz általában alkatrész is kell) én olyan nagy biztonságot itt nem látok. Azt nem tudom milyen viszonyban vagy a szerelövel, de nem abból élnek hogy munkidöben ingyen telefonos segítséget nyújtanak. Persze Neked kell tudnod, ha úgy érzed, vágj bele.

 

 

Előzmény: Zsűűl (15109)
Zsűűl Creative Commons License 2019.01.08 0 0 15117

Köszönöm szépen!

 

horvath.gyula@rabakozleader.hu

Előzmény: bokaA83.7 (15116)
bokaA83.7 Creative Commons License 2019.01.07 0 0 15116

Helló!

 

Mi az e-mail címed? 

Előzmény: Zsűűl (15112)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!