Valaki megtudná mondani, hol tudnék utánnanézni, hogy milyen munkálatokat kell elvégeznie és alkatrészeket cserélnie a szervíznek a kötelező kilométerszervizek esetén?
Az a kis dugattyú megy szét a rosszabb minőségű lötyitől. Én nem barkácsolok, nincsenek szerszámaim hozzá, és több időt elcsesznék vele, mint amennyibe került a javítás :(
Szia!Ezt nekem is ajánlották,de a gond az,hogy nem a motor rossz,hanem az irányváltó kis dugattyú a motor végén.Azt meg ugye külön nem lehet kapni.Én inkább szétszedtem és megcsináltam,mert az újnál is fennáll ugyanez a probléma.
Ha 2005-ös akkor az már C5 II-es és annak az alapmérete 16''. Nem tudom a 15-höz mit szólna, az a régi C5 mérete volt. Gyári acélfelni méret: 6,5X16 ET26 Osztókör 4X108, központosító furat 65,1
Téli gumi II. Sziasztok! 2005-ös évjáratú gépemre keresnék téligumit + felnit. Amit szeretnék: 195/65/R15 Tehát 15-ös felnit. Amiket eddig hallottam: 4x108 osztókör ez OK, de a többi: - 6x15 Et 27 - 6,5x15 Et 27 - 6x15 Et 18
18 és 27 között elég nagy a különbség, szóval ki mit ajánl?
Szia, megoldódott az ablakmosó probléma, egy 5e Ft-os motort kellett cserélni... Annyi volt a javaslat, hogy nem szabad normál ablakmosót használni, hanem a Würth féle extra tiszta ablakmosót érdemes, és akkor nem megy tönkre a motor.
A héten állítólag 5 ilyen motort adtak el abban a boltban, ahonnan az enyém is jött...
VAn egy négy és fél éves C5-öm . A hátsó hidractív dugattyújánál szivárog az olaj. Nem tudjátok véletlen, hogy a hidractív rendszerre nem 5 év garancia van, pont a vevők bizalmának erősítésére? Nekem ijesmi rémlik, de a szervíz füzetében erről egy szót sem találtam.
Sziazstok! Tualjdonosa lettem egy C5-II-nek. Szeretnék reá téilgumit vásárolni. Mit tudnátok ajánlani? Pontos adatok kelenének, mert lemezfelni szeretnék és annak még a méretét sem ismerem. Jelenleg egy Michlen Pilot van rajta, alufelnivel, 215/55 R16 -os. Gyors segítségeteket előre is köszönöm!
Ezek szakszervizek voltak? A problémádhoz biztos hogy olyan szervíz kell ahol ki tudják olvasni a hibatárolót. A jelenség alapján az ESP-ASR be akar avatkozni - vélhetően a kerekek kipörgését megakadályozandó - azonban a rendszer nem tud közbelépni mert hibát érzékel (service felirat) a rendszer. A motor lámpa azért világít szvsz mivel van tárolt hibakód. Lehet hogy egy 100ft -s érzékelő romlott el valamelyik keréknél.....
Sziasztok ! Remélem valaki tud segíteni... (C5, HDi 2200) Több szerelőnél, több alkalommal voltam ezzel a hibával, de csak a sok megjegyzést kaptam a francia kocsim miatt, nem kevés pénzért :-) (tudnak a fiúk, legalább is számlázni) A jelenség a következő: menet közben, bár milyen sebességnél, ha nagy gázt adok, akkor kigyullad a MOTOR HIBAJELZŐ; a ASR/ESP; és a SERVICE lámpák egyszerre. Leállítás, újra indítás után az ASR/ESP már nem gyullad ki. Majd kétszeri újra indítás (nem közvetlen egymás után) után elalszik a MOTOR HIBAJELZŐ és a SERVICE is. Azonban következő nagy gázig marad ez csupán így. Kösz, ha tudna valaki segíteni.
Hali! Ajánljatok már valami normális szakit, vagy szervízt Budapesten vagy környékén, aki ért is a C5-höz mert már kezdek nagyon kiborulni. Hihetetlen, hogy senki nem képes normális munkát végezni a kocsin és azt még meg is magyarázzák! (Csak saját tapasztalatból, ha lehet!!!) Előre is köszi!
Üdv!Most találtam ezt a fórumot.Szóval az ablakmosónak kb 10 Ft-os alkatrész baja van.Az ablakmosó motort kiveszed a tartályból és a motor végére van egy kis irányváltó szerelve ebben van egy kis szelep,amibe a gumi megdagad és emiatt megszorul a szelep,így vagy csak előre vagy csak hátra nyomja a vizet,ahol éppen megszorult.A gond az hogy csak kompletten,motorral együtt lehet kapni.
Azóta volt pár tankolásom MOL-nál, OMV-nél de a legtöbb még mindig a METROs töltés. Motorral semmi gond (mással sem) Viszont nem tudom valaki esetleg észrevett-e már hasonló dolgokat: Az egyik, hogy alapjáraton halk ciripelő-nyekergő hang van már vásárlás óta. Ez megszűnik 1500-as fordulat felett, illetve ha a kormányt álló helyzetben elkezdem tekerni bármely irányba. Amint elengedem, újból ciripel. Kormányt végállásban tartva csend van. A másik, hogy a motor leállítása után morog még vagy 1 percig a változó geometria vezérlését szolgáló vákuum szabályzóból kijövő cső. Ha bárhol elszorítom a csövet , azonnal megszűnik a hang és az elengedéskor sem jön már vissza. Ez több helyről hallott info alapján nem gond, csak idegesít....
A szegedi márkaker.-ben azt mondták nekünk, hogy bármilyen gázolajat tankolhatunk bele, kivéve a Shell gázolaját. Az eddig általuk kezelt dízelmotor problémás C5-ök mind a Shellnél tankoltak.