Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

m-tom4 Creative Commons License 2009.03.20 0 0 241

Az nem kevés....!!! Én annyiért vettem egy 4 éves 80e-t futott C5-öt (persze csak egy fűnyírómotorosat..;-)))

 

Az eltelt 15 hónap és 35e km alatt kopó alkatrészeken (betétek, első tárcsa, vezérmű és hosszbordás szíj) kívül semmi.

Előzmény: xantia99 (235)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.20 0 0 240
99-es.80 kw-os 2.0 hdi

Sajnos,nekem nem csak a kötelezök voltak.Elég ha azt mondom 4 év alatt 40 ezret mentem?

Hagyjuk.Neked remélem beválik,bár akartam venni egy 2.2-es hdi C5-öt,amiröl a citroen szerviz fönöke beszélt le.

Sok sikert hozzá!
Előzmény: Konrad (238)
Konrad Creative Commons License 2009.03.19 0 0 239
Kevés a nyomatéka az 1.8 benzinesnek szerintem ehhez a testhez. És igen, az általad felsorolt autókba sem az 1.6-os a jó motor.
Valamiért nálunk szeretik sokan az alulmotorizált autókat, és persze meg lehet azt is szokni, és lehet azt is normálisnak érezni.
Én azért szeretm, hogy ha gázt adok, akkor gyorsulást érzek, és nem csak azt, hogy hangosabb a motor.
Előzmény: m-tom4 (234)
Konrad Creative Commons License 2009.03.19 0 0 238
De ez egy régebbi Xantia HDi, nem? Melyik? A kisebb teljesítményű 2 literes?

Újonnan vetted vagy használtan? Megvoltak a kötelező szervízei? Biztos? :)
Előzmény: xantia99 (237)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 237
Szia!

Kezdhetsz...

Reméljük te jó fajtát fogtál ki,vagy nincs rajta "rontás" mint az enyémen,vagy nemtom.

Hát..az összes érzékelö(nyomszab kétszer),légtömegmérö,fötengely pozició érzékelö,motor höfok érzékelö,kompjuter javitás,immo csere,ékszijjtárcsa csere,bal elsö kerékjárati dobban lévö sokállásu csatlakozó szétrohadt/lerohadt(csere),katalizátor szétesett(csere),üzemanyagszivattyú gallyra ment(csere),összes vezetö,feszitö görgö csere(és még mindig csuszik a szijj),generátor szabadonfutó.
Az apróságokat nem mondom.
Előzmény: Belga98 (236)
Belga98 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 236
1,5 miller mire? Kezdek beparázni, hogy HDI-t vettem....
xantia99 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 235
Szia!

Ha az elmúlt 3 évet,és azt az 1,5 millát nézzük amit a hdi-re költöttem,akkor az.

Bajok voltak neked a géppel?
Előzmény: m-tom4 (234)
m-tom4 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 234

Én azért ezt cáfolnám... (persze, elfogult vagyok..;-))))

 

Valóban nem egy erőgép az 1,8-as ezzel a kasztnival, de kb. úgy megy mint egy 1,6-os középkategóriás régebbi PSA modell (Xsara, 306 - nekem ez volt előzőleg) és cserében ezért nálam vegyesben 7-7,5l-t, full városban dugóval 8l-t kér...  

 

Azért ez egy vállalható kompromisszum sztem....

Előzmény: Konrad (232)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 233
Szia!

Köszi,de hdi-t azt nem,a xantiban az van.Inkább ne soroljam föl mennyi kinja volt/van.
Engem az érdekelne hogy tényleg annyira rosszak a benzinesek is mint ahogy mondják?A népitéleten lehet olvasni szépeket,bár azok inkább szélsöségek.
Előzmény: Konrad (232)
Konrad Creative Commons License 2009.03.18 0 0 232
Az 1.8-as sajnos kicsi ehhez a mérethez. Ami a Xantiánál még elég volt, az itt már nem az. Pont az a baj az 1.8 benzinnel, hogy hajlamosak széthajtani.
De ha C5-ben gondolkozol, akkor alapvetően HDi-t érdemes venni.
Előzmény: xantia99 (231)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.18 0 0 231
Sziasztok!

1.8-as benzines van itt valakinek? Jó választás az,vagy a nagyobbik, 2.0-ás a jobb.
Mennyit esznek? Mi gondjuk van?
Sok a kérdés,tudom,de nekem xantiám van(még) és azzal vannak bajok bőven!
Előzmény: xantia99 (230)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 230
Sziasztok!

Bocsi hogy idetolakodok,mert nekem xantiám van.Egyszer lesz C5-öm is tuti!

Nekem is HDi van,és az alábbi hibák szintén megvannak.Ugyhogy figyelek erösen!
Ha nekem megoldódna,akkor beirom ide a baj okozóját.
Előzmény: Belga98 (229)
Belga98 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 229

Sziasztok!

 

Lenne pár kérdésem 2003-as 2.0 110LE HDi vel kapcsolatban:

- alapjárat ingadozásos rángatás (persze csak kicsit)

- kuplung benyomásnál valami mikrokapcsoló kattan

- illetve ma 1-esben padlógázon sem ment a kocsi még 5km/h van sem

ezekkel kapcsolatban valami tanács, vagy 5let?

 

Imre

Belga98 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 228

Szia!

 

Fékcsövet sajna nem tudom, hol lehet kapni, de a csavar a citromnál 660ft...

