Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

balabmw Creative Commons License 2022.02.06 0 0 72340

A burkolat felső részén azzal a külön álló kapcsolóval(olyan mint egy ablakemelő kapcsoló) tudod a támlát hajlítani 1/3 2/3 részben.

A többi gondolom egyértelmű.

Az E38 komfort ülés is tudja ezt a funkciót de annak nem sport szivacsa van és nem állítható a combtámasz.

Előzmény: Rumcice (72339)
Rumcice Creative Commons License 2022.02.06 0 0 72339

Azt tudom, hogy ez nem szokott olcsó lenni, mert nagyon jó és kelendő cucc.

 

Ez az a fajta ülés, ami a háttámla felső részét még külön tudja előre-hátra mozgatni?

 

Valaki, aki ismeri ezt, le tudja írni, pontosan melyik gomb mit csinál?

Előzmény: M67D39POWER (72338)
M67D39POWER Creative Commons License 2022.02.06 0 0 72338

Üdv kedves fórumtársak,

szeretném a gyári E38 alapülést fullosra cserélni-comb/deréktámasz, fűtés, háttámla állítás, full elektromosság. Sport Contour néven is láttam ezeket már. Tudom, hogy ritka, de megérdemli a masina. Sajnos a dodgy derekam is nagyon szeretné, pláne 200+ km után. Kárpit anyaga, színe mindegy, csak működjön, lehetőleg a kábelezés is jöjjön vele. Csak 2 első ülésre van szükségem ,de szett is jöhet, ha csak egyben eladó.

Egy mintaképet csatoltam. Köszönöm előre is!

 

Schnitzer 525 Creative Commons License 2022.02.02 0 0 72337

Reméljük nem a szurkos kivitelt pacsmagolják fel mindent összefújva. :) 

Előzmény: M67D39POWER (72336)
M67D39POWER Creative Commons License 2022.02.01 0 1 72336

Köszi a tippet. De lepattantam, mert túl régi a bömbi, E38-hoz már nem tart a BMW Mo. ilyesmit. Ők 2004 óta importőrök, mossák mancsukat. Na sebaj, lényeg hogy a nagyszerviz egyelőre nem tárt fel semmi komoly problémát. Ha visszakapom a szerelőtől, megy beltér frissítésre (tetőkárpit, alcantara ülésbetét, ülésfűtés elől, nagytakarítás) aztán egy alváz/üregvédelem és indul a gyöntölés, már nagyon várom.

Előzmény: E36328iCoupe (72335)
E36328iCoupe Creative Commons License 2022.01.18 0 0 72335

Ha valami végképp nem megy, olvasd el a manuált.

 

BMW ingyé megküldi neked, igaz, papír formátumuk nem volt, ilyen kis USB sticken kaptam.

 

 

Nekem is olaszból jött, ill. én hoztam, az is megér egy misét, itt olvashatsz róla. Valamint az azóta elkövetett galádságairól :)

https://730ld.blog.hu/2019/07/19/prologus_avagy_keressunk_egy_hetest

 

Előzmény: M67D39POWER (72333)
M67D39POWER Creative Commons License 2022.01.15 0 0 72334

Köszönöm neked is!

Előzmény: Rumcice (72332)
M67D39POWER Creative Commons License 2022.01.15 0 0 72333

Köszönöm!

Előzmény: balabmw (72331)
Rumcice Creative Commons License 2022.01.12 0 0 72332

Tükörmotor bal-jobb oldali választó kapcsoló kapcsolja ki-be ezt a funkciót.

Előzmény: M67D39POWER (72330)
balabmw Creative Commons License 2022.01.12 0 0 72331

Kapcsold át a jobb oldalra a tükörválasztó kapcsolót.

Előzmény: M67D39POWER (72330)
M67D39POWER Creative Commons License 2022.01.12 0 0 72330

Na megjött a kisótó-2000 közepi digó import 740d, 232e km. Vannak bajok, de nem vészes. Kérnék egy kis tanácsot- jobb külső visszapillantó tükör automatice lebillen tolatáskor-lehetne-e ezt a funkciót nem barbár módon letiltani? Nagyon zavaró, eddig egyik vasam sem csinálta. Vagy marad a beletörődés?

hr80 Creative Commons License 2021.12.26 0 1 72329

Köszönöm a gyors válaszod és ezt a részletes összefoglalót!

Utánanézek, illetve ellenőrzöm majd.

A leírásod alapján úgy érzem ,hogy meg vagy vele elégedve és szereted használni:) Persze, ezek a hibák és hibalehetőségek bosszantóak tudnak lenni, bár ahogy írtad is, meghálálja ha foglalkoznak vele és ha rendben van tarta megelőzve a komolyabb gebaszt.:)

 

Előzmény: Rumcice (72328)
Rumcice Creative Commons License 2021.12.26 0 1 72328

Pont ilyenem van, alacsonyan felszerelve, így nincs "annyi" hibalehetőség. Váltóolajat én is cseréltettem, nagyon finoman kapcsol a ZF 6 sebességes.

