Én biztosan visszavinném ahhoz, aki a kuplungot cserélte a DSG-ben. Egyáltalán nem biztos, hogy az ő sara, de 3000 km az lófütty egy ilyen sok százezres javítás után, mondjon rá valami megoldást.
Szerelő fórumtársak tanácsát kérem egyik barátom nevében:
Golf, 7-es DSG, 1.6 CRTDI. Motorkód: CXX
Egyenletes gyorsítás kis gázzal és a fordulatszámmérő mutatója ugrálva megy fel. Nem csak a mutató mozog így, de - bár nehéz érezni - mintha a váltó játszana így a kuplunggal, vagy a gázadás nem lenne lineáris, tehát az autó sem egyenletesen gyorsul.
3e km-rel ezelőtt volt kuplung és kettőstömegű cserélve. De ez a jelenség csak 2-3 hete kezdődött.
Meleg és hideg motornál is ugyan ezt csinálja.
Bármelyik fokozatban.
Van valami tikipkus probléma, amelyet ez a viselkedés jelezhet?
Az autó motorja is gatya, ahogy látom. A gyújtáshibák után el nem égett benzin teszi tönkre a katalizátort, már azt is bedobta hibának.
Az ABS a legnagyobb áramfelvételű elektromos fogyasztó az autón, ha szerencséje van, nem kap elég áramot, ezért van ott az ABS hidraulika szivattyú feszültség ellátás hibakód.
Ha nincs szerencséje, akkor az ABS tömb elektronika hibás, mert ott van az ABS motorvezérlő egység hibakód is, javítás (ha vállalja valaki), vagy csere.
Nem az én tulajdonom az autó, egy kollégámé aki nagyon messziről közlekedik vele, panasza az volt ,hogy kb egy hengerrel közlekedett mint kiderül gyújtótrafó hiba volt, kicseréltem neki ,hogy legalább tudjon vele közlekedni.. aztán akkor furcsálottam ezeket a hiba lámpákat,de azt mondta,hogy már két szervizben is volt nem tudták megcsinálni állítólag.. fékfolyadék színe alapján már véleményem szerint jópar éves lehet.
sziasztok! Adott egy 2007-es Skoda Fabia 1.2-es , aminek folyamatosan világít az abs lámpája, illetve folyamatosan villog a kézifék piktogram, valaki találkozott már ezzel a hibával,illetve mire lehet gyanakodni? Mellékelem képbe milyen hibákat ír ki, illetve amit kiadott gyújtás hibát az megoldódott a gyújtótrafó cserékkel....
köszi a tippet, ma átnézem. Korábban mintha lett volna ilyesmi, hogy kis időre a légbefújás elgyengült és a fűtés se jött olyankor, de ez szinte csak indulás után történt. Most a full venti állásban is csak visszafogottan jön a levegő, ezért gyanakszom elektromos/elektromechanikus dologra.
Nem tudom ki lehet a mínuszoló fantom... Sok logika nincs abban, amit csinál, nem konzekvens a kis önjelölt moderátor. Azt se tudni, kit milyen okból mínuszol. Kipécéz pár embert és akkor annak minden fórumban minden hozzászólását is akár. Aztán hetekre abba hagyja.
No de csórikámnak lehet, ez a legnagyobb öröme az életben.
Van egy olyan ismert probléma is, hogy a levegőelosztóban a tömítő szivacs elporlad és hiába állít a csappantyú, az így kialakult réseken a könnyebb irányba megy a levegő. Ha ezzel még sosem foglalkoztál akkor ez sajnos 100%, hogy fennáll, ezzel együtt lehet más ok is.
Elsőnek nézd át a nagyáramú biztosítékokat, és a foglalataikat is. Az akku tetején vannak a motortérben egy műanyag fedő alatt, a pozitív csati "tetején ülnek". Csak előbb vedd le a negíatív sarut, ha nem akarsz hibajeleket..:-)
Rég jártam itt... és most is egy kérdéssel jönnék: az Octavia I fűtésének hiányát mi okozza leggyakrabban? Segít a fűtőradiátor átmosása, vagy inkább az elektromos részeknél keresgéljek? Climatronicos a gépezet, eddig ez a probléma még nem jelentkezett, pedig már 22 éves lett Mekalor (frissen vizsgázott).
Lenne egy olyan kérdésem, hogy kell e 2016, NH3, CZJD, Rapidban üzemanyag szűrőt cserélni.
A kocsi "alatt "nincs az a megszokott üzemanyag szűrő és csak egy üzemanyag cső megy a motorfelé.
Az üzemanyag tartályban van minden elhelyezve, ha minden igaz 60 000 km után kellene üzemanyag szűrőt cserélni.
Voltam egy szervízben és alváz szám alapján megnézték, hogy milyen kellenen bele és azt mondták ebben nincs olyan szűrő amit cserélni kellene. Továbbá, hogy vannak olyan vw autók amiben nincs cserélendő üzemanyag szűrő.
Most akkor valóban nincs üzemanyag szűrő amit cserélni kell vagy keresek fel egy másik szervízt?