Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BMWE90320d Creative Commons License 2012.11.29 0 0 12287

Szerintem szervíz.

Még a lökös is leesik.

 

Szia

Előzmény: speedy-gee (12286)
speedy-gee Creative Commons License 2012.11.28 0 0 12286

Kösz, e92, látom. Az LCI e91-es lámpája más, hogy innen is csókoltassam a german engineering lámpaosztályának vezetőjét. Ha az e92-nél meg tudták így oldani, akkor az enyimének miért kell lebontani a fél elejét egy izzócseréhez?

Sajnos az ide felpakolt leírások/videók mind pre-lci modellekre vonatkoznak, az meg nekem nem jó.

Valaki? Vagy szégyenszemre mehetek szervizbe...

 

 

Előzmény: atiTDI (12283)
BMW E90 Creative Commons License 2012.11.28 0 0 12285

e92-be elég egyszerű mint ahogy a videóban is látszik,de e90-esben már kicsit nehezebb a dolog,arról is raktak be videót,hogy kell lapozz vissza pár oldalt ;)

Előzmény: speedy-gee (12282)
bömöhs Creative Commons License 2012.11.28 0 0 12284

Üdv.

 

a 2006 tól gyártott e90 ben lévő nagy navinál mire kell figyelni, ki lehet belőle olvasni valami hasznos információt az autóval kapcsolatban, illetve ebből van több típus is az új iDriveresen kívül?

atiTDI Creative Commons License 2012.11.28 0 0 12283

E92ben így:

Előzmény: speedy-gee (12282)
speedy-gee Creative Commons License 2012.11.28 0 0 12282

Hali, valaki le tudná nekem írni, hogy kell ezt a szájba.... H8 izzót kicserélni 5 perc alatt? Én kb 30 perce küzdök vele, odáig jutottam, hogy látom, hogy mit kellene kicserélni, de nem férek hozzá. Ki kell venni a lámpatestet? Vagymi? Már 3 helyen elvágtam a kezem... 

BMW E90 Creative Commons License 2012.11.28 0 0 12281

szép darab,én tegnap láttam egy M-pacettes kombit,abban a jó BMW kék színben.....

Előzmény: Steeef (12279)
homti Creative Commons License 2012.11.27 0 0 12280

Köszönöm,

és maszibmw-ről mit leeht tudni?

Előzmény: BMWE90320d (12277)
Steeef Creative Commons License 2012.11.27 0 0 12279

F30 M pakett...

 

 

 

üdv Steeef

BMW E90 Creative Commons License 2012.11.27 0 0 12278

nekem a led egy áv alatt kiégett(nem LCI) azóta nem tudom milyenek vannak,már lehet vannak jobb minőségűek is,de amikor én vettem akkor csak azt a fajtát lehetett kapni és azt hiszem 18 ezer ft-ba került,most nem tudom milyen a kínálat,mert nekem már H8-as kell(LCI-be és cupéba jó) abból van több fajta is,itthon 25-30 ezer ft körül mennek,ebayen ugyan az 7-től van,de az ár függ a Watt számtól is,nyilvánvalóan a legolcsóbb a lekisebb Wattos :)

Ha ledet akarsz akkor nézz körül ott olcsóbban megkapod mint itthon ;)

Előzmény: aldato (12274)
BMWE90320d Creative Commons License 2012.11.27 0 0 12277

Szia

 

Steef elérhetősége :

 

http://www.dieselspecial.hu

 

Üdv:

Előzmény: homti (12272)
TB-320d Creative Commons License 2012.11.27 0 0 12276

ilyen van benne, kis kézügyességgel ki tudod faragni a foglalatból és innentől könnyen (olcsón) cserélhető lesz:

http://bolthely.hu/tungsram/id/00212_Izzo_58560_12V_10W_BA9s

 

Nekem minden évben kimegy valamelyik oldal, majd rövidesen megy utána a másik oldali. Nem tudom, miért. Indítózásnál még nincs felkapcsolva, leállításnál már le van kapcsolva. Egy évet bír, viszont sitty-sutty cserélem már. :-)

Előzmény: aldato (12274)
Nick_X14XE Creative Commons License 2012.11.27 0 0 12275

A H8 csak az LCI-be jó.

A tiédbe most H10W jelölésű 10W-os ízzók vannak, illetve egy-egy reflektoros egység, amibe bele vannak integrálva ezek az ízzók.

Cserélni nem vészes, de azért nem olyan egyszerű, mint a H8-nál.

A kerékjárati dobot mindenképpen le kell venni hozzá (akinek nincs nőgyógyász végzettsége).

Előzmény: aldato (12274)
aldato Creative Commons License 2012.11.27 0 0 12274

Szoval akkor ne ledeset vegyek bele?Hanem?Osram h8-ast?Az enyém még nem lci,hanem 2007es!Gyári xenonos.Abban nehéz cseréllni?Köszönöm

Előzmény: 30 9 04 0000 BMWtunig.hu (12260)
aldato Creative Commons License 2012.11.27 0 0 12273

Köszi a választ,de akkor sem értem.Az enyémbe ez van!Gyári,én vettem ujjonan az autot.Most 5éves!Ezért gondolkodom én is!

