Mert valamelyik 301-est eladták?Érdekes fejlemény,ugyanis az ősszel azt válaszolták ezirnyú kérdésemre,hogy marad az állomány.Más kérdés,hogy Márián hogy fog egyszerre két hajó éjszakázni?
Az igazi gyöngyszemet nem linkelted, pedig az valóban ritkaság.
Az Adria Rt. FERENCZ FERDINÁND gőzöse Fiuméban. Nem sokáig volt a miénk, és erről a hajóról nincs is fotója a Regiszternek, csak már későbbi olasz névvel. Az meg pláne szenzációs, hogy ekkora méretben áll rendelkezésre.
Megigértem neked hogy én megprobálkozom vele . Sőt van olyan felvétel amikor vastagabb volt a jég és a nagy lendűlettel nekihajtva a jégnek a ferde orral felcsuszott a jęgre pedig van benne nehezék de igy is jó
volt.
Igérem neked hogy most már hanyagolom a vasútat és jön a tavaszi festés , felújitás. Kell még egy 400-as vagy 1000-es uszály is, meg folytatom a Dunaföldvárt is.
Mindig öröm látni a méretarányos, részletgazdag kivitelezésű hajóidat, profi munka mindegyik. Külön öröm, hogy magyar hajók modelljeivel foglalkozol. Nagy élmény volt számomra vezetni is őket pár éve. Várjuk a Dunaföldvárt és a 301-es vízibuszt is a Vértes, Sopron, Kelén trió mellé! Munkádhoz jó egészséget és kitartást kívánok!
Idén nem törtünk jeget, legalább ebben a formában újra átélhettük....-:)
Egyébiránt épp a hétvégén merengtem azon, hogy van-e olyan virtuális LEGO program, amivel mondjuk egy hajót +- méretarányosan meg lehetne-e tervezni, hogy utána célzottan rendelje meg az ember a kockákat.
Ma még egy kávét lefőzök, és megpróbálok találni a MATTHIAS REX hajókeresztelő rendezvényéről is egy cikket, mert emlékszem rá, hogy megjelent '94 tavaszán, de nem sikerül a nyomára bukkanni. Nehéz ügy, de nem tartom lehetetlennek. Igyekszem amennyire tudok, legalább a Moszkvák körül legyen rend.
Addig is egy újabb a maszek Moszkvákról, A BOSS topiktársra emlékezve.
"a hajómodellnek is lehet csinálni házi tereptavat"
Csodás ötlet. Így, most készen látva, értetlenkedem azon, hogy ez eddig miért nem jutott eszébe másnak. Hiszen gondolom, hogy nem Te vagy a legnagyobb kerttel rendelkező hajómodellező. De, hát a Colombus tojása is egyszerű, így utólag. Köszönet a képekért és a filmekért.
Már nagyon régen jártam itt és most igyekszem bepótólni ,mivel történt egy két változás azóta és több fórumtárs is kérte ,hogy szeretnék látni a hajóimat. Azt is mondta valaki, hogy ha van a vasútmodellnek terepasztala, akkor a hajómodellnek is lehet csinálni házi tereptavat ,ahol kilehet sokmindent próbálni és akkor tudok hajózni amikor kedvem van hozzá .Én megpróbálkoztam vele és úgy néz ki bevált mert van már két éve kerti tavam .
Amúgy valakinek van 2012-es,13-as,14-es Balatoni hajómenetrendje?Mert én ,15 óta mindig lementegetem mielőtt leszedik,12 előttiek meg ottvannak Tom honlapján de a 3 köztes év sajna nincs meg...
Márián hogy fog két hajó éjszakázni?Egymásrak kötnek?
Egyáltalán mi lesz ez a Györöki átkelő,vizibusz?
Qrva sok értelme van ennek a járatnak így,legalább Keszthelyt bevonhatták volna...
Badacsonyból Szigligetre mér nem mehet át minden nap a K(vagy bármi más)?Ha jol számolom,Badacsonyban van kora délután egy katamarán,egy 303,egy orosz,és egy Aqua.Egyik se tudná áttolni a farát?
A Máriai járat Szigligetet is kihagyhatná,közvetlenül 1 óra alatt meglenne neki Badacsony,ha kicsit ráhúz.
Továbbá,a 11 órás Badacsonyi séta nem mehetne inkább 13 órakor?Hisz akkor arra is beállhatna az említett négyes.De neeem,inkább gondolom Aqua fog gépmenetben átmenni 10:30 körül.
Ugyanez az Aqua a 19:30 as sétája után(kedd-csütörtök kivételével)20:35-kor meghirdetettben járhatna vissza Fonyódra.
Az olaszországi Velencében kísérletképpen újrahasznosított étolajjal kevert dízel üzemanyaggal közlekednek majd hét hónapon keresztül a városi tömegközlekedést bonyolító vaporetto vízibuszok, írja az MTI.
A város, az Eni energiaszolgáltató vállalat, az AVM tömegközlekedési vállalat és a Veritas köztisztasági vállalat megállapodtak, hogy április elejétől hét hónapon keresztül használják majd a vaporetto vízibuszok a kísérleti üzemanyagot.
Az újrahasznosított étolajat vendéglátóipari és háztartási hulladékból nyerik ki és 15 százalékban keverik a dízel üzemanyaghoz. Az alapanyagul szolgáló hulladék étolajat a Veritas szállítja és az Eni Porto Marghera finomítója dolgozza fel. Az Eni 5,1 ezer tonna étolajjal kevert dízel üzemanyagot szállít majd az AVM tömegközlekedési vállalatnak.
Az AVM közlekedési vállalat egyúttal bejelentette, hogy a jövőben a hibrid üzemű vaporetto vízibuszok alkalmazására helyezi a hangsúlyt.