Az Airbust nem igazán vezetik, sokkal inkább programozzák. Ezért is kerülhetett bele joystick yoke helyett, ilyenre nem is vágyom. Igazán jól működő Airbus nem készült még, ettől függetlenül persze vannak un. működö verziók a Wilco kiadásában pl. Én messze elkerülöm ezeket.
Az FS beépített ATC-je csak játékra jó. Továbblépés a Radar Contact nevű program, de az fizetős.
A legjobb megoldás mégsem ez, hanem az online repülés irányítással. (IVAO, esetleg Vatsim), és ez ráadásul ingyenes.
Lenne egy olyan kérdés ami szintén lammer de hát kezdő volnék
Az FS2004ben ha Ferihegyre érkezem és 31 a leszálló irány kizárólag a 31L-re enged érkezni.
No most általában MA géppel röpködöm, és azért "életszerűbb" lenne ha 31R-re érkezhetném, de egyébként FH irányítás (az FS-ben) nem is engedi a 31R-re fel se ajánlja a másik "leszállót"
Ezen nem lehet változtatni?
Mondjuk én szabálytalankodom és csak azért is 31R-re landolok MA géppel :))
Más:
Az egyik 737esnél (Project Open sky típus) hogy lehet nyitni (mi a billentyűkombináció) az utasajtón kívül más ajtókat. Ha egyáltalán lehet.
A gép letöltésénél a képek közt még olyat is láttam a saját lépcső is kibocsátható. Valóban?
Mondjuk amit sűrűn használok a HA-LOH, tudtommal az eredeti gépben nincs is beszerelve a saját lépcső, de ha FS változatban igen, vajon használható?
nagyon élvzem az új MegaAirport Budapest Scenerymet, de bárhonnnan érkezem bármivel Ferihegyre, nem hajlandó a ground csőre tenni! Sűrűn terel viszont egy a valóságban nemigen létező állóhelyre, a T1 előtt a Bravonál, ahová két 737-320 nagyságú gép igazából be se fér. Lehet-e szerintetek valahogy befolyásolni ezt? A Flight planner csak az indulási reptérnél ajánlja fel, hogy pályán vagy valamelyik állóhelyen kezdjek.
Sokan futtatják laptopról is. Sok múlik azon, hogy milyen kiegészítőket teszel majd hozzá, ezek ugyanis lényegesen javítják a grafikát, egyúttal azonban erőforrásokat is igényelnek. Egy közepes dual processzoros gépen, megfelelő, lehetőleg 1Giga ramos Videokártyával (Nvidia előnyben) így is jól fut. Ehhez tudsz viszonyítani. Nem árt, ha van legalább 4 giga ram, ha hosszabb utakra is merészkedsz. Előnyős a gyors merevlemez is, mert sok apró fájlt töltöget be folyamatosan. Mindenesetre, jól tudod majd megfelelő beállításokkal használni, ha az átlagosnál jobb laptopod lesz.
OK megertettem, akkor a kerdes mostantol ugyanaz csak FS2004-re kihegyezve: Futtatja valaki laptoprol jatszhatoan full HD-ben es ha igen akkor milyen geprol?
Uristen, mekkora monitorod van 30 colos?, hogy ekkora eromu kell..vagy csak az elvarasaid magasabbak az enyemnel. Szamomra csak a belso "virtual cockpit" fontos hogy szepen menjen, a kulso nezetek feltuningolt terep folott nem annyira fontosak, az talan kevesbe eroforrasigenyes. Nekem jelenleg 3.4 gigara huzott E8400-as van, egy manapsag mar atlag alatti 9800 GT-vel, ezen az FSX szepen, jatszhatoan megy a 26 colos monitoron is 1900x1200 ban. (Mondjuk nekem nincsen extra terep, meg valosaghu gepfestes, csak az ingyen letoltheto "add-ons"-ok.)
Mivel a jobb laptopok ma mar megkozelitik ezt a teljesitmenyt, ezert gondoltam, hogy meg lehetne probalni.
Asztali konfigurációval is problémás, nemhogy laptoppal. Jelenleg I7-es, ráadásul erősen tuningos rendszerem van és az FS2004-et használom. Régen lemondtam az FSX-ről, semmi értelme erőltetni.
Futtat esetleg valaki FSX-et laptoprol, vagy meg tudja mondani, hogy milyen LAPTOP proci, memoria, video, kellenek ahhoz hogy kulso monitort is meg tudjon hajtani HDMI-n keresztul fullHd felbontasban szepen jatszhatoan? azt sejtem, hogy kell majd egy fel atomeromu, de megis konkretan van valakinek tapasztalata? Elore is koszonet.
