Sajnos nem rendelhető gyáriban. Futottam már pár kört. Se itthon, se külföldön, se utángyártott, se ARP, se semmi. Most kaptam egy nagyon sokadik ismerőstől ígéretet, hogy talált németországban, elvileg jön.
Napjaim mentek el vele és neten semmit nem találtam. Szó szerint értsd, hogy semmit.
Egy másik kérdés, ha rá van írva a oldalsó díszlécre és a hűtőmaszkra a sline akkor az mire vonatkozik (külső, belső, futómű)?Ambitiont szeretnék venni, ami, ha jól tudom sport futóművel rendelkezik, azaz 15 mm-el alacsonyabb, és ha sline futóműves akkor még -10 mm (legalábbis német piacon biztos).
Egyenlöre kilett sw vel kapcsolva, mivel a melegitő nem jó benne, sajnos csak pumpával eggyüt lehet venni, jó ára van neki 1.150-e nálunk, várom az árat németböl.
Berakom a kulcsot hallom ahogy kireteszel az elektromos kormányzár.
De van amikor ez nem történik meg csak forgatom a kulcsot és nem történik semmi se gyújtás semmi.
Majd egyszer csak magához tér. Pár alkalom után újra elkezdi.
De volt már olyan is hogy megálltam pl benzinkúton benn hagytam a kulcsot szóval a kormányzár nem zárt le és mégsem tudtam elindítani kulcs ismét forgott gyújtás semmi nem volt.
Pótkulccsal ugyan ez…
Lehet nem a kormányzárral van baj hanem a gyújtáskapcsolóval?
Nem fogyott ki, a leirás szerint 24-lit megy bele, de csak 20-lit birtam bele tankolni. Ezek szerint volt még benne 4-liter. Angol forumokat néztem, ott azt irják mikor megtöltöm, kontaktot kell adni, 30-másodpercet kell várni, probáltam már, 3-percet is várni de eddig semmi, volt aki azt irta csak OBD-én keresztül lehet a hibát törölni, mert van amejikekben még régi szofver van.
Néha csinálnak ilyen hülyeséget, de egy-két elindítás után "rájön" hogy van adblue. Valószínűleg nem fog letiltani. Esetleg 3x egymás után tedd gyújtásra, néha megoldja a problémát. (kérdés, hogy elfogyott, vagy adblue hiba van? Nem volt egyértelmű a leírásod)
Audi Q5 190 Lovas automaik, 2016-os, elöször kiirta 2400-km-re van még adblue, hazáig volt még 600-km, kb 300-km mentem el, besípolt és kiadta, hogy adblue hiba és elkezdett visszaszámolni 1000 km-ről! Azonnal töltöttem utánna 10-liter AdBlue-t, de nem segitet a hiba továbbra is megmaradt, hazaérve még 10-lit most tele van a hiba maradt. Kérdésem a következö, van e rá megoldás hogy kézileg lehessen a hibát törölni? Az OBD-n keresztül én nem férek hozzá. A számitogép szerint 98% on van az adblue szint.
Adott egy A4 B6 sedan 2004-es évjárat. Ki szerettük volna cserélni a lábtérfényeket a jobb oldalon, mert se elöl, se hátul nem világitottak !DE CSAK A JOBB OLDALON A BALON MUKODNEK!. Miután kicseréltük az izzókat, és rápróbáltunk, azután sem működtek, ezért gondoltuk talán biztositék-nál lehet a hiba. A biztositékoknál nem találtunk semmilyen hibát, kivettük, megnéztük, hogy nincs kiégve, és visszaraktuk, viszont amióta megbolygattuk a biztositékokat, azóta sajnos nem mukodik a középső tetőfényem se az első üléseknél, se hátul nem mukodnek és a csomagtér fények se égnek azóta, azaz nem tudom őket felkapcsolni, de a felkapcsoló gombjuk meg van világitva este, tehát azok kapnak áramot! Esetleg találkozott valaki ilyesmivel? Mi testhibára gondolunk! Mit érdemes tenni? Köszi a válaszokat!
Egy problémát/kérdést szeretnék felvázolni, hátha találkozott már valaki hasonlóval. 1999 A4 az alany. Amennyiben normál sebességgel haladunk akár rossz úton is, a futómű csendes, hangtalan, sem nyöszörgés, sem kopogás. Amennyiben kb. gyalog tempóval megyünk bele kátyúba, vagy épp egyenetlenségen haladunk át, kis koppanás hallatszik. Lengőkarok jók, stab szilentek cserélve, lengéscsillapító is jó, kormánymű sem lóg, sem a kardán stb. Elvi síkon mi lehet az ok? Tudom senki sem médium, de hátha volt már valakinek hasonló. :)
ez 98% szenzor hiba, ha lehúzod az nem jó, mert azonnal hibára fut.
a pattogást vagy meghallod vagy sem.
én azzal kezdeném, hogy a csati után tűvel megszúrni a kábelt és 12V-ot mérni (sajna néha a csati is oxidálódik, ezért kell utána mérni), ha ez megvan elől is, hátul is, akkor ha az ujjad odateszed akkor érzed (már ha nem kőműves ujjaid vannak :-)), hogy vibrál.
ha ez sem megy, akkor veszel egy szenzort és egyesével cserélgeted.
Segítségre lenne szükségem A6-4F 2005 8 szenzoros parkrendszer 4F0919283C vezérlő. Hátramenetbe kapcsoláskor, egy hosszú sípolás, majd a kapcsolón a sárga lámpa villog, tolatási kép nem jeleik meg az MMI-ben.
Biztosítékok jók, +12V eljut a vezérlőig. Próbára másik vezérlő - ugyan az a helyzet tehát vezérlő hiba kizárva. Bármelyik 12 tűs csatit (első, hátsó szenzorok) húzom le, a helyzet nem változik. Hallgatózva egyik PDC-nél sem hallok semmi pattogást (állítólag lehet hallani)
Hali! Az alany egy A6 BiTDI (C7, 320 LE, 2016., 103.000km). A hűtőfolyadék tartályból (nem tudom, pontosan mely pontján) elkezdte köpködni a hűtővizet. Szerviz szerint (vélhetően termosztát-hiba) miatt túlnyomás alakul ki a rendszerben, és azért nyomja ki ott, ahol tudja. Ez reális, vagy van valakinek egyéb ötlete?
Egy 2018 as évjáratú 2.0 tfsi motorral rendelkező Audit vásárolnék. Olvasom a rengeteg cikket ennek a motornak hibáiról, azt kérdezném mert ez a cikkekből nem derül ki, hogy a 2018as motorokra is igaz amiket leírnak vagy csak a korábbi szériákra. Amiket olvastam cikkeket, hozzászólásokat, azokból az nem derült ki hogy meddig problémásak ezek a motorok