Adott egy Mercedes Vito W639, 109 CDI 2007. Van benne egy elektromosan működő fűtés, ami már a motor indítása után pár perc múlva fűt. A motor leállítása után is még vagy 10 percig a ventilátor megy. Vajon ezt ki lehet kapcsolni, hogy nyáron ne menjen. A fűtés szabályozót már levettem hidegre, de a motor leállítása után ekkor is megy a ventilátor még.
Üdv mindenkinek ,nagyon hasznosnak találom a fórumot! Eddig nem kellett segítség ,de most vannak olyan problémáim , hogy az immobiliser meghibásodott, vagyis az adagoló fojtó szelepe valószínű, mert most indul a tartalék kúlcsal is amiben nincs csip !Azt mondta egy Merci szervizes, hogy a adagolón levő fojtó szelep hibásodott meg, azt kellene ki iktatni, de azt nem tudom hogy miként ,mert valami csavarról beszélt, amit helyette, be kellene csavarni .Közben szerelgettem kerestem az imot, nem tudtam hogy az óra csoport alatt van.Továbbá hozzá nyúltam a biztosíték táblához is, amit szét szedtem, és való színű hogy valamihez hozzá értem gyújtás alatt, és most már csak két lámpám világít az gyújtásé és az izzitójé ,de annak a lámpája meg meg nem alszik el!Van 3 db óra csoportom, mind háromnál ugyan az, és van tartalék biztosíték táblám is, azt is cseréltem de semmi változás !A relékből is volt bontásból tartalékom, de azokat is cseréltem semmi változás . Eddig az autóm néha beindult, néha nem, de most már egyáltalán nem indul .Szabolcsban lakok Kocsordon, és nem igazán vagyunk ellátva szerelőkkel, a környéken.Szeretnék valami ötletet ,hogy hol lehet a hiba és mit csináljak most villamossági szerelőnél van az autóm, de félek hogy nem tudja megcsinálni ,mert idő igényes és sok autó van nála!
Kozben talaltam egy kis infot a dologrol. Elmeletileg inditasnal van egy “ellenorzes”, amikor az ABS egy szelepen keresztul ki tudja legteleniteni magat, egy bizonyos szintig... Lehet utasitani is, ha reagal a kulso csatlakozason leadott parancsra, de az en Vitom se akar kommunikalni... Ha az ABS tomb csatlakozojan megvan a szelephez tartozo lab, akkor kivulrol nem lehet 12v-al nyitasra es igy legtelenitesre bírni a tombot? Mukodhet ez így?
Ket eve vettem meg a kocsit, jo allapotban. Kozben persze javitgatom, de semmi komoly gondja nem akadt mostanaig...
Amikor megvettem meg volt ABS, tudom mert probaltam. A napokban eszrevettem, hogy a fek nem az igazi, es az ABS is elkoszont. Fofekhenger csere orvosolta a gondot, azABS viszont nem jott visza. Amikor a szerelo hozzafogott a legteleniteshez, es elso korben kiprobalta a kocsit, akkor meg volt ABS, aztan ismet elment es ket nap alatt nem tudtak visszaimadkozni...
Sziasztok.Segitségre lenne szükségem.Az alany egy 110 cdi vito.Az autó hidegen melegen indul,az izzitás ,edc jel világit.Nem lehet hibakódot olvani,pedig elötte ugyanazzal a műszerrel lett olvastatva.Szerintetek hol lehet hiba?Az autó 3000-es fordulat felett nem lehet pörgetni,olyan 2000-es fordulatnál ciripelő hangot ad,de nem fémes,inkább mikor kezd elszakadni egy ékszíj,és hozzá csapódna valahová.Segitséget köszönöm.
Sziasztok, segítsetek kérlek, mert nem jövünk rá a hibára!
Adott egy 98-as Merci Vito 2.3 benzines. Az autó túl sok üzemanyagot kap és alapjáraton úgy jár mint egy traktor és persze nagyon füstöl is de jól kipörög gázadásra. A gyertyákon is látszik, hogy sok neki a nafta. Hidegen is ezt csinálja, ezért nem gondolnám, hogy lambda-szonda lenne. De azért nem zárnám ki.
Mi lehet a gond? Tapasztalt már valaki ilyet ennél a típusnál?
Sziasztok! Van egy w638 112CDI VITOm kézi váltóval. Segítségeteket szeretném kérni a képen látható alkatrész beazonosításában / beszerzésében. Az alkatrésznek nem tudom a megnevezését. A váltó bovdenek végénél, motortérben lévő váltó mechanikán található. Válaszokat előre köszönöm!
Sziasztok! Tudja Vki mi okozza azt a problémát,hogy a slusszkulcs elfordításával, sőt kivételével sem áll le a motor. Viszont dadogva jár .Vito 638 110 D automata. (Lefullasztani sem lehet,de még az akku saru levételével sem áll le)
Ha le megy nulla fokra az idő, akkor nem indul el a fűtőventilátor, a víz meleg, de nem megy a ventilátor. Minisz fokba meg else indul, csak egy jó 45 perc után, addig bele fagyunk. Hiába kapcsolgatom nem indul. Szerintetek mi lehet a baj? A ventilátornak működnie kéne akor is ha nem jó esetleg a termosztát. Vagy akármi más. Vagy nem? Mit nézzrk meg rajta, hétfőtöl megint minisz lesz😁
Tudna valaki segíteni nekem? 2002-es 108 cdi műszerfalán ma reggel elkezdett villogni a piros felkiáltó jel zárójelben,aztán volt, hogy rövid ideig világított, majd megint pislákolt!
Én is így jártam. óra cserére volt szükség, 99' ben volt típus váltás a régi és új óra közt 1 hónap van gyártási időben mégis különbözhet. nekem is világit sőt pittyeg is mintha a világítást hagytam volna fent,pedig nem. ha lezárom akkor sem alszik el.
még nem oldódott meg a gond most várok egy szakit aki azt mondta megfelelő műszerrel tanítható.
Hali. Nekem is így kezdődött,az órában a motor ált meg.30e ért javították volna.Kis idő múlva a teljes óra feladta.majd egyszer csak megjavult magától egy darabig működött most az óracserénél tartok.
Igen így kellene működnie,eddig így is volt.csak a számomra új óra az enyémben nem alszik el,s a megvilágítás világítás nélkül is világít.és sajna el sem alszik.És így csak meríti az aksit,gondolom egy felszereltebb,autóból való lehet.A bontós szerint talán valamelyik vezetéket kellene megcserélni,de a sok közül melyiket?Azt Ő nem tudja.Sajnos.
Abban az autóban videó szerint tökéletesen működött, nem feltételezem hogy egy másik órát küldött volna az óra állás ugyan az,meg hát miért tenné.Ha más nem lesz egy kapcsoló megoldja a problémát.csak sajnálnám hogy nem eredeti maradna a dolog.Vagy esetleg computerrel meg kellene tanítani?Nem tudom.