Ha jól emlékszem úgy működik az állófűtés, hogy először az izzítást kapcsolja, amivel felfűt egy kis tányért. Ha ez a tányér már kellően forró, akkor kezd el a pumpa működni. A benzint csak csepegteti a forró tányérkára, így jön létre az égés. A ventilátor csak a meleg levegőt fújja ki az égéstér mellől. Az AC először feltermel egy bizonyos nyomást folyamatos üzemmel, aztán piciket mozdít csak a membránján, hiszen csak csepegtetnie kell a benzint. Írtad, hogy direktre kötöttél dolgokat, többek között az AC-t is. Ha az nem így működik ahogyan leírtam, akkor lehet, hogy túl sok üzemanyagot kap, ami kihűti az izzó tálcát. Az égéstérbe egy szelepen keresztül van bevezetve a benzin, ami szabályozza, hogy mennyi jusson be az égéstérbe, a többi pedig vissza a tankba. Ezt a szelepet sem árt ellenőrizni, ez is engedhet be túl sok vagy kevés üzemanyagot. Vagy mittudomén. Nehéz a távgyógyászat, pláne egy átkötögetett berendezésen.
Direktre van kötve minden. Az izzítógyertyára, az AC-ra, a motorra.
Kapcsolom a motort, kapcsolom az AC-t, megnyomom a gombot, izzít, tartom, ég rendesen, elengedem, ég rendesen, aztán mintha elfogyna az üa., megáll az égés. Megint izzítok, beindul, de nem tökéletes.
Akkor nem az. Az izzítás is leáll? Azt kellene megnézni, hogy üzemanyaghiány, vagy izzítás hiánya miatt áll le az égés. A biztosíték mellett van egy kapcsoló, ami hőre kapcsol (vagy bont, már nem emlékszem), azt is ellenőrizted?
Budapesti szilveszteri veterános találkozóra invitállak benneteket, a Trabant-Wartburg Klub szervezésében!
"Kedves Klubtagjaink és Veterán Járműves Barátaink!
A Közlekedési Múzeum rekonstrukciója ellenére sem múlhat el az idei év Szilveszteri Találkozó nélkül, ezért szeretettel várunk benneteket a Pólus Center külső, Homasita felőli parkolójában egy kötetlen, beszélgetős összejövetelre. A Trabantok, Wartburgok, Barkasok mellett idén is számítunk a többi szocialista ország gyöngyszemeire, valamint a retro hangulat jegyében a 25 évnél idősebb nyugati járművek jelenlétére is. Beszélgetés, eszmecsere, jó hangulat garantált. Alkatrész csere-bere, adás-vétel nem kereskedelmi mennyiségben megengedett.
Ha az autók között járkálva már átfagytunk és megéheztünk, az üzletközpontban van étkezési, bevásárlási és szórakozási lehetősg is.
Szervezett felvonulás nem lesz, de önkéntes alapon, kis csoportokban el lehet indulni a Hősök tere és az Andrássy út felé az M3-as bevezetőn, amely ezen a szakaszon ingyenes. A találkozó hivatalosan 14 óráig tart.
Kezdés: 2016. december 31. /szombat/ 10.00 Helyszín: Pólus Center külső parkoló, a Homasita felől goo.gl/AgZWYI 1152 Budapest, Szentmihályi út 131. GPS: 47.552475, 19.143916 http://www.polus.hu/hu/
Boldog Karácsonyt, és Eredményekben Gazdag, Boldog Új Évet Kívánunk Nektek!
Sziasztok! Kis segítségre lenne szükségem... Amióta fent van az új kipufogórendszer azóta hosszabb út után leállítás után kb. 7-8 másodpercre egy hatalmasat durran a kipufogó, sőt olyan is volt már hogy ledobta a kipufogócsövet az első dobról... Ezt miért csinálja? Én azt hallottam hogy sok anyagot kap, ami hosszabb út után összegyűlik a kipufogóban és a hőtől berobban, ezt hogyan tudom a karburátoron (BVF 40F) beállítani?(hogy ne kapjon annyi anyagot) Ezt csak azóta csinálja amióta fent van az új komplett kipufogórendszer... A régivel nem csinálta, talán azért mert az a leömlőnél lyukas volt... Előre is köszönöm a segítséget! (2T Barkas B1000 HP 1987)
Én a karbira gondolok h ott lehet a bökkenő, de hiába tekergettem rajta, állítottam az úszószinten is mert sztem az a magas, de ennél még hézagolni kell a tűszelepnél, még régi karbis. Szereztem hozzá újabb típusú karbit de azzal meg nem megy ha leveszem a szivatót, hiába tisztítottam ki, így annyiba maradt...
Arra tökéletes akkor... Alkatrész van hozzá egész elfogadható áron (a 205-ös Peugeotomhoz drágább az alkatrész) Elég sok alkatrész van a Wartburgból, Trabantból, Ifából igazából kis túlzással az előbbi háromból fel lehet építeni az egész autót... A fogyasztás ilyenkor hidegebb időben 11-12 liter üresen, rakott fogyasztási adatom nincsen, mert soha nem megyek vele úgy mivel csak hobbiautó... Valami nem stimmel azzal a Trabival ha ennyit eszik!
Igazából csak néha fuvarozgatnék vele a környéken, akkor használnám csak, van rendes hétköznapi autóm is, de barkasokról nem sokat tudok, hogy mennyire megbízható gépek. Alkatrész terén mennyire lehet és milyen áron beszerezni? Mely alkatrészek passzolnak a wareszból? Na meg normális használat mellett teher nélkül mennyi szokott a tiedének a fogyasztása lenni? Nekem van egy 601es trabim is, mondjuk az elég sokat bekajál 10 litykó felett.
Én jelenleg (más autóm nem lévén) naponta használom az enyémet (teljesen gyári 2T Barkas) és teljesen alkalmas, de azért karbantartás igényesebb mint a mai autók, én nem ajánlom napi használatra, csak hobbijárműként, nekem is arra van, csak jelenleg a járós autóm motorhibás, és így csak ez van, de amint kész a peugeot ez megy vissza a garázsba...
Mit tudtok mondani a barkasokra, mai világba megállják a helyüket a mindennapos használatra? Gondolkodom rajta, hogy vegyek egyet, felújítsam és használatba vegyem.
Ma (nov. 9.) délelőtt Nyíregyházán a Debreceni úton jött szembe egy szép drapp színű Barkas. Villogott, én meg integettem - bár ez lehet, hogy nem látszott.
Tudomásom szerint Volga , Latvia. Vagy Aro 10 felnit szoktak rátenni ezek 14 esek. Az első 2 rámegy az aroéra meg lyukakat kell furni. Még valami korábban érdeklődtél az andória olajfogyasztás iránt ,nem rég lublin motort javítottam és 15W40 olaj van a vezérmű dekni gyári matricáján.