Keresés

Részletes keresés

BPO-700 Creative Commons License 2004.01.14 0 0 293
Így van!

BPO-700

Előzmény: Blöky (292)
Blöky Creative Commons License 2004.01.14 0 0 292
"2000.05.01.
A 3-as autóbuszok Budafoki úton át közlekedtek."

Előtte volt olyan variáció is (de nem tudom mikortól), hogy Móricz - Fehérvári út - Hengermalom u. - Budafoki út - stb.

A gyors 3-as mindig is a Budafokin járt.

A 103-as első verzója Buda felé:
... - Lágymányosi híd - Szerémi út - Hauszmann A. u. (vagy Prielle K.u.?) - Budafoki út stb.

Előzmény: BPO-700 (255)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.14 0 0 291
A 67-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1955–TŐL NAPJAINKIG:

1955.
Az alábbi járatok indultak el:
--- A 67-es: Budaörs, Lévai utca és Budakeszi, Táncsics Mihály utca között közlekedtek.
--- A 67A jelzésű: Budaörs – Prés, és Kovácsoltárúgyár (PRÉKO) között közlekedett.
--- A 67B jelzésű: Budakeszi – Prés, és Kovácsoltárúgyár (PRÉKO) között közlekedett.
--- A 67C jelzésű: Budaörs – Keményfémárúgyár (KEFÉM) között közlekedett.
--- A 67D jelzésű: Budakeszi – Keményfémárúgyár (KEFÉM) között közlekedett.

1956.
A 67-es, a 67A, a 67B, a 67C és a 67D jelzésű autóbuszjáratok megszűntek.
/Továbbiakban számozott GY jelzéssel közlekedtek az autóbuszok./

1950-es évek második felében
A 67-es autóbuszok Keleti pályaudvar és Rákoskeresztúr, Malom utca között közlekedtek.

1970.04.03.
A 67-es autóbuszok Örs vezér tere és Rákoskeresztúr (Tejipar) között közlekedtek.

1988.01.30.
A 67-es autóbuszok Örs vezér tere és Rákoskeresztúr, Kis utca között közlekedtek.

1990.09.01.
A 67-es autóbuszok immár Aranylúd utcáig közlekedtek (körforgalomban).

1997.03.11.
A 67V jelzésű villamos-pótló autóbuszok Rákospalota, MÁV-telep (Mézeskalács tér) és Keleti pályaudvar között közlekedtek.
/A villamos-pótló járat a 67-es villamos „ideiglenes” szüneteltetése miatt indult be./

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

Előzmény: Újbuda-busz (287)
Blöky Creative Commons License 2004.01.14 0 0 290
"?
A 92-es autóbuszjárat megszűnt"

Sztem beolvasztották a 42-esbe.

"1977.08.01.
A 192-es autóbuszok ..."

A 60-as évek eleje-közepe óta biztosan létezett, csak 92Y-nak hívták.

