Keresés

Részletes keresés

planar Creative Commons License 2000.03.23 0 0 7
lotof bácsi,
van benne valami, amit mondasz. Egy dolog: nekem sehogy sem jött össze a szörnyek egymásraeresztése. Mindig lefújt a gyík, mielőtt léphettem volna.
tegnap kipróbáltam a T2 demót. Nem játszottam mondjuk túl sokat vele: szaladtam egyet a háztetőn, aztán leestem. Mit mondjak? Szerencsére nem változtattak túl sokat a progin. Hogy miben lett jobb? Na erre kiváncsi lennék.
Szerinted?
planar
Előzmény: lotof (6)
lotof Creative Commons License 2000.03.22 0 0 6
A nagy gyikokra én mindíg ráeresztettek valakit. A zombik például pillanatok alatt kinyírják őket. A tűzgömbök is igen gyorsan végeynek eggyel. A doom effektus itt is befigyel. Ha megütik egymást, akkor tinyóznak az egyik haláláig. Egyébként főként az volt vele a bajom, hogy az ember persze lezúzza őket, de azok a pályák, ahol ők vannak gigantikusak, inkább Garret memóriáját teszik próbára, mint az ügyességét. A másik dolog ami zavart, az az ugrás+mászás. Szerintem lehetett volna külön gombra tenni, mert nem egyszer fordult elő velem, hogy fel akartam mászni egy őr háta mögé (pl. a Thief2 demo eleje), ehelyett ugrottam egyet, amit meghallottak, azt szaladthattam, ahogy tudtam.
Előzmény: planar (3)
planar Creative Commons License 2000.03.22 0 0 5
Miért nem jelennek meg a leveleim?
planar Creative Commons License 2000.03.22 0 0 4
Sleeper kollégától kaptam az alábbi infót:

Az EIDOS Interactive bejelentette, hogy a Thief II: The Metal Age már majdnem befejezettnek tekinthető és már csak órák kérdése, hogy mesterlemezre kerüljön. A játékosok március 20-án számíthatnak már a játékra az amerikai boltokban!

Az új rész folytatja az előző rész hősének történetét, aki most egy új ellenféllel néz szembe, a nemrégiben megválasztott Gormann Truart seriffel. A járőröző őrök egy hamis biztonságérzetbe ringatták a lakosokat, mialatt a korrupció, a vesztegetés és az árulások sorozata rejtőzik a háttérben, mind a seriff szervezetében. Sajnos a seriff szeretné halottnak látni Garrottot és semmi sem állhat az útjába céljának elérése közben... kivéve a játékost, persze.

A grafikai és játékmenetbeli változtatások csodálatos nagy felbontású textúrákat jelentenek, időjárási effektusokat, mint amilyen a köd, eső, hó. Szerintem a rajongóknak nem kell majd szégyenkezniük elnézve a képeket a játékból...

Jó lehet a dolog, bár az első részhez képest, ez a seriffes sztori kicsit gagyinak tűnik, nem?

planar Creative Commons License 2000.03.22 0 0 3
A kettes demót ma nézem meg, alig várom.
A zombik tényleg elég idegesítőek voltak. Eleinte. Később már kimondottan élveztem, ahogy szivathatom őket, nem ellenfelek. Mennyit szórakoztam velük, hogy mind lenyomjam. Aztán leesett a tantusz, jól hátbanyomtam őket, és uzsgyi. A katedrálisnál volt csak cikis a helyzet. Ott túl sokan voltak.
Én a nagy gyíkokkal voltam inkább bajban.
üdv,
planar
Előzmény: lotof (2)
lotof Creative Commons License 2000.03.21 0 0 2
Egy apro gond van csak vele: az idiota zombik. Teljesen hangulatrombolok, es a kornyezetemben aki jatszik vele, szinten ezt mondja. Azok a palyak, ahol elok vannak, sokkal hangulatosabbak.

A kettes demoja igen kiraly. Sikerult megorizni a jo hangulatot szerencsere.

planar Creative Commons License 2000.03.20 0 0 1
dzsó,
Így van, és nagyon király lesz állítólag.

üdv,
planar

Előzmény: dzsó (0)
dzsó Creative Commons License 2000.03.09 0 0 0
Tényleg jó játék volt, talán egy kicsit nehéz. Mégis ki várná el egy FPS-től, hogy az ölést csak szükség esetén használjuk? Úgy tudom, március közepén körül jön.
Előzmény: planar (-)
planar Creative Commons License 2000.03.09 0 0 topiknyitó
Hogy ez miért maradt ki? Pedig az egyik legjobb progi mostanság.
Igaz, 2 még nincs, de majd lesz!
Az első részt már végignyomtam, ilyen-olyan fokozatokon és nagyon bejött!
A 2 mikor jön ki? Tudja valaki?
üdv,
planar

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!