Kevés a nyomatéka az 1.8 benzinesnek szerintem ehhez a testhez. És igen, az általad felsorolt autókba sem az 1.6-os a jó motor. Valamiért nálunk szeretik sokan az alulmotorizált autókat, és persze meg lehet azt is szokni, és lehet azt is normálisnak érezni. Én azért szeretm, hogy ha gázt adok, akkor gyorsulást érzek, és nem csak azt, hogy hangosabb a motor.
Én azért ezt cáfolnám... (persze, elfogult vagyok..;-))))
Valóban nem egy erőgép az 1,8-as ezzel a kasztnival, de kb. úgy megy mint egy 1,6-os középkategóriás régebbi PSA modell (Xsara, 306 - nekem ez volt előzőleg) és cserében ezért nálam vegyesben 7-7,5l-t, full városban dugóval 8l-t kér...
Köszi,de hdi-t azt nem,a xantiban az van.Inkább ne soroljam föl mennyi kinja volt/van. Engem az érdekelne hogy tényleg annyira rosszak a benzinesek is mint ahogy mondják?A népitéleten lehet olvasni szépeket,bár azok inkább szélsöségek.
Az 1.8-as sajnos kicsi ehhez a mérethez. Ami a Xantiánál még elég volt, az itt már nem az. Pont az a baj az 1.8 benzinnel, hogy hajlamosak széthajtani. De ha C5-ben gondolkozol, akkor alapvetően HDi-t érdemes venni.
1.8-as benzines van itt valakinek? Jó választás az,vagy a nagyobbik, 2.0-ás a jobb. Mennyit esznek? Mi gondjuk van? Sok a kérdés,tudom,de nekem xantiám van(még) és azzal vannak bajok bőven!
Megpróbáltam kicserélni a hátsó féktárcsákat, meg betéteket, de a hosszú csavar ami a féknyerget fogja beletörött, meg eltört a hollander fölött a fékcsövem :(
Ja bocsi most látom, hogy ez nekem jött, a tartályt megtaláltam, kupak le, kis sziszegés a nyomástól, de nem találok rajta jelölést, sem úszót hogy a szintet jelezze...
Hello! Nekem van egy angol nyelvű leírásom képekkel dokumentálva, ha érdekel elküldhetem. Nekem is volt ilyen problémám miután megvettem az autót és ez alapján javítottam meg.
Sikeresen bevásároltam egy 2.0HDI Break bálnát :-)
Két kérdéssel szeretnék zavargászni, az egyik, hogy a hidraulika folyadék szintjét hol lehet lecsekkolni hogy jó e van e benne elég stb..., illetve, hogy a hátsó ajtó abalknyitására mi a gyógyszer házilag?
Esetleg arra van valami megoldásotok, hogy mindíg azt írja hogy kevés az ablakmosó folyadékom, pedig nem az ?!
Szeretettel várnék mindenfajta programot, ábrákat, kapcsolási rajzokat, és egyéb dolgokat, esetleg weboldalakat, ami sok sok információval bír egy 2002 es 2.0 hdi c5 ösről :)
A pollenszűrőt meg a középkonzol hátsó részén a gázpedál mellett találod meg.Ehhez egy kicsit meg kell bontani a műanyag elemeket.Célszerű hátrahúzni a "kardánalagút" műanyagját,mivel a végén van egy illesztő,amiből ki lehet pattintani ugyan de le is törhet mint az enyémben(bár visszaragasztottam,de azóta én a kardánalagutat is kiveszem).Ez alatt még van egy kárpitrögzítő csavar,torx fejű,ha ezt leveszed,utána láthatóvá válik a pollenszűrő háza.Annak az oldalába van egy kis csavar,kiveszed és ki tudod húzni a szűrőt,de vigyázz mert nehezen jön és igazgatni kell folyamatosan,mert akár a szűrő el is törhet.Ez a visszatételre is igaz!
Igen,első szériás van nekem is.Ami a féknyerget fogja az sima hatlapfejű csavar,de ha van megfelelő szerszám akkor meg mindegy milyen van benne.Szerencsés vagy,ha még most kell először cserélni! Az enyémben 141e Km van de most fut a 2. tárcsa,de az is már teljesen le van futva,így azt várom,hogy a betét is el kopjon.Az új tárcsa amit felteszek az 288 mm-es,szemben a mostani 266mm-rel!A hátsóval nekem sincs gondom,a tárcsa még eredeti,igaz a 3. fékbetét garnitúra.
Úúú, még egy gondom van: hogy a túróban lehet hozzáférni/megtalálni a pollenszűrőt? Robbantott ábrán látom, hogy hol kellene lennie, de élőben nem bírom felfedezni. A vezető oldaláról lehetne kihúzni?