Sziasztok van egy 2000 évjáratú Seat Toledo autom. 1,9 TDI 66 kW ALH motorkód, az irányjelző reléje ez elakadásjelző kapcsolóba van beépítve vagy a motortérben van ? Cserélni kellene mert ha indjelző meg ha indexelek van hogy kettőt kattan és kész, a elakadásjelző gombot meg benyomom és nem működik csak gyújtáson vagy ha jár a motor, az is csak egy ideig működik, Mit tanácsoltok illetve hogy van ez a relé dolog ?
AUD motorkódú blokkra lenne szükségem,vagy komplett motorra. Nekem egy 2002-es 1,4-es Cordobába kellene.Ha tud valaki segíteni a 06 70 940 20 16 -os számon elér. Köszi szépen!
1995-ös Toledo 1.9TD-ből eltűnt az ötödik sebesség. Nem is lehet érzésre annyira jobbra tolni a váltókart, mint előtte, és harmadikba vált. Az összes többi fokozat normálisan működik. Van valakinek ötlete? Köszönöm.
Eladóvá vált egy 3 ajtós 2000-es évjáratú Seat Ibiza 1.9 TDI kasztni kábelköteggel együtt (Angol). Ára 50.000Ft. Szőnyegek, tetőkárpit, belső hátsó kárpitok egy része megvan. Akit érdekel írjon Privátot, vagy hívjon! Tel:. 0620494huszonkettő ötvenkettő.
Szia, Azért szereltettem ki a gázrendszert, mert nyár végén lejár a tartály érvényesség+ fel kellett volna újítani a reduktort is illetve normálisan beállítani a rendszert ,amire a környékbeli autógázosok nem voltak képesek. Nálam kb havi 2-3000Ft volt a megtakarítás, de ez kb rá is ment az állítgatásokra, karbantartásra! Egyébként elég jól gyorsult gázzal is a Toledo. 1.6 AKL motor van és Zavoli hengerenkénti gázrendszer volt benne! Ez a gázos téma is olyan mint a dízel sztori. Annak aki sokat megy annak megérheti!
Az általam linkelt 2 leírás szerint (is) 1 db M6 csavar tartja a helyén, a motor hátulján van, egy 10-es dugókulcs meg pár perc. Megemelve, alulról könnyebb levenni.
BCB motorod van neked is szerintem. EGR szelepet meg a hozzá tartozó csöveket tisztítsd át rendesen és rakd vissza rendesen, minden csavart húzz meg rendesen, minden tömítést nézz meg hogy jó-e és alaphelyzettanítás, majd fojtószelepet szedjétek le és takarítsátok át, tegyétek vissza és csavarok meg tömítések itt is legyenek ellenőrizve majd állítsátok alapra (*fontos* az alaphelyzetre állítás, ne kezdj hozzá ha nincs VAG-COM/VCDS/bármi amivel alaphelyzetet tudsz tanítani) és végül én kiszedném a MAP szenzort is és azt is megtisztítanám majd mehet vissza (előtte/utána meg megnézném mennyit mutat alapjáraton meg úgy hogy nem jár a motor: alapjáraton jó lenne 20..22 inHg (30..31kPa) de nem járó motor mellett 0 inHg (100kPa) kell legyen (relatív vákuumot mér ugyanis)). Kartergázt is néznék mennyire sok (meleg motor, kartergázlecsapató csövénél meg az olajbeöntőnél is nézném) - de ezt csak a biztonság kedvéért.. ha emiatt ingadozna az alapjárat már régen mindegy..
Ezek előtt és után is nézzétek meg az LTFT értéket alapjáraton és 2000-es fordulaton - ki kellene simulnia (szerinem most el-elmászik fel-le).
Ez érdekes, nekem LPG-vel csinálta ezt, ha átkapcsoltam benzinre normálisan ment, lehet csak a gáz miatt jött elő, de lehet akkor számíthatok én is valami hasonlóra benzines használatnál. Most lett kiszerelve a gázszett...
Olyan problemam lenne, hogy van egy seat leon 2003as 1.6 16v autom es meleg motornal dadog az alapjarat. Neha csinalt olyat h gaz elvetel utan ugralt a fordulat 600-1000kozott. Parszor mar le is fulladt. Illetve most mar erezni ha alacsonyabb fordulaton gurulok vele (kb 2000 alatt), hogy rangat a motor, nem jar egyenletesen. A kipufogo al is hallani, hogy olyan durrogos a hangja. Uj benne a gyertya, az osszes trafo. Hibakod nincs, a muszerfal se jelez semmit. Volt szerelo aki azt mondta hengerfejes, de a nyomas meg lett meretve es minden hengernel tokeletes.
