Keresés

Részletes keresés

I-shift Creative Commons License 2006.10.03 0 0 81
Aki esetleg jön majd, nem fog tönkremenni a költségektől...-:)
Előzmény: Törölt nick (79)
I-shift Creative Commons License 2006.10.03 0 0 78
Ja, és az Alfánál fotózhatsz is...
Előzmény: Törölt nick (76)
I-shift Creative Commons License 2006.10.03 0 0 77

A Volvo bulit is mi tartjuk, mint a Volvo Bus Corporation magyarországi dílere -:))

 

A legközelebbi komplett Volvo busz bemutató a 3 db Tisza V 7700, decemberben.

 

Ha jók lesztek - nem isztok mosatlan gyümölcslevet pl. - akkor tavasszal egy kisebb csapat megnézheti a wroclawi gyárban a Volán tender buszainak építését-:))

Előzmény: Törölt nick (76)
I-shift Creative Commons License 2006.10.03 0 0 75

Hááát még az is előfordulhat, hogy mindkettőnél -:))

 

Gmondival már leveleztünk a látogatás-témában.

 

A tender körüli vihar miatt nem szerettünk volna senkit, aki nem Volvos vagy Alfás, a telepre engedni.

 

Nem lett volna tisztességes veletek szemben, ha nem beszélünk nyíltan, nem mutatunk meg mindent.

 

A tender eldőlt.

A múlt heti kis ünnepségünkön már nyitott kapu volt, bárki jöhetett, mindenkit szívesen láttunk.

 

Időegyeztetés után össze lehet hozni egy látogatást, vitát, beszélgetést, véleménycserét.

 

Szívesen megmutatjuk, hogy mit tudunk, szívesen megnéznénk, hogy mit tudtok.

Van szabad hegesztőkészülék, 3D tervezőprogram, bármi...-:)))

 

Hidd el, mi is tanulunk tőletek, erre az is bizonyíték, hogy aktív résztvevője vagyok a Topiknak...

 

Akiben fantáziát látunk, és ha ez kétoldalú, akár együtt is dolgozunk.

 

Úgye igazat mondok xxxxxxx???-:))))

(Nem kell, hogy válaszolj)

 

Tehát előre -:)

Előzmény: Törölt nick (74)
lala0210 Creative Commons License 2006.10.03 0 0 73
Eddig hány kocsit hoztatok fel próbázni? Mert én csak egyetlen Localoval találkoztam náluk.
Előzmény: I-shift (69)
I-shift Creative Commons License 2006.10.03 0 0 72

Örülök, hogy így gondolod!

 

Te is örülsz, hogy én a Volvot teszem előre? -:))

Előzmény: Törölt nick (71)
I-shift Creative Commons License 2006.10.03 0 0 69

O km-es gyári újak próbajáratoznak.

 

Utánna a talált hibákkal visszajönnek a gyárba, kijavítjuk, majd az átadásig tároljuk.

Előzmény: Irispepe (67)
FKU-911 Creative Commons License 2006.10.03 0 0 68
ezzel valahogy én is így vagyok de azért a 263-kat is szeretem
Előzmény: vrobee (64)
Irispepe Creative Commons License 2006.10.03 0 0 67
Na, így már mindjárt jobb!;) Gondolom a kieső MAN-ek pótlására állították be őket, kettőt egészen pontosan, vagy többet?Lehet tudni, hogy hol próbázik most a Localo, és saját járgány, vagy Nógrádtól hozott?
Előzmény: Törölt nick (66)
Irispepe Creative Commons License 2006.10.03 0 0 65
Azért egy kis szeretetet ők is megérdemel
Ik263nek!(a kép mai)Ik263
vrobee Creative Commons License 2006.10.03 0 0 64
A MAN csodákkal utazva nem mindig örülök. :)))
A Localo viszont - sokakkal ellentétben - nekem bejön.
Előzmény: Törölt nick (62)
vrobee Creative Commons License 2006.10.03 0 0 63
...persze a dolog másik oldala, hogy a talán tényleg valamivel drágább üzemeltetésért cserébe az alvállalkozók tényleg megoldják az új buszok beszerzését, és jónéhány csotrogányt lehet selejtezni, amire pedig "állami" forrás nem volna.
Előzmény: vrobee (61)
vrobee Creative Commons License 2006.10.03 0 0 61
Még valami:

mert kicsi 20-60 fős parkal dolgoznak, nem 1400-al. Igy könyebben tudnak lépni.
Igy szól a hivatalos indoklás.
Ezzel szemben vannak olyan vélemények, amelyek szerint a BKV-nak nem annyira éri meg a bolt.
A BKV ugyanis meghatároz egy átlagos km-költséget, és ennél valamivel kevesebbért adja ki a vonalakat. Ugyanakkor
- Egyrészt a buszvonalak üzemeltetési költsége nem azonos. Nem csak a kocsi és a személyzet költséges, hanem pl. a forgalomirányítás, stb. is költség. A drága 7-es busz marad a BKV-nál, szemben az 50-essel, meg a 120-assal.
- Másrészt van egy csomó fix költség. Ott az egész "vízfej". Ez egy kisebb cégnél kisebb, viszont a kiszervezésekkel nem csökkent arányban a BKV ilyesfajta költsége. Fajlagosan nőtt. Miközben az átlagos km-árba szépen beleszámították ezt is.
Előzmény: Törölt nick (59)
vrobee Creative Commons License 2006.10.03 0 0 60
Igaz, 8 évesek. Ezzel még mindig zsenge ifjú a budapesti buszok között. :(

