Keresés

Részletes keresés

Mike Creative Commons License 2003.06.21 0 0 187
szvsz az kene, hogy lehessen vizsgazni ugymond "gyorsahajtasbol"

vagyis megfelelo autoval, megfelelo gyakorlattal lehessen menni mondjuk 180-nal autopalyan
persze a 3. 4. savban

azt gondolom a gyorsan haladast is szokni, tanulni kell

Mike Creative Commons License 2003.06.21 0 0 186
nem eleunk mar a kozepkorban
Előzmény: courage the dog (5)
Mike Creative Commons License 2003.06.21 0 0 185
szvsz kibicnek semmi sem draga

majd akkor nyilatkozzal arrol mit tartasz be, ha majd gyakorlatban be is tartod, nem pedig csak elmeletben

arrol most ne beszeljunk, hogy milyen balesetveszelyes mereven ragaszkodni a szabalyokhoz, a kornyezethez valo alkalmazkodas helyett (pl. forgalom ritmusa)

Előzmény: courage the dog (-)
djsus Creative Commons License 2003.06.21 0 0 184
tévedsz
vannak kanyarok ahova kiteszik a 40-50-60-as táblát na ezeket lazán 40-50km/h-val is be lehet venni.Tul biztositják sajnos ezeket.Vagy szerinted az alig forgalmas M%-ön ideális a 130??Alig van autó és nyil egyenes!!
én azt mondom, hogy a jó vezető nem a táblákat nézi igazából hanem az utat,mert mi van ha tiszta jég az út és 60-as tábla van de csak 20-al lenne ideális közlekedni???
Előzmény: Derek (173)
tüzes fal Creative Commons License 2003.06.21 0 0 183
Mivel más nem jött szembe, balra húztad a kormányt és elhúztál a bicajos mellett.
Vagy a bicajos ijedt meg és beborult az árokba, hogy el ne üsd?
Előzmény: GombocArtur (182)
GombocArtur Creative Commons License 2003.06.21 0 0 182
Üdv! Jó kis téma ez :)

Sok érdekes ötlet volt, de sajnos nagy része nem megvalósítható. Régebben rendőr szerettem volna lenni. Néha most is rám jön :) Számomra nem a pénz volt a visszatartó erő, bár tényleg nevetséges a kereset. A rendőrökből két féle van. Az egyik a korrupt, a másik a félős. Az utóbbinak van is oka. Nem attól fél, hogy megbukik a lefizetésekkel, hanem attól, ha tényleg jól dolgozik. Nincs elismerés, sőt, sok esetben szivatják, ha olyat büntet meg, akit nem kellene. Egy idő után az erő sötét oldala őt is beszippantja vagy otthagyja. A másik, amitől fél, hogy mi lesz vele és a családjával, ha esetleg egy keményfiút büntet meg. Ez utóbbi az oka, hogy a megvehető rendőrök is inkább a kisember trabijának lámpáit nézegetik.

Más: Én a kerékpárosoknak kötelezővé tenném a kreszvizsgát, illetve kemény bírsággal sújtanám a műszakilag nem megfelelő biciklivel közlekedőket. Itt elsősorban a lámpákra gondolok. Az pedig, hogy mostanában szabad nekik egyirányú utcában szemben is menni, életveszélyes dolog. Többször előfordul, hogy amikor kanyarodom be az utcánkba, a jobb oldalon autók parkolnak, a maradék helyen pedig középen, velem szembe jön egy. Persze nem gond világosban észrevenni. Este már bajosabb, ha nem használ lámpát, akkor néha elég erőteljesen kell fékeznem (5-10km/h sebességről). Ha jön mögöttem valaki, akkor persze dudál és anyázik. Egyszer egy böszme kopasz ki is szállt a merdzsójából, hogy jól megmondja a frankót. A bicajosok villogó hátsó lámpájáról mi a véleményetek? S akkor, ha a bicaj helyett kb nyakmagasságba teszi a hátizsákra?