 

A szívósor ugyanúgy gyenge pont, levétel után volt, amit csak a Szentlélek tartott, a 6-os henger egyik flapnija meg is volt olvadva(?). Kiszedtük, ledugóztuk, és úgy döntöttem, ha az autó menetteljesítményein bármilyen romlást veszek észre, akkor megveszem az újat. De semmit nem vettem észre. Egyébként az 5-ös BMW szívósora nem passzol rá, ha esetleg bontva keresnél, a leghátsó hengernél különbözik a 7-esétől, nem lehet rá felrakni.

 

Típushiba minden dieselnél a motor termosztát és az EGR termosztát, nem éri el az üzemmeleg hőfokot, vagy menet közben visszahűl a motor.

 

Típushiba, hogy az alábbi képen látható 1-es számú cső elreped. Az új ára elég magas, de hegeszthető, és akkor ismét bírja. A 7-es alkatrészek egyénként elég drágák BMW-nél...

 

https://www.realoem.com/bmw/de/showparts?id=HM21-EUR-04-2006-E65-BMW-730d&diagId=18_0594

 

Nálam cserélni kellett az I-Drive gombot, mert önálló életre kelt, ha fordítottam rajta egy kicsit, akkor tett egy fél kört az ellenkező irányba, meg hasonlók, az egész menü használhatatlanná vált. A gomb nem olcsó, és nem javítható. Volt hogy 2 hétig nem csinálta, aztán volt, hogy ismét rájött... csak a csere segített. Az új I-Drive gombbal nem szállítja a BMW a gombot, amit a kezeddel megfogsz, csak az alatta lévő "elektromos kapcsolót".

 

Nézd meg, hogy belevaló AGM-es aksi van-e benne, és hogy jó-e még az aksi, mert sok x-aktás légzsákkal kapcsolatos hibajelenséget tud generálni.

 

A kipufogó leömlő ennél a motornál már ismét öntvény lett, bilincs fogja fel rá a turbót, ez már végre nem reped, pipa.

 

DPF tisztítás és savazás megvolt, megelőző beavatkozásként, előtte se volt semmi baja, de 200e km-nél úgy döntöttem, megcsináltatom, megelőző jelleggel.

 

Az első fényszórókban ellenőrizd, hogy a bixenon csappantyú működik-e. Amúgy a fényszórók fénye hajlamos nagyon lecsökkenni, az alap bixenon lámpa "olcsó" Hellában, ellenben a kanyarkövetős rohadt drága. Bontva úgyse találsz olyat, aminek jó a fénye. Egy éjszaka eljött a pillanat, amikor rá kellett jönnöm, hogy nem látok, muszáj cserélni, ég és föld volt a különbség, és az új lámpákkal ismét látni.

 

A Dynamic Drive első aktív kanyarstabilizátoránál a hidraulika olaj folyás szintén mindegyiknél jelen van, együtt lehet vele élni, de ha nagyon folyik, akkor cserélni kell.

 

Én vásárlás után azonnal cseréltetném a géptető nyitó bowdent, nálam elszakadt, és mit mondjak, a BMW nagyon jól védi a motorteret külső nyitás ellen...

 

A faceliftes modell elöl-hátul kb. 20 mm-rel nagyobb fékeket kapott, ez fékcserénél az áraknál is látszik majd, nézz rá, mennyi van még hátra belőlük.

Előzmény: hr80 (72327)
hr80 Creative Commons License 2021.12.26 0 1 72327

Sziasztok,

 

A véleményetekre vagyok kíváncsi, mert adódott egy lehetőség, hogy egy régebbi 730d-t vásároljak.

 

Elolvastam a korábbi hozzászólásokat és több cikket a neten, hasonlóan érzem magam, mint amit írtak is: nagyon csábító lehetőség, hogy ilyen autó már nyomott áron kapható - ugyanakkor a magasabb fenntartási / javítási költségekkel is számolni kell.

 

Egy munkatársamé, aki az autó 3-ik tulajdonosa, FL utáni E65 730d, 2006 év végi. Ami érdekessé teszi, az az alacsony km óra (230.000km) és a szép állapot - mindegyik tulajdonos vigyázott rá, váltó olajat is cseréltek és garázsba tárolták (bár igaz, hogy ezek amúgy sem rohadnak, de legalább óvták az autót). Persze, vásárlás előtt még át lenne 'rendesen' nézve, de addig még nem jutottam. :)

Kicsit úgy érzem ,hogy 'árral szemben' mennék, mert tudom, hogy 15 éves és kijöhetnek hibák, illetve az EURO 4-gyel sem tisztázott, hogy mit is akarnak (főleg Pesten, mert ezzel kapcs. is sokat olvastam, de még konkrét dolog nincs, csak Levegő munkacsoportos javaslat, stb). :)

Másik oldalról viszont sokat lenne vidéki utakra használva (kb 80-90% Budapesten kívül, autópálya és autóút, kb havi 600-1000km), amire meg kifejezetten jó lenne - a kényelemről és a vezetési élményről nem is beszélve.

