Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Főnixboys Creative Commons License 2018.04.09 0 0 7682

Tisztelt Tagok.

Adott egy Mercedes Vito W639, 109 CDI 2007. Van benne egy elektromosan működő fűtés, ami már a motor indítása után pár perc múlva fűt. A motor leállítása után is még vagy 10 percig a ventilátor megy. Vajon ezt ki lehet kapcsolni, hogy nyáron ne menjen. A fűtés szabályozót már levettem hidegre, de a motor leállítása után ekkor is megy a ventilátor még. 

Valakinek ötlete, köszi: Főnixboys.

lakat1964 Creative Commons License 2018.03.30 0 0 7681

Üdv mindenkinek ,nagyon hasznosnak találom a fórumot! Eddig nem kellett segítség ,de most vannak   olyan problémáim ,  hogy az immobiliser meghibásodott, vagyis az adagoló fojtó szelepe valószínű, mert most indul a tartalék kúlcsal   is amiben nincs csip  !Azt mondta egy Merci szervizes, hogy a adagolón levő fojtó szelep hibásodott meg, azt kellene ki iktatni, de azt nem tudom hogy miként ,mert valami csavarról beszélt, amit helyette, be kellene csavarni  .Közben szerelgettem  kerestem az imot, nem tudtam hogy az óra csoport alatt van.Továbbá hozzá nyúltam a biztosíték táblához is, amit szét szedtem, és való színű hogy valamihez hozzá értem gyújtás alatt, és most már csak két lámpám világít    az gyújtásé és az izzitójé ,de annak a lámpája meg  meg nem alszik el!Van 3 db óra csoportom,  mind háromnál ugyan az, és van tartalék biztosíték táblám is, azt is cseréltem de semmi változás !A relékből is volt bontásból tartalékom, de azokat is cseréltem semmi változás . Eddig az autóm néha beindult, néha nem, de most már egyáltalán nem indul .Szabolcsban lakok Kocsordon, és nem igazán vagyunk ellátva szerelőkkel, a környéken.Szeretnék  valami ötletet ,hogy hol lehet a hiba és mit csináljak most villamossági szerelőnél van az autóm, de félek hogy nem tudja megcsinálni ,mert idő igényes és sok autó van nála!

Ritchie87 Creative Commons License 2018.03.17 0 0 7680

Sziasztok!

 

Egy barátom régi vitot szeretne venni. Max 1.3 millió értékben( Nekem egy 190E-m, és egy C250D-m van, sajnos nem ismerem a Vitot )

Diesel motorral szeretné, ezek közül, melyiket érdemes  célirányosan keresni? Van egy széria mit jobb elkerülni, ha jól hallottam. 

Persze tudom az állapot a lényeg, km-t egyáltalán nem nézek ilyen autóban. Vito 110 (2.3 98ló) jó darabnak számít?

 

Köszönjük előre is!

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2018.03.07 0 0 7679

Ha van légtömegmérőd, akkor sanszos...

Előzmény: Joejoepapa (7678)
Joejoepapa Creative Commons License 2018.03.06 0 0 7678

Üdv.mindenkinek !

Olyan hiba jelenségre van valakinek ötlete, hogy néha néha ,ha lusta vagyok vissza váltani,

leáll a turbó.  Gyujtás le-pár mp után vissza és minden O.K.

Most azonban hiába játszom ezt el nem óhajt vissza térni a turbó müködése.

Minden vákum és elektromos csati a helyén !

Köszönök minden jó ötletet.

 

Nemigazhogymindenfoglalt Creative Commons License 2018.02.25 0 0 7677

Holnap megprobalok vele beszelni! Koszi

Előzmény: Főnixboys (7676)
Főnixboys Creative Commons License 2018.02.19 0 0 7676

Tel: 06205698532 (Vitódoki)

Szia, nekem ez a telefonszám van meg. Pumi

Előzmény: Nemigazhogymindenfoglalt (7675)
Nemigazhogymindenfoglalt Creative Commons License 2018.02.18 0 0 7675

Vito Doki telefonszam esetleg? 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (7674)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2018.02.18 0 0 7674

Részemről passzolom a kérdést, a 112 nem tesz ilyet...

