Ma zörgések okát keresgéltem a motortérben,és felfedeztem a vízhűtő ventilátorburkolatán egy kis ablakot fedéllel.A fedél magától(motor felé) nyit zár,gondolom a légáramlástól.Nagyon könnyen működik,és eléggé tud ott zörögni.Mi célt szolgálhat ez,szükség van rá?Én még nem találkoztam ilyen megoldással. válaszokat előre is nagyon köszönöm.
1-kép:Fedél kivéve.
2-3 kép:Fedél nélkül ablak a ventilátor burkolaton.
Már megvan a méret:Piros nyíl mutat a 4-db(kettő látszik) hátsó kerékagy felfogató csavarokra,ezekhez E-12 torx dugókulcsfej kel.Zöld nyíl az ABS-jelado csatijára mutat. C-Max 2013 as.
Nem kel cserélni,hanem vegyszeresen át kel mosni.Felmelegíteni és leengedni párszor vegyszerrel a vizet,majd ezt megismételni tiszta vizel is addig amíg szép tiszta víz fog kijönni.Forró motorba nem öntünk hideg vizet!Gyorsabban megy a dolog,ha megoldható hogy eleve forró vizet öntesz a rendszerbe.
Ford tranzit connect 1.6 tdci olajhűtő kilyukadt összefolyt a viz az olajjal olajhűtő cserén kívül a hűtőrendszeren mit kel elkövetni elég átmosni vagy minden csere? Köszi.
Segítséget kérek mivel a szakszerviz és a márkaképviselet sem tudott választ adni a kérdésemre. Van egy 2017-es Ford Tourneo Connect 1,5 100 LE Titán felszereltségű Thatcham riasztós autóm. Kérdésem az lenne, hogy a vízhőfok és az üzemanyagszínt-jelző között lévő információs lámpa ha bezárom az autót akkor pirosan kb. 2-3 másodpercenként felvillan kinyitásig. Hibajelzés kiolvasásakor nem észlel problémát. Én riasztó működésének a visszajelzésre gyanakodom, de a Ford országos márkaképviselete szerint a riasztónak nincs visszajelzése.
Eladó 2 db gázos Monroe lengéscsillapító Ford Escorthoz. 98-as ferdehátúban voltak (nem tudom mihez jók még), csak totálkárra törték a kocsit. Kevesebb, mint egy évet voltak használatban. 2 év garancia volt hozzájuk, ami 2018 augusztusig él. Átvehető Budapesten, vagy postázom valamennyiért. Az ár 20000 Ft/ 2 db.
Valaki esetleg tudja,hogy a főtengely jeladót ki lehet-e venni(tisztítás végett) a szíjtárcsa levétele nélkül is?Ahogy én néztem a csatit le lehet húzni(azt így lehet tisztítani)viszont a jeladó a csavar kivétele után se jön ki.Sokszor érdemes annak a mágnes fejét is tisztítani,viszont ha le kel venni a tárcsát az már nem is olyan egyszerű.Főtengely rögzítés(mint vezcserénél)új csavar,nyomaték+szögre húzás.Ez a jeladó főleg benzineseknél tud indítási nehézséget okozni,(ha koszos a feje)de dízelnél is előfordul.
C-Max 2013-as 1,6 tdci-m van. Keresek mególdást a vacak filcből készűlt alsó motorvédő burkolat helyett.Az enyém már szétázott,és kezd szétmenni semmi tartása nincs.Nem értem miért nem müanyagból készitik,ja és a hátsó kerékdobbetét is ebből a vacak filcből van.ha valaki tud jó megoldást, azt megköszönném.Láttam egy Orosz vídeot,(nekik se vált be a gyári)ott valami más tipusét rakták fel elég sok felfogató átalakitással.
Sziasztok! Ford Focus C-Max (2006, 2.0 benzin) autórádiójának (TravelPilotEx) bluetooth telefon kihangosítójával kapcsolatban kérdezném, hogy ebben gyárilag benne van? Nekem sajnos még nem sikerült megtalálnom a módját, hogy életre keltsem Vagy ne is keressem?
Néztem Kovács Autónál gázolaj szűrőket 2013-as C-Max hoz,és ezt találtam többek közt:Purflux CS 764 vajon ez megegyezhet a jelenleg kocsiban lévővel,és hány mikronos lehet?
Ma csatlakoztattam a 10-ével ezelőtt vásárolt ELM 327-et(MoDiag) a 2013-as c-max ra,és szépen be is olvasta a 2db hibakódot(P 14110-ismeretlen hiba P0405-EGR áramkör)viszont érdekes dolgot produkált.Törlésre kattintva kiírta,hogy valamiért(nem emlékszem már pontosan)nem engedi törölni.Ezt leókéztam(tudomásul vettem),kijelzőn maradt mind a két hibaikon,motort beindítva mindkét ikon eltűnt. Motor leállít gyújtás rá,és nincs hibakód az ELM-szerint se.Mentem vele jó 50 km hegynek fel is nyomva neki,nem jött vissza a sárga motorhiba ikon se.
