Keresés

Részletes keresés

uni-cum-laude Creative Commons License 2018.03.09 -2 0 125347

Mondjuk én sem ülnék le a "szajacs" és a "tenekar" mellé;;;

Előzmény: csecsaba2 (125345)
Ádám Várkonyi Creative Commons License 2018.03.09 0 0 125346

Kisfaludy számításom szerint 57 éves:-)

Nem a Széchenyi akar lenni az ünnepelt?

 

Előzmény: zjakabfi (125342)
csecsaba2 Creative Commons License 2018.03.09 -1 0 125345

Csak nemit 😊

 

a 350 fo a linkelt terv keves irott adataban rejlik. 

 

Az eredeti Belo kapacitasa, gondolom mint a BKV buszokon is, ulo es allo helyek osszesege a biztonsagos es hasznalhato (kenyelmes) viszonylatban. De egy rendezveny eseten az ulohelyeket kene nezni nettoban + a kiszolgalo szemelyzet (kapitanytol a mosogatoig) a bruttoban. A prospektusokban a netto szerepel. Nem lattam meg olyan eskuvoszervezot aki a szajacsot es a pincert is leulteti a tenekar es a vofely melle. 

Előzmény: uni-cum-laude (125344)
uni-cum-laude Creative Commons License 2018.03.09 0 0 125344

Lehet, hogy rosszul érzékelek némi iróniát csecsaba2 (125336) bejegyzésében?? :D

Előzmény: jakyg (125339)
Enzo Creative Commons License 2018.03.08 0 0 125343
Előzmény: zjakabfi (125341)
zjakabfi Creative Commons License 2018.03.08 0 0 125342

https://www.sonline.hu/kozelet/helyi-kozelet/keszulnek-hajozasi-szezonra-978869/

 

Ha már Belo volt a téma.

 

Szegény Belonak is megünnepelték az 50. születésnapját, majd 1 évre rá leállították...

 

 

zjakabfi Creative Commons License 2018.03.08 0 0 125341

500 fő volt legalább, ha nem 550.

 

 

Előzmény: jakyg (125339)
gumidani Creative Commons License 2018.03.08 -1 0 125340

Hát, akkor nem tudok mit mondani.

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=147121612&t=9011160

Ha ez a mérnöki precizitású érvrendszer sem elég neked, akkor reménytelen eset vagy a modernitás szempontjából.

Előzmény: jakyg (125339)
jakyg Creative Commons License 2018.03.08 -1 0 125339

Engem nem győzött meg.

Honnan a 350 fő? A Belo annyi volt? Hát persze, ültek zsúfoltan a padokon. Itt meg asztalokat ülnek körül, aprócska minőségi változás.

Előzmény: gumidani (125338)
gumidani Creative Commons License 2018.03.08 0 1 125338

Teljesen meggyőztél.

Előzmény: csecsaba2 (125335)
uni-cum-laude Creative Commons License 2018.03.08 0 1 125337

+1 :))

Előzmény: csecsaba2 (125336)
csecsaba2 Creative Commons License 2018.03.08 0 2 125336

67 db 4-fős asztallal számolva 268 embert ültetnek le, azaz a 350 fős hajó 23 %-a áll. Ideális rendezvény szervezés esüvőre, váltott üllésrendelel és a viharban a korláthoz kiküldött bulémiásokkal :-)

Előzmény: Ádám Várkonyi (125323)
csecsaba2 Creative Commons License 2018.03.08 0 1 125335

Hátha viharban megy. Egy kiadós, mindig szembe szélnél folyamatos menetben Sulina-Rotterdam esetén komoly üzemanyag megtakarítás lehet.

 

Míg normál felpítménnyel az 1 órás oda-vissza sétában alig tudna többet vitorlázni, mint amennyit a széllel szemben küzdene.

 

Körültekintő tervezés, minden igényparaméter előre fel lett mérve. Ezért hagyták el a kanizsellát a kabinosokon, mert ott erősen tudták csökkenteni a hajók CW értékétt :-)

Előzmény: gumidani (125332)
riversea Creative Commons License 2018.03.08 0 0 125334

Nem kell, ez a tervezői/alkotói szabadság...

A szépség szubjektív, biztosan van olyan is, akinek ez tetszik...

A mai trendeket elnézve, én úgy látom, egyértelműen a funkcionalitás dominál az esztétikum kárára, de nemcsak a hajótervezésben.

Előzmény: gumidani (125332)
riversea Creative Commons License 2018.03.08 0 0 125333

Huúúú...Igazi csemege!