Előzmény: BPO-700 (251)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.14 0 0 289
Augusztus 1-én adták át a Margit híd északi oldalát is (immár teljes szélességben) a forgalomnak. Ezért az alábbi forgalmi változások történtek a budapesti tömegközlekedésben:
~ a 2-es villamos Jászai Mari tér – pesti Duna-part – Kálvin tér útvonalon közlekedett;
~ a 4-es villamosjárat (Margit híd, pesti hídfő – Margit híd, budai hídfő) megszűnt;
~ az 5-ös villamos Óbuda, Fő tér – Lajos utca – Margit híd – Kiskörút – Nagyvárad tér útvonalon közlekedett;
~ a 6-os villamos Boráros tér – Nagykörút – Margit híd – Széll Kálmán (Moszkva) tér útvonalon közlekedett;
~ a 7-es villamosjárat (Óbuda, Fő tér – Batthyány tér [Déli pályaudvar]) megszűnt;
~ a 8-as villamos Városliget – Podmaniczky utca – Báthory utca – Kossuth Lajos tér útvonalon közlekedett;
~ a 9-es villamos Móricz Zsigmond körtér – budai Duna-part – Bem József utca – Török utca – Nagyszombat utca útvonalon közlekedett;
~ a 9A jelzésű villamos Móricz Zsigmond körtér és Margit híd, budai hídfő között közlekedett;
~ a 45-ös villamos Nagyvárad tér – Kiskörút – Berlini (Nyugati) tér – Margit híd – Moszkva tér – Déli pályaudvar útvonalon közlekedett;
~ a 46-os villamos Marx (Nyugati) tér – Podmaniczky utca – Szinyei Merse utca – Baross tér, Keleti pályaudvar útvonalon közlekedett;
~ a 48-as villamos Berlini (Nyugati) tér – Kiskörút – Szabadság híd – Móricz Zsigmond körtér útvonalon közlekedett;
~ az 53-as villamosjárat (Nyugati tér – Szabadság híd – Széll Kálmán /Moszkva/ tér) megszűnt;
~ az 59A jelzésű villamos Széll Kálmán (Moszkva) tér és Csörsz utca között közlekedett;
~ a 63-as villamos Nagyvárad tér – Szabadság híd – Széll Kálmán (Moszkva) tér – János Kórház útvonalon közlekedett;
~ a 69-es villamosjárat (Batthyány tér – Csörsz utca) megszűnt.

BPO-700

Előzmény: BPO-700 (281)
Blöky Creative Commons License 2004.01.14 0 0 288
"?
66Y jelzéssel Pesterzsébet, Kossuth tér és Péterimajor között közlekedtek"

Ez biztos 1966.07.01-én történt.
Addig az időszakos járatok voltak a betűsek, utána a díjszabási korlátozással közlekedők (bérlet nem érvényes, némelyiken 2 vonaljegy kellett) lettek azok.

Előzmény: BPO-700 (247)
Újbuda-busz Creative Commons License 2004.01.14 0 0 287
Kedves BPO-7oo!

Köszi az infókat a 61, 62-es buszokról!! A 67-esről nem tudsz valamit??

Üdv. Újbuda

Előzmény: BPO-700 (279)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.14 0 0 286
EBBEN A TOPICBAN OLVASHATÓ NÉHÁNY KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNET IS (ZÁRÓJELBEN A HOZZÁSZÓLÁS SZÁMA)

Autóbuszok esetében a történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a gyorsjáratok is találhatók!
(Pl.: 55gy => 55; 101 => 1; 47A => 47)/
Villamosok és trolibuszok esetében a történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a trolibuszok is találhatók!
(Pl.: 16A => 16; 29Y => 29; 72 troli => 72)/

Az adatok 3-as, 61-es és 62-es autóbuszokkal, illetve 18-as és 31-es villamosokkal bővültek!

Az 1-es autóbusz-család közlekedés története (20);
A 2-es autóbusz-család közlekedés története (47);
A 3-as autóbusz-család közlekedés története (255);
Az 5-ös autóbusz-család közlekedés története (106);

A 8-as autóbusz-család közlekedés története (107);
A 12-es autóbusz-család közlekedés története (133);
A 14-es autóbusz-család közlekedés története (138);
A 20-as autóbusz-család közlekedés története (166);

A 24-es autóbusz-család közlekedés története (222);
A 25-ös autóbusz-család közlekedés története (121);
A 27-es autóbusz-család közlekedés története (245);
A 30-as autóbusz-család közlekedés története (73);

A 31-es autóbusz-család közlekedés története (7);
A 33-as autóbusz-család közlekedés története (136);
A 39-es autóbusz-család közlekedés története (42);
A 40-es autóbusz-család közlekedés története (53);

A 41-es autóbusz-család közlekedés története (198);
A 43-as autóbusz-család közlekedés története (70);
A 44-es autóbusz-család közlekedés története (148);
A 47-es autóbusz-család közlekedés története (200);