Előzmény: Nemigazhogymindenfoglalt (7673)
Nemigazhogymindenfoglalt Creative Commons License 2018.02.17 0 0 7673

A remény hal meg utoljára... 

Kozben talaltam egy kis infot a dologrol. Elmeletileg inditasnal van egy “ellenorzes”, amikor az ABS egy szelepen keresztul ki tudja legteleniteni magat, egy bizonyos szintig... Lehet utasitani is, ha reagal a kulso csatlakozason leadott parancsra, de az en Vitom se akar kommunikalni... Ha az ABS tomb csatlakozojan megvan a szelephez tartozo lab, akkor kivulrol nem lehet 12v-al nyitasra es igy legtelenitesre bírni a tombot? Mukodhet ez így?

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (7672)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2018.02.14 0 0 7672

Három hozzászólás. Gondolod, figyeli a topicot?

Előzmény: Nemigazhogymindenfoglalt (7671)
Nemigazhogymindenfoglalt Creative Commons License 2018.02.13 0 0 7671

Hello! 

Problémam hasonlo! Tipus ugyanaz, boldogultál vele?

Előzmény: Lehel Birtalan (7567)
Nemigazhogymindenfoglalt Creative Commons License 2018.02.13 0 0 7670

Sziasztok! 

Következő lenne a probléma:

Vito 1996-os evjarat, 2.3 dizel 72kW/98 LE

Ket eve vettem meg a kocsit, jo allapotban. Kozben persze javitgatom, de semmi komoly gondja nem akadt mostanaig... 

Amikor megvettem meg volt ABS, tudom mert probaltam. A napokban eszrevettem, hogy a fek nem az igazi, es az ABS is elkoszont. Fofekhenger csere orvosolta a gondot, azABS viszont nem jott visza. Amikor a szerelo hozzafogott a legteleniteshez, es elso korben kiprobalta a kocsit, akkor meg volt ABS, aztan ismet elment es ket nap alatt nem tudtak visszaimadkozni... 

Van valakinek valami ötlete?

Laci

plzsolt77 Creative Commons License 2018.02.11 0 0 7669

Azt elfelejtettem írni hogy 113 CDI ha számít . 

plzsolt77 Creative Commons License 2018.02.11 0 0 7668

Üdv ! Van egy 2011es évjáratú Vitom (W639) OM651940 motor és ezt a hibakódot adja !

P0651     Szenzor referencia feszültség 'B' áramkör/szakadás 

Van valami ötlete valakinek hogy mere keressem a hibát ?

A Map szenzort már kicseréltem illetve a hömérséklet jeladót.

Köszönöm!

Geriii941218 Creative Commons License 2018.02.08 0 0 7667

Szia. Még van a megoldás? Nekünk is ez a probléma. 

Előzmény: demci (7661)
hiri802 Creative Commons License 2018.02.03 0 0 7666

Sziasztok.Segitségre lenne szükségem.Az alany egy 110 cdi vito.Az autó hidegen melegen indul,az izzitás ,edc jel világit.Nem lehet hibakódot olvani,pedig elötte ugyanazzal a műszerrel lett olvastatva.Szerintetek hol lehet hiba?Az autó 3000-es fordulat felett nem lehet pörgetni,olyan 2000-es fordulatnál ciripelő hangot ad,de nem fémes,inkább mikor kezd elszakadni egy ékszíj,és hozzá csapódna valahová.Segitséget köszönöm.

gefusz Creative Commons License 2018.01.30 0 0 7665

Sziasztok, segítsetek kérlek, mert nem jövünk rá a hibára!

 

Adott egy 98-as Merci Vito 2.3 benzines.
Az autó túl sok üzemanyagot kap és alapjáraton úgy jár mint egy traktor és persze nagyon füstöl is de jól kipörög gázadásra. A gyertyákon is látszik, hogy sok neki a nafta. 
Hidegen is ezt csinálja, ezért nem gondolnám, hogy lambda-szonda lenne. De azért nem zárnám ki.

Mi lehet a gond? Tapasztalt már valaki ilyet ennél a típusnál?

