KeFe fiam!
Neked se a CS se az Undying nem megy, nem sok ez egy kicsit??? )))
kulcs: 2500-0911911-0911911-2705
Sajna tényleg vannak olyan részek a játékban, ahol a szörnyek állandóan ujratermelödnek. (((
Ilyen részek pl.: amikor megszerzed a T. War Cannon nevü fegyvert és visszatérsz a házba, vagy amikor lent jársz a kazamaták résznél, ahol a lesz egy csomo csontváz, aki szintén állandóan ujraélednek (ez a rész a Monastery alatt van).
Tippek:
Az elsö föszörnyt (Aranka néni) csak akkor lehet megölni ha nem veszi körül a fehér világitó fény. Ezt a nagy lépcsö közelénél lehet tapasztalni a megteritett asztal mellett. Ha védtelen, akkor le kell vágni a fejét a kaszával, mástól asszem nem purcan ki.
A 2. föszörnyt (kis kalóz) csak ugy lehet megölni ha, miközben a vérfarkas rángatja a kezét, te a pisztollyal kilövöd a bárdjából a zöld követ, amit elvett töled. Ha a kö kiesett te azonnal vedd fel, a kalóz meg összezsugorodik, és ekkor már lehet kaszálni...
A 3. föszörny (Márió a varázsló), öt csak le kell szedni a robbanó koponyás varázslattal, amit elötte legalább négyes szintre fejlesszetek fel, mert ekkor 2db koponyát lövell ki! Fejleszteni a lila kövekkel lehet.
A 4. föszörny (Béla bácsi rosszabbik énje), öt szintén a kaszával lehet kinyirni. De ha csak középen áll, és a láncait dobálja, akkor ugy kell helyezkedned hogy mögötted valamelyik fagerenda álljon. Ha a lánc elöl el tudsz ugrani, akkor az beragad a fába és onnan már nem tudja kirántani, ekkor ismét lehet aratni!!
A ... Cottage-n a kulcs meg a protézis a padlóban van elrejtve...
Ha megölted mind a 4 családtagot akkor még nem ér véget a játék....
Valaki segítsen már pls. Én vagyok iszonyú béna, vagy a földből megjelenő figurák tényleg szinte megölhetetlenek? Elfutni sem lehet mellettük, mert továbbmegyek és egyből újra felbukkannak :(( Help!
Ha felvetted az aranykulcsot a föpap szobájában akkor ott van egy kitört ablak (az ablak elött fekszik egy hulla) amin ki lehet mászni a tetöre. A tetön keresztül el kell menni a templom legfelső tornyához, ahol megint van egy kitört ablak, ezen mássz be... A templomban van a kasza.
Ujabb problema. A multban jarok a kolostornal. Felvettem egy gold key-t, kialudt a lampa, vki kialtott nagyot. Eddig rendben is van, de nincs meg a kulcshoz tartozo ajto...
HAt vazz nem kerested valami nagy intenzitassal. Az ajtotol kicsit visszajossz, abba a terembe ahol 2 repedesen lehet lemenni. Az egyik sarokban van egy lepcso amivel el tudsz menni az ujraeledo csontvaz fole. Na ott lesz a kulcs.
Clive Barker egy a világ legismertebb horror szerzői közül. A média legkülönfélébb fajtáival dolgozott már, melynek végeredményeképp, 10 regény szerzője, 6 színdarab írója, néhány forgatókönyvet készített (amelyek közül 3-ból film is készült, melyeknek ő a rendezője és a producere), megszámlálhatatlanul sok novellát írt (ezeknek egy részéből állt össze a 6 részes Books of Blood). Ezen felül dolgozott képregényeken, televizióknak, beleértve a díjnyertes (Academy Award) Gods and Monsters -t. Legutóbbi projectjei: egy négyrészes gyerekkönyv sorozat, az Abarat Quartet, amiből a Disney fog animációs filmet készíteni, Todd McFarlane játékfiguráihoz készített egy lebilincselő sorozatot és a Clive Barker's Undying, egy FPS akciójáték, amin a játékot fejlesztő Dreamworks Interactive-val dolgozott közösen. Ennek kapcsán volt lehetőségünk Clive-val leülni és beszélni az Undyinggal kapcsolatos munkájáról, arról, hogy mit gondol, mi tesz egy videojátékot igazán félelmetessé, a játékokról csak úgy általában és a játékok által biztosított lehetséges művészi kifejezőerejükről.
Sharky Games: A játék már jócskán fejlesztés alatt volt, mikor téged bevontak. Hogy tudtál ezek után dolgozni az Undyinggal?
Clive Barker: Volt egy játékuk (a Dreamworksnek), amivel nem voltak teljesen boldogok. Ígéretes volt, de valahogy nem akart működni. Pedig már rengeteg pénzt fordítottak rá, és tudták hogy van valami csodás benne, de nem tudták hogy lehetne ezt előhozni. Nagyon közel voltak hozzá, már nagyon hosszú ideje dolgoztak rajta, de még mindig nem látták a fától az erdőt. Egy barátom barátja mondta (Steven) Spielbergnek, hogy "Mit szólnál Barkerhez?" és Spielberg azt mondta, hogy "Oké, vonjuk be. Lássuk mi lesz." Így kerültem bele, és elsőre megszerettem a srácokat (a Dreamworks Interactivenál), láttam, hogy rendes, cool emberek. Aztán elkezdtem megoldani a problémákat. Amik eléggé szembetűnőek voltak. Volt történetvezetési hiba, voltak problémák a karakterekkel, és adva volt egy tényleg sármatlan hős.
