A kérdésem az lenne,hogy adott egy opel corsa e 1.4 turbo 2018 sajnos start stop rendszerű.Milyen akkumulátor kell bele gyárilag úgy értem,hogy nem márka szerint hanem a teljesítmény szintje,most úgy nézem az előző tulaj egy nem start stopos aksit rakott bele.
Gondolom az előző tulaj eladás előtt nem akart ráverni nagyobb összeget az aksi dologra,na most nekem azt mondták a nem start stopos aksival ki lehet nyírni a generátort de egy szakember meg azt írta valahol,hogy nem döglik be semmi az autón csak max nem fog működni a start stop rendszer vagy esetleg letilt egy két extrát,ebből mi az igaz?Akkor olyat is olvastam,hogy ezeket az aksikat csak szervizben lehet beszereltetni mert fel kell programozni az autót de egy szakember szintén írta valahol,hogy nincs szükség rá mert pár nap alatt hozzá áll az autó vagy ilyesmi meg valaki írta,hogy max pár nagyon drága luxus autónál kell csak programozni amúgy otthon simán cserélhető.
Azután valaki írta,hogy a start stop rendszerhez min 60ah aksi kell alatta parasztvakítás max.
Én most ezt néztem ki ez lehet jó?Igaz nem agm mert ugye azt írják az a tuti de most nem akarok egy vagyont aksiért adni.
Monbat EFB 12V 65 Ah JAPÁN jobb + start & stop rendszerű autó akkumulátor
A MONBAT EFB előnyei:
- Gyári akkumulátorral megegyező minőség és termékjellemzők - Egyszerűbb Start/Stop rendszerrel szerelt autókhoz fejlesztve - Négyszer jobb ciklikus stabilitás a hagyományos akkumulátorokhoz képest - Kiváló töltésfogadás a karbon technológiával ellátott adalékanyagnak köszönhetően - Magas fokú megbízhatóság rövid távokkal és sűrű megállásokkal tarkított városi közlekedés esetén is - Beépített töltöttség jelző- varázsszem - Környezetbarát termék (99%-ban újrahasznosítható) Ajánlott: - Egyszerűbb Start/Stop rendszerrel ellátott Micro-Hybrid autókhoz - Széles termékkínálat európai és ázsiai autókhoz - Ideális hagyományos hajtáslánccal ellátott, Start/Stop rendszer nélküli járművekhez is, amelyeket gyakori, rövid utazásokra használnak
Van egy 98-as 1.4-es Ecotec motoros G Astrám az alábbi hibával. Nem tudom találkozott-e már valaki hasonlóval, az esetleges ötleteket/tippeket szívesen venném.
Hidegindításnál (pl. éjszaka áll az autó, reggel indítom) 1-esből való elindulásokkor berángat, berezonál, beremeg, úgy csinál mintha kezdő lennék és nem tudnék normálisan elindulni. Valamikor nagyon csinálja, olykor kevésbé. Mindezt addig csinálja amíg üzemmeleg nem lesz az autó. Ha kellően bemelegedett akkor onnantól kezdve semmi baja, finoman indul.
Csak 1-esből való induláskor csinálja. Menet közben, váltáskor semmit.
Ki lett cserélve a termosztát mert az nem tette a dolgát (bízva benne, hogy túl dúsít és azért csinálja), valamivel jobb is lett de nem oldódott meg.
A kartergázcső el volt repedve a bilincsnél, gondoltam fals levegőt szív, esetleg ettől. Kicseréltük, semmi.
2 éves 1,2 benzines Garndlandem időnként motorolaj-nyomás hibát jelez, leveszi a motorteljesítményt és felszólít, hogy állítsam le a gépjárművet. Novemberben volt olajcsere, december közepén jelentkezett először a hiba. Azóta kicseréltük az (amúgy vadi új) olajszűrőt, de ma megint bejelzett. Ritkán jelentkező hibáról van szó, nem találtam összefüggést a használat körülményeivel (hideg-meleg motor, kis-nagy fordulatszám, sebességfokozat, stb.). Mit lehet csinálni vele?
Mérd meg az üzemanyagnyomást, valószínű az lesz, hogy nálad is nehezen épül fel a nyomás, majd leállításkor egyből meg is szűnik.
Minekután látható szivárgás nincs, legalábbis nem vehető észre, így maradt hibás elemként a szivattyú, vagy a nyomásszabályozó szelep. A nyomásmérés alapján nekem az jött le, mintha valahol végig nyitva lenne a rendszer, hogy nem tart meg nyomást egy pillanatra sem...
Ha a motortérben az üzemanyagszivattyú reléjét fixre kötöd, és akkor szépen indul, akkor az tényleg olyan hiba, mint a kínlódásom tárgya.
Sajnos nekem most pihen a projekt, egy engem ért baleset miatt, pedig össze van készítve a méréshez minden. A tervem az volt (nem állítom, hogy szakszerű és korrekt!!!, nem szakmám), hogy a tanknál leveszem a csövet a visszatérő ágról, és egy müpolán csövön keresztül egy nyomás mérős bicikli pumpával meg nyomom óvatosan (nyitott tanksapkával), maximum 4 bar lehet benne, de vélelmezem 1-2 bar között már fény derül a hibára. Terveim szerint ott tartani kellene a nyomást a szelepnek. Ha ez nem így van, akkor az vélhetőleg hibás. Ugyanezt terveztem a szivattyú felé is, mert elvileg annak is van talpszelepe, ami még lehet hibás. Aztán, ha ez mind oké, akkor az autó oldalát is megnyomtam volna az áramlási iránynak megfelelően és visszafele is, hátha csak fel van akadva valami...... Sajnos arra nem jöttem rá, hogy hol van még ezekben az autókban nyomást szabályozó berendezés, mert nem találtam.
Sziasztok van egy kis problémám van egy opel astra g 1.4 16v ki cseréltem az üzemanyag szivattyút es nehezen indul mi lehet a gond.?elsőnek nem csinalta pucre indult másnap már csinalta. De ha be indul meg semi gond.
Az 1 es szonda hibás,P0134=Lambdaszonda (Bank 1. szonda 1) inaktív,mikkor nekem ilyen volt mind 2töt cseréltem,.szándrá a lovét és no gond,a rendszerben benne marad de egy idő múlva törli a rendszer.
Sziasztok!Van egy 2012-es A XER 1.6 H astrám.A hibatároló szerint van egy lambda szonda gondom,egyszer világított a
a lámpa,törölve lett azóta lámpa nem de a "pedál diagnosztikával" kiírja a hibakódot.Semmi problémát nem érzek,6 liter alatt a fogyasztás!Szerintetek kell cserélni szondát és ha igen kép alapján melyiket?