Amit nem tudok, hogy ezeknél is megvan e a szívósor hiba, a kopása a hat pillangó szelep tengelyének (motor beszívja és tönkreteszi a hengert/szelepeket), illetve, hogy kinek milyen tapasztalata van esetleg a korából adódó vagy más típushibákkal.

 

Köszönöm a segítséget!

Gommer01 Creative Commons License 2021.12.12 0 0 72326
M67D39POWER Creative Commons License 2021.12.05 0 0 72325

Köszi az infót! Odafigyelünk rájuk!

Előzmény: Schnitzer 525 (72324)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2021.12.05 0 0 72324

Turbóhalál? A nem megfelelő kenési rendszer végett. Kartergázszűrőt jó eséllyel nem cseréltek benne mert csak a gondolata egyszerű. :) Meg ilyesmik. Jó ha jó.

Előzmény: M67D39POWER (72323)
M67D39POWER Creative Commons License 2021.12.04 0 0 72323

üdv mindenkinek,

ha minden oké lesz, beruházok egy E38 740d-be. 270e-t futott, egy gazdás. Milyen tipushibára számítsak? Nagy szervizet majd kap alapból. Köszönöm az infókat előre is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E36328iCoupe Creative Commons License 2021.12.03 0 0 72322

És tényleg!

(Maga mindent (is) tud :)))

 

Előzmény: BMW-GMBH (72313)
Gommer01 Creative Commons License 2021.11.30 0 0 72321

igen, az autó látja, kihangosítva tökéletesen működik. a kézibeszélő viszont nem tud csatlakozni az autóhoz....

Előzmény: wdriver (72320)
wdriver Creative Commons License 2021.11.30 0 0 72320

nekem 2002-es E65 van, sosem próbáltam, de ha a sim benne van a helyén akkor az autó látja kihangosítva?

vagy ezzel nem segítettem semmit :-)

 

Előzmény: Gommer01 (72319)
Gommer01 Creative Commons License 2021.11.29 0 0 72319

Sziasztok.

 

Abban tud e valaki segíteni, hogy a telefont hogyan tudom csatlakoztatni az autóhoz? 2003-as E65 az alany, a kézibeszélő "mobil" nem találja az autót. "Suche Basis"-t ír. Az iDrivba bevan kapcsolva a telefon base. A kézibeszélőn viszont gyakorlatilag semmit nem lehet állítani, mert egyből azt írja hogy nincs kapcsolat a bázissal...

wdriver Creative Commons License 2021.11.29 0 0 72318

Ez igen :D

Előzmény: semgza (72307)
wdriver Creative Commons License 2021.11.29 0 0 72317

Koszi ranezek

Előzmény: BMW-GMBH (72313)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2021.11.29 0 0 72316

Dehogy is. Valamelyik fos fabudinak ugyan ez a szivattyúja pont negyed annyiba kerül. 100% egyezéssel. Sőt nyilván itthon nem, de azért beszerezhető hozzá alkatész is.

Előzmény: Rumcice (72314)
Gommer01 Creative Commons License 2021.11.28 0 0 72315

ez nagyon jó! köszi!
akkor erről hadovált nekem a szerelő régebben, énmeg kiröhögtem. végül aztán mégis a "sima" v8 745i lett. (azóta persze kompletten fel lett újítva a motor, szét, majd összefűzve)

Előzmény: Rumcice (72311)
Rumcice Creative Commons License 2021.11.28 0 0 72314

Azért kevesen ismerik ezt a típust ilyen mélységben. Segített, hogy V12 mivoltából mindenből kettő van, pár dolgot kivéve, és mindkét hengersoron jelentkezett a hiba. Egy V8-nál ez már nem áll fenn.

 

És az új szivattyú ára is durva. Ezt egy ilyen öreg autónál úgy oldanák meg pénzügyileg stabilan, hogy a hibás nagynyomású szivattyú tankszellőztetésre kötött ágát átkötnék a visszafolyó ágba, és csókolom. Az autó megy, legalábbis amíg a hibás szivattyú megfelelően szállít. És kitenni rá az eladó táblát 2 millióért, aztán várni a madarat.

Előzmény: Schnitzer 525 (72312)
BMW-GMBH Creative Commons License 2021.11.28 0 0 72313

Bele van ütve az akku pozitív pólusába.

../..   hó/ év

Előzmény: wdriver (72306)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2021.11.28 0 0 72312

Ebben itt semmi bonyolult nincs. Élőadat rávezet a dolgokra csak át kell állítani kicsit az agyát az embernek. :D 

Előzmény: Rumcice (72311)
Rumcice Creative Commons License 2021.11.27 0 0 72311

Egyszer régen már beraktam, egy szívó 760i motorhibájáról. Lehet vele szívni, és az árak is kemények:

 

https://injektor.hu/technikai-info/196-hogy-is-van-ez-29-a-bmw-6-literes-motor-egyik-kellemetlen-hib%C3%A1ja

Előzmény: Gommer01 (72310)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!