Hali, valaki le tudná nekem írni, hogy kell ezt a szájba.... H8 izzót kicserélni 5 perc alatt? Én kb 30 perce küzdök vele, odáig jutottam, hogy látom, hogy mit kellene kicserélni, de nem férek hozzá. Ki kell venni a lámpatestet? Vagymi? Már 3 helyen elvágtam a kezem...
nekem a led egy áv alatt kiégett(nem LCI) azóta nem tudom milyenek vannak,már lehet vannak jobb minőségűek is,de amikor én vettem akkor csak azt a fajtát lehetett kapni és azt hiszem 18 ezer ft-ba került,most nem tudom milyen a kínálat,mert nekem már H8-as kell(LCI-be és cupéba jó) abból van több fajta is,itthon 25-30 ezer ft körül mennek,ebayen ugyan az 7-től van,de az ár függ a Watt számtól is,nyilvánvalóan a legolcsóbb a lekisebb Wattos :)
Ha ledet akarsz akkor nézz körül ott olcsóbban megkapod mint itthon ;)
Nekem minden évben kimegy valamelyik oldal, majd rövidesen megy utána a másik oldali. Nem tudom, miért. Indítózásnál még nincs felkapcsolva, leállításnál már le van kapcsolva. Egy évet bír, viszont sitty-sutty cserélem már. :-)
a titkos menűben néztem a vízhőfokot és csak 82-83 fok körül mozgot, tartós 150 km/h mellett (120 Km autópálya, óra szerint), ha teljesen levettem a fűtést akkor felment 90 fokra. A külső hőmérséklet viszon nem volt hideg 7-9 fok között ingadozott.
Néztem más alkalommal is városi körülmények között hasonló hőmérsékleti körülmények között. Nagyon hamar melegszik de szintén csak a 83-83 fok körülig megy fel.
Nyáron 102-104 fok között ingadozott. Ennyit jelentene a hideg vagy valamelyik termosztát megadta magát? A fogyasztásban nem látok változást. Mintha tavalyról úgy emlékeznék hogy 9x fok körül üzemelt volna télen hidegebb körülmények között.
Esetleg hűtővízet kellene cserélni (5 éves)- cseréhez bármilyet lehet használni vagy ajánlott a BMW csomagolásut használni?
BMW DIS v57 szoftver az amelyel jól kiolvasható a hibák. Szakiknak
Ha valóban ki van iktatva a részecskeszűrőd akkor a kipufogód kormos.
HA ki van iktatva akkor , valakinek ki is kellett furnia mert különben dugulásokat okoz! Amely miatt a motor visszavehet teljesítményt.
Azt amugy nem is értem honnan látja ki van iktatva a részecskeszűrő!Mert a program nem mondja.
Ha nem működött régóta az nem azt jelenti , hogy ki van iktatva mind inkább , hogy ez neked nem fog kijönni 70 e Ft-ból , mert valami más okozza a hibát. Ez lehet akár a termosztátok vagy bármi más.
Ha rég nem megy a regenerálás akkor , lehet , hogy a részecskeszűrőd összeégett s sorolhatnám.
A porlasztóknál , ha egy nem adja azt minta a többi az komoly hiba mivel ez hidegen nagyobb lehet sőt sokkal nagyobb. Az is lehet becseppen.
A légtömegmérő nem ilyen hibát ad , ha az rossz rögtön észreveszed.
Szóval , vidd el egy rendes szakihoz , mondjuk a STEEF hez aki nagyon korreket , bemondja az arcba mi van és megcsinálatod.
De az , hogy az EGR nem olyan rossz meg ilyesmi egy szerelőtől nonszensz.
Az EGR-t valójában 60e km ként takarítani kellene. 250km - nél meg szívósort cserélni. Én a részecskeszűrót is takarítatom 80e km után.
Amugy ha ki van valóban ütve a részecskeszűrőd akkor nem 200e km van az autódban. Kérdés , hogy megy át a műszakin nélküle. Vagy hogyan adod el , eltitkolod?
1, Honnan gondoljátok hogy a DPF ki van herélve? Amúgy egyszerűen megállíthaó, ha a kipofogóvéged bellul tiszta akkor van DPF-ed, ha meg feketén kormos akkor a DPF tényleg ki lett iktatva.