Ezt a hős Magnusnak hívták. Count Magnus Wolfram. Kopasz, tetovált volt, akár egy képregénybeli hős. Összeszedtem a srácokat, és mikor mindenki a szobában volt megkérdeztem: "Nézzétek, ismer bárki közülletek valakit, akit úgy hívnak, hogy Count? Nem. Ismertek valakit, akit úgy hívnak, hogy Magnus? Nem. Van valaki, aki tényleg ennek a hősnek a bőrébe bújna? Mivel ez egy első személy nézőpontú játék miért akarnál ennek az embernek a bőrébe bújni? Miért akarnál játszani (mint ő)?" Szóval kidobtuk a hősünket, és mondtam: "Figyeljetek. Én meleg vagyok. Hozzatok nekem egy olyan hőst, akivel szívesen aludnék. Hozzatok nekem valaki igazán sexyt." És mivel eredetileg képzőművészként tanultam, rajzoltam néhány vázlatot; főképp arról, ahogy az arcát elképzeltem. És Brian Horton, ez a brilliáns művész körülbelül 10 nap múlva elküldte nekem azt a karaktert, aki most megjelenik a képernyőn. Aki csodálatos volt, és minden, amit akartam. A megfelelő karakter volt. Úgy nézett ki, mint bárki, akit elképzelnél magadnak, akit szívesen játszanál, akinek szívesen bújsz a bőrébe egy időre. Még akkor is, ha a pokol hordái ellen indulsz, legalább mosollyal az arcán csinálja.
Remélem lesz időm befejezni holnap és akkor felrakom valahova. Hétvégén meg végre én is hozzájutok az Undyinghoz :)
KeFe!
A Monasteryben valamelyik emeleten meg kell találnod a dinamitokat egy hulla mellett. Ha meg vannak, akkor menj a Monastery rész legelejére (NEM A PÁLYA LEGELEJÉRE GONDOLTAM!), és ott egy helyen a padlón a kövek ritkásan vannak lerakva, alulról pedig sárga fény szürödik fel! Ezt a rész 1 dinamittal robbantsd be és ess le. Ezen a pályán a Monastery(Kolostor) részén van egy csontváz, akit csak dinamittal lehet megölni.
(remélem u.a. a részre godolunk)
A Walt Disney most rendelt meg egy 4 részes ifjúsági regény sorozatot Clivetól egy 200 darabos -saját- festménysorozata után. Hmmmmm Nem rossz, bementek megnézték a képeket és aztmondták, hogy igen megveszik előre a még el sem készült könyveket .... Lesz belőle rajzfilm is meg minden.
Kiváncsi leszek rájuk is, hiszen a Thief of Always is elég jó "mese" volt.
nohát nohát kicsit leült a topic :) pedig megjelentek a trailerek, amik nagyon jók. Meg a previewek is folyamatosan dicsérik a cuccot. Kiváncsian várom a demot.
Igen régen az a két könyve jelent csak meg, de úgy 2-3 éve a Szukits kiadó elkezdte kiadni Barkert.
Így az ő kiadásukban megjelent a Cabal - Az éjszaka gyermekei (Amiből csinálta Barker a Nightbreed - Az éjszaka szülöttei c. filmet, ami szerintem a legjobb filmje azok közül amiket itthon láthattunk.), a Hellraiser film regénye, a Pokolkeltő, és a Tudás könyve 1, 2. (Ennek nemtom mi a pontos cime). Szóval a Korbács és a Kárhozat kivételével a többit a Szukits adta ki ezért egy tetszőleges szukits könyv végében biztos fel lesznek sorolva :))
Nekem spec a Korbács tetszett jobban, de ha az angolul is olvasott könyveket is hozzáveszem az egyik legjobbja az Imajica című. Azt kéne leforditasák. Bár leginkább sorrendben az összeset :)
Azthiszem ebben a játékban nem fogunk csalódni. A napokban kerül aranykorongra, ha valaki tudja honnan tölthető le full!!-os verzió az irjon!
Aki meg nem tudja mi ez a játék vagy ki a fene az a Clive Barker annak:
1., Clive Barker író, filmrendező, festő, fényképész és minden efféle. Általában művei horrorok, de könyveinek több mint fele inkább dark akármi :) Nagyon szeretem a történeteit, változatosak és jól kanyaritja őket.
2., A játékot nélküle kezdték el irni, de aztán a neve miatt megkérték hogy szálljon be a horror-FPS játék irásába. Ő meg beszállt rendesen :) Átirta a sztorit, Hmmmm, inkább irt egy újat, megváltoztatta a szereplőket és egyebek. A screen shotokat elnézve nem lesz panaszunk.