a 350 fo a linkelt terv keves irott adataban rejlik.
Az eredeti Belo kapacitasa, gondolom mint a BKV buszokon is, ulo es allo helyek osszesege a biztonsagos es hasznalhato (kenyelmes) viszonylatban. De egy rendezveny eseten az ulohelyeket kene nezni nettoban + a kiszolgalo szemelyzet (kapitanytol a mosogatoig) a bruttoban. A prospektusokban a netto szerepel. Nem lattam meg olyan eskuvoszervezot aki a szajacsot es a pincert is leulteti a tenekar es a vofely melle.
67 db 4-fős asztallal számolva 268 embert ültetnek le, azaz a 350 fős hajó 23 %-a áll. Ideális rendezvény szervezés esüvőre, váltott üllésrendelel és a viharban a korláthoz kiküldött bulémiásokkal :-)
Hátha viharban megy. Egy kiadós, mindig szembe szélnél folyamatos menetben Sulina-Rotterdam esetén komoly üzemanyag megtakarítás lehet.
Míg normál felpítménnyel az 1 órás oda-vissza sétában alig tudna többet vitorlázni, mint amennyit a széllel szemben küzdene.
Körültekintő tervezés, minden igényparaméter előre fel lett mérve. Ezért hagyták el a kanizsellát a kabinosokon, mert ott erősen tudták csökkenteni a hajók CW értékétt :-)
Sajnos nálam mostanában gyakran betegeskedik a siitech oldal. Gyakran eltűnnek a hajók az alsó szakaszról. Közben volt változás is odalenn a kitűzésben, mert a futaki gázlós szakaszon (1267-1262) eddig a 66-osnál volt az átmenet, most a 64-től fölfele végig bal part és az alatt van váltás. Először azt hittem elvétette az illető, de mivel mindenki arra megy most, gondolom, átrajzolták a pályát. Tavasszal majd a helyszínen meggyőződünk róla...
Megmagyarázná valaki, hogy egy hajó felépítményének miért kell áramvonalasnak lennie? Egy gyors hajó esetén még csak-csak lehet értelme. Nade a környező levegőhöz képest legfeljebb 20-25 km/h sebesség esetén?
Izgalmas perceket élhettek át ma a csatornafigyelők.
A Bezdán több napos állás után jön Port of Zomborból, és találkozik az Újvidékről nagy eséllyel odaigyekvő Bácsmonostorral. Gondolom, hogy sódert és homokot visznek Zomborba.