A svájci újságok megírták, úgy, ahogy trizs77 írta. Bocs, most nem tudok linket keresgélni, 2-3 napja történt az eset. A napokban több, halálos áldozatot követelő lavina is volt a svájci alpokban.
Ha egy ember megnyomorodik, nem lehet pótolni semennyi pénzzel szerinrtem.Ezt tudják ők is.Rengetegen vesztik éélertüket balesetben, vagy esnek kómába ahonnan vagy felébrednek vagy nem(általában nem)nem mérhető pénzben ez az állapotromlás, amit elszenvedhet ilyenkor egy ember.Hálistennek nekem sose volt komoly légi(meg semmilyen más eszközön)sem balesetem,.maradjon is igy.(Nektek se legyen)de sajnos engem mindig érdekeltek a balesetek, ami rendre visszajön álmaimban is.(lezuhant repülővel mondjuk sose álmodtam még, igy maradjion).
Ezzel azt akaertam mondani hogy az ember fogyóeszköz,és pénzzel nem lehet betömni egy megnyomorult ember száját igaz .Érthető hát amit irsz, meg ők gondolják.
Nekem mondjuk az is furi, hogy az utas miért nem értetlenkedett hogy biztos nem kéne becsukni az ajtót? Némán tűrte hogy fütyül mellette a szél. Máskor meg abba is belekötnek ha a statikus levezető rojtjaiból hiányzik egy szál...
pilóta is ember, hibázhat. én is hibáztam, nem is egyszer. siklóernyővel volt több fára szállásom, bokatörésem... nekem az az érthetetlen, hogy 200+ órával már tudja a pilóta, nincs túlterhelve (3 fő, kettő szemlátomást vékony, csomag nélkül). látja, hogy odaragasztották a betonhoz, van előtte hely bőven, mi a csudáért nem marad lent és ad magának nyugodt perceket/órákat/napokat arra, hogy kitalálja, mi lehet a baj.
a legvalószínűbb, hogy nyitva felejtették, de adnék annak is egy esélyt, hogy ez a brutál időjárás csavargatta meg annyira a törzset, hogy kinyílt. nem tudom, milyen kemény a zárszerkezete, nem túlnyomásos a DC-3, lehet, hogy nem vitték túlzásba az ajtózárat. (az, hogy ugrató gép, még lehetett volna egy racionális magyarázat, de megnéztem, nem az.)
ha van FR24 előfizetésed, akkor itt meg tudod nézni a hurok nélküli repülést és a procedure turn-nel végrehajtott megközelítést is. ha ingyenes, 1 hetes regisztrációd van, akkor az első link kb. még 1 napig él.
az árak amúgy korrektek különösen, hogy ebben a 15 + 7 kg is benne van. és hát a DASH-8 is egy élmény a hétköznapi 737-es és A320-as buszokhoz képest.
A vertikális profil nem látszik a képernyőképen, de a hurkok arra is alkalmasak, hogy elkoptassák bennük a magasságot. Így közvetlen az ACC légteréből a TIZ-be lépve, a FIC érintése nélkül tudnak süllyedni. A FIC-nél ugye lehet nem bejelentett, radaron nem látszó fogalom, a TIZ-ben (elvileg) nem.
Mennyi egy jegy erre a járatra amúgy? Tudja valaki hol lehet rá jegyet venni?
Kíváncsi lennék, hogy a pályaküszöb felett mennyivel voltak Vref felett... Jó sok extra sebi volt benne így ránézésre (a lökéses szél miatt érthető az óvatosság), gyakorlatilag lenyomták a pályára a még bőven repülni akaró repcsit. A pályán viszont jól lassult, a földfeletti sem volt vszeg olyan magas, szóval bőven belefért, hogy félpályánál fogtak betont.