Keresés

Részletes keresés

vermestibi2 Creative Commons License 2022.04.02 0 1 3201

Kíváncsi vagyok erre a motorra nagyon. Gratulálok hozzá.

Darusferivel már beszéltük, hogy ideje volna tervezni valamikorra valamit. Bár én most nagyon el vagyok veszve, beleszaladtam egy csomó munkába, idén még elő sem toltam a motorokat s egy pár hétig még nem is lesz rá időm.

A Deltánál én úgy akartam tovább csökkenteni a lánc-áttétel mértékét, hogy Mini Riga hátsó lánckereket akartam tenni hátra, a blokkba meg valami kisebb lánckereket, hogy ne legyen túlzottan leterhelve a motor. Verhovinába mondjuk nemigen lehet beletenni a Mini lánckerekét...

Az újratekert trafóra kíváncsi vagyok, hogy hogy muzsikál. Ha jó lesz, csinálok még párat, vagy nyolc-tíz darabhoz van anyagom (egyelőre). Csak persze ehhez is idő kéne...

Verho4 Creative Commons License 2022.04.02 0 0 3200

Üdv Tibi! Na már 200km megtétele után, is stabilan működik a gép! De mint a legtöbb riganal ha egy jól befutott motort szétszedel és összerakol biztos lesz vele valami,ami nem stimmel majd......😁 Főleg egy ilyen átalakításnál! Karbit teljesen újra kellett állítani fuvokazni! A nagy karbit és a kipufogót is lekellett vennem meg járatos! Egyébként a blokk teljesen csendben fut könnyedén,razasok jelentősen csökkentek! 40nel is olyan könnyen fut H dadog.....ezért most dolgozók egy módosított hátsó lánckeréken amit 31fogasra tervezek,H kihasználják a motort,mert már előre nem fér nagyobb! 30as keverékkel jaratom egyenlőre repsol olajjal! A trafot majd most H stabil akarom majd kipróbálni!😁 Lehetne már egy talit összehozni valamikor!

vermestibi2 Creative Commons License 2022.03.20 0 0 3199

Haladok, de még messze a vége.

Szégyen, de én még nem vettem elő idén a motorokat. Most nem is nagyon férek hozzájuk a sok lomtól.

Az alkatrészek nekem egyáltalán nem sürgősek, szerintem majd elhozod, ha erre jársz.

Előzmény: darusferi (3198)
darusferi Creative Commons License 2022.03.19 0 0 3198

Üdv Tibi  ! 

Hogyan haladsz az ács mesterséggel ? 

Mit szólnál hozzá ha a jövő héten át küldeném neked a Delta légszürő házat  a marokcsavarokat meg a szélvédőt  ,  akár már Hétfőn érte tudnál e menni ,  vagy melyik nap lenne jó ?

Katonka Balázs Creative Commons License 2022.03.08 0 0 3197

Szívesen Feri. 

Előzmény: darusferi (3194)
Katonka Balázs Creative Commons License 2022.03.08 0 0 3196

Azokon mar nincs meg furat se neki. 90 ig hoztak ide Deltakat ami utana jott az mind maganuton erkezett. 

Előzmény: vermestibi2 (3195)
vermestibi2 Creative Commons License 2022.03.08 0 0 3195

Az enyém elég kései, 91-es, V 50 M-es blokkos, vagyis ezen nemigen volt.

Előzmény: Katonka Balázs (3193)
darusferi Creative Commons License 2022.03.08 0 0 3194

Üdv Katonka

A hétvégén megnézem a motorszamot is már kíváncsi vagyok rá.   A Délután nekem van sárvédő gumi így hát számomra  az a természetes hogy van rajtuk .

Balázs a te típus ismeretes irigylésre méltó , köszönöm hogy ki segítettél .

Katonka Balázs Creative Commons License 2022.03.08 0 0 3193

Utolso szeriakrol elhagytak de szinte vegig volt rajtuk marmint 90 ig. 

Előzmény: vermestibi2 (3192)
vermestibi2 Creative Commons License 2022.03.08 0 0 3192

Üdv!

Gyere, itthon leszek a hétvégén.

A Deltán gyárilag van a hátsó sárvédőn gumi? Nekem gyanús, hogy nincs. A neten nézelődve többnyire nem látok rajta, de amelyik Deltán van, az régebbi, kerek lámpás.

Előzmény: darusferi (3190)
Katonka Balázs Creative Commons License 2022.03.06 0 0 3191

Akkor az a blokk w 57 es Verhovina 4 es blokkja.  Valoszinu 74 a motorszam vege. 

Előzmény: darusferi (3190)
darusferi Creative Commons License 2022.03.06 0 0 3190

 

üdv  Vermestib  !  

Ma a Nyirtét i börzén nem volt nagy felhozatal , amit haza vittem az egy betekerős  S - 57 blokk henger nélkül , alkatrésznek , a kilométer óra kihajtás gyárilag le van vakolva rajta. Neked oldalburkolat lemezt sajnos most nem láttam , de meg próbálom más felől  . A hétvégén tervezem átmenni hozzád . A Deltán  hátsó sárvédő gumid van e ?  ha nincs szóljál viszek ulyat .

darusferi Creative Commons License 2022.02.25 0 0 3189

Üdv Tibi ! 

Az meg milyen kulcs  ?

vermestibi2 Creative Commons License 2022.02.25 0 0 3188

Találtam egy ilyen csavart. De szerencsére volt hozzá kulcsom.

vermestibi2 Creative Commons License 2022.02.06 0 0 3187

Rigás Csabi, itt vannak  a képek a kipufogóról, amiről beszéltünk.

darusferi Creative Commons License 2022.02.05 0 0 3186

Üdv Tibi  !

