VAn egy négy és fél éves C5-öm . A hátsó hidractív dugattyújánál szivárog az olaj. Nem tudjátok véletlen, hogy a hidractív rendszerre nem 5 év garancia van, pont a vevők bizalmának erősítésére? Nekem ijesmi rémlik, de a szervíz füzetében erről egy szót sem találtam.
Sziazstok! Tualjdonosa lettem egy C5-II-nek. Szeretnék reá téilgumit vásárolni. Mit tudnátok ajánlani? Pontos adatok kelenének, mert lemezfelni szeretnék és annak még a méretét sem ismerem. Jelenleg egy Michlen Pilot van rajta, alufelnivel, 215/55 R16 -os. Gyors segítségeteket előre is köszönöm!
Ezek szakszervizek voltak? A problémádhoz biztos hogy olyan szervíz kell ahol ki tudják olvasni a hibatárolót. A jelenség alapján az ESP-ASR be akar avatkozni - vélhetően a kerekek kipörgését megakadályozandó - azonban a rendszer nem tud közbelépni mert hibát érzékel (service felirat) a rendszer. A motor lámpa azért világít szvsz mivel van tárolt hibakód. Lehet hogy egy 100ft -s érzékelő romlott el valamelyik keréknél.....
Sziasztok ! Remélem valaki tud segíteni... (C5, HDi 2200) Több szerelőnél, több alkalommal voltam ezzel a hibával, de csak a sok megjegyzést kaptam a francia kocsim miatt, nem kevés pénzért :-) (tudnak a fiúk, legalább is számlázni) A jelenség a következő: menet közben, bár milyen sebességnél, ha nagy gázt adok, akkor kigyullad a MOTOR HIBAJELZŐ; a ASR/ESP; és a SERVICE lámpák egyszerre. Leállítás, újra indítás után az ASR/ESP már nem gyullad ki. Majd kétszeri újra indítás (nem közvetlen egymás után) után elalszik a MOTOR HIBAJELZŐ és a SERVICE is. Azonban következő nagy gázig marad ez csupán így. Kösz, ha tudna valaki segíteni.
Hali! Ajánljatok már valami normális szakit, vagy szervízt Budapesten vagy környékén, aki ért is a C5-höz mert már kezdek nagyon kiborulni. Hihetetlen, hogy senki nem képes normális munkát végezni a kocsin és azt még meg is magyarázzák! (Csak saját tapasztalatból, ha lehet!!!) Előre is köszi!
Üdv!Most találtam ezt a fórumot.Szóval az ablakmosónak kb 10 Ft-os alkatrész baja van.Az ablakmosó motort kiveszed a tartályból és a motor végére van egy kis irányváltó szerelve ebben van egy kis szelep,amibe a gumi megdagad és emiatt megszorul a szelep,így vagy csak előre vagy csak hátra nyomja a vizet,ahol éppen megszorult.A gond az hogy csak kompletten,motorral együtt lehet kapni.
Azóta volt pár tankolásom MOL-nál, OMV-nél de a legtöbb még mindig a METROs töltés. Motorral semmi gond (mással sem) Viszont nem tudom valaki esetleg észrevett-e már hasonló dolgokat: Az egyik, hogy alapjáraton halk ciripelő-nyekergő hang van már vásárlás óta. Ez megszűnik 1500-as fordulat felett, illetve ha a kormányt álló helyzetben elkezdem tekerni bármely irányba. Amint elengedem, újból ciripel. Kormányt végállásban tartva csend van. A másik, hogy a motor leállítása után morog még vagy 1 percig a változó geometria vezérlését szolgáló vákuum szabályzóból kijövő cső. Ha bárhol elszorítom a csövet , azonnal megszűnik a hang és az elengedéskor sem jön már vissza. Ez több helyről hallott info alapján nem gond, csak idegesít....
A szegedi márkaker.-ben azt mondták nekünk, hogy bármilyen gázolajat tankolhatunk bele, kivéve a Shell gázolaját. Az eddig általuk kezelt dízelmotor problémás C5-ök mind a Shellnél tankoltak.
A családom kb. egy hete birtokol egy második generációs C5-öt. A kezelési útmutató gyakran hivatkozik a rádió részletes kezelési útmutatójára, amit sajnos nem kaptunk meg a kocsihoz. Kérdésem, hogy ez fellelhető-e valahol az interneten, vagy inkább vegyük fel a kapcsolatot a márkakereskedővel?
Hello Konrád! Risztó távirányítóról megy minden funkció. Légyszi írd meg hogy az első szélvédőmosás hogy működik, van-e ezzel valami trükk, mert a hagyományos módon nem spricceli a vizet. Hallani hogy megy a szivattyú, de a víz nem jön. Felül nincs eldugulva, a tartályhoz nem férek hozzá. Ha nem muszáj nem mennék vele a szervízbe. H7-es izzót cseréltél már? Köszi Drzs
Szia Konrad Köszi eddig is.... A riasztó: biztosan van benne, mert a belső érzékelő az első szélvédő két felső sarkánál van, nyílván belül. A visszajelző led a középen lévő computer monitor bal oldalán van. A tükör: becsukja ha kézzel hátra húzom, csak a távirányítóról nem megy.
Riasztó: van benne egyáltalán? Mert gyárilag nem biztos, hogy azzal van szerelve (az enyém pl. nincs gyárilag riasztózva). Tükör: ha az oldalválasztót a kocsi hátulja felé húzod, akkor becsukja a tükröket? Ha igen, akkor csak ki van kapcsolva. Most nem vagyok otthon, de majd kikeresem ennek a beélesítését.
Új tulaj vagyok kb. 2,6 napja és most 7vége is ráadásul, ezért írogatok ide.. :) Belülről kézzel (elektromosan) mozog a tükör minden irányba, azzal nincs gond, de becsukáskor kívülről a távirányítóval nem hajlik be. A riasztó pedig az első perctől nem élesedik be. Azt írtad hogy lehet ki van kapcsolva (szervizesen)? Hol lehet akkor visszakapcsolni?
Olyasmi, mint az enyém, csak nagyobb motorral :) A visszapillantót ugye a vezetőoldali ajtón tudod állítani, hogy aktuálisan záródjon-e avagy sem. A motoros tükörállítónak az a gombja, ami ldönti, hogy melyik oldalt állítsd, szabályozza ezt is. Hátrafelé kell húzni ha jól emléxem a bekapcsoláshoz. Gépkönyvben benne van. A riasztónak is van kikapcsolás trükkje, de azt sajnos nem tudom fejből. Van gépkönyved?
Ha ezek nem segítenek, akkor viszont elektronikai gebasz lesz, és szervíz...