Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

m-tom4 Creative Commons License 2009.02.26 0 0 220

Velkám!

 

Szintet a motortér bal oldali (szemből nézve) takaróelemének eltávolítása után (4 pöcköt kell kihúzni) szabaddá váló tartályon tudsz ellenőrizni.

Előzmény: Belga98 (219)
Belga98 Creative Commons License 2009.02.25 0 0 219

Sziasztok!

Sikeresen bevásároltam egy 2.0HDI Break bálnát :-)

Két kérdéssel szeretnék zavargászni, az egyik, hogy a hidraulika folyadék szintjét hol lehet lecsekkolni hogy jó e van e benne elég stb..., illetve, hogy a hátsó ajtó abalknyitására mi a gyógyszer házilag?

 

THX Imre

csigabiga007 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 218
Köszönöm, hogy megerősítettél a gondolatomban !
Előzmény: moli1 (208)
csigabiga007 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 217
Nekem is ott lakik a cd-tár !

Esetleg arra van valami megoldásotok, hogy mindíg azt írja hogy kevés az ablakmosó folyadékom, pedig nem az ?!

Szeretettel várnék mindenfajta programot, ábrákat, kapcsolási rajzokat, és egyéb dolgokat, esetleg weboldalakat, ami sok sok információval bír egy 2002 es 2.0 hdi c5 ösről :)

Előre is köszönöm mindenkinek !

Üdv.: Csiga
Előzmény: Konrad (216)
Konrad Creative Commons License 2009.02.23 0 0 216
Nekem 6 CD-s van, az anyósülés alatt lakik.
Előzmény: Lalika75 (215)
Lalika75 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 215
Valaki meg tudja mondani hogy C5 I-ben a gyári cd-váltónak hol a helye?
Lalika75 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 214
A pollenszűrőt meg a középkonzol hátsó részén a gázpedál mellett találod meg.Ehhez egy kicsit meg kell bontani a műanyag elemeket.Célszerű hátrahúzni a "kardánalagút" műanyagját,mivel a végén van egy illesztő,amiből ki lehet pattintani ugyan de le is törhet mint az enyémben(bár visszaragasztottam,de azóta én a kardánalagutat is kiveszem).Ez alatt még van egy kárpitrögzítő csavar,torx fejű,ha ezt leveszed,utána láthatóvá válik a pollenszűrő háza.Annak az oldalába van egy kis csavar,kiveszed és ki tudod húzni a szűrőt,de vigyázz mert nehezen jön és igazgatni kell folyamatosan,mert akár a szűrő el is törhet.Ez a visszatételre is igaz!
Előzmény: m-tom4 (212)
Lalika75 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 213
Igen,első szériás van nekem is.Ami a féknyerget fogja az sima hatlapfejű csavar,de ha van megfelelő szerszám akkor meg mindegy milyen van benne.Szerencsés vagy,ha még most kell először cserélni! Az enyémben 141e Km van de most fut a 2. tárcsa,de az is már teljesen le van futva,így azt várom,hogy a betét is el kopjon.Az új tárcsa amit felteszek az 288 mm-es,szemben a mostani 266mm-rel!A hátsóval nekem sincs gondom,a tárcsa még eredeti,igaz a 3. fékbetét garnitúra.
Előzmény: m-tom4 (211)
m-tom4 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 212
Úúú, még egy gondom van: hogy a túróban lehet hozzáférni/megtalálni a pollenszűrőt? Robbantott ábrán látom, hogy hol kellene lennie, de élőben nem bírom felfedezni. A vezető oldaláról lehetne kihúzni? 
Előzmény: m-tom4 (211)
m-tom4 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 211

Neked az első szériás autód van?

Ahogy én néztem, a féknyerget 2 db belső torx fejű csavar fogja, na ettől ilyedtem meg egy kicsit.... Nálad sima 8-as csavar van....???

 

Nálam ez lesz az első első:-)) tárcsa csere 120e km-nél, a hátsó tárcsa még tökéletes, de betétet ott is most cseréltem. Mekkora tárcsa van a V6-on? 283 mm?

Én mondjuk elégedett vagyok az eddigi fékhatással...

Előzmény: Lalika75 (206)
moli1 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 210

Sziasztok.