A 48-as autóbusz-család közlekedés története (202);
Az 52-es autóbusz-család közlekedés története (36);
Az 53-as autóbusz-család közlekedés története (242);
Az 54-es autóbusz-család közlekedés története (33);

Az 55-ös autóbusz-család közlekedés története (104);
A 61-es autóbusz-család közlekedés története (278);
A 62-es autóbusz-család közlekedés története (279);
A 63-as autóbusz-család közlekedés története (197);

A 66-os autóbusz-család közlekedés története (247);
A 69-es autóbusz-család közlekedés története (59);
A 73-as autóbusz-család közlekedés története (9);
A 77-es autóbusz-család közlekedés története (43);

A 79-es autóbusz-család közlekedés története (250);
A 86-os autóbusz-család közlekedés története (204);
A 92-es autóbusz-család közlekedés története (251);
A 93-as autóbusz-család közlekedés története (199);

A 99-es autóbusz-család közlekedés története (79).
Az 1-es villamos közlekedés története (96);
A 7-es villamos-trolibusz közlekedés története (22);
A 11-es villamos közlekedés története (23);

A 16-os villamos közlekedés története (27);
A 17-es villamos közlekedés története (38);
A 18-as villamos közlekedés története (282);
A 19-es villamos közlekedés története (208);

A 21-es villamos közlekedés története (29);
A 22-es villamos közlekedés története (109);
A 31-es villamos közlekedés története (283);
A 32-es villamos közlekedés története (110);

A 34-es villamos közlekedés története (112);
A 39-es villamos közlekedés története (113);
A 41-es villamos közlekedés története (209);
A 43-as villamos közlekedés története (132);

A 44-es villamos közlekedés története (210);
A 45-ös villamos közlekedés története (135);
Az 57-es villamos közlekedés története (114);
Az 58-as villamos közlekedés története (30);

A 67-es villamos közlekedés története (219);
A 69-es villamos közlekedés története (220);
A 81-es villamos-trolibusz közlekedés története (146);
A 85-ös villamos közlekedés története (201).

BPO-700

Előzmény: BPO-700 (252)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.14 0 0 285
Sajnos melléütés történt!

1993.11.29. A 32É jelzésű éjszakai villamosjárat megszűnt. /Pótlására 31É jelzéssel éjszakai autóbuszjárat közlekedett./

Helyesen:

1993.11.29. A 31É jelzésű éjszakai villamosjárat megszűnt. /Pótlására 31É jelzéssel éjszakai autóbuszjárat közlekedett./

BPO-700

Előzmény: BPO-700 (283)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.14 0 0 284
A 31-ES VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1940-TÓL NAPJAINKIG (1995):

---
Már megint lemaradt! :)

Előzmény: BPO-700 (283)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.14 0 0 283
A 31-ES VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE -TÓL NAPJAINKIG (1995):

1940.10.26.
A 31-es villamos Közvágóhíd és Pacsirtatelep között, a Gubacsi úton át közlekedtek.
/Korábban ezen a vonalon BHÉV közlekedett./

1944.09.26.
A 31-es villamosjárat - Budapest ostroma miatt - megszűnt.

1945.05.21.
A 31-es villamosok Közvágóhíd és Pacsirtatelep között közlekedett.

1945.05.25.
A 31-es villamosok Boráros tér - Mester utca - Pacsirtatelep útvonalon közlekedtek.

1945.07.05.
A 31-es villamosok változatlan végpontokkal az újjáépített Soroksári úton át közlekedtek.

***
1950.12.05.
A Fővárosi Tanács a 31-es villamosvonal meghosszabbításáról tárgyalt. Soroksár, Újtelep, Soroksár, Varga-telep, Wesselényi-telep, Sólyom-telep érintésével Milleniumi telepig akarták elvezetni. Azonban a tervből nem lett semmi.
***

1951.04.30.
31A jelzéssel betétjárat közlekedett Közvágóhíd és Pacsirtatelep között.