Ezt most fejben lejátszottam...

 

Sajnos nálam mostanában gyakran betegeskedik a siitech oldal. Gyakran eltűnnek a hajók az alsó szakaszról. Közben volt változás is odalenn a kitűzésben, mert a futaki gázlós szakaszon (1267-1262) eddig a 66-osnál volt az átmenet, most a 64-től fölfele végig bal part és az alatt van váltás. Először azt hittem elvétette az illető, de mivel mindenki arra megy most, gondolom, átrajzolták a pályát. Tavasszal majd a helyszínen meggyőződünk róla...      

Előzmény: jakyg (125322)
gumidani Creative Commons License 2018.03.08 -1 0 125332

Megmagyarázná valaki, hogy egy hajó felépítményének miért kell áramvonalasnak lennie? Egy gyors hajó esetén még csak-csak lehet értelme. Nade a környező levegőhöz képest legfeljebb 20-25 km/h sebesség esetén?  

Előzmény: gigabursch (125331)
gigabursch Creative Commons License 2018.03.08 0 2 125331

jááááááááááájjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!

 

EZ undorító

Előzmény: Ádám Várkonyi (125323)
HG. Creative Commons License 2018.03.08 0 0 125330

Ezek kb valós tervek, de ma már nem sok realitása van. Mert funkciójában olcsóbban ki lehet hozni másból.

Az aljának jövő év végéig van papírja, addig már nem nagyon fog elindulni, és sok a kérdés utána is... (Ki, mire, mennyiért, stb. használja...)

Előzmény: Ádám Várkonyi (125323)
tehtube Creative Commons License 2018.03.07 0 1 125329

Hát, nagyon remélem hogy nem ilyen lesz. 

Fene tudja, ez a fajta stílus valahogy nem jön be. 

Előzmény: Ádám Várkonyi (125323)
Ádám Várkonyi Creative Commons License 2018.03.07 0 0 125328

Egyébként most a Belo fenekét kicserélték,és alul már elkészülve várakozik Neszmélyen,vagy még mindig elsüllyedéshez közeli állapotban van?

Előzmény: smith (125326)
smith Creative Commons License 2018.03.07 0 1 125327

Igen. Sőt, a másik 400-as is.

Előzmény: siófoki35 (125324)
smith Creative Commons License 2018.03.07 0 1 125326

Jó anyagot tol a srác, látványosan épp csak azt nem tudja, mihez is nyúlt. És hány ilyen semmirevaló tervre költenek kidobott pénzeket...

Előzmény: Ádám Várkonyi (125323)
Ádám Várkonyi Creative Commons License 2018.03.07 0 1 125325

Valami köze biztos volt a két balatoni 400-as megmentésében,2005 októberi hsz-ekből ítélve.Részleteket nem tudok...

Amúgy mostanában jöttem rá hogy én anno az utolsó évében utaztam a Bakonyon csak nem emlékeztem rá...

Előzmény: siófoki35 (125324)
siófoki35 Creative Commons License 2018.03.07 0 0 125324

Valamelyik ex-balatoni 400-as "A BOSS" néven működik, az az övé volt?

Előzmény: gigabursch (125320)
Ádám Várkonyi Creative Commons License 2018.03.07 0 0 125323

http://lmate.hu/08-2/

Most találtam.Ugye nem ilyen lesz?

jakyg Creative Commons License 2018.03.07 0 1 125322

Izgalmas perceket élhettek át ma a csatornafigyelők.

A Bezdán több napos állás után jön Port of Zomborból, és találkozik az Újvidékről nagy eséllyel odaigyekvő Bácsmonostorral. Gondolom, hogy sódert és homokot visznek Zomborba.

 

Csincka Creative Commons License 2018.03.07 0 0 125321

Természetesen.

Csak a nikknevét szürkítjük, hogy ne lehessen ellopni, visszaélni vele.

Előzmény: gigabursch (125319)
gigabursch Creative Commons License 2018.03.07 0 1 125320

Nyugodjon Békében!

 

S emeljük ki, hogyha nem is lett minden régi hajóval minden ügye sikeres, de több is neki köszönhetően ma is üzemel, szolgálatot teljesít.

Előzmény: smith (125309)
gigabursch Creative Commons License 2018.03.07 0 0 125319

Remélem attól még olvasható marad az összes hsz-a.

Előzmény: Csincka (125312)
71.ronesz Creative Commons License 2018.03.07 0 1 125318

Nagyon köszönöm a hozzászólásokat!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!