Aznap mikor ide leírtam a hibajelenséget, 1 éjszaka állás után másnapra még az a maradék kis áram is kiment az akksiból annyira, hogy meg sem bírta tekerni a motort :)
Örülök neki.Számomra azért érdekes mert,ha a szénkefék elkopnak akkor nincs töltés.Gyújtás ráadásakor nem világít a töltés lámpa,ja és rövid idő után nem indul az autó.
Lehet,hogy ez még ez nagyon kezdeti volt és valamin keresztül még záródott az áramkör. Mindegy,lényeg az,hogy jó lett.
Hátha tud valaki segíteni a hibafeltárásban. Egy igen érdekes jelenségre lettem figyelmes a mai nap. A gyújtás ráadásakor csak az ABS és izzítás visszajelző világított, de az izzítást megvárva azonnal beindult. Hazaérve leállítás után újra gyújtásra rakva megint csak ez a 2 visszajelző világított ki. Sokszori (5-6) gyújtás ráadás-levétel után egyszer csak rendesen kivilágított az összes visszajelző ahogy kell. Hol keressem a problémát?
Szevasztok! w124-es 200 D 1992-es autómhoz keresek műanyaghaspáncélt. Nem az elsőt hanem a másodikat amelyik a sebváltót takarja. a műanyagos szerint hegeszthető, javítható, úgyhogy ha valakinek lenne egy roncs aminek az eleje jó, akkor az is érdekelne mert nekem az elején keletkezett hiány.
w124 200 D-be 1992-es évjáratba, generátort keresek, bizonyítottan felújítottat,. Esetleg olyat aki segítene felújítani a jelenlegit. Szeged és környéke vagy szeged-Budapest útvonal melletti vagy Budapesti lenne a jó. Előzetes vizsgálatok alapján töltés nincs, felszabályzó jó, akkumulátor jó. Valószínűsíthető hogy a forgórész javításra, vagy cserére szorul. A kép csak illusztráció.
Továbbá keresek, szürke teleoldal műanyagot kívülről a vezető oldali ajtóra illetve még mindig karcmentes hátsó szélvédőt működő fűtéssel zöld árnyalattal
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"Mercedes tuning: végre tökéletes! Most lelőttem a poént, de azért érdekes ez a kisiklott tuning sztori… Naponta több hasonló árajánlatkérést kapunk, un. újra tuning ügyben, nem kivétel a Mercedes sem, sőt szinte vezeti a listát, tekintve: komoly feladat a legtöbb rendszerére jól érezhető erős, egyben tartós beállítást csinálni a környezetvédelmi dolgok: EGR, DPF megtartásával, jó fogyasztással. A Mercit máshol nemcsak tuningolták, de több soron ki is herélték a “chiptuning szakember” javaslatára, mindezt 2021-ben! Tartalmaz kihívást, mikor egy árajánlatkérő / munkalap ilyen pirosan néz ki… " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
Az mitől lehet, hogy egyik hétről a másikra 9-10 litert fogyaszt egy 200 D. Édesapám erre panaszkodik, tavaly ősz óta. Csak indításkor elég erős kék füstöt ad ki és 3 hengerrel jár néhány másodpercig. Én furcsállom, mert egyébként ténylegesen szép állapotú az autó, a motorja még nem volt megbontva és nincs nyüstölve. És fülre keményebben jár melegen, mint az enyém.
Szakmai véleményt szeretnék kérni. Ha a porlasztócsúcs gyári nyitási értéke 115 bár helyett 130 bár -ra van állítva az mit befolyásol a motor működésén (minek árthat)?
citroen berlingomba fabrikalnek valami egyszeru hutofolyadek altali gazolaj elomelegitot. a w124esembe mintha latnek ilyet, de nem tudom h. hasznalhato-e a w124e a celnak. ugyanis a berlingomba hutofolyadekos gazolajmelegitot terveznek, viszont nem vagyok benne biztos h. a w124ese ket elkulonitett koros (egyik kor a hutofolyadeke masik a gazolaje) hanem ha jol sejtem a gazolajat a hengerjen keresztul keringetik, igy magaba a hocserelo eleme nem feltetlenul kell h. ket egymastol elszigetelt korbol alljon (mint pl a lemezes hocsereloknel). akinek nezte mar meg jobban w124es hocserelo elemet, meg tudna esetleg mondani h. ketkorose-e, alkalmas-e arra a celnak amit szeretnek. csak a hocserelo elem erdekel, termosztattal stb. vel nem bonyolitanam egyelore a dolgot, csak valamennyire tudjam elomelegiteni a gazolajat , ha csak 20-40 fokkal mar az is jo.
Egy kis segítséget szeretnék kérni! W123 kormányműhöz keresnék én szervőcsövet, esetleg valaki tudna ebben segíteni? A W123 szervócsöve esetleg azonos más modellekével?
Igazándiból csak a csatlakozók a lényegesek mert ezt a részét szeretném felhasználni.