1951.05.15.
31É jelzéssel éjszakai villamosjárat közlekedett Boráros tér - Soroksári út - Gubacsi út - Pacsirtatelep útvonalon.

1952.02.23.
A 31A jelzésű villamosjárat megszűnt.

1953.04.25.
Ismét közlekedett a 31A jelzésű villamos Pacsirtatelep - Határ út - Pacsirtatelep körforgalmú útvonalon.
/Korábban ezen a vonalon 35-ös jelzéssel közlekedtek a villamosok./

1954.
A 31A jelzésű villamosjárat megszűnt.

1959.11.21.
A 31A jelzésű villamosok Pesterzsébet, Nagy Sándor utca és MÁV, Gépgyár között közlekedtek.

1961.
A 31A jelzésű villamosjárat megszűnt.

1973.10.11.
A 31É jelzésű éjszakai villamosjárat Ferenc körút és Pacsirtatelep között közlekedett.

1973.10.17.
a 31-es villamosok Közvágóhíd és Pacsirtatelep között közlekedtek.

1974.10.04.
Megszűnt a Pesterzsébet, Baross utcában a villamos-közlekedés.

1979.03.06.
Megszűnt a Pesterzsébet, Ady Endre utcában a villamos-közlekedés.

1993.11.29.
A 32É jelzésű éjszakai villamosjárat megszűnt.
/Pótlására 31É jelzéssel éjszakai autóbuszjárat közlekedett./

1994.11.23.
A 31-es villamosok Közvágóhíd és Szabótelep között közlekedtek.

1995.07.23.
A 31-es villamosjárat megszűnt.

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

BPO-700 Creative Commons License 2004.01.14 0 0 282
A 18-AS VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1902-TŐL NAPJAINKIG:

1902.05.14.
Elindult a villamos Nyugati pályaudvar - Nagykörút - Mester utca - Sertésközvágóhíd útvonalon.

1905.11.21.
A villamosok Nyugati pályaudvartól már Erzsébetfalváig közlekedtek.

1906.11.12.
A villamosok Szabadság tér - Nagykörút - Erzsébetfalva útvonalon közlekedtek.

1910.
A villamosjárat 18-as jelzést kapott.

1913.07.
A 18-as villamos Erzsébetfalva (Vezér utca) - Nagykörút - Országház tér - pesti Dunapart - Erzsébetfalva körforgalmú útvonalon közlekedett.

1914.07.
A 18-as villamosjárat megszűnt.

1920-as évek végén
A 18-as villamosok Népliget - Delej utca - Baross utca - pesti Dunapart - Kossuth Lajos tér útvonalon közlekedtek.

1940-es évek közepén
A 18-as villamosok Városliget - Erzsébet híd - Flórián tér útvonalon közlekedtek.

1949.03.21.
A 18-as villamosok Nagyszombat utca - budai Dunapart - Móricz Zsigmond körtér útvonalon közlekedtek.

1953.
A 18-as villamosok Óbuda kocsiszín és Móricz Zsigmond körtér között közlekedtek.

1956.
A 18-as villamosok ismét Nagyszombat utca és Móricz Zsigmond körtér között közlekedtek.

1957.
A 18-as villamosok Nagyszombat utca és Kelenföldi pályaudvar között közlekedtek.

1961.
A 18-as villamosok Margit Kórház és Kelenföldi pályaudvar között közlekedtek.

1962.
A 18-as villamosok Óbuda, Forgalmi telep és Kelenföldi pályaudvar között közlekedtek.
Menetideje 50 perc volt.

1971.03.07.
A 18-as villamosok immár Császárfürdő és Kelenföldi pályaudvar között közlekedtek.

1972.12.31.
A 18-as villamosok János Kórház - Krisztina körút - Fehérvári út - Albertfalva, kitérő útvonalon közlekedtek.
/A 4-es villamos kieső szakaszának pótlására./

***
FIGYELEM!
Az utóbbi időben előforduló Bartók Béla úti, illetve Fehérvári úti felújítások alkalmával 18-18A jelzésű villamosok is közlekedtek, megosztva János Kórház - Döbrentei tér, illetve Móricz Zsigmond körtér - Albertfalva között. Ezeket nem tüntettem fel!
***

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

BPO-700 Creative Commons License 2004.01.13 0 0 281
A 7-es villamos viszont 1946.11.17-től 1948.07.31-ig Óbuda, Fő tér - Lajos utca - Mártírok útja (Margit körút) - Déli pályaudvar útvonalon közlekedtek.
Majd 1957-ben indult újra Margit híd - Bécsi út - Óbudai kocsiszín útvonalon.

