Keresés

Részletes keresés

Ádám Várkonyi Creative Commons License 2018.03.15 0 0 125385

Mert valamelyik 301-est eladták?Érdekes fejlemény,ugyanis az ősszel azt válaszolták ezirnyú kérdésemre,hogy  marad az állomány.Más kérdés,hogy Márián hogy fog egyszerre két hajó éjszakázni?

 

Előzmény: HG. (125383)
Csőmester Creative Commons License 2018.03.15 0 0 125384

Horányi kompnál történt halálos balesetről tud valaki valamit?

HG. Creative Commons License 2018.03.15 0 0 125383

Vélhetően azt, amit tavaly, de azért sok függ attól, hogy 2 vagy 1 db 301-essel indulnak neki a szezonnak.

Badacsony és Mária közé biztos jut egy.

 

Előzmény: czzf50 (125382)
czzf50 Creative Commons License 2018.03.15 0 0 125382

Esetleg lehet már tudni, mit fognak csinálni idén a 303-asok? 

Előzmény: Ádám Várkonyi (125359)
Luk Szkájvóker Creative Commons License 2018.03.13 -2 0 125381

Kedves Kollegák

Munkát keresek budapesti sétahajón.

Ha valaki tud segíteni, kérem jelezze a fazakasjanos@citromail.hu címen.

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.13 0 0 125380

az=a Bocs!

Előzmény: Törölt nick (125379)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.13 0 0 125379

Köszönöm a kiegészítést!

 

Tegnap csak az '60-as évekig "mentem vissza az időben".

Előzmény: riversea (125378)
riversea Creative Commons License 2018.03.12 0 1 125378

Az igazi gyöngyszemet nem linkelted, pedig az valóban ritkaság.

Az Adria Rt. FERENCZ FERDINÁND gőzöse Fiuméban. Nem sokáig volt a miénk, és erről a hajóról nincs is fotója a Regiszternek, csak már későbbi olasz névvel. Az meg pláne szenzációs, hogy ekkora méretben áll rendelkezésre.

 

https://download.fortepan.hu/_photo/download/fortepan_151774.jpg

 

Ez is egy érdekesség. A NINA vontatógőzös Győrben.

 

https://download.fortepan.hu/_photo/download/fortepan_150625.jpg

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (125377)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.12 0 0 125377
Előzmény: Törölt nick (125372)
hajóács1948 Creative Commons License 2018.03.12 0 0 125376

Megigértem neked hogy én megprobálkozom vele . Sőt van olyan felvétel amikor vastagabb volt a jég és a nagy lendűlettel nekihajtva a jégnek a ferde orral felcsuszott a jęgre pedig van benne nehezék  de igy is jó

volt.

Igérem neked hogy most már hanyagolom a vasútat és jön a tavaszi festés , felújitás. Kell még egy 400-as vagy 1000-es uszály is,  meg folytatom a Dunaföldvárt is.

 

Üdv hajóács.

Előzmény: riversea (125370)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.12 0 0 125375
Előzmény: Törölt nick (125372)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.12 0 0 125374
Előzmény: Törölt nick (125372)
guberavera Creative Commons License 2018.03.12 0 0 125373

Ismerős, nagyon ismerős :)

Előzmény: Törölt nick (125372)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.12 0 0 125372
uni-cum-laude Creative Commons License 2018.03.12 0 0 125371

Nagyon klassz, gratulálok!!

 

Üdvözlettel, egy vasutas

 

Előzmény: hajóács1948 (125361)
riversea Creative Commons License 2018.03.12 0 1 125370

Mindig öröm látni a méretarányos, részletgazdag kivitelezésű hajóidat, profi munka mindegyik. Külön öröm, hogy magyar hajók modelljeivel foglalkozol. Nagy élmény volt számomra vezetni is őket pár éve. Várjuk a Dunaföldvárt és a 301-es vízibuszt is a Vértes, Sopron, Kelén trió mellé! Munkádhoz jó egészséget és kitartást kívánok!

 

Idén nem törtünk jeget, legalább ebben a formában újra átélhettük....-:)

 

   

Előzmény: hajóács1948 (125363)
hajóács1948 Creative Commons License 2018.03.12 0 0 125369

Ha bármiben tudok segiteni ezzel a témával kapcsolatban állok rendelkezésére.

Üdv hajóács.

Előzmény: gigabursch (125367)
gepesz Creative Commons License 2018.03.12 0 0 125368

MINDEN VÁLTOZIK.

De ennyire?

gigabursch Creative Commons License 2018.03.12 0 0 125367

Engem lenyűgöztél.

 

 

Egyébiránt épp a hétvégén merengtem azon, hogy van-e olyan virtuális LEGO program, amivel mondjuk egy hajót +- méretarányosan meg lehetne-e tervezni, hogy utána célzottan rendelje meg az ember a kockákat.

Előzmény: hajóács1948 (125361)
viking star Creative Commons License 2018.03.11 0 0 125366

Ma még egy kávét lefőzök, és megpróbálok találni a MATTHIAS REX hajókeresztelő rendezvényéről is egy cikket, mert emlékszem rá, hogy megjelent '94 tavaszán, de nem sikerül a nyomára bukkanni. Nehéz ügy, de nem tartom lehetetlennek. Igyekszem amennyire tudok, legalább a Moszkvák körül legyen rend.

 

Addig is egy újabb a maszek Moszkvákról, A BOSS topiktársra emlékezve.

