Nem bírom megállni, késő van.. Beszéljünk egyértelműen!
"Ma sikerült ismét" - ez milyen sűrűságet jelent? Én Budafoki vagyok, így van, hogy hétvégén is utazok, hétköznapokon van, hogy többször is egy nap.
Igaz, nem mindig 14/114, mert van, hogy 3/Tétény/ 47-villamos, de a legtöbbször 14/114. 58/150/250-t nem használom, bár megállnak.
"Naontiszta utasterű busz volt kiadva! Kivéve plafonon," - akkor most Naontiszta vagy nem Naontiszta?
"Akárhány járatukon mentem mind1ik szép tiszta volt... Most akkor késsenek a forgaloba kiadott buszok takarítás miatt garázsból kifelé műszakbaálláskor,vagy végállomáson???" A logikai kapcsolatot nem értem a két mondat között!
garázsba befelé műszak végén,vagy végállomáson miért nem lehet?
A sofőrnek ott kell lennie, amíg takarítják a buszt? Ha igen akkor sejtem miért..
_Téves!_ A kezdet kezdetén _semmilyen_ belső utastájékoztató tábla nem volt.
Csak a sofőr hangja. És az ülés is csak a zöld műanyag volt.
Aztán megjelentek a számok és a táblák egy időben (viszonylag hamar)
Talán a 2. télen (lehet, h. már az 1.n) húztak rá "harisnyát". De ez meg leszakadt.
Így most ~ 3 féle ülés van: Téboy képén látható, utólag ráerősített párnákkal Kék színű kárpittal rendelkező új ülések (valamilyen német márka, de ez is jó) "Harisnya 2" ez már rajta marad..
Pár dolog. A kérdésemre nem válaszoltál, de végülis nem tartom fontosnak..
Én _soha_ nem állítottam, hogy _minden_ busz koszos, szakadt, stb..
Azt továbbra is fenntartom, hogy _van olyan_ - és szvsz nem egy - ami néhány dologban alulmarad a kívánatostól.. (pl kapaszkodók _egyes_ jármúveken)
Elfogadom, hogy a cég és a sofőrök is igyekeznek minden igénynek maximálisan megfelelni, ahogy írtad.
Egy kérdés: van valamilyen közelebbi kapcsolatod a vt-vel? Csak mert látszólag kevesebbet tapasztalod a szolgáltatást, mégis nagyon véded. Én nem támadom! Félre ne értsd..
Remélem nem találtál semmi sértőt, igyekeztem odafigyelni..
Tudom. Csak poénból említettem meg. Az ex-budapesti most Debrecenben van. Lehet hogy mégsem annyira fontos felítrni rá az 55-11-et, de azért az ablakköze nehogy már fekete legyen! :-D
Más: HSJ-476-tal jöttem haza, és egész meglepődtem. Nagyjából kiganézták és most megint annyi kapaszkodó van rajta, mint gyárilag volt, ráadásul erősebb bőrből. Ha mindegyik gép így nézne ki, meg sem született volna a párral lejjebbi hozzászólásom...
Korábban BKV-nál budaörsön piros/fekete 40-es takarították,ez sem volt elég az utasoknak,SŐT,szóvátették,lecseszték pár éve emiatt a Vezetőt,aki elég pontossan elmagyarázta felszólaló utasnak: Vezér:-Kéremszépen! Még takarítják a buszt! Nos? Ha ez se jó,meg az se akkor mi legyen???Utánna eltűntek a takarítóbrigád Tagjai...Soha többé nem láttam Őket...
Érdekes, én rendszeresen látom őket. Nézd meg jobban :-)))
Topikhoz fűződik a téma de más....Naszóval kezdeném is!
Kedves Nemeza!