Tudom, semmi köze a Nyugati térhez, de ekkor ezt a járatot is érintette a változást.

A 72-es villamos is ekkor szűnt meg(?), mely Óbuda, Fő tér és Margit híd, budai hídfő között közlekedett.

Üdv: BPO-700

Előzmény: BPO-700 (270)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.13 0 0 280
Hmm! Ez érdekes!

Az én adatom szerint a 66-os villamos 1945. május 21-től Nyugati pályaudvar - Nagykörút - Boráros tér útvonalon közlekedett, majd 1952.11.22-től Petőfi híd, budai hídfő - Nagykörút - Nagyszombat utca.

Természetesen nem kell "feltúrni" az adataidat, de szívesen várom mások "tudásait" is!
Hátha az majd eldönti...!

:)

Előzmény: Hamster (277)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.13 0 0 279
A 62-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1950–TŐL NAPJAINKIG:

1950.02.
A 62-es autóbuszok Zalka Máté tér és Rákoscsaba között közlekedtek.

1954.01.03.
A 62-es autóbuszok reggel 6 és 7 óra között, illetve délután 16 és 18 óra között minden harmadik autóbusz gyorsjáratként közlekedett, mely két végállomás között az Élessaroknál, az Orionnál és a Városszéli telepen állt meg.

1950-es évek második felében
A 62A jelzésű autóbuszok Zalka Máté tér és Rákoskeresztúr, Malom utca között közlekedtek.
/A 62A jelzésű járat megszűntetésének időpontja ismeretlen./

1956.10.24.
A 62-es gyorsjárati menetei megszűntek.

1959.06.29.
A 162-es gyorsjárat Zalka Máté tér és Rákoskeresztúr, Ferihegyi út között közlekedtek.

1970.04.03.
62Y jelzéssel Rákoskert és Rákoscsaba között körforgalmi jelleggel közlekedtek az autóbuszok.
/Ellenkező irányban 61Y jelzésű autóbuszok közlekedtek./

1970-es évek első felében
--- A 62B jelzésű autóbuszok Zalka Máté tér és 525. tér között közlekedtek.
/A 62B jelzésű járat megszűntetésének időpontja ismeretlen./
--- A 62Y jelzésű autóbuszok Örs vezér tere és Rákoskert között közlekedtek.

?
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- A 62-es autóbuszok Örs vezér tere és Rákoskeresztúr, Ferihegyi út között közlekedtek.
--- A 62Y jelzésű autóbuszok Rákoskeresztúr és Rákoskert között közlekedtek.

1977.01.01.
Az alábbi viszonylatszám-változások történtek:
62Y => 162
162-es gyors => 62gy

1977.08.01.
Az alábbi forgalmi változás történt, miután átadták az új rákoskeresztúri autóbusz-végállomást:
--- A 62-es: Zalka Máté tér – Rákoskeresztúr, Ferihegyi út (Városközpont).
--- A 62gy: Zalka Máté tér – Rákoskeresztúr, Ferihegyi út (Városközpont).
--- A 162-es: Rákoskeresztúr, Ferihegyi út (Városközpont) – Rákoskert (körforgalom).