Üdv segíségre lenne szükségem van egy 2000- seat inca-m, cseréltem benne motort váltóval együtt , jól működött de a nagy fogyasztás problémáját nem oldotta meg, gondoltam kicserélem a computert is persze imo-val együtt. Van a biztosíték táblánál egy kis elektronika amibe az imobilájzer csatlakozik aszt is cserélni kellett mert nem indult be, illetve le állt pár másodperc múlva, ebbe az elektronikába 5 db vezeték ment piros zöld, zöld , fekete, piros barna, ezek szín szerit egyeztek csak a csatlakozó nem mivel autót bontottam volt hozzá való. Beindult kb fé perc múlva le állt a motor 1.4 i motor mi lehet a baj? Hiába tettem vissza a régit amivel hetek óta ment most már avval sem megy?
Most nézelődök autó után és a Leon (2015) megtetszett. Amit még nem nagyon értek, hogy a gyári fejegység között ránézésre két féle van. Egy kisebb és egy nagyobb kijelzős. A nagyobb kijelzősnél meg van talán még a NAVI -s és nem NAVI -s? Az lenne a kérdésem, hogy a MirrorLinket csak a NAVI -s tudja vagy esetleg már a nagyobb kijelzős változat is támogatja?
Segítséget kérnék, novemberben tulajdonosa lettem egy 2012-es Seat Leon 1,4 tsi-nek. Szép és jó eddig minden kivéve azt, hogy tegnap óta nem tudom bezárni a csomagtartót, a retesz becsukódik, de nem marad úgy. Megpróbáltam a zárat kiszerelni, hogy átnézzem, de elakadtam egy elektromos csatlakozónál. Én még ilyet nem láttam és nem tudom sehogyan sem széthúzni. Ebben kérném a segítségeteket hogyan kell a piros nyíllal jelöltet széthúzni?
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem! Meg tuná nekem mondani valaki hogy 1998-as 1.4-es APQ motorkódú Seat Cordoba-n hol találom az olajgombákat? A kéket megtaláltam fenn a hengerfejen, viszont a fehéret sehol nem találom. Illetve még valami: Az rendben van úhy hogy ha az elakadás jelzőm csak akkor működik ha rajta van a gyújtás? A válaszokat előre is köszönöm!
Egy kis segítségre illetve tanácsra lenne szükségem.
Seat Toledo 2005 XII. havi egyterű autóról van szó.Motorkód BGU.
Problémám.
Ha kicsivel többet gurulok motorfékkel, akkor a műszerfalon megjelenik a csúszós útra vonatkozó sárga piktogram, a vízhőfok felkúszik 90 fokra és stabilan ott marad. A hűtőventilátorok beindulnak és állandóan járnak. Ha használom az autót, akkor használattól függően kis idő múlva megjelenik egy sárga lambda szondára utaló hibajel. Az autó olykor nehezen indul. Ha ilyenkor stabilan megyek 10-15km-t normál tempóban 90-100 al, akkor minden visszaáll alap állapotba.A hibajelek megszűnnek világítani, eltűnnek az indítási nehézségek, hűtőventilátorok nem dolgoznak.
Mi lehet ez?
Egy termosztát csere megoldhatja a problémát? Hasonlóval találkozott már valaki?
sziasztok van egy seat alteám amiről lekötöttem az aksit és sajnos nem tudom kinyitni az ajtót kulcsal egyiket sem!!ienkor mi a teendő?légyszives segitsetek.
Sziasztok! SEAT LEON 1P1-hez keresek múszerfal alsó takaró műanyagot vagy polifoam jellegű borítást. Esetleg cikkszámmal tud valaki segíteni, (mindkét oldalra?)
BCB motorkódú 2002-es Toledo a problémás. Hibajelenség: hidegen hetente 1x, 2x kihagy a gyújtás. Beáll a vészüzem. 3. indítás után eltűnik a hiba. Kiolvasva : tönkrement a lambdaszonda is és a diag szonda is. NGK helyett van olyan más gyártó akinek a terméke tökéletesen használható?