Pesterzsébet. A képen jobbra a Pflumm ház, balra a régi rendőrsék, ott közében egy busz, vajon hányas lehet. Távolba a Zálogháza látható, de még a zsidós templom is meg van, a kép biztos a nagy bombázás előtt készült.
Számomra elég sok érdekes dolgot ír a cikk. Egyik hogy "teljesítménycentrikusságot minőségi szemléletnek kell felváltani". Emlékeim szerint elég gyorsan mentek akkoriban a villamosok gondolom a teljesítmény miatt: meg kellett lennie a "menetnek", a többi nem számított. Nekem egy emlékem van: édesapám mesélte hogy hazefelé jött a 31-essel, a Határ útnál szállt fel - ez 1986 körül történt - és a vezető megkérdezte hol száll le? Apukám mondta hogy a Akácfa utcánál. A villamos gyakorlatilag csak a kanyarokban lassított kicsit mindenhol máshol száguldoztak végig. Apukám persze örült hogy hamar hazaért, de most felnőtt fejjel visszagondolva erre a sztorira az jut eszembe: akik a villamos vonalán laktak nem örültek neki annyira hogy az ablakuktól 1,5 méterre 50-60-al dönget a villamos a már akkor sem túl jó pályán.Van itt olyan aki akkoriban villamosvonal mentén lakott?
Próbálok egy fotót feltölteni egy 1991-es bkv újságból amiben arról beszél az akkori főnök hogy a 30-31-es villamosokon olyan sok esetben verik meg a villamosvezetőket hogy ez miatt tervezik megszüntetni az éjszakai villamosokat. Van itt valakinek tapasztalata vagy "élménye" ilyesmiről abból a időből? Vagy csak olyan emléke hogy nem jött a éjszakai villamos és később tudta meg hogy miért? Vagy később se, csak nem jött a villamos éjjel "ok nélkül". A képet még próbálom feltölteni.
A Gubacsi úti villamos elágazás, A Vámház már nem működik, egy fiatal házaspár lakot benne a kislányukkal. A házaspár elköltözött és a Vámházat lebontot5ák.
Pesterzsébet. Most hallottam, barátom , fotó társam, a Pesterzsébet a Hazám oszlopos tagja, 85, éves korába itt hagyót minket. Az ünnepségeken hiába keresem, János többé nem-jön. Nyugodj békében Zehetmayer János.