Ma sikerült ismét Man SL223-as V-Transmann busszal 14/114/50/58-as viszonylaton utaznom,hát és eléggé meglepő módon.....Naontiszta utasterű busz volt kiadva! Kivéve plafonon,de ott szerintem senki sem kapaszkodik,illetve ül le a ruhájában! Akárhány járatukon mentem mind1ik szép tiszta volt... Most akkor késsenek a forgaloba kiadott buszok takarítás miatt garázsból kifelé műszakbaálláskor,vagy végállomáson???Korábban BKV-nál budaörsön piros/fekete 40-es takarították,ez sem volt elég az utasoknak,SŐT,szóvátették,lecseszték pár éve emiatt a Vezetőt,aki elég pontossan elmagyarázta felszólaló utasnak: Vezér:-Kéremszépen! Még takarítják a buszt! Nos? Ha ez se jó,meg az se akkor mi legyen???Utánna eltűntek a takarítóbrigád Tagjai...Soha többé nem láttam Őket...V-Transnál tiszták,gyorsak,szuper szolgáltatást képes nyújtani eme cég... Van egy nagyszerű ötletem,bár lehet hogy sértődés lesz belölle....Nemtom! Ha igen bocsika! Szerintem Akinek nemtetszik a szolgáltatás,szerződjön a V-Transmannhoz busztakarítónak telephelyre,és tartsa rendben őket! ( ! Ha van munkaerőfelvétel ! )
A kék 280-as a JOY-216-os. Annyira minimális felújítást kapott, hogy az ajtók belseje még lemosva se lett. Viszont nemsoká sor kell hogy kerüljön a 222-esre is, remélhetőleg az ablakközét nem feketére fogják kifesteni, hogy minél jobban hasonlítson a volt BKV-sra. Meg föl kéne rá fújatni poénból a régi azonosítót (55-11) is... Remélem sikerül megszervezni. :-)
Nem. Ma vegyesen volt BKV Volvo 7700A és Ik-280 + Vt Ik-280is. Az egyik (pontosabban legalább 1, mert a rendszámot nem néztem) Vt-transmanos 280as már BKV kék színekben pompázik. Még nem utaztam vele, de nem hiszem, hogy ennyi idő alatt ezen felül volt valami számottevő javítás.
Az viszont kicsit ironikus volt, hogy a bkv-s Ikaruson (ugye ezt a szolgáltatást sírják vissza az emberek) majd megfulladtam a szagtól. Ha csak a szín számít akkor ez a felújítás pont megfelelő mértékű lesz :)
Most elvileg nem az összes ex. pécsi busz le van állítva felújítás céljából? Amúgy ha nem akkor valamit nagyon félreolvastam. Amúgy azért kérdem mert ma láttam egyet a tv-ben és úgy tűnt, hogy menetrendszerint közlekedett.
(2/3 éve jártam arra 1 hetes rendszerességgel velük...) Mostanság nemvót hozzájuk szerencsém Ezt a mondatot nem értem, ne haragudj. 2/3 éve volt egy időszak, amikor heti rendszerességel jártál erre, de azóta min 1 éve nem? Igen, tényleg az elején jobban megbecsülték az újat mindkét oldalról..
Meg az utak is betettek nekik. (Fehérvári nagyrésze még mindig rossz..)
Naszóval! Bevallom Én is utaztam a 14/114-es viszonylaton olyan "igénytelen" busszal amit összefirkáltak: ablak,üléshuzat,utastéri burkolat.....De ezeket hamar eltüntették! (2/3 éve jártam arra 1 hetes rendszerességgel velük...) Mostanság nemvót hozzájuk szerencsém,de még mindíg tisztábbak,mint BKV-s busztársaik....
10 éve nem utaztam pécsi buszokkal! Hogy kerültek ezek V-Transman-hoz?? Tök szuper! Idehozták őket BP--re! Most egy darabig így használják,majd kis ráncfelvarrás,felújítófényezést kapnak majd....
Nem gondoltam volna, amit a takarítással kapcsoatban írtál.. Hiába, mindig tanul az ember. ;) Igaz, én csak Kosztolányi - Városház tér szakaszon szoktam járni 14/114en..
