Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

moli1 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 247

Ebben igazad van nem értenek hozzá a szerelők ,és sokszor csak tapogatóznak.

de a VW pasattal hasonlítod akkor ugyan azért a pénzért kapsz 3-4 évvel idősebb 80000km rel több és fele annyi extrával rendelkező autót ami eggyáltalán nem biztos hogy műszakilag jobb is lessz.

Előzmény: xantia99 (245)
Konrad Creative Commons License 2009.03.20 0 0 246
Én végigjártam a Citroen márkát pár típussal, BX - Xantia - C5 sorrendben. Így mire a C5-höz értem, lett pár bejáratott szerelő. Egyébként meg igen, a Citroent nem szeretik, mert ha ezt kókányolják össze, akkor nem megy. A német autót meg szét lehet cseszni, megy az akkor is...
A Citroennek - főleg ugye a hidrósoknak - lelkük van, na. És külön életük :)
Előzmény: xantia99 (245)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.20 0 0 245
Nézem én,hidd el!

A hdi tényleg jó,ezt nem lehet vitatni,nincs mit beszélni róla.A baj az hogy nem értenek hozzá,és ha értenek is akkor nagyon lehuzzák a parasztot.Az alkatrészárak a csillagokat verik,nem reálisak.Én meg mertem venni azt az autót ami megtetszett,ez az egyetlen hibám.Az hogy az autó szar,az nem az enyém!

Ja,és ha esetleg valamely német márka lett volna nálam amelyik éppen beszarik,öt perc,és egy telefon múlva már kész is lett volna.Milyen autó? Citroen? Akkor sajnos nem vállalom!

Sajna ez van,és én vagyok a hülye,mert citroent vettem,mert az szar!
Előzmény: Konrad (244)
Konrad Creative Commons License 2009.03.20 0 0 244
Nézd, nekem egy 2.0-ás 5 éves HDi-m van, tuti forrásból, garantáltan 131e km-rel. Ebből az utolsó 11 ezret augusztus óta tekertem bele, gyakorlatilag hozzányúlás nélkül (mindössze egy ablakmosó motor cserét kellett megoldanom...).

Másrészt vezettem ugyanilyen motort Xsara-ban, amit a tulajdonosa 2 évesen totál széthajtott: német pályán 180-200-as tempó, hetekig, hideg motorral is. Az beteg volt, valóban. Hiába a HDi motornak lelke van, cserébe ha jó, akkor nagyon kellemes használni.
Előzmény: xantia99 (240)
moli1 Creative Commons License 2009.03.20 0 0 243

Alapjában jó a C5 a baj ott van hogy a kereskedők szinte mind átbassza az embereket a kintről behozott szarokkal. én 4 éve vettam egy 2003 as C5 -öt már akkor vaz ithon kaphatók vissza voltak tekergetve az km óráik 2.5 évesen sikerült kifognomkintrol amiben csak 103000km volt CSAK! szóval a kintről behozott autókat tekerketik vissza a felére és előfordulhat hogy 2-300ezer km el veszi meg az illető az autót. Én most akarok C8 ra váltani azért árulom a C5 met és 10-ből 9 auto ami visszatekert és ez mind kereskedésben van. szóval ha az autóban sok a kilométer nem kell csodálkozni ha sokat kell rá költeni mert minden beszarii rajta.

Előzmény: xantia99 (237)
moli1 Creative Commons License 2009.03.20 0 0 242

Szia

A mikrokapcsoló hang szerintem a kuplungtárcsától hallod azaz a kinyomólap.

az autó hogy ingadozik alapjáraton az valszeg gázolaj dugulás, és valszeg azért nemis megy 1 esben rendesenmert nem kap elég üzemanyagot nekemis volt hasonló. Üzaszürö csere, és nem jó az ocsó hanem az 5000 ft os kell minőségi !!!

üza szürő tisztitás a tangban , nyomásszabályzó tisztitás , nekem ez megoldott mindent.