Előzmény: Steeef (12255)
homti Creative Commons License 2012.11.27 0 0 12272

Szia!

 

Steef milyen elérhetőségekkel rendelkezik, és merre praktizál?

Előzmény: BMWE90320d (12269)
LADA Creative Commons License 2012.11.27 0 0 12271

a titkos menűben néztem a vízhőfokot és csak 82-83 fok körül mozgot, tartós 150 km/h mellett (120 Km autópálya, óra szerint), ha teljesen levettem a fűtést akkor felment 90 fokra. A külső hőmérséklet viszon nem volt hideg 7-9 fok között ingadozott.

 

Néztem más alkalommal is városi körülmények között hasonló hőmérsékleti körülmények között. Nagyon hamar melegszik de szintén csak a 83-83 fok körülig megy fel.

 

Nyáron 102-104 fok között ingadozott. Ennyit jelentene a hideg vagy valamelyik termosztát megadta magát? A fogyasztásban nem látok változást. Mintha tavalyról úgy emlékeznék hogy 9x fok körül üzemelt volna télen hidegebb körülmények között.

 

Esetleg hűtővízet kellene cserélni (5 éves)- cseréhez bármilyet lehet használni vagy ajánlott a BMW csomagolásut használni?

 

(116i -ről van szó.)

 

speedy-gee Creative Commons License 2012.11.27 0 0 12270
Oké köszi, rendeltem egy párat, aztán majd meglátom, hogy muzsikál.
Előzmény: BMW E90 (12265)
BMWE90320d Creative Commons License 2012.11.26 0 0 12269

 

BMW DIS v57 szoftver az amelyel jól kiolvasható a hibák. Szakiknak

 

 

 

Ha valóban ki van iktatva a részecskeszűrőd akkor a kipufogód kormos.

HA ki van iktatva akkor , valakinek ki is kellett furnia mert különben dugulásokat okoz! Amely miatt a motor visszavehet teljesítményt.

 

Azt amugy nem is értem honnan látja ki van iktatva a részecskeszűrő!Mert a program nem mondja.

Ha nem működött régóta az nem azt jelenti , hogy ki van iktatva mind inkább , hogy ez neked nem fog kijönni 70 e Ft-ból , mert valami más okozza a hibát. Ez lehet akár a termosztátok vagy bármi más.

 

Ha rég nem megy a regenerálás akkor , lehet , hogy a részecskeszűrőd összeégett s sorolhatnám.

A porlasztóknál , ha egy nem adja azt minta a többi az komoly hiba mivel ez hidegen nagyobb lehet sőt sokkal nagyobb. Az is lehet becseppen.

 

A légtömegmérő nem ilyen hibát ad , ha az rossz rögtön észreveszed.

 

Szóval , vidd el egy rendes szakihoz , mondjuk a STEEF hez aki nagyon korreket , bemondja az arcba mi van és megcsinálatod.

De az , hogy az EGR nem olyan rossz meg ilyesmi egy szerelőtől nonszensz.

Az EGR-t valójában 60e km ként takarítani kellene.  250km - nél meg szívósort cserélni. Én a részecskeszűrót is takarítatom 80e km után.

 

Amugy ha ki van valóban ütve a részecskeszűrőd akkor nem 200e km van az autódban. Kérdés , hogy megy át a műszakin nélküle. Vagy hogyan adod el , eltitkolod?

 

Előzmény: tadam17 (12267)
G-lader Creative Commons License 2012.11.26 0 0 12268

Szia! Lenne 1-2 kérdésem illetve észrevételem:

 

1, Honnan gondoljátok hogy a DPF ki van herélve? Amúgy egyszerűen megállíthaó, ha a kipofogóvéged bellul tiszta akkor van DPF-ed, ha meg feketén kormos akkor a DPF tényleg ki lett iktatva.

3, Mivel néztétek a légtomegméro értékét? Milyen szoftver melyik menujében mutatja? Ez engem is nagyon érdekelne mert rá szeretnék nézni a sajátomnál is. EGR (AGR) -t meg ne cseréld le egybol, hanem szedjétek le, aztán féktárcsatisztítóva, vagy hidegzsíroldóval (vagy bármi mássak ami jól oldja a kormot, kokszot) áztassátok be és tisztítsátok meg, utána jónak kell lennie.

Előzmény: tadam17 (12267)
tadam17 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 12267

Szia Homti és mindenki !

