Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

xantia99 Creative Commons License 2009.03.18 0 0 231
Sziasztok!

1.8-as benzines van itt valakinek? Jó választás az,vagy a nagyobbik, 2.0-ás a jobb.
Mennyit esznek? Mi gondjuk van?
Sok a kérdés,tudom,de nekem xantiám van(még) és azzal vannak bajok bőven!
Előzmény: xantia99 (230)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 230
Sziasztok!

Bocsi hogy idetolakodok,mert nekem xantiám van.Egyszer lesz C5-öm is tuti!

Nekem is HDi van,és az alábbi hibák szintén megvannak.Ugyhogy figyelek erösen!
Ha nekem megoldódna,akkor beirom ide a baj okozóját.
Előzmény: Belga98 (229)
Belga98 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 229

Sziasztok!

 

Lenne pár kérdésem 2003-as 2.0 110LE HDi vel kapcsolatban:

- alapjárat ingadozásos rángatás (persze csak kicsit)

- kuplung benyomásnál valami mikrokapcsoló kattan

- illetve ma 1-esben padlógázon sem ment a kocsi még 5km/h van sem

ezekkel kapcsolatban valami tanács, vagy 5let?

 

Imre

Belga98 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 228

Szia!

 

Fékcsövet sajna nem tudom, hol lehet kapni, de a csavar a citromnál 660ft...

 

Imre

Előzmény: csigabiga007 (227)
csigabiga007 Creative Commons License 2009.03.04 0 0 227

Megpróbáltam kicserélni a hátsó féktárcsákat, meg betéteket, de a hosszú csavar ami a féknyerget fogja beletörött, meg eltört a hollander fölött a fékcsövem :(

 

Ilyen fékcsövet lehet készen kapni valahol ?

 

 

Üdv.: Csiga

csigabiga007 Creative Commons License 2009.03.04 0 0 226
Senkinek nincs semmi elektronikus anyaga a c5 hoz ? :(
m-tom4 Creative Commons License 2009.02.27 0 0 225
Úszó nincs, jelölés van, csak nehezen felfedezhető. 
Előzmény: Belga98 (224)
Belga98 Creative Commons License 2009.02.27 0 0 224
Ja bocsi most látom, hogy ez nekem jött, a tartályt megtaláltam, kupak le, kis sziszegés a nyomástól, de nem találok rajta jelölést, sem úszót hogy a szintet jelezze...
Előzmény: m-tom4 (220)
Belga98 Creative Commons License 2009.02.27 0 0 223

Szia!

 

Köszi szépen örömmel fogadom!

 

Esetleg valaki a hidraulika folyadék szint ügyben?

 

Imre

Előzmény: oszcilloszkop (222)
oszcilloszkop Creative Commons License 2009.02.26 0 0 222
Jah, a hátsó ablakra gondoltam :)
Előzmény: oszcilloszkop (221)
oszcilloszkop Creative Commons License 2009.02.26 0 0 221
Hello!
Nekem van egy angol nyelvű leírásom képekkel dokumentálva, ha érdekel elküldhetem. Nekem is volt ilyen problémám miután megvettem az autót és ez alapján javítottam meg.
Előzmény: Belga98 (219)
m-tom4 Creative Commons License 2009.02.26 0 0 220

Velkám!

 

Szintet a motortér bal oldali (szemből nézve) takaróelemének eltávolítása után (4 pöcköt kell kihúzni) szabaddá váló tartályon tudsz ellenőrizni.

Előzmény: Belga98 (219)
Belga98 Creative Commons License 2009.02.25 0 0 219

Sziasztok!

Sikeresen bevásároltam egy 2.0HDI Break bálnát :-)

Két kérdéssel szeretnék zavargászni, az egyik, hogy a hidraulika folyadék szintjét hol lehet lecsekkolni hogy jó e van e benne elég stb..., illetve, hogy a hátsó ajtó abalknyitására mi a gyógyszer házilag?

 

THX Imre

csigabiga007 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 218
Köszönöm, hogy megerősítettél a gondolatomban !
Előzmény: moli1 (208)
csigabiga007 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 217
Nekem is ott lakik a cd-tár !

Esetleg arra van valami megoldásotok, hogy mindíg azt írja hogy kevés az ablakmosó folyadékom, pedig nem az ?!

Szeretettel várnék mindenfajta programot, ábrákat, kapcsolási rajzokat, és egyéb dolgokat, esetleg weboldalakat, ami sok sok információval bír egy 2002 es 2.0 hdi c5 ösről :)

Előre is köszönöm mindenkinek !