 

 

 

 

 

 

 

 

viking star Creative Commons License 2018.03.11 0 0 125365

 

gumidani Creative Commons License 2018.03.11 0 1 125364

"a hajómodellnek is lehet csinálni házi tereptavat"

Csodás ötlet. Így, most készen látva, értetlenkedem azon, hogy ez eddig miért nem jutott eszébe másnak. Hiszen gondolom, hogy nem Te vagy a legnagyobb kerttel rendelkező hajómodellező. De, hát a Colombus tojása is egyszerű, így utólag. Köszönet a képekért és a filmekért.   

Előzmény: hajóács1948 (125361)
hajóács1948 Creative Commons License 2018.03.11 0 1 125363

Jégtörés a kerti tavon .

 

https://www.youtube.com/watch?v=xLQ2ZgUKJhE&t=37s

 

Ezen a videón van egy kis irányitási hiba is és egy kis hangos kardánhang ami ért elnézést kérek .

 

Üdv hajóács.

hajóács1948 Creative Commons License 2018.03.11 0 1 125362

https://www.youtube.com/watch?v=DCk6g0Rd1IU&t=41s

 

Vontatás a kert tavon .

 

 

 

 

 

 

hajóács1948 Creative Commons License 2018.03.11 0 4 125361

Üdvözlöm a Tisztelt Fórumtársakat.

 

Már nagyon régen jártam itt és most igyekszem bepótólni ,mivel történt egy két változás azóta és több fórumtárs is kérte ,hogy szeretnék látni a hajóimat. Azt is mondta valaki, hogy ha van a vasútmodellnek terepasztala, akkor  a hajómodellnek is lehet csinálni házi tereptavat ,ahol kilehet sokmindent próbálni és akkor tudok hajózni amikor kedvem van hozzá .Én megpróbálkoztam vele és úgy néz ki bevált mert van már két éve kerti tavam .

 

 

 

 

 

Üdv hajóács.

HG. Creative Commons License 2018.03.11 0 1 125360

a vártnál is jobban ritkításra került

No igen, ezeket valahogy nem szerepeltetik a győzelmi jelentésekben...

Nagy hiba volt önkormányzati kézbe adni a céget.

Előzmény: KZX003 (125357)
Ádám Várkonyi Creative Commons License 2018.03.10 -1 0 125359

Amúgy valakinek van 2012-es,13-as,14-es Balatoni hajómenetrendje?Mert én ,15 óta mindig lementegetem mielőtt leszedik,12 előttiek meg ottvannak Tom honlapján de a 3 köztes év sajna nincs meg...

Ha valaki közzétenné,megköszönném.

Ádám Várkonyi Creative Commons License 2018.03.10 -2 0 125358

Márián hogy fog két hajó éjszakázni?Egymásrak kötnek?

Egyáltalán mi lesz ez a Györöki átkelő,vizibusz?

Qrva sok értelme van ennek a járatnak így,legalább Keszthelyt bevonhatták volna...

Badacsonyból Szigligetre mér nem mehet át minden nap a K(vagy bármi más)?Ha jol számolom,Badacsonyban van kora délután egy katamarán,egy 303,egy orosz,és egy Aqua.Egyik se tudná áttolni a farát?

A Máriai járat Szigligetet is kihagyhatná,közvetlenül 1 óra alatt meglenne neki Badacsony,ha kicsit ráhúz.

Továbbá,a 11 órás Badacsonyi séta nem mehetne inkább 13 órakor?Hisz akkor arra is beállhatna az említett négyes.De neeem,inkább gondolom Aqua fog gépmenetben átmenni 10:30 körül.

Ugyanez az Aqua a 19:30 as sétája után(kedd-csütörtök kivételével)20:35-kor meghirdetettben járhatna vissza Fonyódra.

Előzmény: KZX003 (125357)
KZX003 Creative Commons License 2018.03.10 0 1 125357

Nem minden az, aminek látszik...

"N" járat nem megy Szigligetig, csak a menetrendben ott lett feltüntetve az amúgy is megritkított "K" betétjárat.

Érdemes elolvasni az elemzést a bhkeptar.hu-n!

Előzmény: Ádám Várkonyi (125355)
trizs77 Creative Commons License 2018.03.10 -2 0 125356

Az olaszországi Velencében kísérletképpen újrahasznosított étolajjal kevert dízel üzemanyaggal közlekednek majd hét hónapon keresztül a városi tömegközlekedést bonyolító vaporetto vízibuszok, írja az MTI.

 

 A város, az Eni energiaszolgáltató vállalat, az AVM tömegközlekedési vállalat és a Veritas köztisztasági vállalat megállapodtak, hogy április elejétől hét hónapon keresztül használják majd a vaporetto vízibuszok a kísérleti üzemanyagot. 

Az újrahasznosított étolajat vendéglátóipari és háztartási hulladékból nyerik ki és 15 százalékban keverik a dízel üzemanyaghoz. Az alapanyagul szolgáló hulladék étolajat a Veritas szállítja és az Eni Porto Marghera finomítója dolgozza fel. Az Eni 5,1 ezer tonna étolajjal kevert dízel üzemanyagot szállít majd az AVM tömegközlekedési vállalatnak. 

Az AVM közlekedési vállalat egyúttal bejelentette, hogy a jövőben a hibrid üzemű vaporetto vízibuszok alkalmazására helyezi a hangsúlyt.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!