Ezt én mindet teljesen értem, csak azt nem, hogy miért nem ad ki a BKV további vonalakat, enyhébb (de a saját magától elvártnál erősebb) feltételekkel? Igy még mindig fiatalabb buszok lehetnének Bp-n, mint ma.
Előzmény: Törölt nick (59)
lala0210 Creative Commons License 2006.10.03 0 0 57
Nézd meg azokat a 263-masokat, iszonyatos állapotban vannak, ezek nem 6-nak néznek ki, hanem majdhogynem 16-nak... Elég sokat kéne rájuk költeni, bár nem lepődnék meg, ha feltűnnének vmelyik Volánnál a kocsik...
Előzmény: vrobee (54)
I-shift Creative Commons License 2006.10.03 0 0 56
Nem, csak annyit tudok, hogy 2007.02.01-től 17 db Localo fog üzemelni.
Előzmény: b.chris (53)
b.chris Creative Commons License 2006.10.03 0 0 55

Teljesen egyet értek Veled! A VT sokkal jobb mint a BKV...

A BKV megköveteli,hogy a VT tegyen uj buszokat, ami alacsonypadlós, de közben ők eltüntetik a 3-as buszról a volvokat...(ki tudja miért,hisz egy időben egy csomó járt a 3-as buszon...)

Előzmény: vrobee (54)
vrobee Creative Commons License 2006.10.03 0 0 54
Engem csak az érdekelne, hogy mi lesz az Ikarusokkal ezután.
Mert ugye elég furcsa húzás lenne, ha Bp. helyi közlekedése kiengedne a kezei közül 6 éves (?) járműveket, miközben az átlagéletkor lassan a 20 évet közelíti.

Miért követel meg a fővállalkozó sokkal erősebb feltételeket az alvállalkozótól, mint magától? Jobban járnánk, ha hagynák a VT-t Budapesten terjeszkedni...
Előzmény: Törölt nick (48)
b.chris Creative Commons License 2006.10.03 0 0 53

Aham... értem...

Akkor arra nem is tudsz válaszolni,hogy meddig marad a VT-Transman Budafokon:

De arra akkor lehet hogy tudsz, hogy melyik vonalakra kerülnek az uj localok???

Előzmény: I-shift (52)
I-shift Creative Commons License 2006.10.03 0 0 52
Nem dolgozom a VT-nél, inkább az Alfáról és a partnereikről tudok valamennyit...
Előzmény: b.chris (51)
b.chris Creative Commons License 2006.10.03 0 0 51

Kedves I-shift!

Te a VT-Transmannál dolgozol? Vagy honnan tudsz róluk ennyit??

 

b.chris Creative Commons License 2006.10.03 0 0 50

Hello mindenki!!!

Lenne egy pár kérdésem... Nem tudja valaki,hogy a VT-Transman meddig marad a BKV alvállalkozója? Mert szerintem sokkal jobbak mint a BKV, sokkal jobb fejek a sofőrök, és némelyik igen lendületesen vezet!!! :-)

Ja és mikortól cserélik le a buszokat a uj localora?

I-shift Creative Commons License 2006.10.02 0 0 49
Csak tapasztalt...
Előzmény: Törölt nick (46)
Irispepe Creative Commons License 2006.10.02 0 0 47
Bocs, akkor felteszem a kérdést mert nekem még mindig nem világos: melyik vonalra megy az a 17 darab Localo, és várhatóan melyik hónapban?Nekem már egy éve megszellőztette egy buszvezető, hogy Localokat vesz majd a Transmann, de ki gondolta volna, hogy komolyan gondolják...
I-shift Creative Commons License 2006.10.01 0 0 45
Majd csak megnyeri a tendert valaki valamivel, valamikor....
Előzmény: Törölt nick (44)
I-shift Creative Commons License 2006.10.01 0 0 43

Van.

 

Már régen....

 

A 17 db az nem tender, régi buszok cseréje...

Előzmény: Törölt nick (42)
I-shift Creative Commons License 2006.10.01 0 0 41

Az a tender, amely 35 db buszról szól az még nincs eldöntve, tehát az eredménye legalább kétesélyes.

 

A biztos állítás ennek hiányában spekuláció...

Előzmény: Törölt nick (36)
I-shift Creative Commons License 2006.10.01 0 0 39
OK -:))
Előzmény: Törölt nick (37)
I-shift Creative Commons License 2006.10.01 0 0 38
17 db a VT Transmannál fog kezdni a jövő év elején, addig próbajárat + visszajavítás, ha kell.
Előzmény: Téboy1 (34)
FKU-911 Creative Commons License 2006.09.30 0 0 35
a transmanos Localok ugye nem botváltósak lesznek?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!