Most mértem a fogyasztást, és még mindig nagyon jó, most 910km-t mentem 57 literrel ami 6,3 átlagban, rövid távon használva többet vártam:) legutóbb 5,8L-t mértem, a hideg miatt megemelkedett kicsit:)
A 320 d - m volt s azon a kuplung benyomására kikapcsolt a tempomat.
A 330d - ben vagy az évjárat miatt vagy nem tudom de nem kapcsol ki .
Ezt úgy teszi , hogy nem is bőg fel a motor.
Ha be van állítva a tempomat nekem még fékez is ha leejtőn megyek s gyorsul a sebességem.
Nagyon élvezem , mert képes vagyok városban is rátolni , és rakom a fokozatokat s mindíg pontosan 70 -el megyek , nekem tetszik sőt rálépek a gázra felgyorsul elengedem s visszafékezi magát a beállított pozicióba.
megnéztem és elvileg 2 fajta van belőle mármint a B12 szettből,van a Pro-kit meg van a Sportline,a pro-kit gondolom ugyan úgy ültet mint az Eibach Pro-kit mert elvileg ugyan azok a rugók(Eibach),a Sportline meg 50-et és az meg elég sok,nem tudod,hogy melyik fajta volt Pro-kit vagy Sportline.
Manual transmission You can shift gears while cruise control is activated.An indicator lamp notifies you that you should shift gears when you drive for an extended period at very high or very low engine speeds, or the system is deactivated.
Deactivating cruise control Tap the lever upwards or downwards, arrow 3. The displays in the speedometer disappear. In addition, the system is automatically deactivated: > When you brake the vehicle > When you switch gears very slowly or engage neutral gear in cars with manual transmission > When you select the automatic transmission's neutral position N > When you activate the Dynamic Traction Control DTC > When you deactivate the Dynamic Stability Control DSC > When DSC or ABS is intervening Cruise control is not deactivated by depressing the accelerator pedal. Once the accelerator pedal is released, the stored speed is achieved again and maintained.
Reggel ki is próbáltam, ha kinyomva hagytam a kuplungot és/vagy üresbe tettem a váltót akkor kb 5 mp után kikapcsolta a tempomatot és érezhetően elkezdett fékezni. (addig leejtette a fordulatot kb 1200-ra)
330D kézi váltóson sem kapcsol ki,pont ma próbáltam ki,mivel mikor váltasz nem kap gázt a kocsi,gondolom mikor kinyomod a kuplungot elveszi a gázt,mert nem búg a motor miközben váltok.
Köszönöm. Na akkor most már tuti nem veszem meg. Sajna vagy nem sajna én nem vagyok a nagy átalakítások híve mostmár ezért én törekszem a gyári dolgokra. Mókolni meg nem akarok. Elhiszem én a tervezőknek hogy úgy jó valami ahogy azt ők megálmodták. Na persze ők is tévedhetnek, de arra meg ott vannak a visszahívások :).
Ha nem zavar, hogy a felni a kivànatosnàl majd egy centivel beljebb lesz, a csapàgy màs terhelést kap, az auto stabilitàsa megvàltozik, akkor fel lehet probàlni. De! A proba mindenféleképpen szukséges, mert az acélfelniknek màs a belso kiképzése, mint az alufelniknek - ràadàsul itt egy màsik tipus felnijérol van szo - igy a felni belso része hozzàérhet a féknyereghez. Konnyen el tudom képzelni, hogy felszerelés utàn meg sem lehet majd mozditani a kerekeket.
Az E91 18d-n kikapcsol és az E87 20d-men is kikapcsolt, de azokban "normál" tempomat van, a 25i-m nem kapcsol ki, abban viszont fékező funkciós tempomat van.
Igazából csak az érdekelt, hogy ez bug vagy feature?
Értem én azt is, hogy a gyári felni a legjobb, de még mindig nem tudom, hogy az a felniméret amit pár hozzászólással ezelőtt beírtam az jó-e az autóra.
Azt szeretném megtudni, mert az van nagyon jó áron.
Ha nem lesz meg nembaj, mert már most is a gyári felnin van a téligumi,de jobban örülnék a lemeznek.
Szóval a kérdés még mindig adott. Pontos méret:6.5x16 EH2 IS42 Ez felmegy 2005.04 havi 320 D-re az IS (et) szám miatt) ? Ami most van az autón az IS 34-s.
Nekem az E91 kikapcsol, de van egy céges Audi A3-am is ami pedig nem. Szeritem nem hülyeség ha nem kapcsol örülj neki :-) ki mert így nem kell újra bekapcsolni a váltás után. Gázt természetesen benyomott kuplungnál nem ad.
Ha nem eszetlenkedsz az utakon, akkor gyari felnit egyszer kell megvenni es az igen sokaig fogja birni szerintem. Nalam ugyanaz a tipus van telre nyarra. Igaz lehet nem a legjobb megoldas, de a teli gumik vannak a fenyezett felniken. Amikor megvettem a kocsival oket, elegge le voltak csipkezve, így kaptak szep uj csillivilli uj ruhat :)
Létezik E90-hez (miért ne létezne) "lemez" felnit, korábban itt a topikon is volt valakinek eladó, ha még esetleg meglenne neki gondolom úgyis jelzi.
Viszont egy lemez felni+dísztárcsa kombó (anélkül azért nem túl szép...) nem lényegesen olcsóbb mint egy egyszerű pl Styl156-os garnitúra és nem is strapabíróbb
Tökéletesen igazad van. Abszolút. De ezekre a jó szar magyar utakra (és akkor ezt most nem fokoznám mert nem idevaló) nem akarok még egy alufelni garnitúrát. Elég egy is. Nekem tök jó egy lemez télire és mint mondtam, írtam ezt most nagyon jó áron meg tudom venni. De olyat meg nem akarok amitől pl. hosszab távon szétszedi a futóművet, mert jobban terheli (mint pl az 5 ös kereke a 20-as et vel) Szóval pontosan rávalót akarok. Ha ez nem olyan nem baj, nem veszem meg csak az autónak ne legyen gondja.
Már egy 5 ös kerekét rá akarták rakni de arra mondtam, hogy az nem jó, mert az et száma 20 (asszem) és iszonyúan kilóg. Ez meg ugye 42 vagy mennyi ez meg nagyon bennt lenne?
Régóta olvasgatom a fórumot és úgy gondolom ti biztos tudnátok segíteni.
E90 es 2005.04 havi 320D és most a gyári 7jx16 h2 is34 -es alufelni van fent 205/55/16 os gumikkal. Lenne egy nagyon jó vétel, de ott a méret:6,5jx16h3 is 42 vagy 43 lemezfelni (erre most pontosan nem emlékszem) és 205/55/16 os téli defektűrő gumikkal.
Kérdésem az lenne, hogy ez felmenne a szekérre szerintetek??