Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

reseller Creative Commons License 2009.03.23 0 0 256

Szia!

 

Azt a leírást én is megköszönném, ha el tudnád küldeni.

Mail címem nyilvános.

Nekem egy 2005-ös C5 1,6 HDI szedánom van.

Előzmény: oszcilloszkop (221)
egoka76 Creative Commons License 2009.03.23 0 0 255

Szevasztok!

 

Átirányítottak ide, hátha többet tudtok mondani.

 

szóval egy 96-os xantia 1.8 benzin kombit cserélnék be, ha összejön egy 2001-es C5 SX Plus-ra, 2.0 i-re.

 

A kocsi egy tulajnál volt 7 évig, beszéltem is vele, csak azért vált meg tőle, mert egy C4 picasso-ba beszámoltatta.

 

Ha esetleg lenne gyorsban vélemény, meg hogy mit nézzek meg rajta jobban, akkor azt megköszönöm, holnap mennék nézni a kocsit. A szervízkönyv szerint cseréltek rajta klíma kompresszort, meg ajtózárakat, meg valami kijelző kütyüt, egyéb más nem volt vele talán.

 

Az előző gazda szerint csak gyári alkatrészeket tetetett bele, azt mondta majd ha kell meg is kéri nekem a munkalapokat.

 

Hát előre is köszi, és Üdv. minden C5 tulajnak!

moli1 Creative Commons License 2009.03.23 0 0 254
 

Sziasztok !!

ELADÓÓ!!!

Van egy 2003 as évjáratú C5 öm 2.0 HDI  vonóhorgos a bőrön és az ülésfűtésen kívül full extrás. Nem visszatekergetett szétgányolt szar +tetőcsomagtartó +téligumiszett felnivel. Keveset fogyaszt és egyébként imádom. C8 vásárlása miatt eladó .

moli1 Creative Commons License 2009.03.23 0 0 253

Vedd meg az én C5 öm garantálom nem lessz vele gondod:)  én igencsak végigjártam a citzroen lépcsőjét kezdtem  GSA, BX , Xantia, C5, és most C8 jön  jah és a céges berlingó. Konrád az eredeti kilométert még a szakszerviz sem tudja kiolvasni mert  valamire való kilométertekergető mind a 3 helyen átirják. kilóméteróra, motorvezérlő BSI  és a központi vezérlő szóval kinyomozhatatlan ha min a 3 helyen átirják. Valaki kérdezte A Xantia hihetetlen de nagyobb  tér volt belülről és az  1.9TD motor rugalmasabb is volt . de mindösszesen ez az edigi legjobb autóm a C5 lehet mert csak erre telik de az enyém:) lakotterületen kivül 100-110 el közlekedve 5,5l a fogyasztása nyáron horvátországba mentünk ehegyen völgyön keresztül +klíma +tetőbox 6,2 átlagfogyasztása volt igaz nem mentem jobban max 110 volt.

 

Előzmény: xantia99 (248)
Konrad Creative Commons License 2009.03.23 0 0 252
Azért nem mindig lutri a használt autó, szerencsére. Egyrészt ugye ott a fedélzeti computer, másrészt lehet találni itthoni eladású, ellenörzözz kocsit is. De nem kereskedőnél, az tuti...
Előzmény: xantia99 (251)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.22 0 0 251
Köszi a választ!

Nekem az 1 jobban tetszik,nem olyan modern.A család többi tagja pedig a modernebbet látná szivesebben.
Ez a baj hogy nem lehet tudni a valós km-et.Az enyémben óra szerint 179 van ,de tuti 300 felett lehet.A használt auto mindig lutri marad.
Előzmény: Konrad (250)
Konrad Creative Commons License 2009.03.21 0 0 250
Nem annyival jobb, mint amennyivel újabb konstrukció, DE a C5 már XXI. századi autó. Sokkal kényelmesebb használni a hidraulikáját, cserébe nem annyira lágy. Belül felszereltebb, de nincs benne több hely - érdekes, hogy még a két kombi is kb. akkora csomagterű. De a C5 kifelé nagyobb és nagyobb hatást is kelt.
Nekem egy 95-os Xantiám volt (van, de összetörve), ami benzines, 1.8i16v motoros. Ahhoz képest egy C5 I. kombim van 2.0 HDi-vel, de egyáltalán nem bántam meg a váltást.
Ha C5-öt akarsz venni, akkor inkább C5 II-t, vagy olyan C5 I-et, ami az utolsó évben készült. És nagyon fontos, hogy ellenörzött kilóméterrel! Ha az órát visszapörgetik is, a számítógép megjegyzi, mennyi van a gépben, és Citroen szervízben ezt ki lehet olvastatni belőle. Sajnos, ha elmarad egy szervíz, akkor az már baj lehet. És mondjuk a HDi-ben a 120 ezres nagy szervíz után a következő kötelező az 140 ezernél van, tehát elég sűrűn ahhoz, hogy ismeretlen forrásból származó kocsinál "véletlen" elmaradjon egy-két olajcsere...
Előzmény: xantia99 (249)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 249
Neked volt xantiád is.Miben látod a különbségeket?Szélesebb,magasabb,nagyobb a hely benne sokkal?
Előzmény: Konrad (246)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 248
Nekem is citróm volt ezelött egy bx1.9d formájában,azzal soha semmi baj nem volt.
Nem akarok Passat-ot venni,ha akarnék, akkor a VAG topicra irnék! C5-öt akarok,mert tetszik,de vannak bennem elöitéletek!
moli1 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 247

