Egyfelől ne zörögjön már semmi, mert nem tudom ki mennyit keres, nem is érdekel, de a véleményem szerint a jövedelmi viszonyainkhoz bármilyen autó drága és ezért lehetnek elvárásaink. Másfelől, hogy volt-e valakinek szoci autója és állította-e le menet közben valaki a motort, hogy ott micsoda hangok vannak. Szal a mai autók halkabbak jóval. Minden Suzukiba behallik a motor, behallik a Cee'd-be is, de tán kell is (nekem legalábbis), off újFabia csendes volt és semmilyen, nem megy, meg a 240-ig menő cájger, szal csalóka is. Ja a Cee'd-ben a sebességmérő mért oly vegyes skálájú? Ja a Suzzal elégedettek a használók.
Feltehetőleg kompromisszumos a dolog, mert amikor hallom a gondokat és egyiknek jobban, másiknak kevésbé, akkor én is elgondolkodok hogy kell-e mindenért rohanni, vagy inkább megvárja az ember a köv.szervízt és inkább egészséggel használja mint pl apró zörejek miatt már nem is élvezi az autót, stb. Na ez legyen életem legnagyobb gondja. És inkább ilyen legyen a fórum mint pl Fiesta ahol a tulajok gondolják hogy ipari hulladék. És nekik jön a vadi új, tehát nem is lesz értékálló. Nem bántásból.
Ez nem másik márka szapulása, persze van Toyota is ami bedöglik, csak a Renault az ilyen szempontból egy másik nagyságrend 1 autónál azt mondom, hogy kifogta az ember, 5-ből 4-nél már nem, persze az átlag az vhol a kettő között van. A másik, hogy a márkaképviselet sem mindegy, hogy áll a vásárlóhoz, na Renaultéknál sehogy. Nem tudom, hogy ez 2004 óta mit változott.
Ja, és mondjuk az, hogy rángat néha kicsit a dízel Cee'd az bosszantó (nekem benzines van, annak is van kicsi baja amit majd megnézetek), de az még bosszantóbb ha éjszaka ott marad vele az ember az útszélén és várhatja trélert, ezt 3x játszotta el velem a Renaultom. Arról nem beszélve, hogy a világítást nem voltak képessek a szervízekben megcsinálni, amikor visszadták természetesen égett a bal első lámpa, amíg haza nem értem vele:) 2évig volt meg több oldalas hibalistája volt a végére. Aztán eladtam, szívjon vele más.
"van a seggünk alatt egy olyan autó, ami JÓ, és ez tényleg JÓ, bárki, bármit mond, mert ez össze van rakva, nincsenek illesztési hézagok, nem zörög"
éppenséggel zörög, minden egyes útegyenetlenségnél, van, hogy sima úton is, úgyhogy annyira nem vagyok oda érte. szervízben nem tudták megoldani, úgyhogy úgy tűnik ezzel együtt kell élni. kb 1000 km-ig bírta csendben utána jöttek a műszerfal felől a különböző hangok. erre rohadt érzékeny vagyok, úgyhogy lassan e miatt megfeledkezem a jó tulajdonságairól. jo auto, de a kezdeti lelkesedés megcsappant nálam sajnos. van még hely fejlődésre.
Persze, és ezt hosszasan sorolhatnák bármelyik autómárkánál napokig. Mindenkinek igaza lenne és senkinek sem.
Mondhatnám én is, hogy ismerősöm KIA Clarusa hányszor volt szervizben, meg az én Shumám sem volt tökéletes, a Pride-okról meg nem is beszélve. Pedig ugyanazokról az évjáratokról és kategóriákról beszélünk. De, hogy messze ne menjünk elég elolvasni titeket, hogy ki hányszor járt már szervizben ilyen olyan problémák miatt, csak nincs értelme.
Aki azt hiszi, hogy egy autógyárnak a tökéletesség a fő erénye az igen nagy rózsaszín ködben él, mert nekik csak az eladott új autók darabszáma és az extra profit számít.
