A videóban azt mondja, hogy "indítsd el a motort, DE nem kell! Csak tedd bele a kulcsot, nyomd meg a start gombot egyszer (de, ne tartsd nyomva). A kuplungot nem nyomod ki, mert nem akarjuk elindítani a motort. Ezek után tartsd nyomva a kilométeróra alatti kis fekete gombot, amíg megjelenik a sárga háromszög. Ezután az indexkaron lévő billenő gombot le- vagy fel mozgatva kiválasztod azt amit "reset-elni" szeretnél. Nyomva tartod a baloldali "BC" gombot, amíg megjelenik, hogy "reset" és utána mégegyszer megnyomod a Reset gombot és kész. Az ikon sárgára vált és nulláz.
Kérdezném, hogy létezik E91hez valami ablaklégterelő gyári megoldás? Vagy csak a Heko van erre az autóra is? Van ezekkel valamilyen tapasztalat (illeszkedés, stb)? Gondolkodom, hogy vegyek-e csak érdekelne, hogy van-e bármilyen info ezzel kapcsolatban.
Na köszi az infót. Elolvastam. Biztos felgyujtottam volna már a felénél a kocsit a helyedben XD had szokja. Jövő hétfőn megy diagnosztikára , kiványcsi leszek mit hoznak össze ezek a jóemberek, de ezt biztos megemlíteni nekik. Nekem is az a szar hogy van hogy csinálja van hogy nem. Ezért nem értem, hogy ha egy porlasztócsúcs szar akkor az miért nem szar mindig, de legalább abban a tartományban lenne mindig szar és akkor fasza, mert az bármikor vizsgálható.De persze nem XD. Abban reménykedem, hogy így is tárol el hibakódot a rendellenes pillanatnyi mködés miatt és akkor az segíthet.
Köszönöm a tippet, természetesen majd megírom hogy mi volt. Én Pesten vagyok te messzebb, mert valamikor összefuthatnánk, egy kis tapasztalatcserére, ha úgy gondolod.
Hello, az eladó felrakott képet és látszik rajta -szerencsére- hogy et34, úgyhogy nagy valószínűséggel jó lesz :)
Nyilván replika, mert BMW embléma nincs az öntvényen, de mivel már méregdrága felnivel is jártam úgy hogy nagyon gyenge volt, ezért ha olcsón gyatra, az nem annyira okoz problémát :))
A nevét nem tudom mi volt de 5-ös BMW felni volt az tuti, meg az is hogy az ET száma az 20 volt és kilógott betyárosan elöl.
Most a másik problémám az az, hogy rángat az autó. Tehát nem felni kérdés. 40-50 km/h között finom gázadásra rángat. Ekkor 1100 és 1500 közötti fordulaton megy a motor. Motorféknél, terhelésen vagy magasabb fordulaton nem. Ja meg néha alapjáraton érzek néha berántást. Állítólag valamelyik porlasztócsúcs az. Nagyon örülök neki. Ha esetleg van ötlete valakinek hogy azon kívül mi lehet, mert a szerelő látatlanba ennyit mondott azt megköszönöm, mert sztem lehet még akár valamilyen vezeték kontakthiba is és meg kitudja mi minden.
A szervíz előtt is csinálta ezért kicseréltettem a gázolajszűrőt is (azt egyébként is mindig csere nálam 10 000 km után) ja és mostmár 3 telitank prémium gázolaj ment bele. Az a Shell nitro+ vagy mi.
"ha belemész valami gödörbe a sárvédőd nem fogja szereteni :)"
Az első keréknél -majdnem- mindegy, mert ha kitekered a kormány akkor úgy is kinn van a kerék, még ha eredetileg beljebb is van ;)
A Mercimen kinn van a kerék (azaz pont síkba, de nem ér bele sohasem, a rendőr pedig sohasem szólt érte, és a vizsgán is átmment ET56 helyett ET24, csak pont azt szeretném elkerülni, hogy a síknál kijjebb legyen de nem a rendőr, vagy a gödör miatt, hanem mert az már nem esztétikus -szerintem.
Véleményedm szerint a legjobban akkor néz ki a felni ha a kerékjáratot kitölti, és néhány milliméterrel beljeb van.
két oldalra oszlik el,attól függ milyen széles a kerék,nekem a 9x19-es felni Et39 volt hátul,vettem egy Breyton felnit,9,5x19 Et43,mivel szélesebb a felni ezért még kintebb is van,olyan mintha Et37-es lenne ;)
annyira szerintem nem jó az Et-je,de te tudod...láttad írta itt valaki,hogy felrakta az Et20-as kereket előre és mennyire kilógott....de én nem szólok bele,csak segíteni probálok,mert ha megveszed és felrakaod a kocsira,kilóg akkor gondba leszel,1.mert a rendőr szól érte,2.pedig ha belemész valami gödörbe a sárvédőd nem fogja szereteni :)
hiába van nagy hely....nekem volt e91-esem,rajta volt a gyári 19-es BMW felni,Et 39-es hátul,volt bent egy 20mm-es nyomtáv,de abból le lett esztergálva,valójában olyan 16mm-es lehetett,ha a 39-ből kivonod a 16-ot akkor az 23,szóval olyan mintha Et23-as lett volna a felni és nekem így is kilógott!
az a felni azért nincs 17-esben,mert amit te néztél replica :) az a felni az E60-asnak a gyári M-es felnije ami csak 19-esben létezik eredetiben és csak E60-ashoz van!
Én feltettem 5-ös nek a kerekét ami ET20-as volt de annyira kilóg elöl, hogy nagyon. A sárvédő ívénél kijjebb van és ami a legszebb az a kátyúnál való felütődés lenne. A hátulja sem sokkal jobb, de egy picit bentebb van. Na ehhez még add hozzá ugye a futómű geometria változását ami miatt a szilentek nagyobb terhelésnek vannak kitéve, ami hamarabbi szilentcseréket, gömbfejcseréket kíván. Szóval én nem tettem fel, de ahogy érzed. ja és az én felnim is ugyan olyan mint ami neked van.
"Mármint e90 kombira?mert ugyan az az Et-jü kerék kell a kombira,a sedanra meg a coupéra is,én még olyat nem hallottam,hogy más Et-jü kerék kellene a kombira,max akkor ha valami más felnit veszel és más az Et-je akkor tényleg más van rajta :D"
Mégsem azt a kereket találtam, mert az 19"-os, bár a formája stimmel, de 2"-al nagyobb :)
De tény hogy kétféle van, csak nem olvastam el gondosan, mert az egyik az 5-ösre való, a másik pedig 6-osra, de nem gondoltam volna hogy az 5-ösnél lesz 6-osra való is, viszon 17"-osban egyáltalán nincs ilyen kerék
Mármint e90 kombira?mert ugyan az az Et-jü kerék kell a kombira,a sedanra meg a coupéra is,én még olyat nem hallottam,hogy más Et-jü kerék kellene a kombira,max akkor ha valami más felnit veszel és más az Et-je akkor tényleg más van rajta :D
Az Et12 nem fér el hátul,kint lenne a kocsi mellett kb a kerék,úgyhogy azon a felnin ne gondolkozz!.
Az et28 az még úgy ahogy elférne,de az is eléggé kint lenne én ilyen szempontból hanyagolnám azt a felnit,mert hátul elég brutálisan kint volna.
A felgenkatalogon találtam a felni,16-os nincs is belőle csak 17-es és azok meg eltérű Et számúak,a Styling 161-et keresd,mert ahogy néztem pont ugyan olyan :)