 

Köszi előre is ;)

tibi638 Creative Commons License 2018.01.27 0 0 7664

Előzmény: tibi638 (7663)
tibi638 Creative Commons License 2018.01.27 0 0 7663

Sziasztok! Van egy w638 112CDI VITOm kézi váltóval. Segítségeteket szeretném kérni a képen látható alkatrész beazonosításában / beszerzésében. Az alkatrésznek nem tudom a megnevezését. A váltó bovdenek végénél, motortérben lévő váltó mechanikán található. Válaszokat előre köszönöm!

demci Creative Commons License 2018.01.24 0 0 7662

Már rájöttem hogyan lehet leállítani, de továbbra sem tudom mi a hiba forrása

Előzmény: demci (7661)
demci Creative Commons License 2018.01.24 0 0 7661

Sziasztok!  Tudja Vki mi okozza azt a problémát,hogy a slusszkulcs elfordításával, sőt kivételével sem áll le a motor.  Viszont dadogva jár .Vito 638 110 D automata. (Lefullasztani sem lehet,de még az akku saru levételével sem áll le)

 Sürgős!

Köszönöm!

peti1209 Creative Commons License 2018.01.22 0 0 7660

Sziasztok .

vito 936 , 2,2 c d i / / mikor kell vezérmű láncot cserélni ?

köszönöm

 

 

laszlo1220 Creative Commons License 2018.01.20 0 0 7659

Sziasztok.

Kérdésem lenne, 638 108 cdi 2000 es évjárat.

Ha le megy nulla fokra az idő, akkor nem indul el a fűtőventilátor, a víz meleg, de nem megy a ventilátor. Minisz fokba meg else indul, csak egy jó 45 perc után, addig bele fagyunk. Hiába kapcsolgatom nem indul. Szerintetek mi lehet a baj? A ventilátornak működnie kéne akor is ha nem jó esetleg a termosztát. Vagy akármi más. Vagy nem? Mit nézzrk meg rajta, hétfőtöl megint minisz lesz😁

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2018.01.15 0 0 7658

Ja, nem . Az a sárga háromszögben a felkiáltójel. Ami neked villog, az a "fékfolyadék kevés" visszajelzője...

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (7657)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2018.01.15 0 0 7657

Bekapcsolt a kipörgésgátló elektronika...

Előzmény: Sofőrcenter (7656)
Sofőrcenter Creative Commons License 2018.01.14 0 0 7656

Sziasztok!

 

Tudna valaki segíteni nekem? 2002-es 108 cdi műszerfalán ma reggel elkezdett villogni a piros felkiáltó jel zárójelben, aztán volt, hogy rövid ideig világított, majd megint pislákolt!

Tudja valaki mi lehet ez?

 

Előre is köszönöm!

horacio1967 Creative Commons License 2018.01.13 0 1 7655

hello

 

Én is így jártam. óra cserére volt szükség, 99' ben volt típus váltás  a régi és új óra közt 1 hónap van gyártási időben mégis különbözhet. nekem is világit sőt pittyeg is mintha a világítást hagytam volna fent,pedig nem. ha lezárom akkor sem alszik el.

még nem oldódott meg a gond most várok egy szakit aki azt mondta megfelelő műszerrel tanítható.

meglátjuk,eredményről beszámolok.

 

üdv

Gézga Creative Commons License 2018.01.13 -1 0 7654

Hali. Nekem is így kezdődött,az órában a motor ált meg.30e ért javították volna.Kis idő múlva a teljes óra feladta.majd egyszer csak megjavult magától  egy darabig működött  most az óracserénél tartok.

de ez nem azt jelenti hogy nálad is ez lesz.

Előzmény: horcel90 (7633)
Gézga Creative Commons License 2018.01.12 0 0 7653

Köszönöm válaszod.

Igen így kellene működnie,eddig így is volt.csak a számomra új óra az enyémben nem alszik el,s a megvilágítás világítás nélkül is világít.és sajna el sem alszik.És így csak meríti az aksit,gondolom egy felszereltebb,autóból való lehet.A bontós szerint talán valamelyik vezetéket kellene megcserélni,de a sok közül melyiket?Azt Ő nem tudja.Sajnos.

Abban az autóban videó szerint tökéletesen működött, nem feltételezem hogy egy másik órát küldött volna az óra állás ugyan az,meg hát miért tenné.Ha más nem lesz egy kapcsoló megoldja a problémát.csak sajnálnám hogy nem eredeti maradna a dolog.Vagy esetleg computerrel meg kellene tanítani?Nem tudom.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (7652)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!