3, Mivel néztétek a légtomegméro értékét? Milyen szoftver melyik menujében mutatja? Ez engem is nagyon érdekelne mert rá szeretnék nézni a sajátomnál is. EGR (AGR) -t meg ne cseréld le egybol, hanem szedjétek le, aztán féktárcsatisztítóva, vagy hidegzsíroldóval (vagy bármi mássak ami jól oldja a kormot, kokszot) áztassátok be és tisztítsátok meg, utána jónak kell lennie.
Nos ma a diagnosztikán kiderültek a dolgok:320 d 163Le
1 Valószínűleg softwareesen ki van ütve a kocsiból a regenerálás és a rész.sz-ből a kerámia.
2 A porlasztócsúcsok jók. Az 1-es henger rosszabb picivel mint a többi, de teljesen jók.
3 A légtömegmérő nem mindig jó értéket mutat, ami a próbaúton ki is jött. Egy kisebb rántásnál (amit nagy nehezen lehetett előcsalogatni), amit az emberem nem érzett, de amikor volt mondtam neki, ő ezt csak abból látta, hogy minuszba ment az érték.
A következtetés az lett, hogy mivel a légtöm-mérő nem mindig szar így nem kizárható, mert lehet még az egr szelep is, mert a kipuf.g. visszavezetés sem az igazi. (ezt már nem tudom miből lett meghatározva, de meglett) :) . Nos ez a kettő variáció van.
Megoldás: használom míg szarabb nem lesz, aztán mikor már olyan szar a helyzet, akkor kétséget kizáróan meg lehet mondani :) Zsíír.
Addig "gyűjtöm" a pénzt így karácsony előtt a 70-80 e ft os légtömegmérőre:) Az egr nem ilyen súlyos.
Remélem nem volt hosszú, de ugyanakkor hasznos :))
Nekem is hasonó jelenséget produkál az auto (e90 320d). 1400 - 1500-as fordulaton tartáson megtorpan az autó, de folyamatos gyorsítánál viszont nem. Igaz diagnosztikát nem csináltam. Neked végül is mi lett a probléma?
googlébe írd be,hogy GPthunder h8 bmw és találsz elég sok külfölni fórumot ahol írnak róla,meg képeket a fórumba,hogy néz ki autóban,én már régebb óta nézegettem csak akkor még azt hiszem 5000 ft körül volt,most meg ha jól emlékszem 2900 ft,szerintem valamikor rendelek is egy párat,mert elég jól mutat és legalább fehéres a fénye :D
Leddel nincs bajom,nekem az is tetszik,igazából egy bajom van vele,hogy nekem volt az e90-esembe és 1 év alatt kiégett...és azért nem fogok venni az e92-be 20-on ezer ft-ért,hogy lehet 1 év múlva az is megadja magát....
Nem ismerem ezt, ha próbálta valaki érdekelne mi a tapasztalat. Nekem az osram gyárija 95000 km/3év elment (2900 Ft volt). A Hella meg 10000 km-en belül kiégett. A ledes megoldás nekem túl agresszív fényű.
Itt egy kép,ami fehéres színű az GP Thunder ami sárgás az meg az Osram,ha beírod a googlébe,hogy GP thunder H8 akkor nagyon sok bmw-ét kidob a képek között amiben az van.
Szerintem sem érdemes foglalkozni vele, kettős tömegű lendkerék, turbó, start stop pedig már szinte minden autóban van, a benzinesekben is. Szóval ez van:) Azért megoldhatták volna a start stop rendszer kiiktatásának lehetőségét a menüben.
Köszi mindkettőtöknek; igen, nálam is alap, h az ilyen dolgokat párban illik cserélni. De akkor ezekkel az aftermarket cuccokal nem érdemes próbálkozni?
Nehezebb hozzájutni, és drágább is az Osram, de az tartósabb. Hella sokkal hamarabb meghal viszont olcsóbb. Cserélni baromi egyszerű max. 2 perc, a mikéntjére rá fogsz jönni magadtól is. Ha csak az egyiket cseréled 5-10 e km-en belül kiég a másik is.
Nekem is aktuálissá vált az angel eye izzó cseréje, mert 83000 km/3 év után kiégett az egyik. LCI xenonos modell, mit érdemes beletenni? Illetve mennyire bonyolult a cseréje?
Üdv!Én is régota tervezem a gyári halogén izzó cseréjét!Hol vetted és mennyiért!Mekkora munka a cseréje?Valóban hasonlit a fénye az ujjéra?Köszönöm a segitséged!