Nekem speciel 17-es tetszik "messze a legjobban" - részben a kék csík miatt - de legfőképpen a KORONÁS CÍMER miatt az elején... !
Különösen fantasztikus - sőt : TÖRTÉNELMI ! - esemény volt, mikor a legelső "Székely Gyors" élén duruzsolt 2008-ban Erdélyben - sok román sóbálvánnyá meredt a látványtól... :)))))
(Sajnos nem voltam ott, de többször láttam az útifilmet az útról, és a róla kiadott albumom is megvan)
Megint csak élvezettel néztem a képeket és videokat - köszönöm !
Nagy kedvencem a Magas-Tátra, egykoron többször is voltunk ott. Sajnos ma már korom és nyavalyáim miatt ez nem jöhet szóba - ezért aztán külön köszönet, hogy "közel hoztad" !
És hogy érdekel-e a Lomnici csúcsra menő lanovka ? MIAZHOGY !!!
(Annakidején egyszer felmentünk a csúcsra a nejemmel. Már az emelkedés is fantasztikus volt : mivel olyan magasságban növényzet már nincs, csak a szürkésfekete sziklák, mintha a pokol tornácára igyekeztünk volna.
A Lomnici csúcson pedig havazott (augusztusban !) és találkoztunk a Szent Elmo tüze nevű csúcskisüléssel.
Halk zizegés hallatszott, és minden hegyes tárgyon halvány fénypamat látszott... Kár, hogy csak húsz percig
- a következő lanovka érkezéséig - lehetett fent tartózkodni. Felejthetetlen volt....)
(Ja, és megnyugtatlak : a térképen jók voltak a színek, amit bejelöltél... :)))))
Két 601- est is elszaggattam : egyet használtan, egyet újként...
Azt az örömet, mikor a másodikat újonnan elhoztam a győri Merkur telepről...!
A használttal megjártuk a Tátrát is !
Az újjal pedig egy alkalommal négyen (két tini lányunkkal) eljutottunk Karlovy Vary-ba is - vagy 700 km volt !
(Igaz, a lányok hátul összepréselve már elgémberedtek... :))))
Egész jól megtanultam szerelni házilag... Egy főtengely 1710 .- Ft, egy komplett motorblokk sebváltóval 28 ezer Ft volt a Bartók B. úti Trabant boltban !
Gondolom, mert a képek alapján a többségen nem volt ilyen :) Jobb híján valószínűleg az ilyen pimpelések jelentették a szabadságot az embereknek. Meg az FKK :)