Hah, ez jó :D Most levelezek a supporttal, meglepően kedvesek (káeurópai tapasztalatokkal a puttonyban ugye... :)) Szóval meglátom, mit tudunk kihozni belőle - ha nem megy, akkor eladom, és veszek valami bluetooth-os kis gyöszt. Itthonra nekem a StarDiag kb. olyan, mintha vennék egy Heidelberg nyomdagépet az irodai dolgaimhoz, szóval azt elengedném :D
Neheny evvel ezelott nekem is volt, sok hulyeseget irogatott. Akkor telt be a pohar, mikor tetoablak vezerlo hibat irt egy autora, amoin nem volt tetoablak. Na masnap ment is fel a hirdetes, es vettem StarDiag-ot :-)
Manuálisan meg tudom adni természetesen, úgy próbálkoztam.
Írtam közben a supportnak tegnap, és mára valaszoltak is, hogy rögzítsek az eszközzel egy log-ot a problémáról. Ennek a mikéntjét ki kell fundáljam, de az pozitív, hogy ilyen gyorsan válaszoltak.
YT videókon azért ennél sokkal többet "lát", konkrétan minden beépített rendszert olvas. Szerintem ez azért otthonra nem az egypálcás temus adapter... (Sajnos más autón nem tudom kipróbálni most.)
Érdeklődöm, hogy van-e köztetek olyan, aki behatóbban ismeri az iCarsoft MB V2 diagnosztikát?
Pár hónapja vettem egyet, vadonat újan, közben frissítettem is a legújabb SW-re, de olyan hibákba futok bele, hogy nem olvassa be az alvázszámot (elvileg tudnia kéne), és a diagnosztikában a vezérlőegységeknél csak a sebességváltó vezérlőt és a motorvezérlőt látja, minden másra azt írja, hogy "nincs beszerelve" - miközben vannak még a kocsiban (parkradar, légzsák, stb.):
Előre is köszönöm, ha van ötletetek, hogyan tovább...
Van egy 2010es A160(W169), 5 ajtós blue efffinency classic autóm. Ehhez keresnék magyar nyelvű letölthető felhasználói kézikönyvet (kezelési útmutatót). Sajnos én sehol se találtam.
Úton voltunk, így nem nagyon nézegettem, hanem leragasztottam. Szerencsére nem tört, hanem minden nyitásnál egy csavart húzunk ki a műanyagból. Most megadta magát. Egy vastagabb csavar megoldotta.
S211 hátsó futómű felújításába kezdenénk bele. Amit sikerült kibogozni, hogy a hátsó bölcsőt tartó szilent csavarjait mindenképp cserélni kell, illetve a futómű állításához vannak spec alátéttel ellátott csavarok, azok is bekerülnek az új futómű elemekkel. Valakinek van tapasztalata, hogy ezeken túl melyik csavart érdemes még megrendelni előre? Melyik szokott beletörni...stb? Előre is köszi az ötleteket?
Én úgy vagyok a diesellel mint te a benzinessel: sose volt, és valszeg sose lesz, nem is nagyon érdekel, úgyhogy ebben nem én leszek a segítséged :) De pl itt meg tudod nézni hogy melyik modell milyen motorokkal volt szerelve:
Én úgy látom hogy diesel tisztán nincs, csak mild és plugin hybrid elrendezésben (teszem hozzá, a benzinesek is minimum mind mild hybridek)
Valójában ha már az angol wikipedian rákeresel egy-egy modellre, nagyon sok infót megkapsz (A magyar wiki oldalak elég hiányosak). aztán vannak a nagy mercis fórumok az usa-ban és angliában, azok se rossz infóforrások (német is van persze, csak azt a nyelvet elég harmatosan beszélem). Szóval ha pl egy konkrét típus érdekel, érdemes megnézni valamelyik nagy márkafórum szakosodott topicját, pl