Ebben igazad van nem értenek hozzá a szerelők ,és sokszor csak tapogatóznak.

de a VW pasattal hasonlítod akkor ugyan azért a pénzért kapsz 3-4 évvel idősebb 80000km rel több és fele annyi extrával rendelkező autót ami eggyáltalán nem biztos hogy műszakilag jobb is lessz.

Előzmény: xantia99 (245)
Konrad Creative Commons License 2009.03.20 0 0 246
Én végigjártam a Citroen márkát pár típussal, BX - Xantia - C5 sorrendben. Így mire a C5-höz értem, lett pár bejáratott szerelő. Egyébként meg igen, a Citroent nem szeretik, mert ha ezt kókányolják össze, akkor nem megy. A német autót meg szét lehet cseszni, megy az akkor is...
A Citroennek - főleg ugye a hidrósoknak - lelkük van, na. És külön életük :)
Előzmény: xantia99 (245)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.20 0 0 245
Nézem én,hidd el!

A hdi tényleg jó,ezt nem lehet vitatni,nincs mit beszélni róla.A baj az hogy nem értenek hozzá,és ha értenek is akkor nagyon lehuzzák a parasztot.Az alkatrészárak a csillagokat verik,nem reálisak.Én meg mertem venni azt az autót ami megtetszett,ez az egyetlen hibám.Az hogy az autó szar,az nem az enyém!

Ja,és ha esetleg valamely német márka lett volna nálam amelyik éppen beszarik,öt perc,és egy telefon múlva már kész is lett volna.Milyen autó? Citroen? Akkor sajnos nem vállalom!

Sajna ez van,és én vagyok a hülye,mert citroent vettem,mert az szar!
Előzmény: Konrad (244)
Konrad Creative Commons License 2009.03.20 0 0 244
Nézd, nekem egy 2.0-ás 5 éves HDi-m van, tuti forrásból, garantáltan 131e km-rel. Ebből az utolsó 11 ezret augusztus óta tekertem bele, gyakorlatilag hozzányúlás nélkül (mindössze egy ablakmosó motor cserét kellett megoldanom...).

Másrészt vezettem ugyanilyen motort Xsara-ban, amit a tulajdonosa 2 évesen totál széthajtott: német pályán 180-200-as tempó, hetekig, hideg motorral is. Az beteg volt, valóban. Hiába a HDi motornak lelke van, cserébe ha jó, akkor nagyon kellemes használni.
Előzmény: xantia99 (240)
moli1 Creative Commons License 2009.03.20 0 0 243

Alapjában jó a C5 a baj ott van hogy a kereskedők szinte mind átbassza az embereket a kintről behozott szarokkal. én 4 éve vettam egy 2003 as C5 -öt már akkor vaz ithon kaphatók vissza voltak tekergetve az km óráik 2.5 évesen sikerült kifognomkintrol amiben csak 103000km volt CSAK! szóval a kintről behozott autókat tekerketik vissza a felére és előfordulhat hogy 2-300ezer km el veszi meg az illető az autót. Én most akarok C8 ra váltani azért árulom a C5 met és 10-ből 9 auto ami visszatekert és ez mind kereskedésben van. szóval ha az autóban sok a kilométer nem kell csodálkozni ha sokat kell rá költeni mert minden beszarii rajta.

Előzmény: xantia99 (237)
moli1 Creative Commons License 2009.03.20 0 0 242

Szia

A mikrokapcsoló hang szerintem a kuplungtárcsától hallod azaz a kinyomólap.

az autó hogy ingadozik alapjáraton az valszeg gázolaj dugulás, és valszeg azért nemis megy 1 esben rendesenmert nem kap elég üzemanyagot nekemis volt hasonló. Üzaszürö csere, és nem jó az ocsó hanem az 5000 ft os kell minőségi !!!

üza szürő tisztitás a tangban , nyomásszabályzó tisztitás , nekem ez megoldott mindent.

Előzmény: Belga98 (229)
m-tom4 Creative Commons License 2009.03.20 0 0 241

Az nem kevés....!!! Én annyiért vettem egy 4 éves 80e-t futott C5-öt (persze csak egy fűnyírómotorosat..;-)))

 

Az eltelt 15 hónap és 35e km alatt kopó alkatrészeken (betétek, első tárcsa, vezérmű és hosszbordás szíj) kívül semmi.

Előzmény: xantia99 (235)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.20 0 0 240
99-es.80 kw-os 2.0 hdi

Sajnos,nekem nem csak a kötelezök voltak.Elég ha azt mondom 4 év alatt 40 ezret mentem?

Hagyjuk.Neked remélem beválik,bár akartam venni egy 2.2-es hdi C5-öt,amiröl a citroen szerviz fönöke beszélt le.