 

Imre

Előzmény: csigabiga007 (227)
csigabiga007 Creative Commons License 2009.03.04 0 0 227

Megpróbáltam kicserélni a hátsó féktárcsákat, meg betéteket, de a hosszú csavar ami a féknyerget fogja beletörött, meg eltört a hollander fölött a fékcsövem :(

 

Ilyen fékcsövet lehet készen kapni valahol ?

 

 

Üdv.: Csiga

csigabiga007 Creative Commons License 2009.03.04 0 0 226
Senkinek nincs semmi elektronikus anyaga a c5 hoz ? :(
m-tom4 Creative Commons License 2009.02.27 0 0 225
Úszó nincs, jelölés van, csak nehezen felfedezhető. 
Előzmény: Belga98 (224)
Belga98 Creative Commons License 2009.02.27 0 0 224
Ja bocsi most látom, hogy ez nekem jött, a tartályt megtaláltam, kupak le, kis sziszegés a nyomástól, de nem találok rajta jelölést, sem úszót hogy a szintet jelezze...
Előzmény: m-tom4 (220)
Belga98 Creative Commons License 2009.02.27 0 0 223

Szia!

 

Köszi szépen örömmel fogadom!

 

Esetleg valaki a hidraulika folyadék szint ügyben?

 

Imre

Előzmény: oszcilloszkop (222)
oszcilloszkop Creative Commons License 2009.02.26 0 0 222
Jah, a hátsó ablakra gondoltam :)
Előzmény: oszcilloszkop (221)
oszcilloszkop Creative Commons License 2009.02.26 0 0 221
Hello!
Nekem van egy angol nyelvű leírásom képekkel dokumentálva, ha érdekel elküldhetem. Nekem is volt ilyen problémám miután megvettem az autót és ez alapján javítottam meg.
Előzmény: Belga98 (219)
m-tom4 Creative Commons License 2009.02.26 0 0 220

Velkám!

 

Szintet a motortér bal oldali (szemből nézve) takaróelemének eltávolítása után (4 pöcköt kell kihúzni) szabaddá váló tartályon tudsz ellenőrizni.

Előzmény: Belga98 (219)
Belga98 Creative Commons License 2009.02.25 0 0 219

Sziasztok!

Sikeresen bevásároltam egy 2.0HDI Break bálnát :-)

Két kérdéssel szeretnék zavargászni, az egyik, hogy a hidraulika folyadék szintjét hol lehet lecsekkolni hogy jó e van e benne elég stb..., illetve, hogy a hátsó ajtó abalknyitására mi a gyógyszer házilag?

 

THX Imre

csigabiga007 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 218
Köszönöm, hogy megerősítettél a gondolatomban !
Előzmény: moli1 (208)
csigabiga007 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 217
Nekem is ott lakik a cd-tár !

Esetleg arra van valami megoldásotok, hogy mindíg azt írja hogy kevés az ablakmosó folyadékom, pedig nem az ?!

Szeretettel várnék mindenfajta programot, ábrákat, kapcsolási rajzokat, és egyéb dolgokat, esetleg weboldalakat, ami sok sok információval bír egy 2002 es 2.0 hdi c5 ösről :)

Előre is köszönöm mindenkinek !

Üdv.: Csiga
Előzmény: Konrad (216)
Konrad Creative Commons License 2009.02.23 0 0 216
Nekem 6 CD-s van, az anyósülés alatt lakik.
Előzmény: Lalika75 (215)
Lalika75 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 215
Valaki meg tudja mondani hogy C5 I-ben a gyári cd-váltónak hol a helye?
Lalika75 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 214
A pollenszűrőt meg a középkonzol hátsó részén a gázpedál mellett találod meg.Ehhez egy kicsit meg kell bontani a műanyag elemeket.Célszerű hátrahúzni a "kardánalagút" műanyagját,mivel a végén van egy illesztő,amiből ki lehet pattintani ugyan de le is törhet mint az enyémben(bár visszaragasztottam,de azóta én a kardánalagutat is kiveszem).Ez alatt még van egy kárpitrögzítő csavar,torx fejű,ha ezt leveszed,utána láthatóvá válik a pollenszűrő háza.Annak az oldalába van egy kis csavar,kiveszed és ki tudod húzni a szűrőt,de vigyázz mert nehezen jön és igazgatni kell folyamatosan,mert akár a szűrő el is törhet.Ez a visszatételre is igaz!
Előzmény: m-tom4 (212)
Lalika75 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 213
Igen,első szériás van nekem is.Ami a féknyerget fogja az sima hatlapfejű csavar,de ha van megfelelő szerszám akkor meg mindegy milyen van benne.Szerencsés vagy,ha még most kell először cserélni! Az enyémben 141e Km van de most fut a 2. tárcsa,de az is már teljesen le van futva,így azt várom,hogy a betét is el kopjon.Az új tárcsa amit felteszek az 288 mm-es,szemben a mostani 266mm-rel!A hátsóval nekem sincs gondom,a tárcsa még eredeti,igaz a 3. fékbetét garnitúra.
Előzmény: m-tom4 (211)
m-tom4 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 212
Úúú, még egy gondom van: hogy a túróban lehet hozzáférni/megtalálni a pollenszűrőt? Robbantott ábrán látom, hogy hol kellene lennie, de élőben nem bírom felfedezni. A vezető oldaláról lehetne kihúzni? 
Előzmény: m-tom4 (211)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!