Pár napja megjelent a motorhiba sárga ikon a kijelzőn( már írtam róla lejjebb)ezért ma kitakarítottam az EGR szelepet hátha az vacakol.Munka végeztével motor indít(pöccre indít,és szépen megy mint eddig is)erre jutalmul mindjárt kaptam is a sárga motorblokk ikon mellé egy sárga üzenet ikont is:Motor Störung Bitte Service!=Motor hiba kérem szervizbe!Hát nincs szerencsém ezzel a kocsival,vásárlás óta 980 km-t mentem vele,és máris ez van.Érdekes,hogy semmit nem érzékelek a kocsin.Szépen megy,jól is húz,nincs teljesítmény vesztés,abszolút nem fűstől,baromi jól indul.Egy észrevételem azért volt az egyik nap(kicsit meg is lepődtem)mert addig elég sokszor indítottam hidegen,és soha nem izzított,hanem azonnal indult pöccre,akkor meg(+8-9 fok)elég hosszat izzított.Ez csak akkor egyszer volt.Azóta is izzítás nélkül indul,ahogy hozzáérek a gombhoz abban a pillanatban röffen.
Itt vannak képek az EGR szelepről.Nagyon egyszerű kiszerelni,csak az esőelvezetőt meg az ablaktörlőket kellett leszedni,és máris könnyen hozzáférni.Tettem fel képet a gázolaj szűrőről is,ez vajon milyen szerzet,ilyet még nem láttam.Milyen márka cimen kel ezt rendelni?
Szia!
Megoldodott már a problémád, ott van még a sárga motorhíba íkon?(nekem ígen)A töltönyomás híbához annyit tennék hozzá,hogy annak van a szivattyun egy elektromos nyomásszabályzó szelep,ami gond lehet.De ha jól tudom abban van finomszűrő ,arra rá lehetne nézni.
Szia!
Én is egy honapja vagyok tulaja 2013 as 1.6 tdci 115 Le Cmax nak.Szépen jár a motor jól is megy,eddig 950 km-ert mentem vele,és tegnap nekem is megjelent a sárga motor ikon.Semmi változást nem tapasztalok a motor járásán,pöccre indul szépen megy gyorsul is,de ez az ikon nagyon aggaszt.Nekem előtte Renault Megaenom volt,235 ez km tettem bele és soha nem volt vele gondom.Hibajelzés se volt,peddig ez nagyrészt városi kocsi volt.13 évesen cseréltem be szép híbamentes állapotban,lehet hogy vissza fogom sirni még.
Kb. egy hónapja lettem tulajdonosa egy 2008-as Ford Galaxy (WA6), 2,2 TDCI (Q4WA), 6 sebességes manuális váltóval szerelt autónak.
A típusismereti hiányosságaim pótlása céljából kezdtem olvasgatni a fórumot.
Próbáltam a sajátomhoz hasonló problémára akadni, de úgy látom egy-egy okhoz, rengeteg különböző tünet és még több, több lépcsős megoldás is tartozhat.
Az általános szerviz a vételt követően el lett végezve. Ez alatt értem a vezérlés szett, vízpumpa, szűrők és olaj cseréjét. Több dolog is aggaszt azóta az autóval kapcsolatban. Már a vásárlás másnapján volt szerencsém megismerni a kis sárga motorblokkot, ami hibatörlést követően egy pár órán belül mindig meg is jelenik...hm! Azt írja kiolvasáskor, hogy töltőnyomás alacsony, ill. töltőnyomás több mint 7mp-ig alacsonyabb...
Ezért szeretném a segítségeteket kérni! Megpróbálom összefoglalni:
Tünet: 100km/h-tól ráz a karosszéria gyorsításkor.
Féltengelyre gyanakodtunk és ez be is igazolódott úgy tűnik..., bal első-belső rész látványosan kotyog kézzel megmozgatva. Gondolom ez által a csapágyat is szétrázta már. Utóbbit lehet kapni, de féltengelyt nem! Csak gyárit... Ezért nem javították meg eladás előtt gondolom...
Tünet: 100km/h felett emelkedőn nem húz.
Minimális gázadásra reagál, utána semmi... Az M7 érdi emelkedőnek nekifutok 130km/h-val, tempómattal tartja, de ha lassítani kell forgalmi okokból, már nem lehet visszagyorsítani. Előzésnél is rendkívül veszélyes, mert ilyenkor egyenes úton is hajlamos megtorpanni 120km/h körül...
A városi forgalomban, 1-től 4. fokozatig nem produkálja a jelenséget, legalább is nem látványosan.
Nincs viszonyítási alapom, ezért nekem nem tűnik fel, hogy nem menne úgy ahogy kell...
Fenti problémákkal kapcsolatos tapasztalatokat várnék, szeretnék elindulni valamilyen irányban és ez által a megoldáshoz közelebb kerülni.
Köszönöm előre is a véleményeket, hozzászólásokat!
Adott egy 2016-os Ford Galaxy (7 üléses verzió). Nincs rajta gyárilag vonóhorog. De szeretnék rá feltenni, ha lehet, akkor gyárit.
Megoldható ez utólag?
Ha igen, akkor hol lehet beszerezni a hozzá szükséges alkatrészeket (esetleg ha valaki tudja, hogy pontosan mik azok az szintén óriási segítség lenne)?
Eladósorba került Ford Escort 1.4 ALBA 5 ajtós, 1993-as évjáratú, benzines, garázsban tartott autóm. Nagyon jól szolgált 2007 óta, és sokkal szívesebben adnám el valakinek aki megbecsüli, minthogy a roncstelepen végezze szegény :). Körülbelül 200000 km után még használható állapotban van, de egypár szükséges javítást el kellene végezni rajta. Érvényes műszaki vizsgával is rendelkezik. Helyileg Győrben található.
Érdeklődni: atezs82@gmail.com (képeket és részletesebb leírást is tudok küldeni róla).
Continental Contiecocontact 5, 215/55R17-es új nyári gumi szalonautóról leszedve, 4db 3 áráért eladó130.000Ft . Az ár irányár, alkudni lehet. sziki1@freemail.hu