 

Ha el valakit van egy 2003 évjáratú Citron C5 kombi 2.0 HDI  nem a piacon lévő szétgányolt visszatekert szar. Nagyon sok extrával , vonóhoroggal stb. Akit érdekel a többit privátban.

moli1 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 209

Szia

A lökhárítot le kell szerelni az ablakmosó tartály kényelmes hozzáféréséhez és megtalálod a jobb első  sárvédőben a lámpát nem kell leszerelni a lökhárítót meg 15 perc

Előzmény: m-tom4 (200)
moli1 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 208
A jobb első zörej valószinűleg a stabilizátor összekötő lesszaz egy függőleges   álló alkatrész kb 5-6ezer ft lehet .
Előzmény: csigabiga007 (199)
Lalika75 Creative Commons License 2009.02.22 0 0 207
Természetesen 40-60 ezer km-nél!
Előzmény: Lalika75 (206)
Lalika75 Creative Commons License 2009.02.22 0 0 206
Én is 1.8-ast hajtok már 4. éve de szerencsére komolyabb gond nélkül.Nos ami a féket illeti,ezt meglehetősen alul méretezték,mivel az eddigi tapasztalat szerint egy fékbetét 40-60 km-nél többet nem bír,a tárcsa meg nem sokkal többet,legalábbis nekem,de nem vagyok egy fékgyilkos.A féktárcsa könnyen lejön,mivel csak a féknyerget kell lebontani 2 db 8-as csavar,meg 2 db 10v12-es csavar a a tartó kengyelt fogja.Ezt a 4 csavart ha kiveszed szabaddá válik a tárcsa azt meg 2 torx fejű csavar fogja,kiveszed és le is jön.Én is most a tavasszal cserélem a féket,de én vettem egy v6-osról féknyerget kengyellel és azt teszem fel.Remélem jobb is lesz a fék meg tovább is tart.
Előzmény: m-tom4 (202)
m-tom4 Creative Commons License 2009.02.19 0 0 205
Köszönöm az infót!
Előzmény: Konrad (204)
Konrad Creative Commons License 2009.02.19 0 0 204
Félreérthető vagyok. A lökhárító jobb rögzítését kell kiszedni, és így kihajtani az elemet. Nem kell leszerelni.
Előzmény: Konrad (203)
Konrad Creative Commons License 2009.02.19 0 0 203
Én átmenetileg megcseréltem a csöveket, így mindig előre dolgozott. Aztán a szerelőm vett motort, de Budapesten a Szugló utcában biztos tudnak adni.
Hozzáférés: kocsi szervízállásban, kormány elteker teljesen balra, és a jobb első-alsó karosszéri elemet kell kiszedni. Ehhez két speckó fejű csavart kell max. kicsavarni. Így hozzá lehet férni a motorhoz, csövekhez.
Előzmény: m-tom4 (201)
m-tom4 Creative Commons License 2009.02.19 0 0 202

Sziasztok,

 

én egy 2003-as 1.8-assal vagyok itt jelen, az eddigi egy év alatt 30e megtett km-rel, komolyabb probléma nélkül, csak kopó alkatrészeket cseréltem.

Most az első tárcsa/betétcsere van soron. Van valakinek ezzel tapasztalata? 266mm-es első Bosch fékrendszernél le kell szedni a féknyerget is vagy a betétek kivétele után ki lehet játszani a tárcsát is, ill. ugyanígy vissza?

 

 

Előzmény: m-tom4 (201)
m-tom4 Creative Commons License 2009.02.19 0 0 201

Szia,

 

honnan szerezted be? Még rágódok a cseréljem/javítsam problémán.....:-)))

Előzmény: Konrad (172)
m-tom4 Creative Commons License 2009.02.19 0 0 200

Szia,

 

Az ablakmosó tartályhoz honnan férsz hozzá? A jobboldali fényszóró alatt van?

Lámpa, löksi le?

Előzmény: Lalika75 (178)
csigabiga007 Creative Commons License 2009.02.16 0 0 199
Sziasztok srácok !

Új vagyok még itt!
A múlt héten vásároltam egy 2002 es C5 2.0 HDi-t !
És nem sokkal a vásárlás után rögtön a kezemben is maradt a bal első belső fémkilincs! Van 5 let hogy honnan lehet olcsón ilyet beszerezni? Illetve még anyni gondom volna, hogy némileg kopog a hátsó illetve a jobb első futómű !