1995.06.09.
A 62gy autóbuszjárat megszűnt.

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

Előzmény: BPO-700 (268)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.13 0 0 278
A 61-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1950–TŐL NAPJAINKIG:

1950.02.
A 61-es autóbuszok Rákoshegy és Rákoscsaba között közlekedtek.

1950-es évek második felében
--- Az 61-es autóbuszok Rákoshegy, Újhegyi út és Rákosliget, Kossuth utca között közlekedtek.
--- A 61A jelzésű autóbuszok Rákoshegy, Baross utca és Rákosliget, Kossuth utca között közlekedtek.
/A járatok megszűntetésének időpontja ismeretlen./

1970.04.03.
61Y jelzéssel Rákoskert és Rákoscsaba között körforgalmi jelleggel közlekedtek az autóbuszok.
/Ellenkező irányban 62Y jelzésű autóbuszok közlekedtek./

1970-es évek első felében
--- A 61-es autóbuszok Zalka Máté tér és Rákoscsaba között közlekedtek.
--- A 61Y jelzésű autóbuszok Örs vezér tere és Rákoscsaba között közlekedtek.

?
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- A 61-es autóbuszok Örs vezér tere és Rákoskeresztúr, Ferihegyi út között közlekedtek.
--- A 61Y jelzésű autóbuszok Rákoskeresztúr és Rákoscsaba között közlekedtek.

1974.03.01.
161E jelzéssel expresszjárat közlekedett Örs vezér tere és Rákoskeresztúr, Ferihegyi út között.

1977.01.01.
Az alábbi viszonylatszám-változások történtek:
61Y => 161
161E => 61E

1977.08.01.
Az alábbi forgalmi változás történt, miután átadták az új rákoskeresztúri autóbusz-végállomást:
--- A 61-es: Örs vezér tere – Rákoskeresztúr, Ferihegyi út (Városközpont).
--- A 61E expressz: Örs vezér tere – Rákoskeresztúr, Ferihegyi út (Városközpont).
--- A 161-es: Rákoskeresztúr, Ferihegyi út (Városközpont) – Rákoscsaba (körforgalom).

1985.12.02.
61gy jelzéssel Örs vezér tere és Rákoskeresztúr, Kis utca között közlekedett.

1994.04.01.
61É jelzéssel éjszakai autóbuszjárat közlekedett Örs vezértere és Rákoskeresztúr, Városközpont között.

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

Előzmény: BPO-700 (268)
Hamster Creative Commons License 2004.01.13 0 0 277
"Ellenben az én adatom szerint a 66-os villamos 1952. november 22-től járt ki a Nagyszombat utcai végállomás felé..."
Elnézésedet kérve most nem akarom feltúrni a jegyzeteimet, így lehet, hogy tévedek, de szerintem akkor csak a déli végén hosszabbodott a 66-os, a Boráros tér helyett Petőfi híd budai hídfő, és az északin már korábban a Nagyszombatig járt.
Előzmény: BPO-700 (272)
ARIBOY Creative Commons License 2004.01.13 0 0 276
Bocs,elolvastam hozzászólásod 1948-ban a Nagyvárad térig járt!
Előzmény: ARIBOY (275)
ARIBOY Creative Commons License 2004.01.13 0 0 275
Értem,tehát 1948-ban még nem arra járt?
Előzmény: BPO-700 (274)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.13 0 0 274
"Az 5-ös villamos az 1958-as térkép szerint Flórián tér-Filatori gát között járt,a Szentendrei úton."

Így van! De most éppen 1948-ban járunk...

:)

Előzmény: ARIBOY (269)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.13 0 0 273
Ez időtájt (1952.11.21-vel) a 66A villamos szünt meg. A 66-os villamos 1971.03.06-ig folyamatosan üzemelt.

A 4-es villamos is ekkor kelt át a Petőfi hídon át (1952.11.22.) Móricz Zsigmond körtér felé.

Előzmény: ARIBOY (263)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.13 0 0 272
Akkor a 45-ös ezidőtáji megszűnés időpontja 1948-1951. közötti időszakra szűkült!

A 4-es villamos valóban Közvágóhíd és Margit híd, budai hídfő között közlekedett. Ez viszont 1951.04.30-tól volt így!
Eszerint a kérdéses időpont ez lenne?