Végül pedig egy történet: Néhány hetes jogsival elmentünk haverokkal kocsikázni. Már elmúlt este tíz is, sötét volt. Természetesen a sebesség- és egyéb szabályokat betartottam, bár egy skodával nem is nagyon tud az ember száguldozni :) Kiértünk a városból, sehol senki, lámpa se volt az út mellett. Kicsit szokatlan is volt. Távolságit bekapcsoltam, aztán úgy 70 körül mentem. Egy kanyar előtt láttam, hogy szemből jön egy autó. Visszavettem tompítottra, de a szemben lévő elfelejtette. Nem sokat láttam, ezért kicsit lassítottam, hogy az úton maradjak. Amikor elhaladt mellettem, visszaraktam egyből a refit, ekkor észrevettem, hogy előttem néhány méterrel egy lámpa nélküli bicajos kacsázik.....
-- Kitalálja valaki a végét? :)

névtelen Creative Commons License 2003.06.21 0 0 181
a "rutinos gyorshajtók" sokszor azt a hibát követik el, hogy nem veszik figyelembe, hogy nem mindenki tud úgy vezetni.
itt szerintem viszonylag szűk a határ, hogy ki a deffenzív gyorsható és ki a rohanó pöcs.
Előzmény: Törölt nick (168)
tüzes fal Creative Commons License 2003.06.21 0 0 180
Tévedés, a sebességkorlátozás nálunk a béna vezetőkre, lusta útépítőkre és a lesipuskás rendőrökre van méretezve.
Előzmény: Derek (173)
tüzes fal Creative Commons License 2003.06.21 0 0 179
Szerintem is így van.
De ezt nem nagyon értik meg azok, akik egy héten egyszer ülnek kocsiba és 90-nél citerázik a lábuk.
Ha meg váratlan helyzet van akkor tanácstalanok.
Előzmény: Törölt nick (168)
névtelen Creative Commons License 2003.06.21 0 0 178
A parasztság nem autótípusüggő.
Egyszer egy kipolákos fasz jött nekem a dugóba, onnan, ahonnan nem volt elsőbbsége. Nekem jött volna, ha nem állok meg. És igen, volt gyerekülés a hátsó ülésen.
Mi van, ha veszélyhezet van? Az ilyen megöli a családját?
Az lehet, hogy a nagy, erős autók vezetőnek "kevesebb a vesztenivalójuk", azaz bártabb parasztok.

A minap a Hungárián sávot akartam váltani. index ki, elkezdek óvatosan átsorolni. Erre egy fasz mögöttem (nagy, merős autó, "HR" rendszám, fiatal, nyikhaj nyálas fasz fej), kivág és beelőz... erre rányomtam a tülköt. (mivel majdnem összetört)
Erre megáll előttem, elkezdi nyitogatni az ajtaját. Biztos valami fejes fasz lehetett, aki élvezte volta a hatlamát.
De nem idegesítettem magam, megvártam míg elmegy.
Ha meg nem így tett volna, akkor ott a tűzoltókészülék, aztán arcára fagyott volta a mosoly...

Előzmény: ohrana (89)
névtelen Creative Commons License 2003.06.21 0 0 177
Pesten az egy elbaszott mítosz, hogy az egyirányú utcákkal dudót csökkentenek.
Persze. Csak egy irányba megy az autó az pont fele annyi.
Meg 5 x annyi az, aki a kerülőút miatt csalinkázik fél órát...
Előzmény: váradibéla (166)
névtelen Creative Commons License 2003.06.21 0 0 176
Az a baj, hogy így nem jó.
Nem csak az úthoz, hanem a forgalmi helyzethez is kellene igazítani. Illetve kellene az úthoz is.
Van, ahol nyílegyenes úőton kinn van a 40-es tábla, máskor meg éles kanyarban semmi.
Egyszerűen nem lehet bízni, nem lehet számítani a táblákra. Így sokszor csak szopatás jellege van.

Példa:
- Hungária, 6-os út: 50-60-70 -es korlátozás. De +10-el kell menni, hogy a zöldhullámmal, a forgalmmal haladjon az ember. Megpróbáltam lassabban, de NEM VOLT BIZTONSÁGOS, mert mindenki bevágott, ideges volt a mögöttem jövő.

- Veszprém: Veszprém előtt egyszer (8-as út Bp. felől) a fűzfői elágazónál ki volt téve egy "mobil" 40-es tábla, útépítéssel. 90 helyett. 6 km hosszon. Amikor LASSAN (!) fékeztem, majdnem belémszálltak hátulról.

-Amikor az M7-es újították, 60-ra volt táblázva. Eleinte ment mindenki 90-el, majd 120.. ott már mindegy, úgyis ugrik a jogsi. Miért nem lehtett 80-90-et engedni (az még biztonságos volt), és azt kőkeményen betartani?
Miért lehetett lezárva tartani az elkészült sávokat, hogy csak a fizetőssé tétel (és néhány halott) után nyissák meg?

