Keresés

Részletes keresés

FKU-911 Creative Commons License 2006.10.07 0 0 136
amúgy hány darabbal rendelkezik  a transman ebből?
BLASIUS Creative Commons License 2006.10.07 0 0 135
Prágások tudtommal. Vagy van köztük botos is?
Előzmény: FKU-911 (133)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.07 0 0 134
38B Ik280-asokkal , gondolom én...
Előzmény: paca664 (131)
FKU-911 Creative Commons License 2006.10.07 0 0 133
ezek botváltósak?
Dél-pesti Creative Commons License 2006.10.07 0 0 132
Most úgy van, hogy csak Volvo buszok közlekednek BKV részéről
Előzmény: paca664 (130)
paca664 Creative Commons License 2006.10.07 0 0 131
Ezek után érdekes kérdés, hogy ha lesz temetői napokon 38B, azt ki fogja adni és milyen gépekkel.
paca664 Creative Commons License 2006.10.07 0 0 130
IK280 nem maradt?
Előzmény: Dél-pesti (129)
Dél-pesti Creative Commons License 2006.10.07 0 0 129
2db. BKV Volvo is dolgozik rajta
Előzmény: paca664 (127)
Dél-pesti Creative Commons License 2006.10.07 0 0 128
köszi az infot
Előzmény: AKD651 (126)
paca664 Creative Commons License 2006.10.07 0 0 127
38a-138-on vegyes üzem van, vagy teljes típuscsere?
AKD651 Creative Commons License 2006.10.07 0 0 126

Az biztos hogy Pécsről kerültek fel Pestre .

Az I.284-es valószinűleg a ex.  BPV-140  1989-es évjárat.

 

Szerintem próbáld fel tenni a képeket a pécsi fórumba ott elég hamar beazonosítják majd ezeket a buszokat.

Ha az utolsó képen levő buszon 87-es az azonositó akkor az a ex.BPV-087 1987-es évjárat. ( Ennél a kocsinál ez a sok 87-es csak véletlen egybeesés)

 

 

 

Egy nem túl jó kép előző életéből.

Előzmény: Dél-pesti (121)
xdl55 Creative Commons License 2006.10.07 0 0 125

 

JOY-221 ill. 223

 

JOY-221 ill. 223

 

 

JOY-220

JOY-220

xdl55 Creative Commons License 2006.10.07 0 0 124
Ime Bp ,,legújabb"buszai közül három :)
Dél-pesti Creative Commons License 2006.10.07 0 0 123
Ez is valami.
még egy párkép
Előzmény: I-shift (122)
I-shift Creative Commons License 2006.10.07 0 0 122
Annyit tudok róluk, hogy a számuk kb 10 db
Előzmény: Dél-pesti (121)
Dél-pesti Creative Commons License 2006.10.07 0 0 121
38A-138-as

Ha valaki tud ezekről, a buszokról valamilyen adatott pl. régi rendszámok, gyártási év
Akkor légy szíves ríja le nekem a del-pesti@vipmail.hu -ra
Köszönöm előre is
zoszt Creative Commons License 2006.10.07 0 0 120
Esernyős 284-es Budapesten, egy ideje már nem gondoltam volna, hogy ilyen is lesz. :)
Jó képek, van még?
Előzmény: BPO-804 (119)
BPO-804 Creative Commons License 2006.10.07 0 0 119
38a/138 téma a mai naptól:












BPO-804


I-shift Creative Commons License 2006.10.07 0 0 118

El hát...

Jó neked, nálam mindíg rossz helyen van a gép, fél óra, mire elérem..(:-

 

Egy hete olyan helyen voltam, ahol általam soha nem látott buszokkal találkoztam, olyan volt, mint egy közlekedési múzeum...

 

Hol volt a gépem? A táskám mélyén...(((:-

Előzmény: Törölt nick (117)
I-shift Creative Commons License 2006.10.06 0 0 116

Elégedett a válasszal?

Elhiszed, hogy láttam már buszt? -:))

Előzmény: Törölt nick (115)
I-shift Creative Commons License 2006.10.06 0 0 114

Az emeletes busz nem alacsonypadlós.

 

A padló alatt ill. a rácsszerkezetben kiépített csatornában megy a tolórúd vagy a bowden, ill. elektromos kábelköteg/pneumatika...

Előzmény: Törölt nick (113)
I-shift Creative Commons License 2006.10.05 0 0 112

Én is rengeteget vezettem botváltós járművel...de a városi alacsony ill. részben alacsnypadlós buszok csak automata váltóval készülnek.

 

Részben nincs hol elvezetni a váltó-rudazatot, részben gkv kényelmi és biztonsági okokból, pl. ajtófék....

