Ebben igazad van nem értenek hozzá a szerelők ,és sokszor csak tapogatóznak.
de a VW pasattal hasonlítod akkor ugyan azért a pénzért kapsz 3-4 évvel idősebb 80000km rel több és fele annyi extrával rendelkező autót ami eggyáltalán nem biztos hogy műszakilag jobb is lessz.
Én végigjártam a Citroen márkát pár típussal, BX - Xantia - C5 sorrendben. Így mire a C5-höz értem, lett pár bejáratott szerelő. Egyébként meg igen, a Citroent nem szeretik, mert ha ezt kókányolják össze, akkor nem megy. A német autót meg szét lehet cseszni, megy az akkor is... A Citroennek - főleg ugye a hidrósoknak - lelkük van, na. És külön életük :)
A hdi tényleg jó,ezt nem lehet vitatni,nincs mit beszélni róla.A baj az hogy nem értenek hozzá,és ha értenek is akkor nagyon lehuzzák a parasztot.Az alkatrészárak a csillagokat verik,nem reálisak.Én meg mertem venni azt az autót ami megtetszett,ez az egyetlen hibám.Az hogy az autó szar,az nem az enyém!
Ja,és ha esetleg valamely német márka lett volna nálam amelyik éppen beszarik,öt perc,és egy telefon múlva már kész is lett volna.Milyen autó? Citroen? Akkor sajnos nem vállalom!
Sajna ez van,és én vagyok a hülye,mert citroent vettem,mert az szar!
Nézd, nekem egy 2.0-ás 5 éves HDi-m van, tuti forrásból, garantáltan 131e km-rel. Ebből az utolsó 11 ezret augusztus óta tekertem bele, gyakorlatilag hozzányúlás nélkül (mindössze egy ablakmosó motor cserét kellett megoldanom...).
Másrészt vezettem ugyanilyen motort Xsara-ban, amit a tulajdonosa 2 évesen totál széthajtott: német pályán 180-200-as tempó, hetekig, hideg motorral is. Az beteg volt, valóban. Hiába a HDi motornak lelke van, cserébe ha jó, akkor nagyon kellemes használni.
Alapjában jó a C5 a baj ott van hogy a kereskedők szinte mind átbassza az embereket a kintről behozott szarokkal. én 4 éve vettam egy 2003 as C5 -öt már akkor vaz ithon kaphatók vissza voltak tekergetve az km óráik 2.5 évesen sikerült kifognomkintrol amiben csak 103000km volt CSAK! szóval a kintről behozott autókat tekerketik vissza a felére és előfordulhat hogy 2-300ezer km el veszi meg az illető az autót. Én most akarok C8 ra váltani azért árulom a C5 met és 10-ből 9 auto ami visszatekert és ez mind kereskedésben van. szóval ha az autóban sok a kilométer nem kell csodálkozni ha sokat kell rá költeni mert minden beszarii rajta.
A mikrokapcsoló hang szerintem a kuplungtárcsától hallod azaz a kinyomólap.
az autó hogy ingadozik alapjáraton az valszeg gázolaj dugulás, és valszeg azért nemis megy 1 esben rendesenmert nem kap elég üzemanyagot nekemis volt hasonló. Üzaszürö csere, és nem jó az ocsó hanem az 5000 ft os kell minőségi !!!
üza szürő tisztitás a tangban , nyomásszabályzó tisztitás , nekem ez megoldott mindent.
Kevés a nyomatéka az 1.8 benzinesnek szerintem ehhez a testhez. És igen, az általad felsorolt autókba sem az 1.6-os a jó motor. Valamiért nálunk szeretik sokan az alulmotorizált autókat, és persze meg lehet azt is szokni, és lehet azt is normálisnak érezni. Én azért szeretm, hogy ha gázt adok, akkor gyorsulást érzek, és nem csak azt, hogy hangosabb a motor.
Én azért ezt cáfolnám... (persze, elfogult vagyok..;-))))
Valóban nem egy erőgép az 1,8-as ezzel a kasztnival, de kb. úgy megy mint egy 1,6-os középkategóriás régebbi PSA modell (Xsara, 306 - nekem ez volt előzőleg) és cserében ezért nálam vegyesben 7-7,5l-t, full városban dugóval 8l-t kér...
Köszi,de hdi-t azt nem,a xantiban az van.Inkább ne soroljam föl mennyi kinja volt/van. Engem az érdekelne hogy tényleg annyira rosszak a benzinesek is mint ahogy mondják?A népitéleten lehet olvasni szépeket,bár azok inkább szélsöségek.
Az 1.8-as sajnos kicsi ehhez a mérethez. Ami a Xantiánál még elég volt, az itt már nem az. Pont az a baj az 1.8 benzinnel, hogy hajlamosak széthajtani. De ha C5-ben gondolkozol, akkor alapvetően HDi-t érdemes venni.
1.8-as benzines van itt valakinek? Jó választás az,vagy a nagyobbik, 2.0-ás a jobb. Mennyit esznek? Mi gondjuk van? Sok a kérdés,tudom,de nekem xantiám van(még) és azzal vannak bajok bőven!
Megpróbáltam kicserélni a hátsó féktárcsákat, meg betéteket, de a hosszú csavar ami a féknyerget fogja beletörött, meg eltört a hollander fölött a fékcsövem :(
Ja bocsi most látom, hogy ez nekem jött, a tartályt megtaláltam, kupak le, kis sziszegés a nyomástól, de nem találok rajta jelölést, sem úszót hogy a szintet jelezze...
Hello! Nekem van egy angol nyelvű leírásom képekkel dokumentálva, ha érdekel elküldhetem. Nekem is volt ilyen problémám miután megvettem az autót és ez alapján javítottam meg.
Sikeresen bevásároltam egy 2.0HDI Break bálnát :-)
Két kérdéssel szeretnék zavargászni, az egyik, hogy a hidraulika folyadék szintjét hol lehet lecsekkolni hogy jó e van e benne elég stb..., illetve, hogy a hátsó ajtó abalknyitására mi a gyógyszer házilag?