-rendszeresen látok autódarabokat a hungárián, ahol nagyforgalmú elágazás van. ha az 1. számú fasz nem várja ki a sorát, és a hosszú kanyarsor legelején az egyenes sávban akar mindenki elé bekanyarodni - megfogva a nem kanyarsáv forgalmát- és ha jön a 2-es számú fasz 100-al mögötte egyenesen, akkor csattt...

Azaz a korlátozás felelőssége szerintem kettős!
Nem csak a gyors haladást kell tiltani/büntetni, hanem az indokolatlan, pontatlan forgalomszabályozást is.

Előzmény: Derek (173)
Triumphator Creative Commons License 2003.06.20 0 0 175
b@zzz, az M0-t megszállta a rendőrség ma délután! mindenhol octáviak nyomultak, mértek vagy két helyen, mi történt???
Derek Creative Commons License 2003.06.20 0 0 173
"A sebességkorlátozás az átlag vezetőre van méretezve. "

Tevedes, a sebessegkorlatozas az utakra van meretezve.

Előzmény: Törölt nick (169)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.20 0 0 171
Nincsen jó vezető meg rossz vezető. Csak vezető van, akinek kiadták a jogosítványt. Ettől kezdve a szabályok mindenkire egyformán vonatkoznak.

Nincsen jó autó meg rossz autó. Amelyiknek van forgalmi engedélye, az közlekedhet. A Mercedesz is meg a kis Polski is.

Egy Mercedeszben nem a sebesség kerül 40 millió forintba, hanem az a háromágú csillag a kis körben. :-))

Meg a klíma, a hifi, a bőr ülés, az elekromos ülésfűtés, az elekrtomos ülésállítás, stb. Ezeket nyugodtan használhatod 80 km/h-nál is.

És végül nem az a jó vezető, aki gyorsan megy, hanem az, aki oda is ér.

Előzmény: Törölt nick (169)
Demim úr Creative Commons License 2003.06.20 0 0 170
gyerek vagy. veszélyes gyerek, de gyerek.....
Előzmény: Törölt nick (169)
redmon Creative Commons License 2003.06.19 0 0 167
Erre tőlem is megy a 10 pont.

:-D

Előzmény: Demim úr (163)
váradibéla Creative Commons License 2003.06.19 0 0 166
Ez igy csak reszben igaz. Parizsban nagyon konnyu kozlekedni, mert mindenhol lehet pl. balra ill. jobbra fordulni (ez Olaszorszagban is igy van), es nem kell kilometereket kanyarogni a szuk mellekutcakon, ahogy mondjuk itthon.
Sot, savok sincsenek, igy annyi kocsi all egymas mellett, amennyi elfer.

udv,

vebe

Előzmény: Törölt nick (140)
Triumphator Creative Commons License 2003.06.19 0 0 165
tudod öcsi, itt éppen a jogállamról és annak egyik látható, vagyis inkább nem látható vetületéről a közlekedési morálról és jogszabályok betartásának szükségességéről van szó. nem arról, hogy milyen hülyék, akik betartják a törvényt.
Előzmény: Törölt nick (156)
Triumphator Creative Commons License 2003.06.19 0 0 164
hát uram, ez cén punkte!
Előzmény: Demim úr (163)
Demim úr Creative Commons License 2003.06.19 0 0 163
OFF

Szerintem igenis szükséges a
nemi erőszak. Ha valaki mindig csak a partnere beleegyezésével kefél, akkor sosem fog igazán jól kefélni. Biztonságosan az tud érzelemdúsan kefélni, akinek van tapasztalata az erőszakos kefélés területén. Ha az utolsó tapasztalat egy lanyha szeretkezés, akkor az ilyen ember közveszélyes lehet, amikor például szadomazora kerül sor, ugyanis ez neki extrém dolog. Ellenben aki megszokja hogyan kell erőszakkal dugni, az biztonságosan szeretkezik érzelemmel is.

Én pl. szex közben elalszom, ha nincs benn egy kis durvaság. Sajnos viszont nem így neveltek, így nem követek el szexuális erőszakot. Ha így neveltek volna, időnként biztos vinnék bele egy jó kis durvulást, hogy nagyobb gyakorlatra tegyek szert.

ON

Előzmény: Törölt nick (156)
Bimbum Creative Commons License 2003.06.19 0 0 162
Az ilyenektől mint te egyszerűen el kellene venni a jogsit, mert közveszélyesek.

