Köszönöm, legalább el tudom mondani, hogy szépen beégtem, hihi. Akit én Wheelernek tartottam, az nem más volt, mint ez a Mustafa. Mondom, hogy laikus vagyok:)))
Hááát, Wheeler annyira nem volt nigger, amolyan félvér jellegű volt. Élőben köze se volt a fotókhoz. Mármint a fizimiskájának. Az is igaz viszont, hogy eddig őt csak vagy két poszteren láttam.
Szerintem hetente kétszer nyugodtan lehet guggolni , ha testet szeretnél építeni , akkor elég hetente egyszer is , de akkor bukásig,sőt,ha van segítőd mehet eröltetett ismétlés is . Ha az erő érdekel akkor nem szabad semilyen alapgyakorlatot (guggolás,fekvenyomás,felhúzás) bukásig végezni,mert azzal ütöd az idegrendszert,magyarul a túledzés rosszabik formáját éred el,viszont lehet kétszer guggolni hetente is . A guggolás minden más lébgyakorlatot megelőz fontosságban,tehát ez legyen a lábnapon az első gyakorlat,időben is . A guggolást nem feltétlenül ajánlott piramisban edzeni . Ha erőre mész az 5*5-ös séma a legklasszikusabb . A szabályos guggolás az , ha a csipőd a térded vonala alá megy,ergo a combod legalább vízszintes a talajjal . Guggolásnál az öv stabilizál , ezért némiképp nagyobb súllyal tudsz dolgozni . Fontos még , hogy ne sarkalj deszkára , ugyan sokak nem elég rugalmasak a teli talppal való guggoláshoz,de szerintem (és mások szerint is) sokkal biztonsásgosabb és kontroláltabb a mozgás a teli talpas guggolásnál (arról nem is beszélve,hogy versenyen csak az mehet),tehát nyújtani kell . A pihenődiő általában guggolásnál a legnagyobb a felhúzás mellett. Én például : 90-be melegítek 8at,majd 120ba 6 ot ,és utána csinálom a munkasorozatokat,ami legutóbb 155*4*3 volt . A szünetek körülbelül 3-4 percesek,az utolsó munkasorozat előtt majdnem 5 percet is pihenek .