Imádom, amikor a saját autótok melletti érvként folyton a másik márka szapulását hozzátok fel.
Rönyó ügyben sajnos az egyetlen aminek nem volt baja az a kollegám thalia-ja volt.
Ezen kívűl 1db Laguna 2db Clio II és 1db Scenic volt jó hosszú hibalistával. A márkaszervízekről meg inkább ne beszéljünk mert nem sokat értek. Pedig vitték az enyémet is sok helyre a trailerek.
A legdúrvább az volt, hogy a scenicet átvette a srác Győrben és Veszprémbe már tréleren ért az autó mert beszart a motorvezérlő elektronikája.
Csak még valószínűleg nem túl régóta olvasod ezt a topikot. Én a kezdetektől olvasom, és sajnos az egyik legérzékenyebb csapat, amit láttam eddig. De olvasom, mert érdekel az autó és érdekelnek a tapasztalatok annak ellenére, hogy nem ilyen autóm lett (nem volt még kombi a cserekor).
De sok-sok olyan hozzászóló van, aki az elején nagyon aktív volt, de pont az időnként fellángoló sértődések miatt távol marad, és csak olvasgat. Pedig úgy látom szeretne aktívabb lenni, de fél minden mondatától.
Úgyhogy készülj fel, ha bármiben kritikát fogalmazol meg az autóddal kapcsolatban (soknak tartod esetleg a 7 év garit, vagy itt-ott hangokat hallasz és nem tetszik), akkor hamar le leszel hurrogva....
.. elnézést, ha kicsit indulatos voltam, ennek egyetlen oka az, hogy van a seggünk alatt egy olyan autó, ami JÓ, és ez tényleg JÓ, bárki, bármit mond, mert ez össze van rakva, nincsenek illesztési hézagok, nem zörög,...
Látod ebben tévedsz, mert a seggünk alatt nem egy autó van, hanem annyi ahányan itt vagyunk. És bizony ezek között lehet, van olyan amelyik ciripel, zörög,esetleg rángat,nehézkesen záródik hátul, stb.. És azt kijelenteni, hogy bárki bármit mond, ez mind nem igaz, enyhén szólva furcsa megállapítás
Nem egy probléma oldódott meg már, amiatt, hogy itt felvetődött, többeknél, és közösen, hatékony megoldás született rá..
Attól, hogy az embernek van egy nagyonnagyon jó autója, és a másnál meg előjön valami hiba, azt nem kéne úgy felfogni, mintha a sajátodat gyaláznák..
a pro_ceednél a sport csomagban benne van az elektromos cs. is, a dízelekhez kötelezően benne van a tempomat is- ez a sport+ csomag- ennek ára 310ezer Ft.
"A Rönó amúgy is erős a biztonságban. Sajnos csak abban. "
Hát Titeket olvasva azért ez igen érdekes kijelentés.
A 2007-es ráncfelvarrott Renault-om köszöni szépen ,de jól van. Lassan egy éves, 21 ezer van benne 90%-ban pesten hajtva. Eddig 1 tompított izzó a hibalista.
Nem vitatom, hogy vannak/voltak olyan szériák autótípusokból amik problémásak. Csak sajnos ezt a gyártók az emberek agyából évekig nem tudják kiverni. És olyankor jönnek azok a beidegződések, hogy szar Picasso után soha többet francia, vagy egy ócska Lanos után soha többet kóreai. Pedig a Megane igenis jó autó és a Cee'd is kiváló vétel lehet.
Igazából nemtudom mi a problémád. Miért ne lehetne bármiről beszélgetni? Miért zavar ez téged, nem értem. Írhatnál egy házirendet, érinthető témákkal. üdv
igen keveset írok a fórumra mostanában, ennek több oka van, az egyik, hogy nagyon nincs időm... a másik, az sokkal komolyabb-szerintem-lassan kezd a fórum átmenni egy igen érdekes irányba, mert a mostani-friss hozzászólások többsége pl. off téma, melyik a jobb, szebb, jobban felszerelt, kikapcsolható, alap, extra, szebb, halkabb, jobban húz, kényelmesebb, az enyém a "legkevesebbetfogyasztó"... Most akkor mi van...