Ellenben az én adatom szerint a 66-os villamos 1952. november 22-től járt ki a Nagyszombat utcai végállomás felé...

Előzmény: Hamster (262)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.13 0 0 271
1991-től a Kós Károly tér-Thököly út-Zalaegerszeg u. helyett a Kós Károly tér-Pannónia út-Zalaegerszeg u. útvonalon jár.

Továbbá nemtom mikortól, de úgy nagyjából a 90-es évek közepén valamikortól Csepelen már nem csinálja a flikkflakkot a Határ u. előtt, csak simán jobbra kanyarodik a Széchenyiről a Kikötő utcába.

Előzmény: BPO-700 (202)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.13 0 0 270
Az én adataim szerint 1948. augusztus 1-én, a Margit híd teljes szélességben történő átadása után:

45-ös: Nagyvárad tér - Margit-híd - Déli pályaudvar
/Korábban Nagyvárad tér - Nyugati pályaudvar. A 45-ös villamos 1948 és 1952 között szűnhetett meg ezen a vonalon, mert 1952.10.26-tól Keleti pályaudvar - Rákóczi út - Március 15-e tér útvonalon közlekedett./

"Gondolom, összefügg ezzel a kérdéssel a 6-os busz meghosszabbítása a Nagyvárad térig is"
A 6-os autóbusz ezen a napon "békésen2 rótta a köreit Nyugati pályaudvar és Óbuda, Miklós utca között 1947.04.05. óta, illetve 1951.04.24-tól pedig már Madách térig járt. Érdekes, de 1955. körül Népligetig, illetve 1958-ban már Nagyvárad térig közlekedett.

Előzmény: SGábor (261)
ARIBOY Creative Commons License 2004.01.13 0 0 269
Kedves BPO-700!

Az 5-ös villamos az 1958-as térkép szerint Flórián tér-Filatori gát között járt,a Szentendrei úton.

Előzmény: BPO-700 (267)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.13 0 0 268
Természetesen!

De a balesetkről nincsenek infóim, és nem is lesznek!

Előzmény: Újbuda-busz (259)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.13 0 0 267
Az én adataim szerint 1948. augusztus 1-én, a Margit híd teljes szélességben történő átadása után:

5-ös: Óbuda, Fő tér - Margit híd - Nagyvárad tér
/Korábban János Kórház és Margit híd, budai hídfő között közlekedett./

53-as: megszűnt. (Széll Kálmán tér - Déli pályaudvar - Szabadság híd - Kiskörút - Nyugati pályaudvar)
/Majd 1950-es közepén: Nagyvárad tér - Nyugati pályaudvar - Nagyszombat utca, illetve (már 1958-ban) Nagyvárad tér - Nyugati pályaudvar./

Előzmény: Blöky (258)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.13 0 0 266
A 3-as metró Újpest, Központig történő meghosszabbításakkor, vagyis 1990. december 10-én közlekedett utoljára a 3V jelzésű villamos-pótló járat Árpád híd, metróállomás és Újpest, Szilágyi utca (Rákospalota-Újpest, MÁV-állomás) között.
Előzmény: ARIBOY (260)
ARIBOY Creative Commons License 2004.01.13 0 0 265
Bocs nem 158-as térkép,hanem egy 1958-as kiadású térképről van szó!
Előzmény: ARIBOY (264)
ARIBOY Creative Commons License 2004.01.13 0 0 264
Sziasztok!

Talán ebben a topikban volt róla szó,hogy a 11.kerületi Bártfai utcában nem járhatott sose busz!Egy 158-as Budapest térkép szerint az 59-es bus járt a Bártfai utcában.Ami az Etele tér és Galvani utca között közlekedett!A következő útvonalon:Etele tér-Bartók Béla út-Tétényi út-Bártfai utca-Fehérvári út-Hengermalom utca-Budafoki út-Galvani utca v.á.
ARIBOY

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!