A texture-t is beállítottam a paraméterezéskor.. Az Abacus FS repaint lényegében végig olvassa az aircraft.cfg-ket, és az alapján látja a repcsiket. De az FS2004 nem tudom miért nem...
Rajzoltam egy textúrát a PMDG 737-700-nak, a model a VC+cabin lenne. Mindent - elvileg beállítottam - az aircraft.cfg file-ban. Az Abacus FS repainter felolvassa a gépet, szépen ki is rajzolja, de az FS2004 nem látja, nem tudom kiválasztani a PMDG gépek közül az általam rajzoltat....Mi lehet a gond?
Végignyálaztam a gugli találtait, de semmi relevánsat nem dobott ki, ezért fordulok hozzátok. A Vox ATC 5.34-es verzióját keresném, a saját honlapjukon csak a legújabb, 6-os verió van fent, ami valamiért nálam nem kóser, egyetlen repülőgépemhez sem hajlandó telepíteni a az atc ablakot. Nincs valakinek elfekvőben valahol? Vagy van itthon olyan honlap ahonnan letölthető, csak én nem vettem észre?
És, ha már itt jrunk, egy kérdés...sokan panaszkodtak a voxatc-re, ilyen-olyan okok miatt. Van neki konkurenciája, ami ne adj isten még jobb programot is csinált és elérhető?
Az IFDG Airbus esetében neked ezek szerint működnek a képernyők? Mert ugyanis nekem fekete mind. Mit kéne azzal csinálni hogy lássak is valamit a műszereken?
Mióta újratelepítettem az FS-t (az új gépemre -nyilván nem ez a lényeg hanem az FS újratelepítése)
Az Airbus 320 modelekkel "meggyűlik a bajom", ugyanis az autopliotja cseszik tartani a beállított sebességértéket (korábban nem volt ezzel problémám) Főleg a Project Airbus 319es 320as modelek kezdtek "sz...kodni" aztán az IFDG Wizz Airbus model is amivel nem volt ilyen problémám korábban.
Szóval a kérdés miért csinálja ezt, illetve én mit csinálok rosszul?
Az is fura némelyik model (PA) a földön olyan mereven viselkedik, másiknak a futóműve olyan rugalmas, hogy szinte "hintázik" mikor taxizok vele.
Én is azt tapasztaltam, hogy elég érzékeny a Saitek Yoke esetében a repülőgép irányíthatósága a földön. Mondjuk én pedált is használok. Azt csináltam, hogy a minimumra levettem az érzékenységet és próbálok együtt élni vele, hogy ez ilyen. Már egész jól megy.
Annak semmi köze hozzá. Minden AI-nak van egy "résideje" amin belül indul/érkezik. Ha ez nem teljesül, az FS egyszerűen eltűnteti. Ennek volt épp szemtanúja DAttis.
Miért van az (éppen Ferihegyen az 31L-re gurulva), hogy az előttem cammogó másik gép várakozást kapott egy másik gép leszállása miatt, majd ahelyett a torony felszállási engedélyt adott volna (illetve a program adott is) de maga repcsi,nem gurult fel a pálya végre egyszerűen eltűnt? És persze saját gépemmel ilyenkor jó hosszasan várakoztat a program, illetve a torony. Elég bosszantó tud lenni.
Ja joystick kalibrálását hogy kell megcsinálni, ugyanis a kormánymozdulatokra úgy reagál, ha "0" állásba visszaengedem a joystick-et a gép nem vízszintes repülésbe megy, hanem süllyedésbe.
Van egy Pro Flight Yoke kormányom. De az a gond vele, hogy ha a kifutón gurulok, ill. felszállás előtti nekifutásnál, össze -vissza "kacsázik". nem lehet egyenesen vezetni. Elkoszolódhatott az érintkező? Gondoltam, hogy szétszedem és megpucolom, de nem találom, hogyan lehet szétszedni. Tehát nem a kormánnyal van a gondom, hanem a másik egységgel /nem tudom, mi a neve/. Vagy szoftveresen kell valamit beállítani az FS9-ben??
Ha tudna valaki segíteni megköszönném
Mindenkinek Boldog Karácsonyt és Békés, NYUGODT Új évet Kívánok.
Ha az Alpok érdekel akkor vedd meg az Austria Professional 2004-et (ez lecseréli a domborzatot is és a texturákat is Ausztriában), vagy az FS Global az eredeti FS texturával. Texturákat tudsz letölteni ingyen is pl.: a http://www.freewarescenery.com/fs2004.htmllapról.(a World).