Valamelyik nap Orosházáról Szentesre utaztam a 14.32-es vonattal. Gádoros és Fábiánsebestyén között a vonatot előzte a Körös Volán autóbusza, melyen egyetlen utas sem volt. Ez menetrendszerinti járat volt, vagy valamilyen üresmenet?
Hétköznap a 21.30-22.00 járatpárt egy 412es csinálja a 17V-n, mivel a vonalon közlekedő kocsi Tesco járatot csinál sárga rendszámmal. Gondolom hétvégén is hasonló a helyzet, de majd megtudakolom pontosan.
Múlt héten ismét voltam szép városotokban,szombat este a 17v járattal utaztam,egy helyközis C80 volt,más járaton EC12 Credot láttam.Miért járnak este 9 körül helyközi kocsik helyiben?Garázsba tartó fordák?(képeket az Ikarus EAG topicba raktam.)
A többi a szokásos volt. Érdekességként megemlítendő, hogy az 5273/243. sz. Kkhalas-Gyula járaton (GSG-337) elromlott a BUSCOM, ezért előrenyomtatott jegyeket töltött ki a sofőr, meghosszabítva ezzel a menetidőt.
Megerősítve. Nos, BHZ-741/II nagyon nem hasonlított BU 23-19-hez, de tudja valaki, hogy honnan érkezett? (Mármint honnan NDK-ból.) És mik voltak még ilyen újrafelhasznált renszámok? Egyébként a BKV-s újrafelhasználások ilyen érdekesek még, százával adták rá a többnyire 82-es, 83-as rendszámokat az új kocsikra. Egyszer talán felrakom valahova.
Akkor ez a BHZ-741 nem újrafelhasznált rendszám? Csak mert ez itt 1988-as és egyáltalán nem úgy néz ki mint egy exBKV-s cucc. (egyébként már volt Körösös példa az újrafelhasznált rendszámra, azt is itt olvastam-AVG-576)
BHZ-741 megélte a flottaszínt, sőt...3 első ráncajtót kapott (mindegyiken volt üveg alul is), egyébként tök úgy nézett ki, mint egy NDK-s 260.02-es, "teleablak", stb. 2007-ben, közvetlenül a selejtezése előtt még fotóztam is.