1.8-as benzines van itt valakinek? Jó választás az,vagy a nagyobbik, 2.0-ás a jobb. Mennyit esznek? Mi gondjuk van? Sok a kérdés,tudom,de nekem xantiám van(még) és azzal vannak bajok bőven!
Megpróbáltam kicserélni a hátsó féktárcsákat, meg betéteket, de a hosszú csavar ami a féknyerget fogja beletörött, meg eltört a hollander fölött a fékcsövem :(
Ja bocsi most látom, hogy ez nekem jött, a tartályt megtaláltam, kupak le, kis sziszegés a nyomástól, de nem találok rajta jelölést, sem úszót hogy a szintet jelezze...
Hello! Nekem van egy angol nyelvű leírásom képekkel dokumentálva, ha érdekel elküldhetem. Nekem is volt ilyen problémám miután megvettem az autót és ez alapján javítottam meg.
Sikeresen bevásároltam egy 2.0HDI Break bálnát :-)
Két kérdéssel szeretnék zavargászni, az egyik, hogy a hidraulika folyadék szintjét hol lehet lecsekkolni hogy jó e van e benne elég stb..., illetve, hogy a hátsó ajtó abalknyitására mi a gyógyszer házilag?
Esetleg arra van valami megoldásotok, hogy mindíg azt írja hogy kevés az ablakmosó folyadékom, pedig nem az ?!
Szeretettel várnék mindenfajta programot, ábrákat, kapcsolási rajzokat, és egyéb dolgokat, esetleg weboldalakat, ami sok sok információval bír egy 2002 es 2.0 hdi c5 ösről :)
A pollenszűrőt meg a középkonzol hátsó részén a gázpedál mellett találod meg.Ehhez egy kicsit meg kell bontani a műanyag elemeket.Célszerű hátrahúzni a "kardánalagút" műanyagját,mivel a végén van egy illesztő,amiből ki lehet pattintani ugyan de le is törhet mint az enyémben(bár visszaragasztottam,de azóta én a kardánalagutat is kiveszem).Ez alatt még van egy kárpitrögzítő csavar,torx fejű,ha ezt leveszed,utána láthatóvá válik a pollenszűrő háza.Annak az oldalába van egy kis csavar,kiveszed és ki tudod húzni a szűrőt,de vigyázz mert nehezen jön és igazgatni kell folyamatosan,mert akár a szűrő el is törhet.Ez a visszatételre is igaz!
Igen,első szériás van nekem is.Ami a féknyerget fogja az sima hatlapfejű csavar,de ha van megfelelő szerszám akkor meg mindegy milyen van benne.Szerencsés vagy,ha még most kell először cserélni! Az enyémben 141e Km van de most fut a 2. tárcsa,de az is már teljesen le van futva,így azt várom,hogy a betét is el kopjon.Az új tárcsa amit felteszek az 288 mm-es,szemben a mostani 266mm-rel!A hátsóval nekem sincs gondom,a tárcsa még eredeti,igaz a 3. fékbetét garnitúra.
Úúú, még egy gondom van: hogy a túróban lehet hozzáférni/megtalálni a pollenszűrőt? Robbantott ábrán látom, hogy hol kellene lennie, de élőben nem bírom felfedezni. A vezető oldaláról lehetne kihúzni?
Ahogy én néztem, a féknyerget 2 db belső torx fejű csavar fogja, na ettől ilyedtem meg egy kicsit.... Nálad sima 8-as csavar van....???
Nálam ez lesz az első első:-)) tárcsa csere 120e km-nél, a hátsó tárcsa még tökéletes, de betétet ott is most cseréltem. Mekkora tárcsa van a V6-on? 283 mm?
Én mondjuk elégedett vagyok az eddigi fékhatással...
Ha el valakit van egy 2003 évjáratú Citron C5 kombi 2.0 HDI nem a piacon lévő szétgányolt visszatekert szar. Nagyon sok extrával , vonóhoroggal stb. Akit érdekel a többit privátban.
A lökhárítot le kell szerelni az ablakmosó tartály kényelmes hozzáféréséhez és megtalálod a jobb első sárvédőben a lámpát nem kell leszerelni a lökhárítót meg 15 perc
Én is 1.8-ast hajtok már 4. éve de szerencsére komolyabb gond nélkül.Nos ami a féket illeti,ezt meglehetősen alul méretezték,mivel az eddigi tapasztalat szerint egy fékbetét 40-60 km-nél többet nem bír,a tárcsa meg nem sokkal többet,legalábbis nekem,de nem vagyok egy fékgyilkos.A féktárcsa könnyen lejön,mivel csak a féknyerget kell lebontani 2 db 8-as csavar,meg 2 db 10v12-es csavar a a tartó kengyelt fogja.Ezt a 4 csavart ha kiveszed szabaddá válik a tárcsa azt meg 2 torx fejű csavar fogja,kiveszed és le is jön.Én is most a tavasszal cserélem a féket,de én vettem egy v6-osról féknyerget kengyellel és azt teszem fel.Remélem jobb is lesz a fék meg tovább is tart.
Én átmenetileg megcseréltem a csöveket, így mindig előre dolgozott. Aztán a szerelőm vett motort, de Budapesten a Szugló utcában biztos tudnak adni. Hozzáférés: kocsi szervízállásban, kormány elteker teljesen balra, és a jobb első-alsó karosszéri elemet kell kiszedni. Ehhez két speckó fejű csavart kell max. kicsavarni. Így hozzá lehet férni a motorhoz, csövekhez.
én egy 2003-as 1.8-assal vagyok itt jelen, az eddigi egy év alatt 30e megtett km-rel, komolyabb probléma nélkül, csak kopó alkatrészeket cseréltem.
Most az első tárcsa/betétcsere van soron. Van valakinek ezzel tapasztalata? 266mm-es első Bosch fékrendszernél le kell szedni a féknyerget is vagy a betétek kivétele után ki lehet játszani a tárcsát is, ill. ugyanígy vissza?