Természetesen nem sürgős , most látom kerestél telefonon  , Édesanyám születésnapi ünepségét tartottuk és elnézésedet kérem  hogy nem tudtál elérni . Holnap kereslek .

vermestibi2 Creative Commons License 2022.02.05 0 0 3185

Ha neked nem sürgős, akkor legyen úgy.

Jövő hét végén hozzákezdek a Babettához.

Előzmény: darusferi (3184)
darusferi Creative Commons License 2022.02.05 0 0 3184

Üdv Tibi ! 

A Komár  1 felébresztése nem egy kis idő , és ha a Babetta projekt kisebb munka ,  mi lenne ha meg cserélnéd a sorrendet ?

darusferi Creative Commons License 2022.01.22 0 0 3183

Üdv  Tibi ! 

Végül is csak a kinlódás  lett volna vele , no meg ami a lényeg hogy az nem a  szocialista jármü ipar terméke ., 

Jól döntöttél  !

vermestibi2 Creative Commons License 2022.01.22 0 0 3182

Feri, végül önmérsékletet tanúsítottam és mégsem vettem új motort. Ez lett volna egyébként:

https://auto.jofogas.hu/hajdu_bihar/Tomos_Colibri_elado_125025107.htm

Verho4 Creative Commons License 2022.01.16 0 0 3181

immar a módosított hajtókar plusz olaj tároló ressekkel! És könnyítve 93-rol 87g-ra! Igen Tibi felül is tugorgosre tervezem!

vermestibi2 Creative Commons License 2022.01.16 0 0 3180

Szuper, köszönöm.

Előzmény: darusferi (3179)
darusferi Creative Commons License 2022.01.15 0 0 3179

Üdv vermestibi !   ,

Ma voltam a szélvédő ért  amit tervezel  a túrázós  fehér Riga ra   fel szerelni  , valamelyik nyugati motoron volt  , és nem is  házilagos készítés  ,  hanem  gyári .

vermestibi2 Creative Commons License 2022.01.13 0 0 3178

Akkor, gondolom, tűgörgős lesz felül is.

Előzmény: Verho4 (3177)
Verho4 Creative Commons License 2022.01.13 0 0 3177

Keszulodik lassan,szabalyzas megtörtént, simó hajtokar, lesz az áldozat! 

Katonka Balázs Creative Commons License 2022.01.03 0 0 3175

En jartam ugy pl, hogy a kalapacsnak az erintkezoje volt laza es azert szaggatott. Vagy ugy is h hajszalrepedeses volt az erintkezo. 

Előzmény: KozmaGyerkőc (3173)
vermestibi2 Creative Commons License 2022.01.03 0 0 3174

Igen, valószínűleg a gyújtással van gubanc. A gyári adatok (előgyújtás, hézagok) Rigánál csak hozzávetőlegesek, mindegyiknél ki kell kísérletezni, hogy mi jó neki. Az előgyújtás szerintem elég sok, a hézagokat meg minél kisebbre vegyük, aztán onnan növeljük majd, ha kell. De egyébként bármi apróság lehet a hiba oka, egy rosszul betekert gyújtókábel, vagy akármi. Gyertyából is próbálj ki többet.

Előzmény: KozmaGyerkőc (3173)
KozmaGyerkőc Creative Commons License 2022.01.03 0 0 3173

Cseréltem trafót, másik rigással, trabantéval valamint robogó trafoval is próbáltam, az eredmény ugyan az, tömítéseket a hengernél megnézem, de minedenhol újak, most lett a blokk csapagyazva szimeringezve. Ma reggel elinditottam, most magas fordulaton is beszaggat, néha le os hörög, valami a gyujtással lesz. Jelenleg az előgyujtás 2,6-2,7 körül van, megszakítóhézag pedig felső holtpontban mérve 0.35mm, megcsiszolva az érintkezők, minden bakelit a helyén, csavar meghúzva, átvezető műanyag is a helyén. Szerencsére van alkatrész amivel tudok cserélgetni (4db komplett gyujtas, plusz kondik megszakítók, lendkerekek). Éjjel, vagy legkésöbb holnap délelött mondom a fejleményeket. 

vermestibi2 Creative Commons License 2022.01.03 0 0 3172

Még az jutott az eszembe, hogy lehet, hogy a gyújtás időpontja sincs optimálisan beállítva. Ne adj neki nagy előgyújtást. Majd amikor már jár, ráérsz finomítani rajta.

Előzmény: KozmaGyerkőc (3170)
vermestibi2 Creative Commons License 2022.01.03 0 0 3171

Üdv!

Ezt sok dolog okozhatja. Valószínű, amit mondasz, hogy a gyújtás rendszerrel van a baj, s azon belül a trafó a leggyakoribb hibaforrás. Próbáld ki a rendszert másik vagy másféle trafóval. Én a gyertyát is kicserélném, s olyan kis gyertyahézagot állítanék, amilyen kicsit csak lehet, mert lehet, hogy egyszerűen alacsony fordulatszámon kevés feszültséget termel a rendszer s gyenge a szikra.

De más oka is lehet a dolognak. A tömítetlenség hasonló tüneteket produkál. Állíts neki valamilyen alapjáratot, nem baj, ha magas, csak ne álljon le magától, s fújd körbe a karburátor tömítéseit meg a hengertalpat féktisztítóval. Ha változik a fordulatszám (általában leáll), akkor lukas a rendszer. De a szimeringek is átengedhetnek, ezeket érdemes biztos-ami-biztos alapon újra cserélni.

Remélem, tudtam segíteni; tájékoztass a fejleményekről.

Előzmény: KozmaGyerkőc (3170)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!