Előzmény: Belga98 (229)
m-tom4 Creative Commons License 2009.03.20 0 0 241

Az nem kevés....!!! Én annyiért vettem egy 4 éves 80e-t futott C5-öt (persze csak egy fűnyírómotorosat..;-)))

 

Az eltelt 15 hónap és 35e km alatt kopó alkatrészeken (betétek, első tárcsa, vezérmű és hosszbordás szíj) kívül semmi.

Előzmény: xantia99 (235)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.20 0 0 240
99-es.80 kw-os 2.0 hdi

Sajnos,nekem nem csak a kötelezök voltak.Elég ha azt mondom 4 év alatt 40 ezret mentem?

Hagyjuk.Neked remélem beválik,bár akartam venni egy 2.2-es hdi C5-öt,amiröl a citroen szerviz fönöke beszélt le.

Sok sikert hozzá!
Előzmény: Konrad (238)
Konrad Creative Commons License 2009.03.19 0 0 239
Kevés a nyomatéka az 1.8 benzinesnek szerintem ehhez a testhez. És igen, az általad felsorolt autókba sem az 1.6-os a jó motor.
Valamiért nálunk szeretik sokan az alulmotorizált autókat, és persze meg lehet azt is szokni, és lehet azt is normálisnak érezni.
Én azért szeretm, hogy ha gázt adok, akkor gyorsulást érzek, és nem csak azt, hogy hangosabb a motor.
Előzmény: m-tom4 (234)
Konrad Creative Commons License 2009.03.19 0 0 238
De ez egy régebbi Xantia HDi, nem? Melyik? A kisebb teljesítményű 2 literes?

Újonnan vetted vagy használtan? Megvoltak a kötelező szervízei? Biztos? :)
Előzmény: xantia99 (237)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 237
Szia!

Kezdhetsz...

Reméljük te jó fajtát fogtál ki,vagy nincs rajta "rontás" mint az enyémen,vagy nemtom.

Hát..az összes érzékelö(nyomszab kétszer),légtömegmérö,fötengely pozició érzékelö,motor höfok érzékelö,kompjuter javitás,immo csere,ékszijjtárcsa csere,bal elsö kerékjárati dobban lévö sokállásu csatlakozó szétrohadt/lerohadt(csere),katalizátor szétesett(csere),üzemanyagszivattyú gallyra ment(csere),összes vezetö,feszitö görgö csere(és még mindig csuszik a szijj),generátor szabadonfutó.
Az apróságokat nem mondom.
Előzmény: Belga98 (236)
Belga98 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 236
1,5 miller mire? Kezdek beparázni, hogy HDI-t vettem....
xantia99 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 235
Szia!

Ha az elmúlt 3 évet,és azt az 1,5 millát nézzük amit a hdi-re költöttem,akkor az.

Bajok voltak neked a géppel?
Előzmény: m-tom4 (234)
m-tom4 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 234

Én azért ezt cáfolnám... (persze, elfogult vagyok..;-))))

 

Valóban nem egy erőgép az 1,8-as ezzel a kasztnival, de kb. úgy megy mint egy 1,6-os középkategóriás régebbi PSA modell (Xsara, 306 - nekem ez volt előzőleg) és cserében ezért nálam vegyesben 7-7,5l-t, full városban dugóval 8l-t kér...  

 

Azért ez egy vállalható kompromisszum sztem....

Előzmény: Konrad (232)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 233
Szia!

Köszi,de hdi-t azt nem,a xantiban az van.Inkább ne soroljam föl mennyi kinja volt/van.
Engem az érdekelne hogy tényleg annyira rosszak a benzinesek is mint ahogy mondják?A népitéleten lehet olvasni szépeket,bár azok inkább szélsöségek.
Előzmény: Konrad (232)
Konrad Creative Commons License 2009.03.18 0 0 232
Az 1.8-as sajnos kicsi ehhez a mérethez. Ami a Xantiánál még elég volt, az itt már nem az. Pont az a baj az 1.8 benzinnel, hogy hajlamosak széthajtani.
De ha C5-ben gondolkozol, akkor alapvetően HDi-t érdemes venni.
Előzmény: xantia99 (231)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.18 0 0 231
Sziasztok!