Sok sikert hozzá!
Előzmény: Konrad (238)
Konrad Creative Commons License 2009.03.19 0 0 239
Kevés a nyomatéka az 1.8 benzinesnek szerintem ehhez a testhez. És igen, az általad felsorolt autókba sem az 1.6-os a jó motor.
Valamiért nálunk szeretik sokan az alulmotorizált autókat, és persze meg lehet azt is szokni, és lehet azt is normálisnak érezni.
Én azért szeretm, hogy ha gázt adok, akkor gyorsulást érzek, és nem csak azt, hogy hangosabb a motor.
Előzmény: m-tom4 (234)
Konrad Creative Commons License 2009.03.19 0 0 238
De ez egy régebbi Xantia HDi, nem? Melyik? A kisebb teljesítményű 2 literes?

Újonnan vetted vagy használtan? Megvoltak a kötelező szervízei? Biztos? :)
Előzmény: xantia99 (237)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 237
Szia!

Kezdhetsz...

Reméljük te jó fajtát fogtál ki,vagy nincs rajta "rontás" mint az enyémen,vagy nemtom.

Hát..az összes érzékelö(nyomszab kétszer),légtömegmérö,fötengely pozició érzékelö,motor höfok érzékelö,kompjuter javitás,immo csere,ékszijjtárcsa csere,bal elsö kerékjárati dobban lévö sokállásu csatlakozó szétrohadt/lerohadt(csere),katalizátor szétesett(csere),üzemanyagszivattyú gallyra ment(csere),összes vezetö,feszitö görgö csere(és még mindig csuszik a szijj),generátor szabadonfutó.
Az apróságokat nem mondom.
Előzmény: Belga98 (236)
Belga98 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 236
1,5 miller mire? Kezdek beparázni, hogy HDI-t vettem....
xantia99 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 235
Szia!

Ha az elmúlt 3 évet,és azt az 1,5 millát nézzük amit a hdi-re költöttem,akkor az.

Bajok voltak neked a géppel?
Előzmény: m-tom4 (234)
m-tom4 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 234

Én azért ezt cáfolnám... (persze, elfogult vagyok..;-))))

 

Valóban nem egy erőgép az 1,8-as ezzel a kasztnival, de kb. úgy megy mint egy 1,6-os középkategóriás régebbi PSA modell (Xsara, 306 - nekem ez volt előzőleg) és cserében ezért nálam vegyesben 7-7,5l-t, full városban dugóval 8l-t kér...  

 

Azért ez egy vállalható kompromisszum sztem....

Előzmény: Konrad (232)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 233
Szia!

Köszi,de hdi-t azt nem,a xantiban az van.Inkább ne soroljam föl mennyi kinja volt/van.
Engem az érdekelne hogy tényleg annyira rosszak a benzinesek is mint ahogy mondják?A népitéleten lehet olvasni szépeket,bár azok inkább szélsöségek.
Előzmény: Konrad (232)
Konrad Creative Commons License 2009.03.18 0 0 232
Az 1.8-as sajnos kicsi ehhez a mérethez. Ami a Xantiánál még elég volt, az itt már nem az. Pont az a baj az 1.8 benzinnel, hogy hajlamosak széthajtani.
De ha C5-ben gondolkozol, akkor alapvetően HDi-t érdemes venni.
Előzmény: xantia99 (231)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.18 0 0 231
Sziasztok!

1.8-as benzines van itt valakinek? Jó választás az,vagy a nagyobbik, 2.0-ás a jobb.
Mennyit esznek? Mi gondjuk van?
Sok a kérdés,tudom,de nekem xantiám van(még) és azzal vannak bajok bőven!
Előzmény: xantia99 (230)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 230
Sziasztok!

Bocsi hogy idetolakodok,mert nekem xantiám van.Egyszer lesz C5-öm is tuti!

Nekem is HDi van,és az alábbi hibák szintén megvannak.Ugyhogy figyelek erösen!
Ha nekem megoldódna,akkor beirom ide a baj okozóját.
Előzmény: Belga98 (229)
Belga98 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 229

Sziasztok!

 

Lenne pár kérdésem 2003-as 2.0 110LE HDi vel kapcsolatban:

- alapjárat ingadozásos rángatás (persze csak kicsit)

- kuplung benyomásnál valami mikrokapcsoló kattan

- illetve ma 1-esben padlógázon sem ment a kocsi még 5km/h van sem

ezekkel kapcsolatban valami tanács, vagy 5let?

 

Imre

Belga98 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 228

Szia!

 

Fékcsövet sajna nem tudom, hol lehet kapni, de a csavar a citromnál 660ft...

 

Imre

Előzmény: csigabiga007 (227)
csigabiga007 Creative Commons License 2009.03.04 0 0 227

Megpróbáltam kicserélni a hátsó féktárcsákat, meg betéteket, de a hosszú csavar ami a féknyerget fogja beletörött, meg eltört a hollander fölött a fékcsövem :(

 

Ilyen fékcsövet lehet készen kapni valahol ?

 

 

Üdv.: Csiga

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!