Előzmény: Törölt nick (110)
I-shift Creative Commons License 2006.10.05 0 0 109

Nem is kell, ezt hívják demokráciának.

 

Tisztelem a véleményed, még akkor is, ha esetleg nekem merőben más...

Előzmény: Törölt nick (108)
I-shift Creative Commons License 2006.10.05 0 0 107
Ezt meséld el azoknak a soföröknek, akik a sok kuplungozás miatt kikopott térddel nyomorékként mennek korkedvezménnyel nyugdíjba...(((:-
Előzmény: Törölt nick (106)
I-shift Creative Commons License 2006.10.05 0 0 105
7,3 literes 285 lóerős Euro 3 farmotor + ZF automata váltó.
Előzmény: Téboy1 (103)
Téboy1 Creative Commons License 2006.10.05 0 0 103

Sziasztok!

 

Akkor tehát marad a V-Trans,csak flottacsere lesz?Na még jó hogy korábban csináltam róluk néhány képet....De akkor most még az új gépemmel is.....Első meglátásra jól néznek ki belülről! (Az utastéri fotókat látva...)

A Localo is farmotoros mint elődjei?Mocija mit tud?Egyenlőre ennyi infó érdekelne róla....Előre is köszike,az eddigit köszönöm!

I-shift Creative Commons License 2006.10.05 0 0 102
Így van, és te sem engem -:)))
Előzmény: Törölt nick (100)
I-shift Creative Commons License 2006.10.05 0 0 99
Na látod, ez a "Mari néni a piacon" szindróma, fogalmad sincs, hogy miról beszélsz...
Előzmény: Törölt nick (97)
I-shift Creative Commons License 2006.10.05 0 0 98

1.) Én nem tudom, hogy te ki vagy, te sem tudod, hogy én ki vagyok, tehát nem tudjuk megitélni, hogy ki mit és mennyit tud cégen kívül és belül, de ez lényegtelen is...

 

2.) Sok topiktársnak igaza van, soknak nincs, ez mindíg attól függ, hogy KI és MIÉRT bírál. Vannak szakmailag fajsúlyos bírálatok, amire odafigyelünk, és van a "Mari néni

a piacon" szindróma, amiken jókat derülünk néha, mint pl. a befejező mondatodon.

 

HIDD EL, HOGY EGY TENDEREN NEM LEHET CSALNI!!!

 

Ma már annyi fellebezési és jogorvoslati lehetőség van, amivel élni lehet, élni kell,

egy 6-9 fokozatból álló rendszerben, amibe emberek százai vannak bekapcsolva,

nem lehet kijátszani, legfeljebb elb***ni...

 

3.) Szerintem az Alfa maximálisan odafigyel az UTASOK és az ÜZEMELTETŐK igényeire. El nem hinnéd, hogy hány órát utazunk utasként a buszokon, nézve a reakciókat, véleményeket, és ezt azonnal visszavezetjük a gyártásba.

 

4.) Mindnyájan megmosolyogjuk a prototípusokat, sőt, néha röhögünk rajta, így igaz! De tanulunk a hibákból, hasznosítjuk a tapasztalatokat, FEJLESZTÜNK!

 

Nem csak a terméket, hanem a kapcsolatot az utasokkal, vevőkkel, felhasználókkal.

 

Megnézümk, meghallgatunk, vitatkozunk, magyarázunk (nem magyarázkodunk, arra nincs okunk!), ezért írok én is itt és most.

 

5.) A busziparban átfedések vannak.

Ugyan azok az emberek, alvállalkozók dolgoznak több buszgyárban is, és mivel emberből vannak, különböző módon teljesítenek.

 

Természetesen egy 30 éve és horribilis állami pénzből kifejlesztett, majd elkótyavetyélt cégnek nagyobb lehetóségei vannak, mint egy 3 éves, teljesen magántulajdonú, segély és támogatás nélkül múködő üzemnek.

 

6.) Ismerem az EU legtöbb gyárát.

Van, amelyik jobb, van, amelyik rosszabb.

 

A mi saját szegénységi bizonyítványunk, ha a rosszabbak közé tartozunk.

 

7.) Én is jó busznak tartom az MAN-t, de az, hogy az Alfát szeretem, nem jelenti azt, hogy ettől mást útálnom kéne, azt is szerethetem, ha objektív vagyok, márpedig hidd el, az vagyok!

Előzmény: Törölt nick (96)
I-shift Creative Commons License 2006.10.05 0 0 95

Tudnál mutatni valami járművet, amit te építettél?

 

Csak hogy össze tudjuk hasonlítani...-:)

Előzmény: Törölt nick (91)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!