Egyébként minden nagyon tetszik benne


Üdv.: Csiga
SetUP87 Creative Commons License 2009.02.10 0 0 198
Üdv.
A hátsó ablak kapcsolójára az eladó is felhívta a figyelmet, hogy rendszeresen beázik és elromlik. Az autó közeledik a 180000 km-hez és ezt is szintén az eladó mondta, hogy olajcsere lesz 180 000-kmnél. Mondjuk mi akkor is lecserélnénk az olajat ha nem lenne előírás, mivel szeretünk tiszta lappal indulni. A vezérműszíj nem tudom, hogy ki lett e cserélve, ezt gondolom, egy hozzáértő első ránézésre megmondja.
Egyébként milyen olajat használtok?
senkinek sincs maszek szerelő ismerőse akiben megbízik??
Előzmény: Konrad (197)
Konrad Creative Commons License 2009.02.10 0 0 197
Akkor ez gondolom a 108 lóerős motor. Alapvetően elektronikai hibák lehetnek, néhány bosszantó apróság. Pl. a klíma vezérlés tud elszállni, nekem azt javasolták, hogy kikapcsolt kílmával indítsak motort, és csak ezt követően kapcsoljam be. A hátsó ajtó ablaknyitója is meg tudja magát adni. Az ablakmosó tud elromlani, nem tud váltani előre-hátra. Ilyenek jobbára.
Ja, és azt mindenképpen nézd meg, megvoltak a 120 ezres vezérműszíj csere és hasonló cserék, illetve mikor volt utoljára olajcsere. A HDi motor sokkal érzékenyebb, mint bármilyen BX motor volt valaha :)
Előzmény: SetUP87 (196)
SetUP87 Creative Commons License 2009.02.09 0 0 196
2002 június. Szóval az első generáció. Inkább azt mondom mi nincs benne :D: tempomat, ülésfűtés. Kb ennyi ami eszembe jutott hirtelen.
Elvileg ez a csipogós tolatóradar benne van de nem csipogott amikor közeledtem valamihez, szóval lehet, hogy ki van kapcsolva. Annyira még nem mélyültem el a fedélzeti számítógép rejtelmeiben.
Amúgy eddig maximálisan meg vagyok elégedve vele csak szeretném ha egy hozzáértő is látná. Na meg persze a hosszú ideje ilyen autót használó emberek véleményére is kiváncsi vagyok.
Előzmény: Konrad (195)
Konrad Creative Commons License 2009.02.09 0 0 195
Szia, melyik évjárat ez a C5 kombi? C5 I vagy C5 II? Milyen felszereltségű?
Előzmény: SetUP87 (194)
SetUP87 Creative Commons License 2009.02.09 0 0 194
Üdv mindenkinek!

Múlt héten vásároltunk egy C5 kombit és szeretnénk egy hozzáértő szerelőhöz elvinni, hogy ránézzen az autóra és a szükséges dolgokat cserélje. Szervízkönyve nincs vezetve nyár óta, így nem szükséges, hogy szakszervíz legyen. A lényeg, hogy Baranya megyében Pécs, Mohács közelében(maximum Szekszárd,Baja) legyen és tényleg megbízható legyen. Nem szeretném ugyanis kontárokra rábízni, akkor már inkább szakszervíz.
Ha van valami ötletetek, ne kíméljetek.
Érdekelne még, hogy mire kell odafigyelni ezeknél az autóknál(2.0 HDI)? Előtte egy Bx-ünk volt(van) de ég és föld a kettő.

Előre is kösz a válaszokat
Attila
Lalika75 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 193
Bocs a késői reagálásért!Csak a kuplung szett(szerkezet,tárcsa,kinyomó csapágy) volt 50000,de még ezen kívül néhány apróságot vettem így az anyag volt összesen 70ezer. A szervízben kaptam egy 40 ezres javítási ktg ajánlatot. Aztán bevittem,majd közölték,hogy elnézték a rendelési számot és nem jött meg minden alkatrész.Na erre én otthagytam őket és egy hétvégét rászánva itthon megcsináltam.
Előzmény: kzsole (191)
oszcilloszkop Creative Commons License 2009.01.11 0 0 192
Hali!
Az enyémben (1.6 HDI) pont ugyanez van. furcsa hang kb hetente egyszer előjön de csak 1-esben - legtöbbször emelkedőn - való induláskor.
Citroenben a szerelő egyértelműen kettőstömegű lendkerék hibát mondott, amit kis utánaolvasással más ilyen motorral szerelt autók (PUG 307, picasso) fórumain megerősítettem a magam részéről.
Megoldás lenne a csere, de szerelő szerint 30e km múlva előjön ismét. Ú.h. nem foglalkozom vele amíg szét nem esik vagy időközben be tudok szerezni olcsón egyet.
Előzmény: kzsole (189)
kzsole Creative Commons License 2009.01.04 0 0 191
Ez nem hangzik túl jól. Akkor egyszer csak csatt és megáll? -mennyibe kerül egy ilyen javítás? Citroen-nél csinálták?
Előzmény: Lalika75 (190)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!