Üdv.: Csiga
Előzmény: Konrad (216)
Konrad Creative Commons License 2009.02.23 0 0 216
Nekem 6 CD-s van, az anyósülés alatt lakik.
Előzmény: Lalika75 (215)
Lalika75 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 215
Valaki meg tudja mondani hogy C5 I-ben a gyári cd-váltónak hol a helye?
Lalika75 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 214
A pollenszűrőt meg a középkonzol hátsó részén a gázpedál mellett találod meg.Ehhez egy kicsit meg kell bontani a műanyag elemeket.Célszerű hátrahúzni a "kardánalagút" műanyagját,mivel a végén van egy illesztő,amiből ki lehet pattintani ugyan de le is törhet mint az enyémben(bár visszaragasztottam,de azóta én a kardánalagutat is kiveszem).Ez alatt még van egy kárpitrögzítő csavar,torx fejű,ha ezt leveszed,utána láthatóvá válik a pollenszűrő háza.Annak az oldalába van egy kis csavar,kiveszed és ki tudod húzni a szűrőt,de vigyázz mert nehezen jön és igazgatni kell folyamatosan,mert akár a szűrő el is törhet.Ez a visszatételre is igaz!
Előzmény: m-tom4 (212)
Lalika75 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 213
Igen,első szériás van nekem is.Ami a féknyerget fogja az sima hatlapfejű csavar,de ha van megfelelő szerszám akkor meg mindegy milyen van benne.Szerencsés vagy,ha még most kell először cserélni! Az enyémben 141e Km van de most fut a 2. tárcsa,de az is már teljesen le van futva,így azt várom,hogy a betét is el kopjon.Az új tárcsa amit felteszek az 288 mm-es,szemben a mostani 266mm-rel!A hátsóval nekem sincs gondom,a tárcsa még eredeti,igaz a 3. fékbetét garnitúra.
Előzmény: m-tom4 (211)
m-tom4 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 212
Úúú, még egy gondom van: hogy a túróban lehet hozzáférni/megtalálni a pollenszűrőt? Robbantott ábrán látom, hogy hol kellene lennie, de élőben nem bírom felfedezni. A vezető oldaláról lehetne kihúzni? 
Előzmény: m-tom4 (211)
m-tom4 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 211

Neked az első szériás autód van?

Ahogy én néztem, a féknyerget 2 db belső torx fejű csavar fogja, na ettől ilyedtem meg egy kicsit.... Nálad sima 8-as csavar van....???

 

Nálam ez lesz az első első:-)) tárcsa csere 120e km-nél, a hátsó tárcsa még tökéletes, de betétet ott is most cseréltem. Mekkora tárcsa van a V6-on? 283 mm?

Én mondjuk elégedett vagyok az eddigi fékhatással...

Előzmény: Lalika75 (206)
moli1 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 210

Sziasztok.

 

Ha el valakit van egy 2003 évjáratú Citron C5 kombi 2.0 HDI  nem a piacon lévő szétgányolt visszatekert szar. Nagyon sok extrával , vonóhoroggal stb. Akit érdekel a többit privátban.

moli1 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 209

Szia

A lökhárítot le kell szerelni az ablakmosó tartály kényelmes hozzáféréséhez és megtalálod a jobb első  sárvédőben a lámpát nem kell leszerelni a lökhárítót meg 15 perc

Előzmény: m-tom4 (200)
moli1 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 208
A jobb első zörej valószinűleg a stabilizátor összekötő lesszaz egy függőleges   álló alkatrész kb 5-6ezer ft lehet .
Előzmény: csigabiga007 (199)
Lalika75 Creative Commons License 2009.02.22 0 0 207
Természetesen 40-60 ezer km-nél!
Előzmény: Lalika75 (206)
Lalika75 Creative Commons License 2009.02.22 0 0 206
Én is 1.8-ast hajtok már 4. éve de szerencsére komolyabb gond nélkül.Nos ami a féket illeti,ezt meglehetősen alul méretezték,mivel az eddigi tapasztalat szerint egy fékbetét 40-60 km-nél többet nem bír,a tárcsa meg nem sokkal többet,legalábbis nekem,de nem vagyok egy fékgyilkos.A féktárcsa könnyen lejön,mivel csak a féknyerget kell lebontani 2 db 8-as csavar,meg 2 db 10v12-es csavar a a tartó kengyelt fogja.Ezt a 4 csavart ha kiveszed szabaddá válik a tárcsa azt meg 2 torx fejű csavar fogja,kiveszed és le is jön.Én is most a tavasszal cserélem a féket,de én vettem egy v6-osról féknyerget kengyellel és azt teszem fel.Remélem jobb is lesz a fék meg tovább is tart.
Előzmény: m-tom4 (202)
m-tom4 Creative Commons License 2009.02.19 0 0 205
Köszönöm az infót!
Előzmény: Konrad (204)
Konrad Creative Commons License 2009.02.19 0 0 204
Félreérthető vagyok. A lökhárító jobb rögzítését kell kiszedni, és így kihajtani az elemet. Nem kell leszerelni.
Előzmény: Konrad (203)
Konrad Creative Commons License 2009.02.19 0 0 203
Én átmenetileg megcseréltem a csöveket, így mindig előre dolgozott. Aztán a szerelőm vett motort, de Budapesten a Szugló utcában biztos tudnak adni.
Hozzáférés: kocsi szervízállásban, kormány elteker teljesen balra, és a jobb első-alsó karosszéri elemet kell kiszedni. Ehhez két speckó fejű csavart kell max. kicsavarni. Így hozzá lehet férni a motorhoz, csövekhez.
Előzmény: m-tom4 (201)
m-tom4 Creative Commons License 2009.02.19 0 0 202

Sziasztok,

 

én egy 2003-as 1.8-assal vagyok itt jelen, az eddigi egy év alatt 30e megtett km-rel, komolyabb probléma nélkül, csak kopó alkatrészeket cseréltem.

Most az első tárcsa/betétcsere van soron. Van valakinek ezzel tapasztalata? 266mm-es első Bosch fékrendszernél le kell szedni a féknyerget is vagy a betétek kivétele után ki lehet játszani a tárcsát is, ill. ugyanígy vissza?

 

 

Előzmény: m-tom4 (201)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!