Ami tényleg veszéleyes azok az eltépődött/elvágott műanyag kapaszkodók!
Akkor legalább szedjék le, mert így még rosszabb, mintha nem lenne!
Naponta utazok olyan buszokkal, ahol időtlen idők óta ugyanazon firkák vannak. Nem egy busz ment hónapokon keresztűl külső méteres tag-ekkel, szintén hónapokon keresztűl, talán évig is ment busz feszített lemezén olyan sérüléssel, hogy a lemez kilyukadt. Kérdem én mivel különb a BKV, hogy itt hőzöngjünk...
Szerintem ebbe a vitába kár volt belekezdened... Részemről tisztában vagyok az Általad leírt dolgokkal. DE
Én igazán csak a 263-asokról, meg a 88-as Volános gépeiről tudok nyilatkozni. Van olyan 263-as, ami kb. 2 éve betört dekorittal jár, szintén hasonló ideje hiányzik bizonyos kapaszkodóelem, '98 (vagy '99-esek?) óta nem lettek áthúzva az ülések, azok sem, amik ki lettek szaggatva, volt hogy egy üdítős flakon napokig egy azon helyen volt fellelhető az utastér hátsó szekciójában, stb., stb. A Volán meg nem képes eltűntetni a kb. 1 éves firkákat a Citarok-ról, meg a hátsó 4-es ülés sorból hiányzik az egyiknek az ülőlapja, úgyszint kb. 1 éve... Ezekhez képest a Bkv Sasadi út környéki járatai makulátlanok (azért ezeket írom, mert tisztában vagyok az utazóközönségek különbségeivel, de ezek így nagyjából egy régióban járnak)... A műszaki dolgokról meg úgyszint ne beszéljünk. Nem (vagy rosszul) működő ajtók, utaskomfortot igen erősen befolyásoló váltóhibák.
Asszem valami félreértés van... Nem a porral van bajom. Hanem a le nem mosott firkákkal, a murvás ülésekkel, a nem használt redvás kapaszkodókkal. Az hogy össze van taperolva az üveg, engem hidegenhagy. Az a használat része. De hogy 2 napig nem szedték ki az ülésszivacsból a murvaport...
Az eldobott kólásüveg meg hasonlók el szoktak tűnni. Amit nagyon egyszerű, azt összeszedik.
Ha ennyire vagy tájékozott jobb, ha messziről elkerülöd a buszokat...
Hogy miért lett kiadva alvállakozásba pár vonal nem kell sokat visszaolvasni, csak 13 hozzászólást...
Tisztában vagy te azzal, hogy egy hét nem takarítás után hogy néz ki egy busz? Mi alapján állítod? A és B megálló között busszal utazol, ez az alapja? Nagyon objektív.
Csendben megsúgom neked, hogy dolgoztam olyan vonalon, hogy volt időm minden körben felsöpörni a buszt, napközben egyszer arra is volt időm, hogy lemossan, felmossam. Ha nem volt 50 fok, vagy -30, akkor az ablakokat is lepucoltam. Mindezt egy olyan vonalon, ahol a BKV-nál megszokott utasok töredéke utazott. 1-2 kör nem takarítás után szerintem ugyanilyen biztosan állítottad volna, hogy nem volt takarítva... Azután rájöttünk, hogy az utasokat is meg kell nevelni. Összeszedtük az eldobott jegyeket, ülések mellé begyürt csokispapírt, zsebkendőket, szemetet és odaadtuk a tulajdonosának azzal a megjegyzéssel, hogy ez volt az utolsó, még egy ilyen és mehet gyalog. De a porral akkor se tudtunk igazából mit kezdeni. Az abakokat (+ térelválasztó üvegeket) lepucolás után egyből összetapperolták, ha túlbuzgó lettem volna, akkor minden kör után 1 óra takarítás. Akkor azt mondanám, hogy tiszta a busz. De ezt te biztosan sokkal jobban tudod A és B megálló között...