Ide jöhet minden, ami Kecskemét és
mikrokörnyezetének tömegközlekedésével kapcsolatos, beleértve a helyi-
és helyközi járatokat, munkásszállító és szerződéses buszokat is.
Nem sok baja lett.Beszakadtak az első üvegszálas idomok, a szélvédő betört, sokkal több baja nem lett, még 1 395-öst se dobnának ki ilyennel, hanem megcsinálnák, nemhogy még egy pár éves b*szott drága buszt...
Igen, én is láttam és fényképeztem tegnap, ezért merült fel bennem a kérdés, hogy mi történt a kocsival vagy a fordával.
A Kunság Volán menetrendi tájékoztatója egyébként mást ír ezzel kapcsolatban, vagy csak nekem vannak értelmezési problémáim, avagy nem olvastam el ezzel kapcsolatban mindent.
Most nézem, hogy valszeg fordát variáltak és a 15.00-kor induló Kecskemét-Szeged járatot kalocsai kocsi viszi, mivel a visszairányú 18.00-s Szeged-Kecskemét járatot megszüntették, pontosabban lekorlátozták "iskolavasárnapra".
Ugyanez a helyzet a 386-osokkal. Az FBD-kben sokkal kisebb DAF motor van (hengerűrtartalom tekintetében), mint az AWC-kben és ennek megfelelően hamarabb el is használódnak, többször voltak már felújítva, mint AWC-sek.
Apropó AWC. AWC-876-tal mi történt? Csak nem visszakerült Kecskemétre?
Hát nem tudom, lehet, hogy igazad van, én egyelőre hitetlen vagyok. Ilyen esetben szokták mondani, hogy aki nem hiszi, járjon utána. Igyekszem majd ezt tenni. Valamiért meggyőződésem az LT195-ös motor, de már más is rázta a fejét, amikor említettem, hogy ebben erősebb van.
A motor pedig valóban jól húz a relatív kicsi teljesítmény ellenére. Hatalmas a hengerűrtartalma és a vele párosuló nyomaték sem elhanyagolható, innen a fürgeség. A közel 12 liter és 160 (vagy 195) kW párosítás bennem mindig olyan érzetet kelt (konyhanyelven fogalmazva), mintha le lenne "butítva" a motor.
Nem, nem erősebb egyébként ezek a DAF motorok felújítva nagyon nagy nyomatékot tudnak leadni ezáltal a gyorsulása is jó:D Egyébként volt felújítva az FLX-nek a motorja.
Néhány éve sokat utaztam vele, szerettem is nagyon. Jó kis gép. Egy bizonyos sofőr keze alatt hát hogy is mondjam, eléggé ki lett kormolva. Mit ne mondjak, jól húzott. Ha jól emlékszem, akkor az EWS-4xx szériában erősebb Daf motor van, mint a többiben (160 kW helyett 195 (?)).
Kellemesen csalódtam FLX-483-ban.Ahhoz képest, hogy még nem volt felújítva, nagyon jól bírja.A DAF motorról nem is beszélve.Nemsokára átfordul az órája, de még mindig jól húz.Rába motor biztos nem bír ennyit.