Amúgy van olyan fogalom is, hogy relatív gyorshajtás. Esős, csúszós úton, ködben, zsúfolt forgalomban nem szabad a tábla által jelzett maximális sebességgel menni.

Még egy dolog: ha 130 helyett 170-nel mész, a kocsid mozgási energiája 70%-kal nagyobb. Elég a legkisebb technikai gikszer, s már meg is haltál. De sajnos nem csak te...

Előzmény: Törölt nick (156)
Bimbum Creative Commons License 2003.06.18 0 0 161
Floridában a maximális sebesség 70 mérföld. Valamit keversz.
Előzmény: Bolse Vityka (144)
courage the dog Creative Commons License 2003.06.18 0 0 160
hat atolvastam, amiket irtatok.......nem gondoltam, hogy ennyi sumaher felfer az indekszre:))

amikor megnyitottam ezt a tocsikot meg nem is gondoltam ra, hogy TITEKET kell megfekezni:)

tüzes fal Creative Commons License 2003.06.18 0 0 159
Nem kell megszólni az embereket azért mert nagyobb vezetési tudásra szeretnének szert tenni, végül is ott a járatos busz is olcsó alternatívának, az is tud 70-el menni.
Előzmény: aamen (157)
tüzes fal Creative Commons License 2003.06.18 0 0 158
Én általában autópályán 140-el döcögök.
Néha előzésnél 15-160 is belecsúszik, de csak rövid időre.
A baj az, hogy autópályán kívül is pl főútvonalon jó lenne ennyivel menni, de nem lehet huzamosabb ideig, mert rögtön utolér az ember egy teherautót, vagy lassabb személyautót.
Annak örülök hogy megemelték a sebességet 90-re, mert így azért 100-al tud menni az ember anélkül, hogy komolyabb bünti elé nézne.
Előzmény: Törölt nick (156)
aamen Creative Commons License 2003.06.18 0 0 157
"Sajnos csak olcsó kategóriájú autóm van, 170 felé nem képes menni. Ha jobb kocsim lenne, mennék időnként 200-220-szal is, hogy nagyobb gyakorlatra tegyek szert."

teljesen igazad van, nekem is csak peldaul dugos jatekpuskam van, azzal szoktunk itt az oviban egymasra lodozni, kar hogy csak fel meterre visz el, de ha nagy leszek, akkor majd lesz rendes puskam, es akkor latni fogja az ovoneni, hogy milyen jo fej vagyok, mert majd behozom ide az oviba, es azzal fogok lovoldozni...

Előzmény: Törölt nick (156)
Tecs Creative Commons License 2003.06.18 0 0 155
"aki száguldozna az érezze bűnösnek magát és kussoljon ?"

Csak akkor, ha meg is teszi.

"Véleményem szerint ezen is erősen el kellene gondolkodni, mert száguldozni vágyó mindig lesz, csak az a kérdés, másokat veszélyeztetve teszi-e, vagy sem."

Valóban el kellene gondolkodni és tudomásul venni, hogy mindig lesznek felelőtlen nyikhajok, akik száguldoznak és sírba küldenek szabályosan közlekedőket. Ezen száguldozóktól kell idejekorán megtisztítani a közutakat.

Előzmény: Viffer (153)
Foti Creative Commons License 2003.06.18 0 0 154
Én meg imádok bölcsis csoportot parabellummal célbavenni, ezek a dögök meg nem hagyják.

Előzmény: Viffer (153)
Viffer Creative Commons License 2003.06.18 0 0 153
Halli !

Azért zárójelben azt is megjegyezném, hogy nagyon sokan - főleg a fiatalok - élvezik a gyors tempójú autózást v. motorozást. Kérdem én: milyen _legális_ lehetőségük van kiélni ezt a szenvedélyüket ? Gyakorlatilag semmi. Ha jól tudom összesen 2 pálya van Magyarországon, ahol nagyritkán közönséges kétfülűek is mehetnek pár kört, komoly pénzekért. Namostakkor hogy van ez ? Aki repülni szeret az sárkányozhat, vitorlázhat, aki a piát szereti aljas módon lerészegedhet a sarki kocsmahivatalban, az édesszájú teletömheti magát a cukiban, de aki száguldozna az érezze bűnösnek magát és kussoljon ? Véleményem szerint ezen is erősen el kellene gondolkodni, mert száguldozni vágyó mindig lesz, csak az a kérdés, másokat veszélyeztetve teszi-e, vagy sem.

Viffer

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!