1.8-as benzines van itt valakinek? Jó választás az,vagy a nagyobbik, 2.0-ás a jobb.
Mennyit esznek? Mi gondjuk van?
Sok a kérdés,tudom,de nekem xantiám van(még) és azzal vannak bajok bőven!
Előzmény: xantia99 (230)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 230
Sziasztok!

Bocsi hogy idetolakodok,mert nekem xantiám van.Egyszer lesz C5-öm is tuti!

Nekem is HDi van,és az alábbi hibák szintén megvannak.Ugyhogy figyelek erösen!
Ha nekem megoldódna,akkor beirom ide a baj okozóját.
Előzmény: Belga98 (229)
Belga98 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 229

Sziasztok!

 

Lenne pár kérdésem 2003-as 2.0 110LE HDi vel kapcsolatban:

- alapjárat ingadozásos rángatás (persze csak kicsit)

- kuplung benyomásnál valami mikrokapcsoló kattan

- illetve ma 1-esben padlógázon sem ment a kocsi még 5km/h van sem

ezekkel kapcsolatban valami tanács, vagy 5let?

 

Imre

Belga98 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 228

Szia!

 

Fékcsövet sajna nem tudom, hol lehet kapni, de a csavar a citromnál 660ft...

 

Imre

Előzmény: csigabiga007 (227)
csigabiga007 Creative Commons License 2009.03.04 0 0 227

Megpróbáltam kicserélni a hátsó féktárcsákat, meg betéteket, de a hosszú csavar ami a féknyerget fogja beletörött, meg eltört a hollander fölött a fékcsövem :(

 

Ilyen fékcsövet lehet készen kapni valahol ?

 

 

Üdv.: Csiga

csigabiga007 Creative Commons License 2009.03.04 0 0 226
Senkinek nincs semmi elektronikus anyaga a c5 hoz ? :(
m-tom4 Creative Commons License 2009.02.27 0 0 225
Úszó nincs, jelölés van, csak nehezen felfedezhető. 
Előzmény: Belga98 (224)
Belga98 Creative Commons License 2009.02.27 0 0 224
Ja bocsi most látom, hogy ez nekem jött, a tartályt megtaláltam, kupak le, kis sziszegés a nyomástól, de nem találok rajta jelölést, sem úszót hogy a szintet jelezze...
Előzmény: m-tom4 (220)
Belga98 Creative Commons License 2009.02.27 0 0 223

Szia!

 

Köszi szépen örömmel fogadom!

 

Esetleg valaki a hidraulika folyadék szint ügyben?

 

Imre

Előzmény: oszcilloszkop (222)
oszcilloszkop Creative Commons License 2009.02.26 0 0 222
Jah, a hátsó ablakra gondoltam :)
Előzmény: oszcilloszkop (221)
oszcilloszkop Creative Commons License 2009.02.26 0 0 221
Hello!
Nekem van egy angol nyelvű leírásom képekkel dokumentálva, ha érdekel elküldhetem. Nekem is volt ilyen problémám miután megvettem az autót és ez alapján javítottam meg.
Előzmény: Belga98 (219)
m-tom4 Creative Commons License 2009.02.26 0 0 220

Velkám!

 

Szintet a motortér bal oldali (szemből nézve) takaróelemének eltávolítása után (4 pöcköt kell kihúzni) szabaddá váló tartályon tudsz ellenőrizni.

Előzmény: Belga98 (219)
Belga98 Creative Commons License 2009.02.25 0 0 219

Sziasztok!

Sikeresen bevásároltam egy 2.0HDI Break bálnát :-)

Két kérdéssel szeretnék zavargászni, az egyik, hogy a hidraulika folyadék szintjét hol lehet lecsekkolni hogy jó e van e benne elég stb..., illetve, hogy a hátsó ajtó abalknyitására mi a gyógyszer házilag?

 

THX Imre

csigabiga007 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 218
Köszönöm, hogy megerősítettél a gondolatomban !
Előzmény: moli1 (208)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!