 

Nos ma a diagnosztikán kiderültek a dolgok:320 d 163Le

 

1 Valószínűleg softwareesen ki van ütve a kocsiból a regenerálás és a rész.sz-ből a kerámia.

2 A porlasztócsúcsok jók. Az 1-es henger rosszabb picivel mint a többi, de teljesen jók.

3 A légtömegmérő nem mindig jó értéket mutat, ami a próbaúton ki is jött. Egy kisebb rántásnál (amit nagy nehezen lehetett előcsalogatni), amit az emberem nem érzett, de amikor volt mondtam neki, ő ezt csak abból látta, hogy minuszba ment az érték.

 

A következtetés az lett, hogy mivel a légtöm-mérő nem mindig szar így nem kizárható, mert lehet még az egr szelep is, mert a kipuf.g. visszavezetés sem az igazi. (ezt már nem tudom miből lett meghatározva, de meglett) :) . Nos ez a kettő variáció van.

 

Megoldás: használom míg szarabb nem lesz, aztán mikor már olyan szar a helyzet, akkor kétséget kizáróan meg lehet mondani :) Zsíír.

 

Addig "gyűjtöm" a pénzt így karácsony előtt a 70-80 e ft os légtömegmérőre:) Az egr nem ilyen súlyos.

 

Remélem nem volt hosszú, de ugyanakkor hasznos :))

 

Ha kérdés van nyomjátok, amire tudok válaszolok

 

Üdv

 

 

Előzmény: homti (12266)
homti Creative Commons License 2012.11.26 0 0 12266

Tadam17!

Nekem is hasonó jelenséget produkál az auto (e90 320d). 1400 - 1500-as fordulaton tartáson megtorpan az autó, de folyamatos gyorsítánál viszont nem. Igaz diagnosztikát nem csináltam. Neked végül is mi lett a probléma?

Előzmény: tadam17 (12220)
BMW E90 Creative Commons License 2012.11.25 0 0 12265

googlébe írd be,hogy GPthunder h8 bmw és találsz elég sok külfölni fórumot ahol írnak róla,meg képeket a fórumba,hogy néz ki autóban,én már régebb óta nézegettem csak akkor még azt hiszem 5000 ft körül volt,most meg ha jól emlékszem 2900 ft,szerintem valamikor rendelek is egy párat,mert elég jól mutat és legalább fehéres a fénye :D

Leddel nincs bajom,nekem az is tetszik,igazából egy bajom van vele,hogy nekem volt az e90-esembe és 1 év alatt kiégett...és azért nem fogok venni az e92-be 20-on ezer ft-ért,hogy lehet 1 év múlva az is megadja magát....

Előzmény: EEE60 (12264)
EEE60 Creative Commons License 2012.11.25 0 0 12264

Nem ismerem ezt, ha próbálta valaki érdekelne mi a  tapasztalat. Nekem az osram gyárija 95000 km/3év elment (2900 Ft volt). A Hella meg 10000 km-en belül kiégett. A ledes megoldás nekem túl agresszív fényű.

 

Előzmény: BMW E90 (12263)
BMW E90 Creative Commons License 2012.11.25 0 0 12263

Külföldön sokan a GP Thunder nevezetű H8-as égőt rakják LCI-be meg e92-esekbe amibe H8-as izzó kell,nem olcsó,de elvileg fehéres a színe nem sárga.

http://www.ledizzo.hu/index.php?productID=218

Itt egy kép,ami fehéres színű az GP Thunder ami sárgás az meg az Osram,ha beírod a googlébe,hogy GP thunder H8 akkor nagyon sok bmw-ét kidob a képek között amiben az van.

Előzmény: speedy-gee (12262)
speedy-gee Creative Commons License 2012.11.25 0 0 12262
Beszerzési forrást tudtok hozzá mondani?
Előzmény: EEE60 (12258)
malaga01 Creative Commons License 2012.11.24 0 0 12261

Szerintem sem érdemes foglalkozni vele, kettős tömegű lendkerék, turbó, start stop pedig már szinte minden autóban van, a benzinesekben is. Szóval ez van:) Azért megoldhatták volna a start stop rendszer kiiktatásának lehetőségét a menüben.

Előzmény: Aszpirin (12242)
30 9 04 0000 BMWtunig.hu Creative Commons License 2012.11.23 0 0 12260

az új H8 az jó a karikák majdnem egyformán világítanak

 

http://www.youtube.com/watch?v=U_hbaY8Lb3s

Előzmény: speedy-gee (12259)
speedy-gee Creative Commons License 2012.11.23 0 0 12259
Köszi mindkettőtöknek; igen, nálam is alap, h az ilyen dolgokat párban illik cserélni. De akkor ezekkel az aftermarket cuccokal nem érdemes próbálkozni?
Előzmény: EEE60 (12258)
EEE60 Creative Commons License 2012.11.23 0 0 12258

Nehezebb hozzájutni, és drágább is az Osram, de az tartósabb. Hella sokkal hamarabb meghal viszont olcsóbb. Cserélni baromi egyszerű max. 2 perc, a mikéntjére rá fogsz jönni magadtól is. Ha csak az egyiket cseréled 5-10 e km-en belül kiég a másik is. 

 

Előzmény: speedy-gee (12256)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!