Minden tiszteletem a Tiétek, de nem értem a problémákat: 5.1-vagy 5.5, vagy én kérek elnézést, de 6.0 a fogyasztás- nem mind1!!!-, kell ESP, vagy nem, megéri, vagy sem, egyáltalán mire jó az ABS/EBD/ ESP, milyen extrák járnak a különböző felszereltségi szintekhez. benzin vs dízel(egészen más világ minden autótipusnál!)-..., ez szerintem nem épületes diskurzus. Egyébként azt gondolom-tapasztalat-, hogy egy benzines árából simán lehet egy jó dízelt kialkudni a kereskedésekben! Egyúttal ajánlom MINDENKI figyelmébe az egyik legfrisebb NÉPÍTÉLETET a TOTALCARON( pro_ceed 1.6 CRDI), na, a kolléga a legtöbb kérdésre választ ad, értékel, véleményez, saját tapasztalt alapján ÖSSZEHASONLÍT!!!, és ez nagyon fontos, mert az értékelése szakszerű, érthető, ez alapján már én is- a valóban szakértő barátaim nélkül is, na jó úgy soha, de mégis- mernék autót választani!!!!
Más: RÁNGAT, jó, van olyan, nem elég határozott gázadás esetén, és csak akkor rángat a CRDI, na, most mi van..., 1., el kell vinni frissítésre, megcsinálják, 2., megtanulunk határozottan vezetni-nekem sikerült!!!-, ennyi!
A különféle adalékok: az egészen biztos, hogy nem megy tőle jobban az autó, ezt bármibe fogadom, felesleges pénzkidobás Chiptuning: az jó, de 30-50 ezer forintért, az vicc... az igazán komoly tuning jóval 100ezer jó magyar forintnál indul, de inkább sokkal többről. A KOMOLY!!! tunig megéri annak, aki 1., sokat megy, 2., kell a nagyobb nyomaték, mert sokat és nagyot vontat, 3., szereti a szétchippelt autót( az OFF PDTDI motorokat lehet butulásig durvítani...).
Ezek a CRDI motorok kényelmesen tudnak akár 200LE-t is, de minek, majd 5-7 évesen barkácsoljon az ember rajtuk, garanciálisan teljesen felesleges, mert csak a galiba lehet belőle.
Most hirtelen ennyi, és ezer elnézést, ha kicsit indulatos voltam, ennek egyetlen oka az, hogy van a seggünk alatt egy olyan autó, ami JÓ, és ez tényleg JÓ, bárki, bármit mond, mert ez össze van rakva, nincsenek illesztési hézagok, nem zörög, jó az ára, alapban is jól fel van szerelve, jók a garanciális feltételei, kedvező a hitel, jó a biztosítás és a kereskedők többsége mára egészen jó fej, ráadásul majdnem mindenhol, kicist rámenősebben, jó kedvezményeket lehet elérni. Mi a mi bajunk....
Szerintem telhetetlenek vagyunk, de ez nem baj...
Jó egészséget a járművekhez!!!!
Ja, a gépállat ISTENI, 3 hét alatt együtt töltöttünk több, mint 3500Km-t, IMÁDOM!!!!!!!
Én amióta használom a spurit, és a jobbik 95 öt tankolom simább és csendesebb a motor,. Amikor nem használtam, ill. sima 95 össel volt egy morgó hangja olyan 2900 körüli fordulaton
A laguna az eggyel magasabb kategória. Hasonlitsd össze a megannal. A Rönó amúgy is erős a biztonságban. Sajnos csak abban. Nem tom most egy alap meganban hány lufi van? Az is lehet hogy hat.